Bump, anyone?quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:55 schreef STING het volgende:
Ik heb gemerkt dat als je een foto post naar Facebook, deze in low quality zijn.
Weet iemand een manier om deze gemakkelijk in high quality op Facebook te krijgen?
Als workaround e-mail ik de foto nu eerst naar mezelf, om het vervolgens via m'n desktop up te loaden
quote:
Doodordinair met een kabeltje overzetten is snellerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:44 schreef STING het volgende:
Zo te zien ben ik iig niet de enige: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1451110
Voor nu maar bepaalde foto's maar naar e-mail sturen en via Desktop delen met Facebook.
Niet als je 'on the road' bentquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Doodordinair met een kabeltje overzetten is sneller
Als het dan toch met een desktop moet dan maakt dat ook geen frut verschil uit...quote:
Vind van wel, sommige foto's wil ik gelijk op Facebook posten, in high-quality.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als het dan toch met een desktop moet dan maakt dat ook geen frut verschil uit...
Maar dat kan dus niet, ook niet als je eerst naar jezelf mailtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:48 schreef STING het volgende:
[..]
Vind van wel, sommige foto's wil ik gelijk op Facebook posten, in high-quality.
Lees eens terug in dit topicquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:30 schreef STING het volgende:
iOS 6.1.4 voor iPhone 5: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=8394
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:44 schreef Mercan het volgende:
Brengt de provider (Telfort) extra kosten in rekening wanneer ik FaceTime gebruik via 3G/wifi ??
Nee, maar ik doe dat wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:44 schreef Mercan het volgende:
Brengt de provider (Telfort) extra kosten in rekening wanneer ik FaceTime gebruik via 3G/wifi ??
Nee, maar let wel op je eventuele datalimiet als je wil Facetimen via 3G, dat neemt al gauw 3 megabytes per minuut.quote:
Neem dat maar aan ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:07 schreef Luigi het volgende:
Verwachten we nog wat van de nieuwe T-Mobile abbo's die volgende week geintroduceerd worden? Of moeten we het vooral realistisch houden en aannemen dat we meer voor minder gaan betalen a la Vodafone RED?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |