Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Hij had gewoon Cheryl in gedachte, de oude snoepertquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij had gewoon Cheryl in gedachte, de oude snoepert
Ik nu ookquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij had gewoon Cheryl in gedachte, de oude snoepert
quote:
D. ook, op standje losquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig mijn comfy broek aan!
Het mooie van vorig jaar: bij iemand deed het oortje het ofzo niet en toen zei zij: "altijd doorgaan". Mocht ze zelf live optreden, deed iets het niet, en moest alles overnieuw. #JessieFailquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Jessie weet het wel áltijd beter zodra de muziek stopt
Bill Cosby?quote:
Mensen liggen hier toch bij elkaar in de tuin met verrekijkers?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Wat moet men nu wel niet denken dat jij dat weet?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Wat moet men nu wel niet denken dat jij dat weet?
Ik doe mijn best van 8 hoog... maar nog niks leuks gezienquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mensen liggen hier toch bij elkaar in de tuin met verrekijkers?
Datquote:
Familie van Kevinquote:
Nee, Levinequote:
Jij wint altijd, grapjasquote:
Radmiloquote:
Is dat niet stiekem paardenvlees?quote:
Hij kan het op Bo. Dat is best dedication.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:36 schreef Burner82 het volgende:
Danny kan veel zeggen... maar 100% hetero kun je hem niet verwijten
Jaquote:
Kak, ik had moeten voorspellenquote:
Wie is Bo?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan het op Bo. Dat is best dedication.
Die zangeres van vorig jaar die lijkt op een drugsverslaafde en de stem van de leadzangeres van The Cranberriesquote:
Bo Brucequote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou ook zo graag op alleralleralleerrrrrrrrrlaatste moment op die knop willen rammen en dan STAAND omgedraaid willen worden
Ah, die jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zangeres van vorig jaar die lijkt op een drugsverslaafde en de stem van de leadzangeres van The Cranberries
en dan zeggen'nee wil je toch niet'quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou ook zo graag op t alleralleralleerrrrrrrrrlaatste moment op die knop willen rammen en dan STAAND omgedraaid willen worden
Gewoon 360 graden doordraaien.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dan zeggen'nee wil je toch niet'
Nee, dan zit het broekje in de knoop met d'r lippenquote:
Heel belangrijk onderdeelquote:
Dat dacht ik inderdaad ook ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan zit het broekje in de knoop met d'r lippen
als ze de potentie van de mannen zien stijgen weten ze dat ze moeten drukkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:40 schreef Redefine het volgende:
Ook zij heeft weer geen stem om te hoeven drukken. Vloog alle kanten op
True, zonder loopt zo lastigquote:
Dat was dan ook het enige mooie aan haar uiterlijk.quote:
Het was genoegquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was dan ook het enige mooie aan haar uiterlijk.
Ze was niet knap inderdaad. Daarnaast mogen de benen wel iets dikker hoor...quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was dan ook het enige mooie aan haar uiterlijk.
De kans dat er een knappe Britse rondloopt is dan ook zeer klein. Al die eeuwen op een eiland vergt z'n tol op DNA.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:42 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ze was niet knap inderdaad. Daarnaast mogen de benen wel iets dikker hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |