Is dat niet stiekem paardenvlees?quote:
Hij kan het op Bo. Dat is best dedication.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:36 schreef Burner82 het volgende:
Danny kan veel zeggen... maar 100% hetero kun je hem niet verwijten
Jaquote:
Kak, ik had moeten voorspellenquote:
Wie is Bo?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan het op Bo. Dat is best dedication.
Die zangeres van vorig jaar die lijkt op een drugsverslaafde en de stem van de leadzangeres van The Cranberriesquote:
Bo Brucequote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou ook zo graag op alleralleralleerrrrrrrrrlaatste moment op die knop willen rammen en dan STAAND omgedraaid willen worden
Ah, die jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zangeres van vorig jaar die lijkt op een drugsverslaafde en de stem van de leadzangeres van The Cranberries
en dan zeggen'nee wil je toch niet'quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou ook zo graag op t alleralleralleerrrrrrrrrlaatste moment op die knop willen rammen en dan STAAND omgedraaid willen worden
Gewoon 360 graden doordraaien.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dan zeggen'nee wil je toch niet'
Nee, dan zit het broekje in de knoop met d'r lippenquote:
Heel belangrijk onderdeelquote:
Dat dacht ik inderdaad ook ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan zit het broekje in de knoop met d'r lippen
als ze de potentie van de mannen zien stijgen weten ze dat ze moeten drukkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:40 schreef Redefine het volgende:
Ook zij heeft weer geen stem om te hoeven drukken. Vloog alle kanten op
True, zonder loopt zo lastigquote:
Dat was dan ook het enige mooie aan haar uiterlijk.quote:
Het was genoegquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was dan ook het enige mooie aan haar uiterlijk.
Ze was niet knap inderdaad. Daarnaast mogen de benen wel iets dikker hoor...quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was dan ook het enige mooie aan haar uiterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |