Als jij met je vetrolletjes erbij komt, komt t niet goed nee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pas op dat hij niet overstroomt!!11!!
Tis toch een technische opleiding ;pquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Werk aan je spelling dan
Laat me jaquote:
Nou en, je wil serieus genomen wordenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:18 schreef badschaap het volgende:
[..]
Tis toch een technische opleiding ;p
En ja ik weet t mijn spelling is echt achterlijk slecht
quote:
Ja, heel goed.quote:
Oh, een technische opleiding. Goede reden om niet aan je spelling te werken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:18 schreef badschaap het volgende:
[..]
Tis toch een technische opleiding ;p
En ja ik weet t mijn spelling is echt achterlijk slecht
Raepquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
Wat betekent het als een jongen (ook homo) je nummer wil en vervolgens niet meer praat op WA?
Ik voel me belazerd
BITTERLEMONquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, een technische opleiding. Goede reden om niet aan je spelling te werken.
Ik bedoel alleen dat het niet zo belangrijk is als bij bijvoorbeeld vertaler ofzoquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, een technische opleiding. Goede reden om niet aan je spelling te werken.
Alles behalve goed en tevens onbelangrijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, heel goed.Ben helemaal blij omdat ik eindelijk een beetje weet wat ik volgend schooljaar wil gaan doen.
En mit VA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |