Hé, ik woon juist nu in Leiden en ga in Groningen studerenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helaas voor jou ga ik in Leiden studeren, en niet in Groningen.
wrmquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Hé, ik woon juist nu in Leiden en ga in Groningen studeren
Na m'n P vertrek ik weer naar t zuiden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:00 schreef Rezania het volgende: [..] Helaas voor jou ga ik in Leiden studeren, en niet in Groningen.
trusten schatquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:02 schreef msacras het volgende:
nou jongens ik ga stappen
tot morgenochtend
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Na m'n P vertrek ik weer naar t zuiden.
Ik snap echt niet waarom iemand in het Noorden zou willen wonen als je ook in de Randstad kan wonen, maar goed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Hé, ik woon juist nu in Leiden en ga in Groningen studeren
ik weet niet?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef Etsu het volgende:
GroningenKakstad met allemaal kakbuurten en kakstraten en kakmensen, toch René?
Ik woon al in de Randstad. Groningen is een leuke studentenstad, en het is juist lekker ver weg van m'n oude vertrouwde omgeving, maar niet volkomen boerendorpquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom iemand in het Noorden zou willen wonen als je ook in de Randstad kan wonen, maar goed.
Nou enquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef msacras het volgende:
[..]
goed lezen;)
ik ga voorlopig nog niet slapen hehe
Brabant dus?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Na m'n P vertrek ik weer naar t zuiden.
Variatie in je leven. Ik heb nu al 4 provincies gehad, nog 8 te gaan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom iemand in het Noorden zou willen wonen als je ook in de Randstad kan wonen, maar goed.
geloof er niks van. Je kan je P toch halen dit jaar?quote:
Ik woon ook in de Randstad, ongeveer 10km boven je waarschijnlijk. Maar ik woon in een dorp, misschien dat dat het verschil maakt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik woon al in de Randstad. Groningen is een leuke studentenstad, en het is juist lekker ver weg van m'n oude vertrouwde omgeving, maar niet volkomen boerendorp
Ja haha ik sta lang droog ik weet het nou welquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha
latah
(vind je het niet erg als ik vreemd ga vannacht?)
ik kom wel eens in Groningen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik woon al in de Randstad. Groningen is een leuke studentenstad, en het is juist lekker ver weg van m'n oude vertrouwde omgeving, maar niet volkomen boerendorp
Ik woon ook in een dorp hoorquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik woon ook in de Randstad, ongeveer 10km boven je waarschijnlijk. Maar ik woon in een dorp, misschien dat dat het verschil maakt.
Ja. En? Na de zomer richting Rotterdam/Amsterdam. Lekker vlakbij Rez.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
geloof er niks van. Je kan je P toch halen dit jaar?
Voorschoten? Of Leiderdorp? Die tellen niet echt imo.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:04 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik woon ook in een dorp hoor
Maar ik leef wel half in de stad haha
hehehehehehe. Niettquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. En? Na de zomer richting Rotterdam/Amsterdam. Lekker vlakbij Rez.
tellen niet in welk opzicht?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voorschoten? Of Leiderdorp? Die tellen niet echt imo.
Als dorp, er moet minstens een weiland tussen Leiden en jouw woonplaats zitten voordat het als dorp telt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:06 schreef msacras het volgende:
[..]
tellen niet in welk opzicht?
voorschoten telt idd niet mee
en nee, ik woon daar niet
Nee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Godver Rez begon het te geloven en dan verpest jij t weer
heb er ook gestudeHBO'tquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:05 schreef msacras het volgende:
[..]
ja ik ook wel eens
maar niet heel vaak. 4 uur treinen.
Ooh zoquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als dorp, er moet minstens een weiland tussen Leiden en jouw woonplaats zitten voordat het als dorp telt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Godver Rez begon het te geloven en dan verpest jij t weer
quote:
Nu kan ik toch zo'n kutopmerking maken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zoals je ervaren hebt: ontkennen is fase 1.
surequote:Op zaterdag 27 april 2013 21:54 schreef Etsu het volgende:
MAARRRR rez, na de zomer ga ik stoppen. Komt goed lieverd, ons lot komt nog wel.
Ik kreeg geen quote-alert.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
1,5 uur later...
Ik heb jouw vervanger gevonden, dus vaarwel
Doe je toch niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu kan ik toch zo'n kutopmerking maken.
Rez wil mij niet dus je bent weer m'n pispaaltje.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sure
[..]
Ik kreeg geen quote-alert.
En jijMij zomaar inruilen
plasse... Bahquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez wil mij niet dus je bent weer m'n pispaaltje.
Oh begrijpelijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rez wil mij niet dus je bent weer m'n pispaaltje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh begrijpelijk
dat hij je niet wil bedoel ikBlijf op je beurt wachten in de rij, ik zeg t niet nog eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh begrijpelijk
dat hij je niet wil bedoel ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Pussy voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Pfffffquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Blijf op je beurt wachten in de rij, ik zeg t niet nog eens.
Hij stuurt het toch niet. Hij zou ook nog een gifje sturen van een showerdance.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pussy voor jou.Ik wil 1 van die 2 graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij stuurt het toch niet. Hij zou ook nog een gifje sturen van een showerdance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |