Lemme rephrase thatquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:27 schreef Ezell het volgende:
[..]Iedereen is stiekem een faalhaas, dus je bent niet alleen.
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik faal gewoon harder, klaar.
Maar is het niet onmogelijk om zonder studievertraging te studeren in het buitenland? Buiten stage dan?quote:Doe nu Journalistiek.
Jij welquote:
Ja ''daten''quote:
En jij in Leiden, nog kutter ofcourse.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij wilde in Groningen studeren, kut voor je.
VA?quote:
ik ben een twinkie? Twinkies bestaan niet meerquote:
"daten" is niet genoeg voor je?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ''daten''
Of ik heb wat gemist
Als het met jou is altijdquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"daten" is niet genoeg voor je?
http://en.wikipedia.org/wiki/Twink_(gay_slang)quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben een twinkie? Twinkies bestaan niet meer
Wij gaan zoenen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het met jou is altijd
Ohquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Twink_(gay_slang)
Wist je dat er maar twee universiteiten zijn die de studie aanbieden die ik wil gaan doen? Groningen en Leiden, en toch koos ik voor Leiden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
En jij in Leiden, nog kutter ofcourse.
Nee, Nick.quote:
Zoek eens op wat een twink is. Niet dat ik jou bedoel btw.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben een twinkie? Twinkies bestaan niet meer
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:32 schreef Etsu het volgende:
VA probeert LB te hosselen vanwege haar modpowers.
WAAROM?!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wist je dat er maar twee universiteiten zijn die de studie aanbieden die ik wil gaan doen? Groningen en Leiden, en toch koos ik voor Leiden.
[..]
Nee, Nick.
[..]
Zoek eens op wat een twink is. Niet dat ik jou bedoel btw.
Tuurlijk wel.quote:
Niet zo pessimistischquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lemme rephrase that
[..]
[..]
Maar is het niet onmogelijk om zonder studievertraging te studeren in het buitenland? Buiten stage dan?
Laat ik dat maar als een compliment zienquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:32 schreef LittleBrownie het volgende:
VA mag mij wel hosselen maar Nick
LS&T wordt georganiseerd door de Universiteit Leiden en Delft. Twee van de beste universiteiten van Nederland. Hoezo zou ik dan voor Groningen kiezen?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:32 schreef LittleBrownie het volgende:
VA mag mij wel hosselen maar Nick
Wageningen toch ook?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wist je dat er maar twee universiteiten zijn die de studie aanbieden die ik wil gaan doen? Groningen en Leiden, en toch koos ik voor Leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |