Hé, ik woon juist nu in Leiden en ga in Groningen studerenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helaas voor jou ga ik in Leiden studeren, en niet in Groningen.
wrmquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Hé, ik woon juist nu in Leiden en ga in Groningen studeren
Na m'n P vertrek ik weer naar t zuiden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:00 schreef Rezania het volgende: [..] Helaas voor jou ga ik in Leiden studeren, en niet in Groningen.
trusten schatquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:02 schreef msacras het volgende:
nou jongens ik ga stappen
tot morgenochtend
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Na m'n P vertrek ik weer naar t zuiden.
Ik snap echt niet waarom iemand in het Noorden zou willen wonen als je ook in de Randstad kan wonen, maar goed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Hé, ik woon juist nu in Leiden en ga in Groningen studeren
ik weet niet?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef Etsu het volgende:
GroningenKakstad met allemaal kakbuurten en kakstraten en kakmensen, toch René?
Ik woon al in de Randstad. Groningen is een leuke studentenstad, en het is juist lekker ver weg van m'n oude vertrouwde omgeving, maar niet volkomen boerendorpquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom iemand in het Noorden zou willen wonen als je ook in de Randstad kan wonen, maar goed.
Nou enquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef msacras het volgende:
[..]
goed lezen;)
ik ga voorlopig nog niet slapen hehe
Brabant dus?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Na m'n P vertrek ik weer naar t zuiden.
Variatie in je leven. Ik heb nu al 4 provincies gehad, nog 8 te gaan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom iemand in het Noorden zou willen wonen als je ook in de Randstad kan wonen, maar goed.
geloof er niks van. Je kan je P toch halen dit jaar?quote:
Ik woon ook in de Randstad, ongeveer 10km boven je waarschijnlijk. Maar ik woon in een dorp, misschien dat dat het verschil maakt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik woon al in de Randstad. Groningen is een leuke studentenstad, en het is juist lekker ver weg van m'n oude vertrouwde omgeving, maar niet volkomen boerendorp
Ja haha ik sta lang droog ik weet het nou welquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha
latah
(vind je het niet erg als ik vreemd ga vannacht?)
ik kom wel eens in Groningen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik woon al in de Randstad. Groningen is een leuke studentenstad, en het is juist lekker ver weg van m'n oude vertrouwde omgeving, maar niet volkomen boerendorp
Ik woon ook in een dorp hoorquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik woon ook in de Randstad, ongeveer 10km boven je waarschijnlijk. Maar ik woon in een dorp, misschien dat dat het verschil maakt.
Ja. En? Na de zomer richting Rotterdam/Amsterdam. Lekker vlakbij Rez.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
geloof er niks van. Je kan je P toch halen dit jaar?
Voorschoten? Of Leiderdorp? Die tellen niet echt imo.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik woon ook in een dorp hoor
Maar ik leef wel half in de stad haha
hehehehehehe. Niettquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. En? Na de zomer richting Rotterdam/Amsterdam. Lekker vlakbij Rez.
tellen niet in welk opzicht?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voorschoten? Of Leiderdorp? Die tellen niet echt imo.
Als dorp, er moet minstens een weiland tussen Leiden en jouw woonplaats zitten voordat het als dorp telt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:06 schreef msacras het volgende:
[..]
tellen niet in welk opzicht?
voorschoten telt idd niet mee
en nee, ik woon daar niet
Nee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Godver Rez begon het te geloven en dan verpest jij t weer
heb er ook gestudeHBO'tquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:05 schreef msacras het volgende:
[..]
ja ik ook wel eens
maar niet heel vaak. 4 uur treinen.
Ooh zoquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als dorp, er moet minstens een weiland tussen Leiden en jouw woonplaats zitten voordat het als dorp telt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Godver Rez begon het te geloven en dan verpest jij t weer
quote:
Nu kan ik toch zo'n kutopmerking maken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals je ervaren hebt: ontkennen is fase 1.
surequote:Op zaterdag 27 april 2013 21:54 schreef Etsu het volgende:
MAARRRR rez, na de zomer ga ik stoppen. Komt goed lieverd, ons lot komt nog wel.
Ik kreeg geen quote-alert.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
1,5 uur later...
Ik heb jouw vervanger gevonden, dus vaarwel
Doe je toch niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu kan ik toch zo'n kutopmerking maken.
Rez wil mij niet dus je bent weer m'n pispaaltje.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sure
[..]
Ik kreeg geen quote-alert.
En jijMij zomaar inruilen
plasse... Bahquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez wil mij niet dus je bent weer m'n pispaaltje.
Oh begrijpelijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez wil mij niet dus je bent weer m'n pispaaltje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh begrijpelijk
dat hij je niet wil bedoel ikBlijf op je beurt wachten in de rij, ik zeg t niet nog eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh begrijpelijk
dat hij je niet wil bedoel ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Pussy voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Pfffffquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Blijf op je beurt wachten in de rij, ik zeg t niet nog eens.
Hij stuurt het toch niet. Hij zou ook nog een gifje sturen van een showerdance.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pussy voor jou.Ik wil 1 van die 2 graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij stuurt het toch niet. Hij zou ook nog een gifje sturen van een showerdance.
Oké.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil 1 van die 2 graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier met je pussy.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:12 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Forever alone. Wie wil erbij?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
nehquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:12 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké.Ja wat? JE WILDE EEN FOTO VERDOMMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier met je pussy.
[..]
Mannen![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké.Maar een echteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier met je pussy.
[..]
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
No means no, bitch.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja wat? JE WILDE EEN FOTO VERDOMME
Mannen
SP, DOE MEEquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:14 schreef badschaap het volgende:
jezus me ouders he. Ik maak n geintje meteen BLAHBLAHBLAH. stelletje kut SP ers
Ik heb nu wel een beeld van je ouderquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:15 schreef badschaap het volgende:
[..]
Kut SP.
Das echt alleen maar voor lwoo ers en uitkering boyz en girls
Ja me moeder die spoort niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een beeld van je ouder
Werk aan je spelling danquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ja me moeder die spoort niet.
Met haar hbo is ze schoonmaakster![]()
wss word ik weer de enige van me familie met een fatsoenlijke baan, emt een beetje n leuk inkomen
Pas op dat hij niet overstroomt!!11!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:12 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Als jij met je vetrolletjes erbij komt, komt t niet goed nee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pas op dat hij niet overstroomt!!11!!
Tis toch een technische opleiding ;pquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Werk aan je spelling dan
Laat me jaquote:
Nou en, je wil serieus genomen wordenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:18 schreef badschaap het volgende:
[..]
Tis toch een technische opleiding ;p
En ja ik weet t mijn spelling is echt achterlijk slecht
quote:
Ja, heel goed.quote:
Oh, een technische opleiding. Goede reden om niet aan je spelling te werken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:18 schreef badschaap het volgende:
[..]
Tis toch een technische opleiding ;p
En ja ik weet t mijn spelling is echt achterlijk slecht
Raepquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
Wat betekent het als een jongen (ook homo) je nummer wil en vervolgens niet meer praat op WA?
Ik voel me belazerd
BITTERLEMONquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, een technische opleiding. Goede reden om niet aan je spelling te werken.
Ik bedoel alleen dat het niet zo belangrijk is als bij bijvoorbeeld vertaler ofzoquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, een technische opleiding. Goede reden om niet aan je spelling te werken.
Alles behalve goed en tevens onbelangrijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, heel goed.Ben helemaal blij omdat ik eindelijk een beetje weet wat ik volgend schooljaar wil gaan doen.
En mit VA?
En dat is?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, heel goed.Ben helemaal blij omdat ik eindelijk een beetje weet wat ik volgend schooljaar wil gaan doen.
En mit VA?
Ik stuur wel een twink op je afquote:
Friendzone bitch.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
Wat betekent het als een jongen (ook homo) je nummer wil en vervolgens niet meer praat op WA?
Ik voel me belazerd
Dude, als je zo blijft spellen krijg je al je assignments terug met een paginagrote emo.gifquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen dat het niet zo belangrijk is als bij bijvoorbeeld vertaler ofzo
Nice.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik stuur wel een twink op je af
Kom naar Sassem dan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst mij oordelen in bed, dan pas friendzonen crackhoer.
Oh. Hoi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noh, wat is er?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles behalve goed en tevens onbelangrijk
Minor.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh. Hoi.Waddup?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ergste forever alone gevoel in tijdenquote:
Ja, tuurlijk, wat dacht jij dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bestaat dat in de mannenliefde ook al?
Janken dat iemand niet WA't is niet wanhopig nee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik zeggen dat ik niet wanhopig wil overkomen?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ergste forever alone gevoel in tijdenOnbelangrijk dus
whooeeeeequote:Op zaterdag 27 april 2013 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jij met je vetrolletjes erbij komt, komt t niet goed nee.
Ik stuur een foto van mij in bad, ik geef je m'n nummer, ik beloof je een dans, ik flirt, ik versier je EN DAN MOET IK OOK NOG NAAR SASSEM KOMEN?!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, wat dacht jij dan?
[..]
Janken dat iemand niet WA't is niet wanhopig nee.
Juist hartstikke drukquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Weinig, zoals vrijwel altijd.
En met jou?
Waarom niet? Ik ben ook wel eens gefriendzonedquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bestaat dat in de mannenliefde ook al?
Ik ga niemand er mee opzadelen, ik faal gewoon hard, klaar.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Niet onbelangrijk als je je er rot van gaat voelen.
Ik ook omgquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben ook wel eens gefriendzoned
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef badschaap het volgende:
Haha mijn broer bestelt een muis van fking 150 euro.
Wij?quote:
Ja! * Rezania is lui.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik stuur een foto van mij in bad, ik geef je m'n nummer, ik beloof je een dans, ik flirt, ik versier je EN DAN MOET IK OOK NOG NAAR SASSEM KOMEN?!
We zien t wel volgende week maandag.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee joh, ik kan niet aankomen volgens mij.
Leren voor school examens en werken etcquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga niemand er mee opzadelen, ik faal gewoon hard, klaar.
Maar wat voor studie doe je dan?
Of je hebt dat ding gewoon gesloopt met dat megagewicht van je.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:27 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb alleen al heel lang niet meer gewogen want de batterij van de weegschaal is leeg....
Wij zouden datenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga niemand er mee opzadelen, ik faal gewoon hard, klaar.
Maar wat voor studie doe je dan?
Neequote:Op zaterdag 27 april 2013 22:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of je hebt dat ding gewoon gesloopt met dat megagewicht van je.
Bohhquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of je hebt dat ding gewoon gesloopt met dat megagewicht van je.
Jij wilde in Groningen studeren, kut voor je.quote:
Nee, uiteindelijk 4 maanden wat gehad. Daarna weer vrienden geworden. Al hadden we een jaar amper contactquote:
Lemme rephrase thatquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:27 schreef Ezell het volgende:
[..]Iedereen is stiekem een faalhaas, dus je bent niet alleen.
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik faal gewoon harder, klaar.
Maar is het niet onmogelijk om zonder studievertraging te studeren in het buitenland? Buiten stage dan?quote:Doe nu Journalistiek.
Jij welquote:
Ja ''daten''quote:
En jij in Leiden, nog kutter ofcourse.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wilde in Groningen studeren, kut voor je.
VA?quote:
ik ben een twinkie? Twinkies bestaan niet meerquote:
"daten" is niet genoeg voor je?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ''daten''
Of ik heb wat gemist
Als het met jou is altijdquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"daten" is niet genoeg voor je?
http://en.wikipedia.org/wiki/Twink_(gay_slang)quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben een twinkie? Twinkies bestaan niet meer
Wij gaan zoenen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het met jou is altijd
Ohquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Twink_(gay_slang)
Wist je dat er maar twee universiteiten zijn die de studie aanbieden die ik wil gaan doen? Groningen en Leiden, en toch koos ik voor Leiden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
En jij in Leiden, nog kutter ofcourse.
Nee, Nick.quote:
Zoek eens op wat een twink is. Niet dat ik jou bedoel btw.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben een twinkie? Twinkies bestaan niet meer
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:32 schreef Etsu het volgende:
VA probeert LB te hosselen vanwege haar modpowers.
WAAROM?!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wist je dat er maar twee universiteiten zijn die de studie aanbieden die ik wil gaan doen? Groningen en Leiden, en toch koos ik voor Leiden.
[..]
Nee, Nick.
[..]
Zoek eens op wat een twink is. Niet dat ik jou bedoel btw.
Tuurlijk wel.quote:
Niet zo pessimistischquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lemme rephrase that
[..]
[..]
Maar is het niet onmogelijk om zonder studievertraging te studeren in het buitenland? Buiten stage dan?
Laat ik dat maar als een compliment zienquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:32 schreef LittleBrownie het volgende:
VA mag mij wel hosselen maar Nick
LS&T wordt georganiseerd door de Universiteit Leiden en Delft. Twee van de beste universiteiten van Nederland. Hoezo zou ik dan voor Groningen kiezen?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:32 schreef LittleBrownie het volgende:
Wageningen toch ook?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wist je dat er maar twee universiteiten zijn die de studie aanbieden die ik wil gaan doen? Groningen en Leiden, en toch koos ik voor Leiden.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:34 schreef Paxcon het volgende:
Wie kiest er nou vrijwillig voor om in Groningen te studeren?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat ik dat maar als een compliment zien
Omdat ik.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
LS&T wordt georganiseerd door de Universiteit Leiden en Delft. Twee van de beste universiteiten van Nederland. Hoezo zou ik dan voor Groningen kiezen?
Wat?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:32 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:34 schreef Paxcon het volgende:
Wie kiest er nou vrijwillig voor om in Groningen te studeren?
Ik heb de afgelopen anderhalf jaar 1 date gehad, well that went greatquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.![]()
![]()
[..]
Niet zo pessimistisch![]()
Kan zonder, maar ik heb wat tentamens verkloot en door een of andere stageregeling is vertraging heel goed mogelijk.
Hij heeft LB als achtergrond op zij mobielquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil na mn HBO ook naar Groningen
Nee.quote:
Welke studie?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wil na m'n HBO ook naar Groningen
Goeie. Jou mag ik wel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:35 schreef LittleBrownie het volgende:
DV heeft geen een penis in aanbieding.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.Dan zou ik nog eerder voor Groningen kiezen omdat DV.
Sterrenkundequote:
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Moet je nagaan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
DV heeft geen een penis in aanbieding.
Maar je hebt toch wel matties.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen anderhalf jaar 1 date gehad, well that went great
ziet er zo leuk uitquote:
Echt?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij heeft LB als achtergrond op zij mobiel
FOK!mattiesquote:
quote:
Had, ofzo, anyway, hij is een creepquote:
Opsluiten in de kelder, ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:37 schreef Etsu het volgende:
Paxje je moet wel vlakbij m'n appartement een kamer zoeken hekunnen we elke dag op bezoek
Dat weet je toch wel.quote:
KIES MIJ KIES MIJquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:38 schreef arachide. het volgende:
Hoeveel homo/biseksuelen zitten er wel niet hier?
Omdat ie mij leuk vindt/vondquote:
Betere vraag:quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:38 schreef arachide. het volgende:
Hoeveel homo/biseksuelen zitten er wel niet hier?
mbo en inholland?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:39 schreef badschaap het volgende:
Ik moet persee op inholland in delft gaan studeren voor de opleiding die ik wil gaan doen xD
Goeiequote:Op zaterdag 27 april 2013 22:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Betere vraag:
Hoeveel zijn er hetero?
Scheelt met tellen.
Wist je dat niet?quote:
Mooiquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:40 schreef Rezania het volgende:
LB, volgende meet spank ik Nick wel voor je.
Nee.quote:
Nee hoor, mijn lul heeft gewoon hersenen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat doen alle echte mannen, dat jij t niet doet, wil dat wat over jou zeggen.
Haha ik weet nog niet eens zeker of ik het ga doen volgend jaarquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:37 schreef Etsu het volgende:
Paxje je moet wel vlakbij m'n appartement een kamer zoeken hekunnen we elke dag op bezoek
Nou, niet echt dus. Lastig uit te leggen, maar voel me altijd een beetje half ofzoquote:
Iewl. Blijf maar in leiden ja, hier willen we alleen normale homo's.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn lul heeft gewoon hersenen.
Je doet t gewoonquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ik weet nog niet eens zeker of ik het ga doen volgend jaar
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben jij mijn FOK!-BFF
Mehh..quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, niet echt dus. Lastig uit te leggen, maar voel me altijd een beetje half ofzo
Ezell op.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zeg het maar gewoon als ik moet opezellen.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel fascinerend, maar komt zeker veel wiskunde bij aan te pas?
Als jij effe maandelijks 400 overmaakt komt het helemaal goedquote:
Gewoon wat meer energie in steken, ook volgend jaar in Enschede, maar ik kan nog niet op kamers enzoquote:
Best als jij iedere dag m'n appartement komt opruimen en schoonmaken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als jij effe maandelijk 400 overmaakt komt het helemaal goed
Waarom?quote:
duidelijk. Je kent me geenzins. Don't tryquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude.Niet serieus of zo, rustig maar.
quote:
Nog eventjes doorbikkelen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon wat meer energie in steken, ook volgend jaar in Enschede, maar ik kan nog niet op kamers enzo
Ok, no lose than.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
duidelijk. Je kent me geenzins. Don't try
Dat kost me teveel tijdquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Best als jij iedere dag m'n appartement komt opruimen en schoonmaken.
uh whutquote:
Boyssss, ik weet dat jullie seks en piemels te kort hebben maar doe 't ff rustig. Ok? ktnxbaiquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
duidelijk. Je kent me geenzins. Don't try
Beetje lesbo voor jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |