Oké.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil 1 van die 2 graag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier met je pussy.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:12 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Forever alone. Wie wil erbij?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
nehquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:12 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké.Ja wat? JE WILDE EEN FOTO VERDOMMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier met je pussy.
[..]
Mannen![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké.Maar een echteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier met je pussy.
[..]
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
No means no, bitch.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja wat? JE WILDE EEN FOTO VERDOMME
Mannen
SP, DOE MEEquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:14 schreef badschaap het volgende:
jezus me ouders he. Ik maak n geintje meteen BLAHBLAHBLAH. stelletje kut SP ers
Ik heb nu wel een beeld van je ouderquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:15 schreef badschaap het volgende:
[..]
Kut SP.
Das echt alleen maar voor lwoo ers en uitkering boyz en girls
Ja me moeder die spoort niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nu wel een beeld van je ouder
Werk aan je spelling danquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ja me moeder die spoort niet.
Met haar hbo is ze schoonmaakster![]()
wss word ik weer de enige van me familie met een fatsoenlijke baan, emt een beetje n leuk inkomen
Pas op dat hij niet overstroomt!!11!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:12 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |