lolquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik mag natuurlijk niet dezelfde afronding gebruiken. Ik wil niet aangeklaagd worden door Apple.
Godver...ik kan hier ook echt niet op googlen. Enige resultaten die ik krijg zijn mensen die met hun eigen netwerk password lopen te kutten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:20 schreef very het volgende:
[..]
Maar ik heb het regelmatig, en ook altijd op totaal random locaties. Dus dat wordt een vervelend dingetje dan
Zou dit er mee te maken kunnen hebben?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:39 schreef very het volgende:
Vraagje: ik heb al geruime tijd dat ik op willekeurige momenten dat ik buiten loop te internetten (gewoon via 3G) dat ik dan opeens deze melding krijg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe zet ik dit uit?
Ik ken al die netwerken niet, en ik ben er ook nog nooit eerder op ingelogd.
Toch krijg ik met enige regelmaat deze melding...knap irritant.
Bronquote:This is not true. I've setup a few multi-location WIFI networks and the iPhone will pick them up automatically if the SSID, encryption type and encryption key are all the same. My family uses the same settings at everyone's house so phones/laptops/tablets just work.
Hmm, die randen heb ik nooit gesnapt. Vind ik niet zo mooiquote:
Iemand?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:43 schreef very het volgende:
[..]
Zou dit er mee te maken kunnen hebben?
[..]
Bron
En zou het dan zinloos zijn om bijv. een reset te doen, omdat dit dan weer gaat gebeuren?
Had ik ook, ben gisteren nar Apple Store Amsterdam gegaan en kreeg binnen tien minuten gratis een nieuw toestel. Prachtig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:09 schreef KneusTeun het volgende:
Iphone 5 camera ineens aan het flippen :S
Krijg rare paarse vlekken!?!
[ afbeelding ]
Kan ik gewoon naar VF winkel gaan voor de oplossing?
Bump, anyone?quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:55 schreef STING het volgende:
Ik heb gemerkt dat als je een foto post naar Facebook, deze in low quality zijn.
Weet iemand een manier om deze gemakkelijk in high quality op Facebook te krijgen?
Als workaround e-mail ik de foto nu eerst naar mezelf, om het vervolgens via m'n desktop up te loaden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |