Maar het is in ieder geval een beginquote:Op woensdag 17 april 2013 12:37 schreef mujentas het volgende:
Ziggo slaat nog niet eens een deuk in een pakje boter met dat hotspot plan. Vooral omdat ze alleen in bepaalde regio's zitten en dat wifi modem van ze is niet eens sterk genoeg om een heel huis van signaal te voorzien.
Dat kan dan toch gewoon, als bellen via internet straks de norm is?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:39 schreef datismijnmening het volgende:
Mwa ik vind het toch wel handig dat ik gewoon nog kan bellen met de mensen waarmee ik wil praten in plaats van altijd maar whatappen
En als je nou geen internet verbinding hebt? Ergens in Sumatra ofzo?quote:Op woensdag 17 april 2013 12:40 schreef very het volgende:
[..]
Dat kan dan toch gewoon, als bellen via internet straks de norm is?
ja, ze zweten wel peentjes inmiddels.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je ziet nu al dat telecomproviders angstig worden en zich er tegen proberen te verzetten als steden een wifi netwerk aanleggen waar iedereen op kan. Als je dadelijk dat snellere internet krijgt zal dat nog meer gaan gebeuren. Of telecomproviders echt gaan verdwijnen weet ik niet.
Eens. Nu is het onbeperkt telefoneren voor een bepaald bedrag wel opgekomen maar als je kijkt naar hoeveel ze ermee verdiend hebben jarenlang. En momenteel, hoeveel ze wel niet vragen voor dat internet. Dat zijn echt belachelijke bedragen als je je realiseert dat je vaak na een aantal filmpjes op Youtube bij wijzen van spreken aan je limiet zit. Ze zijn een beetje hun eigen glazen aan het ingooien met die internetprijzen van ze.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben jaren zo buitensporig verdiend met bijna niets (ja, de veilingen van de frequenties waren prijzig) die zien hun hele miljardenwinsten verdampen.
jammer joh, de telegraaf- en telexbusiness is ook niet meer wat het geweest is.
Boeiend, vroeger was er ook geen GSM-dekking op afgelegen plekken. Het gaat erom dat telecom providers straks nog maar één dienst gaan aanbieden: (mobiel) internet. Techniek is maar een middel, geen doel.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En als je nou geen internet verbinding hebt? Ergens in Sumatra ofzo?
Het gaat toch over het nu, dus als ik daar nu kan bellen en straks niet meer lijkt me dat niet de bedoelingquote:Op woensdag 17 april 2013 12:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Boeiend, vroeger was er ook geen GSM-dekking op afgelegen plekken. Het gaat erom dat telecom providers straks nog maar één dienst gaan aanbieden: (mobiel) internet. Techniek is maar een middel, geen doel.
Niemand heeft het over een tijdsbestek. Over 10 jaar is elke telecomprovider een mobiele ISP.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het gaat toch over het nu, dus als ik daar nu kan bellen en straks niet meer lijkt me dat niet de bedoeling
Vervang gewoon gprs met wifiquote:Op woensdag 17 april 2013 12:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En als je nou geen internet verbinding hebt? Ergens in Sumatra ofzo?
haha..sorryquote:Op woensdag 17 april 2013 12:58 schreef DroogDok het volgende:
Veel te serieus en onderbouwd voor KLB dit.
Dit inderdaad...maar dan moet er dus wel overal wifi netwerk zijn, en geen 3/4G waar je alsnog een abo voor nodig hebt. Het wifi zal dan ook wel betaald moeten worden...en ik maak me geen illusies...(bijna) gratis zal het toch nooit worden. Ondanks dat dit eigenlijk wel prima zou kunnen.quote:Op woensdag 17 april 2013 13:06 schreef RemcoDelft het volgende:
freevoipdeal.comVoor 36 euro een jaar lang onbeperkt (300 minuten per week) naar vast bellen, en nog 1500 minuten naar mobiel. Prima toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |