Maar, was het lekker?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:27 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is nog maar de helft van de keuken, de andere helft was al minstens even ergik kan prima koken, maar orde houden is niet mn sterkste punt
Tsja, je weet wat ze zeggen, laat nooit een ADHD'er alleen in de keuken
Valt nog wel mee tochquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:27 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is nog maar de helft van de keuken, de andere helft was al minstens even ergik kan prima koken, maar orde houden is niet mn sterkste punt
Tsja, je weet wat ze zeggen, laat nooit een ADHD'er alleen in de keuken
same problemquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:27 schreef JRRY het volgende:
bahh ik ben lui en moet om 21.00 weg en moet nog douchen
quote:
Het was heerlijkquote:
Als je het gewoon opruimt valt t wel mee toch, als ik pannenkoeken bak heb ik net zoveel rommel, maar ruim het wel opquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:29 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Het was heerlijk
Ja het lijkt niet zo erg, maar in het echt was het een dramam'n moeder kreeg een hartaanval toen ze het zag.
Ja als je tussendoor opruimt gaat het prima idd!quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als je het gewoon opruimt valt t wel mee toch, als ik pannenkoeken bak heb ik net zoveel rommel, maar ruim het wel op
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij weer.Eet je kaassouffles nou maar op, vetklep
Ligt eraan, ik heb filmpjes gezien waarin dat niet zo was.quote:
Die wil ik wel zien dan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik heb filmpjes gezien waarin dat niet zo was.
Nee, kan het wel even uitleggen. De top ligt op de grond, de bottom hurkt boven hem, maar raakt de top niet aan met z'n billen. De top moet dus op en neer met zijn heupen. Relaxt hoor.quote:
Schat, dit is JNG!.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, kan het wel even uitleggen. De top ligt op de grond, de bottom hurkt boven hem, maar raakt de top niet aan met z'n billen. De top moet dus op en neer met zijn heupen. Relaxt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |