ziet er zo leuk uitquote:
Echt?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij heeft LB als achtergrond op zij mobiel
FOK!mattiesquote:
quote:
Had, ofzo, anyway, hij is een creepquote:
Opsluiten in de kelder, ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:37 schreef Etsu het volgende:
Paxje je moet wel vlakbij m'n appartement een kamer zoeken hekunnen we elke dag op bezoek
Dat weet je toch wel.quote:
KIES MIJ KIES MIJquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:38 schreef arachide. het volgende:
Hoeveel homo/biseksuelen zitten er wel niet hier?
Omdat ie mij leuk vindt/vondquote:
Betere vraag:quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:38 schreef arachide. het volgende:
Hoeveel homo/biseksuelen zitten er wel niet hier?
mbo en inholland?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:39 schreef badschaap het volgende:
Ik moet persee op inholland in delft gaan studeren voor de opleiding die ik wil gaan doen xD
Goeiequote:Op zaterdag 27 april 2013 22:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Betere vraag:
Hoeveel zijn er hetero?
Scheelt met tellen.
Wist je dat niet?quote:
Mooiquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:40 schreef Rezania het volgende:
LB, volgende meet spank ik Nick wel voor je.
Nee.quote:
Nee hoor, mijn lul heeft gewoon hersenen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat doen alle echte mannen, dat jij t niet doet, wil dat wat over jou zeggen.
Haha ik weet nog niet eens zeker of ik het ga doen volgend jaarquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:37 schreef Etsu het volgende:
Paxje je moet wel vlakbij m'n appartement een kamer zoeken hekunnen we elke dag op bezoek
Nou, niet echt dus. Lastig uit te leggen, maar voel me altijd een beetje half ofzoquote:
Iewl. Blijf maar in leiden ja, hier willen we alleen normale homo's.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn lul heeft gewoon hersenen.
Je doet t gewoonquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ik weet nog niet eens zeker of ik het ga doen volgend jaar
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben jij mijn FOK!-BFF
Mehh..quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, niet echt dus. Lastig uit te leggen, maar voel me altijd een beetje half ofzo
Ezell op.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zeg het maar gewoon als ik moet opezellen.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel fascinerend, maar komt zeker veel wiskunde bij aan te pas?
Als jij effe maandelijks 400 overmaakt komt het helemaal goedquote:
Gewoon wat meer energie in steken, ook volgend jaar in Enschede, maar ik kan nog niet op kamers enzoquote:
Best als jij iedere dag m'n appartement komt opruimen en schoonmaken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als jij effe maandelijk 400 overmaakt komt het helemaal goed
Waarom?quote:
duidelijk. Je kent me geenzins. Don't tryquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude.Niet serieus of zo, rustig maar.
quote:
Nog eventjes doorbikkelen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon wat meer energie in steken, ook volgend jaar in Enschede, maar ik kan nog niet op kamers enzo
Ok, no lose than.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
duidelijk. Je kent me geenzins. Don't try
Dat kost me teveel tijdquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Best als jij iedere dag m'n appartement komt opruimen en schoonmaken.
uh whutquote:
Boyssss, ik weet dat jullie seks en piemels te kort hebben maar doe 't ff rustig. Ok? ktnxbaiquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
duidelijk. Je kent me geenzins. Don't try
Beetje lesbo voor jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |