Waarom niet? Ik ben ook wel eens gefriendzonedquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:23 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Bestaat dat in de mannenliefde ook al?
Ik ga niemand er mee opzadelen, ik faal gewoon hard, klaar.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Niet onbelangrijk als je je er rot van gaat voelen.
Ik ook omgquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben ook wel eens gefriendzoned
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef badschaap het volgende:
Haha mijn broer bestelt een muis van fking 150 euro.
Wij?quote:
Ja! * Rezania is lui.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik stuur een foto van mij in bad, ik geef je m'n nummer, ik beloof je een dans, ik flirt, ik versier je EN DAN MOET IK OOK NOG NAAR SASSEM KOMEN?!
We zien t wel volgende week maandag.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee joh, ik kan niet aankomen volgens mij.
Leren voor school examens en werken etcquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga niemand er mee opzadelen, ik faal gewoon hard, klaar.
Maar wat voor studie doe je dan?
Of je hebt dat ding gewoon gesloopt met dat megagewicht van je.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:27 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb alleen al heel lang niet meer gewogen want de batterij van de weegschaal is leeg....
Wij zouden datenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga niemand er mee opzadelen, ik faal gewoon hard, klaar.
Maar wat voor studie doe je dan?
Neequote:Op zaterdag 27 april 2013 22:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of je hebt dat ding gewoon gesloopt met dat megagewicht van je.
Bohhquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of je hebt dat ding gewoon gesloopt met dat megagewicht van je.
Jij wilde in Groningen studeren, kut voor je.quote:
Nee, uiteindelijk 4 maanden wat gehad. Daarna weer vrienden geworden. Al hadden we een jaar amper contactquote:
Lemme rephrase thatquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:27 schreef Ezell het volgende:
[..]Iedereen is stiekem een faalhaas, dus je bent niet alleen.
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik faal gewoon harder, klaar.
Maar is het niet onmogelijk om zonder studievertraging te studeren in het buitenland? Buiten stage dan?quote:Doe nu Journalistiek.
Jij welquote:
Ja ''daten''quote:
En jij in Leiden, nog kutter ofcourse.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wilde in Groningen studeren, kut voor je.
VA?quote:
ik ben een twinkie? Twinkies bestaan niet meerquote:
"daten" is niet genoeg voor je?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ''daten''
Of ik heb wat gemist
Als het met jou is altijdquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"daten" is niet genoeg voor je?
http://en.wikipedia.org/wiki/Twink_(gay_slang)quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben een twinkie? Twinkies bestaan niet meer
Wij gaan zoenen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het met jou is altijd
Ohquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Twink_(gay_slang)
Wist je dat er maar twee universiteiten zijn die de studie aanbieden die ik wil gaan doen? Groningen en Leiden, en toch koos ik voor Leiden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
En jij in Leiden, nog kutter ofcourse.
Nee, Nick.quote:
Zoek eens op wat een twink is. Niet dat ik jou bedoel btw.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben een twinkie? Twinkies bestaan niet meer
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:32 schreef Etsu het volgende:
VA probeert LB te hosselen vanwege haar modpowers.
WAAROM?!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wist je dat er maar twee universiteiten zijn die de studie aanbieden die ik wil gaan doen? Groningen en Leiden, en toch koos ik voor Leiden.
[..]
Nee, Nick.
[..]
Zoek eens op wat een twink is. Niet dat ik jou bedoel btw.
Tuurlijk wel.quote:
Niet zo pessimistischquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lemme rephrase that
[..]
[..]
Maar is het niet onmogelijk om zonder studievertraging te studeren in het buitenland? Buiten stage dan?
Laat ik dat maar als een compliment zienquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:32 schreef LittleBrownie het volgende:
VA mag mij wel hosselen maar Nick
LS&T wordt georganiseerd door de Universiteit Leiden en Delft. Twee van de beste universiteiten van Nederland. Hoezo zou ik dan voor Groningen kiezen?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:32 schreef LittleBrownie het volgende:
VA mag mij wel hosselen maar Nick
Wageningen toch ook?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wist je dat er maar twee universiteiten zijn die de studie aanbieden die ik wil gaan doen? Groningen en Leiden, en toch koos ik voor Leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |