Doodordinair met een kabeltje overzetten is snellerquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:44 schreef STING het volgende:
Zo te zien ben ik iig niet de enige: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1451110
Voor nu maar bepaalde foto's maar naar e-mail sturen en via Desktop delen met Facebook.
Niet als je 'on the road' bentquote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Doodordinair met een kabeltje overzetten is sneller
Als het dan toch met een desktop moet dan maakt dat ook geen frut verschil uit...quote:
Vind van wel, sommige foto's wil ik gelijk op Facebook posten, in high-quality.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als het dan toch met een desktop moet dan maakt dat ook geen frut verschil uit...
Maar dat kan dus niet, ook niet als je eerst naar jezelf mailtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:48 schreef STING het volgende:
[..]
Vind van wel, sommige foto's wil ik gelijk op Facebook posten, in high-quality.
Lees eens terug in dit topicquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:30 schreef STING het volgende:
iOS 6.1.4 voor iPhone 5: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=8394
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:44 schreef Mercan het volgende:
Brengt de provider (Telfort) extra kosten in rekening wanneer ik FaceTime gebruik via 3G/wifi ??
Nee, maar ik doe dat wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:44 schreef Mercan het volgende:
Brengt de provider (Telfort) extra kosten in rekening wanneer ik FaceTime gebruik via 3G/wifi ??
Nee, maar let wel op je eventuele datalimiet als je wil Facetimen via 3G, dat neemt al gauw 3 megabytes per minuut.quote:
Neem dat maar aan ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 09:07 schreef Luigi het volgende:
Verwachten we nog wat van de nieuwe T-Mobile abbo's die volgende week geintroduceerd worden? Of moeten we het vooral realistisch houden en aannemen dat we meer voor minder gaan betalen a la Vodafone RED?
Ze verdienen al zo weinig die arme telco's nu niemand meer smst.quote:
Idd, de winst vooral niet bewaren maar uitkerenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ze verdienen al zo weinig die arme telco's nu niemand meer smst.
Colloquy werkt okay maar je kunt ook een Terminal client downloaden en via IRSSI chatten natuurlijk. Nooit meer offline!quote:Op maandag 6 mei 2013 09:03 schreef STING het volgende:
Iemand nog een tip voor een IRC app op de iPhone? Rooms? Colloquy?
Hadden ze jaren geleden al op kunnen inspringen.quote:Op maandag 6 mei 2013 10:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Ze verdienen al zo weinig die arme telco's nu niemand meer smst.
Een term als 'inspringen' veronderstelt dynamiek en snelheid van handelen.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hadden ze jaren geleden al op kunnen inspringen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |