maakt ze geen kut uit , want ze maken data gewoon duur.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hadden ze jaren geleden al op kunnen inspringen.
Ik denk dat je het beste langs de Apple Store kunt gaan. Daar doen ze het voor 20-25 euro geloof ik, en dan weet je zeker dat je een echte hebt.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:27 schreef Mercan het volgende:
Iemand een tip waar ik een achterkant (wit) voor een iPhone 4 kan kopen die niet te onderscheiden is van het origineel ook voor wat betreft kwaliteit van het materiaal.
Op marktplaats staan er wel een paar, maar wil geen plastic aanvoelend ding.
Het gaat dus om de iPhone achterkan dus niet om een cover ofzo.
[ afbeelding ]
Ok, thnx voor de tip!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste langs de Apple Store kunt gaan. Daar doen ze het voor 20-25 euro geloof ik, en dan weet je zeker dat je een echte hebt.
Als je een 4S had, had ik er nog wel eentje voor je liggen, maar die past niet op de 4.
Wel bellen en plekje reserveren, het is altijd retedruk in die winkel zeker in het weekend.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:29 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ok, thnx voor de tip!
Bedoel je met de Apple Store, de winkel in Amsterdam?
Ik gebruik het nooitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:09 schreef TC03 het volgende:
Wat is het notificatiecentrum op iOS toch geniaal. Dingen die ik voornamelijk handig vind:
1. Lock screen notificaties.
2. Instelbaarheid per app.
Je kan precies per app aangeven hoe je op de hoogte gebracht wil worden. Dit zorgt ervoor dat je het zodanig kan instellen dat je alleen voor jou relevante dingen ziet, omdat niet alles even belangrijk is.
Ik wil bijvoorbeeld in het berichtencentrum (naar beneden swipen vanaf boven) wél mijn sms'jes, Whatsapp en gemiste gesprekken zien, maar ik hoef niet te zien dat er kortingsbonnen klaar staan voor McDonald's.
Om dit op te lossen, zet ik uit dat McDonald's in het berichtencentrum uit staat en zet ik de geluiden ook uit, daarentegen laat ik de lock screen notificaties juist aan staan.
Aangezien lock screen notificaties pas weg gaan als je je telefoon unlockt, betekent dit ik de melding altijd een keertje zie wanneer de melding er is, maar dat ik niet speciaal naar de app hoef te gaan of op het kruisje moet klikken in het berichtencentrum. Ik word dus op de hoogte gebracht, maar meer ook niet, ik word er verder niet mee lastig gevallen.
Op die manier blijven de notificaties relevant en niet storend. Ideaal! Zo zijn push notificaties bedoeld. Ik heb best veel applicaties die alleen maar lock screen notificaties weergeven en meer niet. Zo blijf ik toch op de hoogte maar zonder dat het storend wordt en je berichtencentrum vol staat met onzin.
Imo een groot gemis dat je dit bij Android zo niet kan instellen.
Buiten Mail, Whatsapp en sms gebruik ik helemaal geen notificaties.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:09 schreef TC03 het volgende:
Wat is het notificatiecentrum op iOS toch geniaal. Dingen die ik voornamelijk handig vind:
1. Lock screen notificaties.
2. Instelbaarheid per app.
Je kan precies per app aangeven hoe je op de hoogte gebracht wil worden. Dit zorgt ervoor dat je het zodanig kan instellen dat je alleen voor jou relevante dingen ziet, omdat niet alles even belangrijk is.
Ik wil bijvoorbeeld in het berichtencentrum (naar beneden swipen vanaf boven) wél mijn sms'jes, Whatsapp en gemiste gesprekken zien, maar ik hoef niet te zien dat er kortingsbonnen klaar staan voor McDonald's.
Om dit op te lossen, zet ik uit dat McDonald's in het berichtencentrum uit staat en zet ik de geluiden ook uit, daarentegen laat ik de lock screen notificaties juist aan staan.
Aangezien lock screen notificaties pas weg gaan als je je telefoon unlockt, betekent dit ik de melding altijd een keertje zie wanneer de melding er is, maar dat ik niet speciaal naar de app hoef te gaan of op het kruisje moet klikken in het berichtencentrum. Ik word dus op de hoogte gebracht, maar meer ook niet, ik word er verder niet mee lastig gevallen.
Op die manier blijven de notificaties relevant en niet storend. Ideaal! Zo zijn push notificaties bedoeld. Ik heb best veel applicaties die alleen maar lock screen notificaties weergeven en meer niet. Zo blijf ik toch op de hoogte maar zonder dat het storend wordt en je berichtencentrum vol staat met onzin.
Imo een groot gemis dat je dit bij Android zo niet kan instellen.
Zonde. Het is een van de dingen die een smartphone smart maakt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Buiten Mail, Whatsapp en sms gebruik ik helemaal geen notificaties.
Vind de rest maar irritant en overbodigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zonde. Het is een van de dingen die een smartphone smart maakt.
Wat is er irritant aan? Je kan ze zo onopvallend maken als je wilt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vind de rest maar irritant en overbodigKwestie van smaak denk ik.
Dat klopt ook gewoon. Een IPSW bestand is in principe een hernoemd ZIP bestand en je kan dus de inhoud van een IPSW bestand bekijken met software zoals Winrar en Winzip. Heb je het voor iTunes nodig? In dat geval kan je het hoofdbestand gewoon selecteren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:35 schreef Doublepain het volgende:
Hallo, ik volg wat instructies en ik heb de Iphone 6.0 ISPW nodig, ipv dat krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Maar hier kan ik niks mee, ik heb .ispw nodig, maar die is nergens te vinden ik krijg elke keer dit?
Je hebt niets nodig. Doos en oplader vooral thuis laten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 01:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Even een vraag wat betreft garantie:
Ik wil morgen een toestel (iPhone 5, 3 maanden oud) laten repareren bij de Apple Store in Amsterdam. Heb ik daar een bon voor nodig of zijn mijn Apple ID en persoonsgegevens voldoende? En moet ik het toestel inleveren met doos, oplader en al?
Iemand?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hoe kan ik op een gemakkelijke manier in zien welke apps/processen veel van mijn accu vragen? Heb sinds een week dat mijn accu maar een uur of 4 mee gaat.
Limechatquote:Op maandag 6 mei 2013 09:03 schreef STING het volgende:
Iemand nog een tip voor een IRC app op de iPhone? Rooms? Colloquy?
Ik ben de tweede eigenaar van deze telefoon (gekocht via marktplaats).quote:Op maandag 6 mei 2013 18:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ja, de officiële Apple store in AmsterdamGewoon een afspraak maken bij de genius bar. Of er op de gok heen gaan.
Heb het al gemaakt, moest dus .ZIP naar .ISPW veranderenquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:28 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat klopt ook gewoon. Een IPSW bestand is in principe een hernoemd ZIP bestand en je kan dus de inhoud van een IPSW bestand bekijken met software zoals Winrar en Winzip. Heb je het voor iTunes nodig? In dat geval kan je het hoofdbestand gewoon selecteren.
Nog steeds achterlijk duurquote:Op woensdag 8 mei 2013 13:23 schreef Joene het volgende:
Nieuwe prijzen t-mobile bekend:
http://tweakers.net/nieuw(...)nementen-bekend.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |