SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ali Nee.quote:
Ik weet niet wat je bedoelt maar toevallig weet ik dat Jan Smit momenteel in Spanje zitquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iig geen Jan Smit, knap dat-ie er niet bij zit iig....
Alles voor een blik op Maxima's harde knoppenquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
Moeten ze ouwe filmpjes kijken in de kou.
haha zie je niet met deze stof.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alles voor een blik op Maxima's harde knoppen
Waarom zat dat fragment erin als ze in 80 begonnenquote:
quote:
Niks mis met Ali. Prima kerel.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Tsja, iedereen kan op 'm bitchen, maar Nederland heeft Ali B toch echt omarmd als huismarokkaan.
Ik vind Ali leuk hoor, alleen dit gedoe niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:55 schreef tochweerhenk het volgende:
Lekker mainstream haten op Ali B wat zijn er toch een boel kuddedieren
Wie is Nederland dan? Want volgensmij ben ik ook een deel van Nederland en dat is bij mij dus echt niet het geval..quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Tsja, iedereen kan op 'm bitchen, maar Nederland heeft Ali B toch echt omarmd als huismarokkaan.
Mevrouw van der Laan, denk ikquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
Wie is die blonde vrouw op de boot naast Maxima?
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Ik had me bij mini Sail toch heel iets anders voorgesteld.
Willem-Alexander is in 1967 geboren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom zat dat fragment erin als ze in 80 begonnen
Waar zit je dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:56 schreef KNAK het volgende:
OMFG
ALi B??
De tyfus met deze onzin, stream uit, ik ga weer de zon in. Fijn om zo nu en dan bevestiging te krijgen dat emigratie een goede keus is geweest
Amalia is lesbienne...quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb zo het gevoel dat Amalia met een Spanjool gaat trouwen.
Epkequote:
Ja, daar was ik eigenlijk al een beetje bang voor. Federer-fan wil ook een mevrouw Van der Laan.quote:
Vrouw van burgermeester volgens mij ?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:54 schreef Federer-fan het volgende:
The kin?
Wie is die vrouw met dat blond haar op de boot die naast Maxima staat?
quote:
Best mooi zo ja.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:57 schreef kilon het volgende:
We hebben als je zo kijkt best wat bereikt. Dat dan toch wel.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:57 schreef Wrijfhout het volgende:
La Plagne van Boogerd zit er iig niet in
Inderdaad... kippenvelquote:
Wat is een trouma?quote:
ze moeten een uur volmaken. En ze zijn al 8 minuten achter op schema begonnen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Hoe lang duurt dit nog en hoeveel onderwerpjes komen er nog ...
Hij zat er wel inquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:58 schreef ddx het volgende:
Sven wilde niet komen en kwam daardoor ook niet in overzicht ?
Topper!quote:
gemistquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:58 schreef tochweerhenk het volgende:
DIE REACTIE VAN WILLEM BIJ ROBBEN OP WEG NAAR
WAT EEN BAAS
WILLEM
quote:
Ja, ik wil ook de vrouw van de burgemeester.quote:
Door Marco B.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:59 schreef Samson het volgende:
Ali B, hoe is die ooit door onze strot geduwd?
Zoetemelk zat er wel in, en die zat ook aan de transfusies. Klassejustitie.quote:
Hij ademt, dat is al erg genoegquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:00 schreef timmmmm het volgende:
Betere tekst dan het koningslied in ieder geval
Beter mee te zingen ook.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:00 schreef timmmmm het volgende:
Betere tekst dan het koningslied in ieder geval
Niks. Alleen wat (te) vaak op TV.quote:
Dat vroeg ik me dus ook af.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:00 schreef Jivis het volgende:
Heeft die Eberhard zo'n lekkere chick of is dat iemand anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |