IOS 7 is toch sowieso minimaal iphone 4s ook ?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat ze de aansluiting met bijv. OS X niet uit het oog verliezen. Apple heeft er heel veel tijd en moeite in gestoken om zowel iOS als OSX uniform te krijgen en dat is ze redelijk gelukt (over de uitvoering ervan kun je twisten) en als straks OSX en iOS weer uit elkaar gaan lopen vind ik dat acheruitgang.
Daarnaast blijf ik op m'n iPad 1 straks gewoon met de 'oude' look zitten.
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:11 schreef Joene het volgende:
[..]
IOS 7 is toch sowieso minimaal iphone 4s ook ?
nu de 5s binnenkort in die winkel ligt en ze hebben nooit meer dan 3 gen's ondersteunt.quote:
Absoluut, maar er zullen wel een aantal functies wegvallen die alleen voor de 5 en de 5s zijn bedoeld.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:11 schreef Joene het volgende:
[..]
IOS 7 is toch sowieso minimaal iphone 4s ook ?
Ik gok dat die binnen nu en een maand of 3 in de winkel ligt of anders uiterlijk oktober...quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:18 schreef Luigi het volgende:
Ik mis eigenlijk niks aan mijn 4S wat upgraden noodzakelijk maakt. Maarja, nieuwe gadgets zijn altijd leuk dus waarschijnlijk stink ik er binnen nu en 2 maanden gewoon in. Wanneer wordt die 5S verwacht?
Maar ik heb het regelmatig, en ook altijd op totaal random locaties. Dus dat wordt een vervelend dingetje danquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Blijkbaar denkt je iPhone dat je er ooit mee verbonden bent geweest. Ik raad je aan om het netwerk in zo'n geval op te zoeken en dan op het blauwe pijltje te klikken, naar beneden scrollen en dan 'vergeet netwerk' aantikken.
Ah. Mijn abbo loopt 2 juli van dit jaar af. Maar daarna worden ze toch maandelijks opzeg/verlengbaar? Dan laat ik hem wel even lopen tot de 5S er is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik gok dat die binnen nu en een maand of 3 in de winkel ligt of anders uiterlijk oktober...
ik ga hem skippen , mijn abbo loopt tot juli 14 dus dan neem ik wel de iphone 7S ofzo.
allekabels.nl?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
MM
Applestore
V&D
MyCom
Het is gewoon heel lastig zo'n koppeling te vinden kennelijk, terwijl dat ervoor zou zorgen dat ik mijn low profile koptelefoonaansluiting van de Beyerdynamic weer kan gebruiken op mijn telefoon, voor het eerst sinds ik er een Lunatik TakTik omheen geschroefd heb
Ik heb eigenlijk nauwelijks randapparatuur, alleen een la vol met dealxtreem laadkabeltjes van 1 euro stuk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:23 schreef Luigi het volgende:
Wat me tegenhoud is de overstap naar die nieuwe connector. Ik heb echt overal zo'n 30 pins connector aan zitten tegenwoordig (carkit, stereo, wekker)... en om nou met tig verloopjes aan de slag te gaan. Beetje blegh.
Klopt. Maar ik mag natuurlijk niet dezelfde afronding gebruiken. Ik wil niet aangeklaagd worden door Apple.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:27 schreef very het volgende:
[..]
de afronding van de hoekjes is anders dan bij de apps zelf
Heb ik dus ook wel. En wat ik zei, ik mis echt nog niks aan m'n 4S eigenlijk. Ding is snel, compact, doet wat het moet doen... misschien sla ik ook wel een gen over (heb tot nu toe elke iPhone gehadquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nauwelijks randapparatuur, alleen een la vol met dealxtreem laadkabeltjes van 1 euro stuk.
Maar ik twijfel ook nog een beetje over de 5s. Ik vind de 4/4s het mooiste design. Vanaf dag 1 had ik daar een wow gevoel bij. Heb nu anderhalf jaar de 4s en vind 'm nog steeds mooier dan de 5. Dus als de 5s hetzelfde design heeft als de 5 (wat te verwachten is) wacht ik misschien wel op de 6.
lolquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik mag natuurlijk niet dezelfde afronding gebruiken. Ik wil niet aangeklaagd worden door Apple.
Godver...ik kan hier ook echt niet op googlen. Enige resultaten die ik krijg zijn mensen die met hun eigen netwerk password lopen te kutten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:20 schreef very het volgende:
[..]
Maar ik heb het regelmatig, en ook altijd op totaal random locaties. Dus dat wordt een vervelend dingetje dan
Zou dit er mee te maken kunnen hebben?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:39 schreef very het volgende:
Vraagje: ik heb al geruime tijd dat ik op willekeurige momenten dat ik buiten loop te internetten (gewoon via 3G) dat ik dan opeens deze melding krijg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe zet ik dit uit?
Ik ken al die netwerken niet, en ik ben er ook nog nooit eerder op ingelogd.
Toch krijg ik met enige regelmaat deze melding...knap irritant.
Bronquote:This is not true. I've setup a few multi-location WIFI networks and the iPhone will pick them up automatically if the SSID, encryption type and encryption key are all the same. My family uses the same settings at everyone's house so phones/laptops/tablets just work.
Hmm, die randen heb ik nooit gesnapt. Vind ik niet zo mooiquote:
Iemand?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:43 schreef very het volgende:
[..]
Zou dit er mee te maken kunnen hebben?
[..]
Bron
En zou het dan zinloos zijn om bijv. een reset te doen, omdat dit dan weer gaat gebeuren?
Had ik ook, ben gisteren nar Apple Store Amsterdam gegaan en kreeg binnen tien minuten gratis een nieuw toestel. Prachtig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:09 schreef KneusTeun het volgende:
Iphone 5 camera ineens aan het flippen :S
Krijg rare paarse vlekken!?!
[ afbeelding ]
Kan ik gewoon naar VF winkel gaan voor de oplossing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |