ik snap het, maar functioneer je goed als linkertet?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben haar linkertet, begrijp dat dan.
Lekker spuiten, jwtz.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap het, maar functioneer je goed als linkertet?
quote:
quote:
Ik wordt niet serieus genomenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
[..]
oh, Rock haha
we waren toch al getrouwd
brrrrquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]![]()
Daarom ben ik gay.
Heb jij weleens aan een tiet gevoeld trouwens? Ik zit al een tijdje met een vraag hoe het voelt en volgens een vriendin van me als een boterhamzak met vla erin.
Nee, wil het ook niet weten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]![]()
Daarom ben ik gay.
Heb jij weleens aan een tiet gevoeld trouwens? Ik zit al een tijdje met een vraag hoe het voelt en volgens een vriendin van me als een boterhamzak met vla erin.
En hoe proeft het?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, wil het ook niet weten.Wel eens aan mijn vrienden gevraagd hoe beffen proeft.
Het toetje is dan wel een zachte tietquote:
TMIquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het toetje is dan wel een zachte tiet
-1000 punten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:49 schreef Etsu het volgende:
ik ga even roken, dan in bad. ik kom zo op mobiel dan kunnen we verder fokken ok en dan kan ik naakt met rez appen
sorryquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt niet serieus genomen
als ik een vriend heb en mn vriend wilt dat ik stop, dan doe ik dat (seks is dan de vervanging) maar tot die tijd geen behoefte aan.quote:
Ehm, even denken, het is zo'n anderhalf jaar geledenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent hetero toch? Hoe smaakt beffen?
En jij denkt dat je dat zomaar kan? Serieus?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik een vriend heb en mn vriend wilt dat ik stop, dan doe ik dat (seks is dan de vervanging) maar tot die tijd geen behoefte aan.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ehm, even denken, het is zo'n anderhalf jaar geleden
Het zou niet de maak-de-smaak actie van Lay's winnen, maar smerig is het ook niet.
Lieverd, ik zit vol met verrassingen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
En jij denkt dat je dat zomaar kan? Serieus?
Dus gewoon neutraal? Een soort blanke vla zonder suiker of zo?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zou niet de maak-de-smaak actie van Lay's winnen, maar smerig is het ook niet.
It's a job that has to be donequote:
Je weet dat roken mogelijke vriendjes afschrikt?quote:
Denk je dat ik een les van jou nodig heb?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet dat roken mogelijke vriendjes afschrikt?
Maar dan warm.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus gewoon neutraal? Een soort blanke vla zonder suiker of zo?
quote:
Nee, maar je accepteert het maar.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk je dat ik een les van jou nodig heb?
mooi omschrevenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt niet je mond volquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:55 schreef msacras het volgende:
[..]
mooi omschreven
is in ieder geval beter dan pijpen dan lijkt me zo
Nee preciesquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt niet je mond vol
Ineens lijkt iemand beffen geen slecht idee
Helaas voor jou ga ik in Leiden studeren, en niet in Groningen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:54 schreef Etsu het volgende:
MAARRRR rez, na de zomer ga ik stoppen. Komt goed lieverd, ons lot komt nog wel.
gelukkigquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helaas voor jou ga ik in Leiden studeren, en niet in Groningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |