Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Hij had gewoon Cheryl in gedachte, de oude snoepertquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij had gewoon Cheryl in gedachte, de oude snoepert
Ik nu ookquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij had gewoon Cheryl in gedachte, de oude snoepert
quote:
D. ook, op standje losquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig mijn comfy broek aan!
Het mooie van vorig jaar: bij iemand deed het oortje het ofzo niet en toen zei zij: "altijd doorgaan". Mocht ze zelf live optreden, deed iets het niet, en moest alles overnieuw. #JessieFailquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Jessie weet het wel áltijd beter zodra de muziek stopt
Bill Cosby?quote:
Mensen liggen hier toch bij elkaar in de tuin met verrekijkers?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Wat moet men nu wel niet denken dat jij dat weet?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Wat moet men nu wel niet denken dat jij dat weet?
Ik doe mijn best van 8 hoog... maar nog niks leuks gezienquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen liggen hier toch bij elkaar in de tuin met verrekijkers?
Datquote:
Familie van Kevinquote:
Nee, Levinequote:
Jij wint altijd, grapjasquote:
Radmiloquote:
Is dat niet stiekem paardenvlees?quote:
Hij kan het op Bo. Dat is best dedication.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:36 schreef Burner82 het volgende:
Danny kan veel zeggen... maar 100% hetero kun je hem niet verwijten
Jaquote:
Kak, ik had moeten voorspellenquote:
Wie is Bo?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan het op Bo. Dat is best dedication.
Die zangeres van vorig jaar die lijkt op een drugsverslaafde en de stem van de leadzangeres van The Cranberriesquote:
Bo Brucequote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou ook zo graag op alleralleralleerrrrrrrrrlaatste moment op die knop willen rammen en dan STAAND omgedraaid willen worden
Ah, die jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zangeres van vorig jaar die lijkt op een drugsverslaafde en de stem van de leadzangeres van The Cranberries
en dan zeggen'nee wil je toch niet'quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou ook zo graag op t alleralleralleerrrrrrrrrlaatste moment op die knop willen rammen en dan STAAND omgedraaid willen worden
Gewoon 360 graden doordraaien.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dan zeggen'nee wil je toch niet'
Nee, dan zit het broekje in de knoop met d'r lippenquote:
Heel belangrijk onderdeelquote:
Dat dacht ik inderdaad ook ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan zit het broekje in de knoop met d'r lippen
als ze de potentie van de mannen zien stijgen weten ze dat ze moeten drukkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:40 schreef Redefine het volgende:
Ook zij heeft weer geen stem om te hoeven drukken. Vloog alle kanten op
True, zonder loopt zo lastigquote:
Dat was dan ook het enige mooie aan haar uiterlijk.quote:
Het was genoegquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was dan ook het enige mooie aan haar uiterlijk.
Ze was niet knap inderdaad. Daarnaast mogen de benen wel iets dikker hoor...quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was dan ook het enige mooie aan haar uiterlijk.
De kans dat er een knappe Britse rondloopt is dan ook zeer klein. Al die eeuwen op een eiland vergt z'n tol op DNA.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:42 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ze was niet knap inderdaad. Daarnaast mogen de benen wel iets dikker hoor...
Op dat eiland wonen tegenwoordig veel Paki's, als je dat dan mengt krijg je een hele mooie hybridequote:Op zaterdag 27 april 2013 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kans dat er een knappe Britse rondloopt is dan ook zeer klein. Al die eeuwen op een eiland vergt z'n tol op DNA.
Hahah hjaaquote:
quote:
Plus dat de make up daar blijkbaar spotgoedkoop is.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kans dat er een knappe Britse rondloopt is dan ook zeer klein. Al die eeuwen op een eiland vergt z'n tol op DNA.
Ik heb mijn ogen uitgekeken daar in Londen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach kijk naar die spuuglelijke modellen van Rimmel Londonquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Plus dat de make up daar blijkbaar spotgoedkoop is.
ook leukquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik ben even naar de GOlden Oldies op 1, laatste uitzending
Ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:
Wanneer mag je zelf meedoen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik ben even naar de GOlden Oldies op 1, laatste uitzending
Leuke Zweedse jongens (A) ik zou kijkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik heb mijn ogen uitgekeken daar in Londen.![]()
![]()
Wordt tijd voor een Zweedse the Voice![]()
Wel kuddo's voor de onvoorspelbaarheidquote:
Voor jou is alles wat vrouw is al goed. Er zijn echter ook nog mannen die iets kieskeuriger zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Op dat eiland wonen tegenwoordig veel Paki's, als je dat dan mengt krijg je een hele mooie hybride
Graag wat leuke jongens voor onze Voice of X-factor, we wachten al jarenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Leuke Zweedse jongens (A) ik zou kijken
High five!quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor jou is alles wat vrouw is al goed. Er zijn echter ook nog mannen die iets kieskeuriger zijn.
Dat mag, dat mag. Jij mag ook meekijken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Leuke Zweedse jongens (A) ik zou kijken
Eerst leuke vrouwenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag wat leuke jongens voor onze Voice of X-factor, we wachten al jaren
En dan nog mannen die NOG kieskeuriger zijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor jou is alles wat vrouw is al goed. Er zijn echter ook nog mannen die iets kieskeuriger zijn.
Alsof de dames wat zijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mijn opmerking nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach kijk naar die spuuglelijke modellen van Rimmel LondonEn dan krijg je Doutzen aan de overkant bij L'oreal
Veeleisend zeg. Was Jamai niet genoeg?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh shut it, die zijn altijd nog meer dan de kerelsquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:48 schreef iFok. het volgende:
[..]
Veeleisend zeg. Was Jamai niet genoeg?
Mooie nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh shut it, die zijn altijd nog meer dan de kerels
Ja wel, maar even een kleine kanttekening van mijn kantquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mijn opmerking niet
Bij de laatste X-Factor-reeks nog geen enkele piempiequote:Op zaterdag 27 april 2013 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is het goedquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja wel, maar even een kleine kanttekening van mijn kant
Dan ga ik kijkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stoot maar van het balkon afquote:
Mee eensquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:49 schreef iBenny het volgende:
Zielige verhaaltjes....
De écht zielige mensen houden hun bakkes over hun problemen
Dat wel, maar echt veel verschil is er niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hebben geen geld om de zielige persoon uit te hangen ergens ver weg...quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:49 schreef iBenny het volgende:
Zielige verhaaltjes....
De écht zielige mensen houden hun bakkes over hun problemen
Ik vind Freshkid wel iets voor jou. Lijkt op een man, maar is een vrouw. Dus best makkelijk ....quote:
Ik heb het allang geaccepteerd dat ik op jongens val hoorquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:50 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik vind Freshkid wel iets voor jou. Lijkt op een man, maar is een vrouw. Dus best makkelijk ....![]()
Mannenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb het allang geaccepteerd dat ik op jongens val hoorEn dus dan graag ook jongen
DIt is idd kanonnenvoer.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:51 schreef Redefine het volgende:
Will heeft blijkbaar nog een makkelijk slachtoffer voor de battles nodig.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb het allang geaccepteerd dat ik op jongens val hoorEn dus dan graag ook jongen
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef iBenny het volgende:
Prima dat Will.I.Am drukt... er moet ook rommel zijn om tijdens de battles weg te gooien
Schreklich.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
Ik was even drinken halen, hoe waren deze twee?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
Fiew!quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Cee, ben je je hamster aan het voeren?
Heel slecht.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
Precies... vind het wel slim van hemquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef iBenny het volgende:
Prima dat Will.I.Am drukt... er moet ook rommel zijn om tijdens de battles weg te gooien
Ietsje beter dan Double Datequote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
Nee, ik was drinken/ananas halen!quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Cee, ben je je hamster aan het voeren?
quote:
Mannenquote:
humberto tan eerderquote:
Glennis?quote:
Net ook al een Barlow!quote:
familie van?quote:
Ook die jaquote:
Ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:55 schreef Redefine het volgende:
Ze trekken nu wel een blik matigheid open.
Geen idee, vorige week was ik sushi eten, niet gezienquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Zat Jessie haar trein al vol eigenlijk?
Jessie krijgt alleen maar kandidaten als zij de enige is die drukt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Zat Jessie haar trein al vol eigenlijk?
Wie?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:56 schreef iBenny het volgende:
Update: Melissa heeft The Next Pop Talent gewonnen
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:56 schreef iBenny het volgende:
Wie was dat ook alweer, Wenkbrauw?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:56 schreef iBenny het volgende:
Meer "fansamilie" dan Freshding?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:56 schreef iBenny het volgende:
wie?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:56 schreef iBenny het volgende:
Gelukkig Freshshitkid nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:56 schreef iBenny het volgende:
Dat.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ze opbouwen naar iets heeeeel goeds.
C-c-c-c-c-c-andyquote:
Het zijn ook allemaal optredens die ik niet helemaal hoef te zien.quote:
Geen enkel idee.quote:
Paul Potts of zo....iets anders gaat het niet redden,....quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop dat ze opbouwen naar iets heeeeel goeds.
Ik weet wel dat ik 'm gay vindquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet of ik hem knap vind of niet.
Tuurlijk neee!!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet of ik hem knap vind of niet.
quote:
Nee, please.....ik heb een hekel aan overdreven homo´s.. die mogen van mij `Metro`seksueel blijvenquote:
Niet als het zo matig gezongen wordt.quote:
Geen enkel idee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:01 schreef Cee het volgende:
Hij doet me denken aan een donkere Freek Bartels.
Die trilt nu nog denk ikquote:
Dan blijven er nog maar 5% overquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, please.....ik heb een hekel aan overdreven homo´s.. die mogen van mij `Metro`seksueel blijven
Serieus, ik ken al die namen nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Kom nou eens van die ijsschots af, Pheen jongen.
quote:
En van die 5 % vin dik nog maar 1% leuk.... en van die 1% vind maar 1% mij leuk....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |