En dat is?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, heel goed.Ben helemaal blij omdat ik eindelijk een beetje weet wat ik volgend schooljaar wil gaan doen.
En mit VA?
Ik stuur wel een twink op je afquote:
Friendzone bitch.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
Wat betekent het als een jongen (ook homo) je nummer wil en vervolgens niet meer praat op WA?
Ik voel me belazerd
Dude, als je zo blijft spellen krijg je al je assignments terug met een paginagrote emo.gifquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen dat het niet zo belangrijk is als bij bijvoorbeeld vertaler ofzo
Nice.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik stuur wel een twink op je af
Kom naar Sassem dan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst mij oordelen in bed, dan pas friendzonen crackhoer.
Oh. Hoi.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Noh, wat is er?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles behalve goed en tevens onbelangrijk
Minor.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh. Hoi.Waddup?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ergste forever alone gevoel in tijdenquote:
Ja, tuurlijk, wat dacht jij dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bestaat dat in de mannenliefde ook al?
Janken dat iemand niet WA't is niet wanhopig nee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik zeggen dat ik niet wanhopig wil overkomen?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ergste forever alone gevoel in tijdenOnbelangrijk dus
whooeeeeequote:Op zaterdag 27 april 2013 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jij met je vetrolletjes erbij komt, komt t niet goed nee.
Ik stuur een foto van mij in bad, ik geef je m'n nummer, ik beloof je een dans, ik flirt, ik versier je EN DAN MOET IK OOK NOG NAAR SASSEM KOMEN?!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, wat dacht jij dan?
[..]
Janken dat iemand niet WA't is niet wanhopig nee.
Juist hartstikke drukquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Weinig, zoals vrijwel altijd.
En met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |