abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126128759
quote:
4s.gif Op maandag 6 mei 2013 14:27 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hadden ze jaren geleden al op kunnen inspringen.
maakt ze geen kut uit , want ze maken data gewoon duur.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_126130910
Iemand een tip waar ik een achterkant (wit) voor een iPhone 4 kan kopen die niet te onderscheiden is van het origineel ook voor wat betreft kwaliteit van het materiaal.

Op marktplaats staan er wel een paar, maar wil geen plastic aanvoelend ding.

Het gaat dus om de iPhone achterkan dus niet om een cover ofzo.
Eskimo Joe
  maandag 6 mei 2013 @ 15:52:39 #128
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_126131916
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:27 schreef Mercan het volgende:
Iemand een tip waar ik een achterkant (wit) voor een iPhone 4 kan kopen die niet te onderscheiden is van het origineel ook voor wat betreft kwaliteit van het materiaal.

Op marktplaats staan er wel een paar, maar wil geen plastic aanvoelend ding.

Het gaat dus om de iPhone achterkan dus niet om een cover ofzo.
[ afbeelding ]
Ik denk dat je het beste langs de Apple Store kunt gaan. Daar doen ze het voor 20-25 euro geloof ik, en dan weet je zeker dat je een echte hebt.

Als je een 4S had, had ik er nog wel eentje voor je liggen, maar die past niet op de 4.
pi_126132144
Mijn dock-connector doet het niet (goed) meer, vermoedelijk omdat er gister een beetje water bij kwam.
Hij wilt niet meer opladen als ik hem aan een oplader of computer hang, maar hij laat nog wel muziek horen via een dock van mijn zusje (die de stekker van dat ding weer kwijt is, waardoor die op batterijen gaat en ik niet weet of hij daarmee wel op kan laden).

Waar kan ik hem het beste laten repareren? (omgeving Haarlem)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2013 15:57:50 ]
pi_126133576
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 15:52 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik denk dat je het beste langs de Apple Store kunt gaan. Daar doen ze het voor 20-25 euro geloof ik, en dan weet je zeker dat je een echte hebt.

Als je een 4S had, had ik er nog wel eentje voor je liggen, maar die past niet op de 4.
Ok, thnx voor de tip!

Bedoel je met de Apple Store, de winkel in Amsterdam?
Want ik heb net de winkel in Arnhem en Nijmegen gebeld, maar daar vervangen ze alleen de iPhone als die daar ook gekocht is.

[ Bericht 12% gewijzigd door Mercan op 06-05-2013 17:13:13 ]
Eskimo Joe
  maandag 6 mei 2013 @ 18:04:22 #131
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_126137679
Ja, de officiële Apple store in Amsterdam :) Gewoon een afspraak maken bij de genius bar. Of er op de gok heen gaan.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 16:09:46 #132
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_126175993
Wat is het notificatiecentrum op iOS toch geniaal. Dingen die ik voornamelijk handig vind:

1. Lock screen notificaties.
2. Instelbaarheid per app.

Je kan precies per app aangeven hoe je op de hoogte gebracht wil worden. Dit zorgt ervoor dat je het zodanig kan instellen dat je alleen voor jou relevante dingen ziet, omdat niet alles even belangrijk is.

Ik wil bijvoorbeeld in het berichtencentrum (naar beneden swipen vanaf boven) wél mijn sms'jes, Whatsapp en gemiste gesprekken zien, maar ik hoef niet te zien dat er kortingsbonnen klaar staan voor McDonald's.

Om dit op te lossen, zet ik uit dat McDonald's in het berichtencentrum uit staat en zet ik de geluiden ook uit, daarentegen laat ik de lock screen notificaties juist aan staan.

Aangezien lock screen notificaties pas weg gaan als je je telefoon unlockt, betekent dit ik de melding altijd een keertje zie wanneer de melding er is, maar dat ik niet speciaal naar de app hoef te gaan of op het kruisje moet klikken in het berichtencentrum. Ik word dus op de hoogte gebracht, maar meer ook niet, ik word er verder niet mee lastig gevallen.

Op die manier blijven de notificaties relevant en niet storend. Ideaal! Zo zijn push notificaties bedoeld. Ik heb best veel applicaties die alleen maar lock screen notificaties weergeven en meer niet. Zo blijf ik toch op de hoogte maar zonder dat het storend wordt en je berichtencentrum vol staat met onzin.

Imo een groot gemis dat je dit bij Android zo niet kan instellen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Redactie Games dinsdag 7 mei 2013 @ 18:46:13 #133
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_126182192
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 16:29 schreef Mercan het volgende:

[..]

Ok, thnx voor de tip!

Bedoel je met de Apple Store, de winkel in Amsterdam?
Wel bellen en plekje reserveren, het is altijd retedruk in die winkel zeker in het weekend.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:09:08 #134
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_126183033
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:09 schreef TC03 het volgende:
Wat is het notificatiecentrum op iOS toch geniaal. Dingen die ik voornamelijk handig vind:

Je kan precies per app aangeven hoe je op de hoogte gebracht wil worden. Dit zorgt ervoor dat je het zodanig kan instellen dat je alleen voor jou relevante dingen ziet, omdat niet alles even belangrijk is.

Ik wil bijvoorbeeld in het berichtencentrum (naar beneden swipen vanaf boven) wél mijn sms'jes, Whatsapp en gemiste gesprekken zien, maar ik hoef niet te zien dat er kortingsbonnen klaar staan voor McDonald's.

Om dit op te lossen, zet ik uit dat McDonald's in het berichtencentrum uit staat en zet ik de geluiden ook uit, daarentegen laat ik de lock screen notificaties juist aan staan.

Aangezien lock screen notificaties pas weg gaan als je je telefoon unlockt, betekent dit ik de melding altijd een keertje zie wanneer de melding er is, maar dat ik niet speciaal naar de app hoef te gaan of op het kruisje moet klikken in het berichtencentrum. Ik word dus op de hoogte gebracht, maar meer ook niet, ik word er verder niet mee lastig gevallen.

Op die manier blijven de notificaties relevant en niet storend. Ideaal! Zo zijn push notificaties bedoeld. Ik heb best veel applicaties die alleen maar lock screen notificaties weergeven en meer niet. Zo blijf ik toch op de hoogte maar zonder dat het storend wordt en je berichtencentrum vol staat met onzin.

Ik gebruik het nooit :)
pi_126183380
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 16:09 schreef TC03 het volgende:

Buiten Mail, Whatsapp en sms gebruik ik helemaal geen notificaties.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:22:00 #136
53267 TC03
pi_126183698
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Buiten Mail, Whatsapp en sms gebruik ik helemaal geen notificaties.
Zonde. Het is een van de dingen die een smartphone smart maakt.
pi_126184236
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:22 schreef TC03 het volgende:

[..]

Zonde. Het is een van de dingen die een smartphone smart maakt.
Vind de rest maar irritant en overbodig :) Kwestie van smaak denk ik.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 19:35:25 #138
53267 TC03
pi_126184413
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 19:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Vind de rest maar irritant en overbodig :) Kwestie van smaak denk ik.
Wat is er irritant aan? Je kan ze zo onopvallend maken als je wilt.
pi_126202282
Hallo, ik volg wat instructies en ik heb de Iphone 6.0 ISPW nodig, ipv dat krijg ik dit:

Maar hier kan ik niks mee, ik heb .ispw nodig, maar die is nergens te vinden ik krijg elke keer dit?
pi_126203582
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 00:35 schreef Doublepain het volgende:
Hallo, ik volg wat instructies en ik heb de Iphone 6.0 ISPW nodig, ipv dat krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Maar hier kan ik niks mee, ik heb .ispw nodig, maar die is nergens te vinden ik krijg elke keer dit?
Dat klopt ook gewoon. Een IPSW bestand is in principe een hernoemd ZIP bestand en je kan dus de inhoud van een IPSW bestand bekijken met software zoals Winrar en Winzip. Heb je het voor iTunes nodig? In dat geval kan je het hoofdbestand gewoon selecteren.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_126203598
Even een vraag wat betreft garantie:

Ik wil morgen een toestel (iPhone 5, 3 maanden oud) laten repareren bij de Apple Store in Amsterdam. Heb ik daar een bon voor nodig of zijn mijn Apple ID en persoonsgegevens voldoende? En moet ik het toestel inleveren met doos, oplader en al?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  woensdag 8 mei 2013 @ 08:12:05 #142
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_126205108
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 01:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Even een vraag wat betreft garantie:

Ik wil morgen een toestel (iPhone 5, 3 maanden oud) laten repareren bij de Apple Store in Amsterdam. Heb ik daar een bon voor nodig of zijn mijn Apple ID en persoonsgegevens voldoende? En moet ik het toestel inleveren met doos, oplader en al?
Je hebt niets nodig. Doos en oplader vooral thuis laten.
2000 light years from home
pi_126205634
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hoe kan ik op een gemakkelijke manier in zien welke apps/processen veel van mijn accu vragen? Heb sinds een week dat mijn accu maar een uur of 4 mee gaat.
Iemand?
pi_126207478
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 09:03 schreef STING het volgende:
Iemand nog een tip voor een IRC app op de iPhone? Rooms? Colloquy?
Limechat :)
pi_126211336
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2013 18:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ja, de officiële Apple store in Amsterdam :) Gewoon een afspraak maken bij de genius bar. Of er op de gok heen gaan.
Ik ben de tweede eigenaar van deze telefoon (gekocht via marktplaats).
Heb er verder geen doos of bon bij, maakt dit nog wat uit?
Eskimo Joe
pi_126211863
over twee weekjes komt mijn muti terug uit USA met een gloedjenieuwe iPad Retina voor mij *O*
Iemand nog een paar must-have-app tips?
People assume too much.
pi_126212027
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 01:28 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Dat klopt ook gewoon. Een IPSW bestand is in principe een hernoemd ZIP bestand en je kan dus de inhoud van een IPSW bestand bekijken met software zoals Winrar en Winzip. Heb je het voor iTunes nodig? In dat geval kan je het hoofdbestand gewoon selecteren.
Heb het al gemaakt, moest dus .ZIP naar .ISPW veranderen :)
pi_126214503
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_126214597
onbeperkt bellen + 2000 mb internet :
errr.... Even snelle rekensom:
- Basis: ¤10
- 2000MB: ¤25
- Onbeperkt bellen: ¤24
Totaal: ¤59
pi_126214682
quote:
8s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:23 schreef Joene het volgende:
Nieuwe prijzen t-mobile bekend:
http://tweakers.net/nieuw(...)nementen-bekend.html
Nog steeds achterlijk duur :N

T-Mobile Sim-Only 2 jaar:
1000Mb internet + 300 minuten = 34 euro per maand
Aansluitkosten: 53,38 euro

Tele2 Sim-Only 2 jaar:
1000Mb internet + 300 minuten = 16 euro per maand
Aansluitkosten: gratis

En Tele2 zit ook gewoon op het T-Mobile netwerk en geeft ook dezelfde snelheid.
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')