Doodordinair met een kabeltje overzetten is snellerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:44 schreef STING het volgende:
Zo te zien ben ik iig niet de enige: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1451110
Voor nu maar bepaalde foto's maar naar e-mail sturen en via Desktop delen met Facebook.
Niet als je 'on the road' bentquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Doodordinair met een kabeltje overzetten is sneller
Als het dan toch met een desktop moet dan maakt dat ook geen frut verschil uit...quote:
Vind van wel, sommige foto's wil ik gelijk op Facebook posten, in high-quality.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als het dan toch met een desktop moet dan maakt dat ook geen frut verschil uit...
Maar dat kan dus niet, ook niet als je eerst naar jezelf mailtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:48 schreef STING het volgende:
[..]
Vind van wel, sommige foto's wil ik gelijk op Facebook posten, in high-quality.
Lees eens terug in dit topicquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:30 schreef STING het volgende:
iOS 6.1.4 voor iPhone 5: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=8394
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:44 schreef Mercan het volgende:
Brengt de provider (Telfort) extra kosten in rekening wanneer ik FaceTime gebruik via 3G/wifi ??
Nee, maar ik doe dat wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:44 schreef Mercan het volgende:
Brengt de provider (Telfort) extra kosten in rekening wanneer ik FaceTime gebruik via 3G/wifi ??
Nee, maar let wel op je eventuele datalimiet als je wil Facetimen via 3G, dat neemt al gauw 3 megabytes per minuut.quote:
Neem dat maar aan ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:07 schreef Luigi het volgende:
Verwachten we nog wat van de nieuwe T-Mobile abbo's die volgende week geintroduceerd worden? Of moeten we het vooral realistisch houden en aannemen dat we meer voor minder gaan betalen a la Vodafone RED?
Ze verdienen al zo weinig die arme telco's nu niemand meer smst.quote:
Idd, de winst vooral niet bewaren maar uitkerenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ze verdienen al zo weinig die arme telco's nu niemand meer smst.
Colloquy werkt okay maar je kunt ook een Terminal client downloaden en via IRSSI chatten natuurlijk. Nooit meer offline!quote:Op maandag 6 mei 2013 09:03 schreef STING het volgende:
Iemand nog een tip voor een IRC app op de iPhone? Rooms? Colloquy?
Hadden ze jaren geleden al op kunnen inspringen.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ze verdienen al zo weinig die arme telco's nu niemand meer smst.
Een term als 'inspringen' veronderstelt dynamiek en snelheid van handelen.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hadden ze jaren geleden al op kunnen inspringen.
maakt ze geen kut uit , want ze maken data gewoon duur.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hadden ze jaren geleden al op kunnen inspringen.
Ik denk dat je het beste langs de Apple Store kunt gaan. Daar doen ze het voor 20-25 euro geloof ik, en dan weet je zeker dat je een echte hebt.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:27 schreef Mercan het volgende:
Iemand een tip waar ik een achterkant (wit) voor een iPhone 4 kan kopen die niet te onderscheiden is van het origineel ook voor wat betreft kwaliteit van het materiaal.
Op marktplaats staan er wel een paar, maar wil geen plastic aanvoelend ding.
Het gaat dus om de iPhone achterkan dus niet om een cover ofzo.
[ afbeelding ]
Ok, thnx voor de tip!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste langs de Apple Store kunt gaan. Daar doen ze het voor 20-25 euro geloof ik, en dan weet je zeker dat je een echte hebt.
Als je een 4S had, had ik er nog wel eentje voor je liggen, maar die past niet op de 4.
Wel bellen en plekje reserveren, het is altijd retedruk in die winkel zeker in het weekend.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:29 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ok, thnx voor de tip!
Bedoel je met de Apple Store, de winkel in Amsterdam?
Ik gebruik het nooitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:09 schreef TC03 het volgende:
Wat is het notificatiecentrum op iOS toch geniaal. Dingen die ik voornamelijk handig vind:
1. Lock screen notificaties.
2. Instelbaarheid per app.
Je kan precies per app aangeven hoe je op de hoogte gebracht wil worden. Dit zorgt ervoor dat je het zodanig kan instellen dat je alleen voor jou relevante dingen ziet, omdat niet alles even belangrijk is.
Ik wil bijvoorbeeld in het berichtencentrum (naar beneden swipen vanaf boven) wél mijn sms'jes, Whatsapp en gemiste gesprekken zien, maar ik hoef niet te zien dat er kortingsbonnen klaar staan voor McDonald's.
Om dit op te lossen, zet ik uit dat McDonald's in het berichtencentrum uit staat en zet ik de geluiden ook uit, daarentegen laat ik de lock screen notificaties juist aan staan.
Aangezien lock screen notificaties pas weg gaan als je je telefoon unlockt, betekent dit ik de melding altijd een keertje zie wanneer de melding er is, maar dat ik niet speciaal naar de app hoef te gaan of op het kruisje moet klikken in het berichtencentrum. Ik word dus op de hoogte gebracht, maar meer ook niet, ik word er verder niet mee lastig gevallen.
Op die manier blijven de notificaties relevant en niet storend. Ideaal! Zo zijn push notificaties bedoeld. Ik heb best veel applicaties die alleen maar lock screen notificaties weergeven en meer niet. Zo blijf ik toch op de hoogte maar zonder dat het storend wordt en je berichtencentrum vol staat met onzin.
Imo een groot gemis dat je dit bij Android zo niet kan instellen.
Buiten Mail, Whatsapp en sms gebruik ik helemaal geen notificaties.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:09 schreef TC03 het volgende:
Wat is het notificatiecentrum op iOS toch geniaal. Dingen die ik voornamelijk handig vind:
1. Lock screen notificaties.
2. Instelbaarheid per app.
Je kan precies per app aangeven hoe je op de hoogte gebracht wil worden. Dit zorgt ervoor dat je het zodanig kan instellen dat je alleen voor jou relevante dingen ziet, omdat niet alles even belangrijk is.
Ik wil bijvoorbeeld in het berichtencentrum (naar beneden swipen vanaf boven) wél mijn sms'jes, Whatsapp en gemiste gesprekken zien, maar ik hoef niet te zien dat er kortingsbonnen klaar staan voor McDonald's.
Om dit op te lossen, zet ik uit dat McDonald's in het berichtencentrum uit staat en zet ik de geluiden ook uit, daarentegen laat ik de lock screen notificaties juist aan staan.
Aangezien lock screen notificaties pas weg gaan als je je telefoon unlockt, betekent dit ik de melding altijd een keertje zie wanneer de melding er is, maar dat ik niet speciaal naar de app hoef te gaan of op het kruisje moet klikken in het berichtencentrum. Ik word dus op de hoogte gebracht, maar meer ook niet, ik word er verder niet mee lastig gevallen.
Op die manier blijven de notificaties relevant en niet storend. Ideaal! Zo zijn push notificaties bedoeld. Ik heb best veel applicaties die alleen maar lock screen notificaties weergeven en meer niet. Zo blijf ik toch op de hoogte maar zonder dat het storend wordt en je berichtencentrum vol staat met onzin.
Imo een groot gemis dat je dit bij Android zo niet kan instellen.
Zonde. Het is een van de dingen die een smartphone smart maakt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Buiten Mail, Whatsapp en sms gebruik ik helemaal geen notificaties.
Vind de rest maar irritant en overbodigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zonde. Het is een van de dingen die een smartphone smart maakt.
Wat is er irritant aan? Je kan ze zo onopvallend maken als je wilt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vind de rest maar irritant en overbodigKwestie van smaak denk ik.
Dat klopt ook gewoon. Een IPSW bestand is in principe een hernoemd ZIP bestand en je kan dus de inhoud van een IPSW bestand bekijken met software zoals Winrar en Winzip. Heb je het voor iTunes nodig? In dat geval kan je het hoofdbestand gewoon selecteren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:35 schreef Doublepain het volgende:
Hallo, ik volg wat instructies en ik heb de Iphone 6.0 ISPW nodig, ipv dat krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Maar hier kan ik niks mee, ik heb .ispw nodig, maar die is nergens te vinden ik krijg elke keer dit?
Je hebt niets nodig. Doos en oplader vooral thuis laten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Even een vraag wat betreft garantie:
Ik wil morgen een toestel (iPhone 5, 3 maanden oud) laten repareren bij de Apple Store in Amsterdam. Heb ik daar een bon voor nodig of zijn mijn Apple ID en persoonsgegevens voldoende? En moet ik het toestel inleveren met doos, oplader en al?
Iemand?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hoe kan ik op een gemakkelijke manier in zien welke apps/processen veel van mijn accu vragen? Heb sinds een week dat mijn accu maar een uur of 4 mee gaat.
Limechatquote:Op maandag 6 mei 2013 09:03 schreef STING het volgende:
Iemand nog een tip voor een IRC app op de iPhone? Rooms? Colloquy?
Ik ben de tweede eigenaar van deze telefoon (gekocht via marktplaats).quote:Op maandag 6 mei 2013 18:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ja, de officiële Apple store in AmsterdamGewoon een afspraak maken bij de genius bar. Of er op de gok heen gaan.
Heb het al gemaakt, moest dus .ZIP naar .ISPW veranderenquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:28 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat klopt ook gewoon. Een IPSW bestand is in principe een hernoemd ZIP bestand en je kan dus de inhoud van een IPSW bestand bekijken met software zoals Winrar en Winzip. Heb je het voor iTunes nodig? In dat geval kan je het hoofdbestand gewoon selecteren.
Nog steeds achterlijk duurquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:23 schreef Joene het volgende:
Nieuwe prijzen t-mobile bekend:
http://tweakers.net/nieuw(...)nementen-bekend.html
Dat was de verwachting ook he.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:28 schreef very het volgende:
[..]
Nog steeds achterlijk duur
T-Mobile Sim-Only 2 jaar:
1000Mb internet + 300 minuten = 34 euro per maand
Aansluitkosten: 53,38 euro
Tele2 Sim-Only 2 jaar:
1000Mb internet + 300 minuten = 16 euro per maand
Aansluitkosten: gratis
Ik hoop dat mensen in enorme getallen weg gaan bij de grote telecomproviders en allemaal verhuizen naar aanbieders als tele2 etc....misschien dat de grote dan ook eens met wat meer normale prijzen gaan komen.quote:
Waarom hoop je daar op als je bij Tele 2 zou zitten? Dan zit je toch al goed?quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef very het volgende:
[..]
Ik hoop dat mensen in enorme getallen weg gaan bij de grote telecomproviders en allemaal verhuizen naar aanbieders als tele2 etc....misschien dat de grote dan ook eens met wat meer normale prijzen gaan komen.
Weinig kans.quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef very het volgende:
[..]
Ik hoop dat mensen in enorme getallen weg gaan bij de grote telecomproviders en allemaal verhuizen naar aanbieders als tele2 etc....misschien dat de grote dan ook eens met wat meer normale prijzen gaan komen.
Omdat ik meer keus wil hebbenquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom hoop je daar op als je bij Tele 2 zou zitten? Dan zit je toch al goed?
Ik weet het niet...mensen kiezen wel steeds vaker voor sim-only krijg ik het idee. De huidige prijzen zijn echt achterlijk hoog, en meer mensen zullen dat niet meer willen betalen en dus overstappen. Zo ben ik ook overgestapt (moet nog ingaan) van T-mobile naar tele2, en zo'n beetje iedereen die ik ken en die ook een zelfde soort verbruik heeft en nog geen sim-only gaat dat ook doen.quote:
Die heb je nu toch ook al? Je kiest ervoor om goedkoop te gaan, niets mis mee. Dat anderen meer willen betalen (voor hetzelfde), tja.quote:
Nee, ik heb nu niet meer keus. Ik heb nu de keuze tussen 2 of 3 goedkope, ik wil keuze tussen alle providers tegen ongeveer dezelfde prijzenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb je nu toch ook al? Je kiest ervoor om goedkoop te gaan, niets mis mee. Dat anderen meer willen betalen (voor hetzelfde), tja.
Je hebt keus op prijs, ik snap je probleem niet. Wat wil je kiezen voor de rest dan? netwerk? Je betaalt meer voor uitgebreidere dekking, shit happens.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:15 schreef very het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu niet meer keus. Ik heb nu de keuze tussen 2 of 3 goedkope, ik wil keuze tussen alle providers tegen ongeveer dezelfde prijzen
Wat ik wil? Niet achterlijk veel meer betalen voor uitgebreidere dekking.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt keus op prijs, ik snap je probleem niet. Wat wil je kiezen voor de rest dan? netwerk? Je betaalt meer voor uitgebreidere dekking, shit happens.
Ik vind het anders best ingewikkeld. Als dat laatste waar is dan wil je iets wat dus niet boeit, want je zit al goed. Waarom wil je dan nog kunnen kiezen tussen T-Mobile en Tele2? Om de naam? Als prijs en dekking gelijk zijn is er voor de rest vrij weinig te kiezenquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:45 schreef very het volgende:
[..]
Wat ik wil? Niet achterlijk veel meer betalen voor uitgebreidere dekking.
Hoe ik dat voor me zie? Als iedereen massaal over stapt vanwege onnodig hoge prijzen moeten ze wel zakken.
Zo ingewikkeld is het toch niet wat ik zeg?![]()
Daarbij weet ik niet of dat daadwerkelijk zo is, maar mij is vertelt dat tele2 gewoon exact zelfde dekking heeft als Tmobile.
Als dat waar is inderdaad. Maar dat weet ik (nog) niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het anders best ingewikkeld. Als dat laatste waar is dan wil je iets wat dus niet boeit, want je zit al goed. Waarom wil je dan nog kunnen kiezen tussen T-Mobile en Tele2? Om de naam? Als prijs en dekking gelijk zijn is er voor de rest vrij weinig te kiezen
Goed, nu komen we ergens. Waarom zou je KPN willen hebben?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:50 schreef very het volgende:
[..]
Als dat waar is inderdaad. Maar dat weet ik (nog) niet.
Maar hoe meer concurrentie, hoe beter. Ik zou het liefst zelf KPN nemen, maar ook die prijzen zijn bezopen.
Omdat ik verhalen hoor over betere internetdekking dan Tmobile (en dus ook Tele2).quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goed, nu komen we ergens. Waarom zou je KPN willen hebben?
Nee maakt niet uit want het is buiten garantie.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:59 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik ben de tweede eigenaar van deze telefoon (gekocht via marktplaats).
Heb er verder geen doos of bon bij, maakt dit nog wat uit?
Dat je voor meer service (of in dit geval dekking) meer moet betalen vind je raar?quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:54 schreef very het volgende:
[..]
Omdat ik verhalen hoor over betere internetdekking dan Tmobile (en dus ook Tele2).
De prijzen zijn niet in verhouding. Het enige is dat het verdienmodel van de "grote" providers gewoon hopeloos verouderd is, en daardoor zien ze zichzelf genoodzaakt achterlijke prijzen te rekenen over zaken die helemaal niet zoveel kosten, puur omdat ze anders niet net zoveel winst maken als een paar jaar geleden. Meer hierover: KLB / Telecom providers zijn verleden tijdquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat je voor meer service (of in dit geval dekking) meer moet betalen vind je raar?
Tja, ik wil ook dat Bang & Olufsen zijn producten goedkoper maakt, op het niveau Onkyo.Maar waarom zouden ze ?
Vraag en aanbod. Zolang er nog vraag is voor te dure abo's veranderen zij niets. Dus dan kun je gaan wachten en boos zijn. of zo. of gewoon naar een goedkopere gaan en de rest uitlachen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:27 schreef very het volgende:
[..]
De prijzen zijn niet in verhouding. Het enige is dat het verdienmodel van de "grote" providers gewoon hopeloos verouderd is, en daardoor zien ze zichzelf genoodzaakt achterlijke prijzen te rekenen over zaken die helemaal niet zoveel kosten, puur omdat ze anders niet net zoveel winst maken als een paar jaar geleden. Meer hierover: KLB / Telecom providers zijn verleden tijd
En waarom zouden ze? Hopelijk omdat anders mensen massaal overstappen op andere providers. En ik hoor steeds meer mensen die overstappen op prijsvechters.
En dus zijn we weer terug bij de post waar het allemaal begon:quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vraag en aanbod. Zolang er nog vraag is voor te dure abo's veranderen zij niets. Dus dan kun je gaan wachten en boos zijn. of zo. of gewoon naar een goedkopere gaan en de rest uitlachen.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 13:56 schreef very het volgende:
[..]
Nou minder dan T-Mobile is vrij moeilijk denk ik ,gezien ik in hartje amsterdam met t-mobile geen bereik hebquote:Op woensdag 8 mei 2013 14:40 schreef Luigi het volgende:
Had ik al aan de Tele2 gebruikers gevraagd hoe deze provider bevalt?.
Bellen interesseert me niet zo, wel internet (waarbij de dekking/snelheid zeker niet minder mag zijn dan die van T-Mobile zelf).
Pas de 21e deze maand wordt het overgezetquote:Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef Luigi het volgende:
Maar very, jij zit bij Tele 2? Hoe bevalt dat?
Mja, ik ben niet chronisch ontevreden over T-Mobile eigenlijk. Gaat op de meeste plekken waar ik vaak kom meestal (!) wel goed. Heb ook wel eens opgekeken van amper bereik in hartje A'dam idd maar ach. Doe het meeste toch via wifi (thuis, onderweg in de trein en op de zaak). Zo af en toe is het wel wat minder idd. Maar ik betaal nu iets van 35 euro per maand voor T-Mobile i200, als dat een tientje kan worden (met die actie van nu) voor een jaartje en ik dan dezelfde gebruikservaring heb, helemaal prima.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou minder dan T-Mobile is vrij moeilijk denk ik ,gezien ik in hartje amsterdam met t-mobile geen bereik heb
Zakelijk gebruik ik t-mobile , prive vodafone .quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:50 schreef Luigi het volgende:
[..]
Mja, ik ben niet chronisch ontevreden over T-Mobile eigenlijk. Gaat op de meeste plekken waar ik vaak kom meestal (!) wel goed. Heb ook wel eens opgekeken van amper bereik in hartje A'dam idd maar ach. Doe het meeste toch via wifi (thuis, onderweg in de trein en op de zaak). Zo af en toe is het wel wat minder idd. Maar ik betaal nu iets van 35 euro per maand voor T-Mobile i200, als dat een tientje kan worden (met die actie van nu) voor een jaartje en ik dan dezelfde gebruikservaring heb, helemaal prima.
Alternatief is overstappen naar Vodafone zodat ik wel iets meer betaal, maar wel een écht goed bereik heb (toch?) maar dan hoort daar ook weer een nieuwe telefoon bij. Ben ook nog wel tevreden over m'n 4S eigenlijk...
Zit ik bij. Ze gebruiken gewoon het t-mobile netwerk hier, dus als je het doet voor beter bereik dan bij t-mobile kan je dat afstrepen. Verder beetje onpersoonlijk baggerbedrijf, maar dat is ook waar je voor betaalt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:43 schreef Luigi het volgende:
Maar very, jij zit bij Tele 2? Hoe bevalt dat?
Bedankt! Ik liep zonder afspraak naar binnen en liep 10 minuten later met een nieuw toestel uit de winkel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:12 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je hebt niets nodig. Doos en oplader vooral thuis laten.
Mooi he, ook http://www.theverge.com/2(...)belanger-on-shooting gelezen?quote:
het is allemaal 1 pot nat, allemaal praktisch even duur. er zijn gewoon te weinig echte aanbieders in nederland.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:47 schreef very het volgende:
[..]
T-Mobile kampt met forse daling aantal klanten
Dat ik dit ooit nog mag meemaken.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:47 schreef Catch22- het volgende:
hoi hipsters
ive joined your site, just for the lulz. Xperia Z geruild voor een iPhone5 16Gb
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat ik dit ooit nog mag meemaken.![]()
One of us.
en? Blij?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:47 schreef Catch22- het volgende:
hoi hipsters
En dan toch een iPhone en geen HTC One?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]![]()
Was het een beetje zat dat die accu binnen no-time leeg was (3 uur schermtijd was echt de max). En de camera is ook niet echt je-van-het
Vooralsnog welquote:
HTC One vind ik lelijk. Daarbij vind ik HTC een kakmerk en die accu is vast met mijn gebruik niet veel beter.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan toch een iPhone en geen HTC One?
Ik ben wel benieuwd wat je er uiteindelijk van vindt na een tijdje gebruik. Of je Android gaat missen of toch blij bent geen toestel met Android meer te hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Vooralsnog wel
[..]
HTC One vind ik lelijk. Daarbij vind ik HTC een kakmerk en die accu is vast met mijn gebruik niet veel beter.
iPhone is natuurlijk wel gewoon een goed ding met volgens mij een betere camera dan de andere telefoons.
lolquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:47 schreef Catch22- het volgende:
hoi hipsters
Ik ben sowieso vrij objectief, maar heb qua gebruik/filosofie een voorkeur voor Android. Maar er zitten gewoon een paar nadelen aan (niet gelijk alle nieuwe apps, af en toe rare batterijleaks, niet altijd (meestal wel) stabiel).quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat je er uiteindelijk van vindt na een tijdje gebruik. Of je Android gaat missen of toch blij bent geen toestel met Android meer te hebben.
Ik hang dan wel vaak de fanboy uit hier op FOK!, maar uiteindelijk ben ik altijd heel erg benieuwd naar de mening van anderen.
net wel, nu niet meerquote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:31 schreef Merkie het volgende:
Meer mensen bij wie de App Store slecht werkt? Via WiFi doet 'ie het überhaupt niet.
¤37,50 24 maanden lang? Of enkel 6 maanden?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vodafone actie met een gratis iPhone 5 is top trouwens. Denk dat ik binnenkort in Amsterdam gebruik ga maken van deze aanbieding.
Vodafone Red super
Onbeperkt bellen
Onbeperkt sms
42Mb/s 4G
4GB
Gratis iPhone 5
37,50 per maand.
2 jaar lang.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 14:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
¤37,50 24 maanden lang? Of enkel 6 maanden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |