SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
allemaal een grote friet met snack naar keuze van de feboquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:36 schreef Onnoman het volgende:
Zou het gezellig zijn dat diner waar alex nu is? IEMAND?
dat jij van duinquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat zou ook nogal ongepast zijn op een begrafenis.
geen geintjes..quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:36 schreef Doodloper het volgende:
[..]
allemaal een grote friet met snack naar keuze van de febo
quote:
amsterdam is ook wiet & hoerenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:37 schreef kilon het volgende:
Amsterdam is wel meer dan alleen maar dit hoor.
nee dank jequote:
Die zijn al zo vaak gewisseld qua familie dat het allemaal niet meer uitmaakt...als er maar wat zit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Die hebben dan ook een echt koningshuis , weliswaar Duits, maar toch.
Hoe de fuck denk je dat iemand dat hier weet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:36 schreef Onnoman het volgende:
Ik vind Van Duijn ook weinig aan, maar dit was gewoon leukquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat jij van duinmaakt het nog niet ongepast...
ik vind van duin ook verschrikkelijk maar het is wel leuk dat hij dat liedje zong ook al ben ik anti monarchie... heet humor hebben
Vooruit dan maar, alleen jammer dat een Limbo dat hier moet spelen...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:36 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
...en ook een beetje van ons allemaal.![]()
Ik zou het na zo'n lange dag wel een beetje gehad hebben nu denk ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:36 schreef Onnoman het volgende:
quote:Station Amsterdam Centraal stroomt om 20.30 uur dinsdagavond vol met feestvierders die huiswaarts keren. Voor de kaartautomaten staan lange rijen en passagiers worden verzocht zich zo veel mogelijk te verspreiden over de perrons.
De NS laat weten blij te zijn met het massale vertrek. 'Het is eigenlijk wel goed dat de drukte nu al op gang komt, dan maken mensen al plaats voor andere passagiers die straks na de koningsvaart of vanaf het Museumplein naar huis willen', aldus een woordvoerder.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa mensen mede mogelijk gemaakt door de POSTCODELOTERTIJ !quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:36 schreef zovty het volgende:
Wat een zelfingenomen leeghoofdige kitsch.
Verskrikkelijk.
Ik denk wel dat het gezellig is ja.. Begon al bij aankomst: meteen vrienden zoenen. Daarnaast zijn de meeste (Europse) kroonprinsen en -prinsessen (en hun respectievelijke echtelieden) ook gewoon vrienden van het koningspaarquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:36 schreef Onnoman het volgende:
zou er gelachen en gedronken worden? en schuine moppen verteld worden?
wat zou er dan moeten gebeuren?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:38 schreef Onnoman het volgende:
ik vind het een beetje kansloos nu.. je gaat toch niet feest vieren terwijl zij nu hun maag aan het vetmesten zijn??????????
Misschien heeft WA een FOK! account.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Hoe de fuck denk je dat iemand dat hier weet?
idd, aan de andere kant kun je ff 'rustig' eten...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou het na zo'n lange dag wel een beetje gehad hebben nu denk ik
Dit. en het was precies kort genoeg, net toen ik me begon te irriteren aan die malloot was het klaar.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik vind Van Duijn ook weinig aan, maar dit was gewoon leuk
Het is het excuus voor het elitaire volk dat de Toppers te plat vindt inderdaadquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
't is een optreden bij de Toppers....
Het is duidelijk niet mijn humorquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat jij van duinmaakt het nog niet ongepast...
ik vind van duin ook verschrikkelijk maar het is wel leuk dat hij dat liedje zong ook al ben ik anti monarchie... heet humor hebben
ja.quote:
gewoon naar huis en opzouten!quote:
Eentje maar?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:38 schreef ChatGirl het volgende:
Hazes. Ik trek er een biertje bij open.
Pieter van Vollenhovenquote:
Van Duin is Officier in de Orde van Oranje-Nassau, dus blijkbaar kan Beatrix hem wel waarderenquote:
Van Vollenhoven staat nog boven de grond hoorquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:38 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Juliana, feestje in de kelder in Delft
quote:On behalf of the American people, Michelle and I congratulate His Majesty Willem-Alexander on the occasion of his investiture as King of the Netherlands, and we wish the very best to him and Queen Maxima as they assume their new roles. Our two nations share a rich history and strong ties, and we enjoyed hosting the royal couple at the White House in September 2009, when they visited the United States to mark the 400th anniversary of Henry Hudson’s historic voyage. We also send our heartfelt appreciation to Princess Beatrix for her steadfast friendship, selfless service, and exemplary leadership as she steps down after 33 years. The Kingdom of the Netherlands is a valued friend of the United States, and we look forward to continuing our close cooperation in the years to come.
Nee, dan neemt een regentes het van haar over totdat ze 18 is.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:39 schreef Wrijfhout het volgende:
Stel dat Willem morgen ergens verongelukt, is Amalia dan direct Koningin eigenlijk?
Crisis is ff een dagje vergeten in NLquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:38 schreef Luigi het volgende:
Brood en spelen gaat nog steeds op kennelijk...
Ik weet niet met wie hij nu aan het eten is? Is het een nog enigszins formele aangelegenheid, of alleen met de fam?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
idd, aan de andere kant kun je ff 'rustig' eten...
De avond is nog jongquote:
Ja, alleen wordt er dan voor de uitoefening van de koninklijke functies een regent aangewezen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:39 schreef Wrijfhout het volgende:
Stel dat Willem morgen ergens verongelukt, is Amalia dan direct Koningin eigenlijk?
Martijn van de Musical!quote:
Hij was ook leuk toen met Bernhard in de dierentuinquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Van Duin is Officier in de Orde van Oranje-Nassau, dus blijkbaar kan Beatrix hem wel waarderen
quote:
Nee, is te jongquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:39 schreef Wrijfhout het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |