Op dat eiland wonen tegenwoordig veel Paki's, als je dat dan mengt krijg je een hele mooie hybridequote:Op zaterdag 27 april 2013 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kans dat er een knappe Britse rondloopt is dan ook zeer klein. Al die eeuwen op een eiland vergt z'n tol op DNA.
Hahah hjaaquote:
quote:
Plus dat de make up daar blijkbaar spotgoedkoop is.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kans dat er een knappe Britse rondloopt is dan ook zeer klein. Al die eeuwen op een eiland vergt z'n tol op DNA.
Ik heb mijn ogen uitgekeken daar in Londen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach kijk naar die spuuglelijke modellen van Rimmel Londonquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Plus dat de make up daar blijkbaar spotgoedkoop is.
ook leukquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik ben even naar de GOlden Oldies op 1, laatste uitzending
Ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:
Wanneer mag je zelf meedoen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik ben even naar de GOlden Oldies op 1, laatste uitzending
Leuke Zweedse jongens (A) ik zou kijkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik heb mijn ogen uitgekeken daar in Londen.![]()
![]()
Wordt tijd voor een Zweedse the Voice![]()
Wel kuddo's voor de onvoorspelbaarheidquote:
Voor jou is alles wat vrouw is al goed. Er zijn echter ook nog mannen die iets kieskeuriger zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Op dat eiland wonen tegenwoordig veel Paki's, als je dat dan mengt krijg je een hele mooie hybride
Graag wat leuke jongens voor onze Voice of X-factor, we wachten al jarenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Leuke Zweedse jongens (A) ik zou kijken
High five!quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor jou is alles wat vrouw is al goed. Er zijn echter ook nog mannen die iets kieskeuriger zijn.
Dat mag, dat mag. Jij mag ook meekijken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Leuke Zweedse jongens (A) ik zou kijken
Eerst leuke vrouwenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag wat leuke jongens voor onze Voice of X-factor, we wachten al jaren
En dan nog mannen die NOG kieskeuriger zijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor jou is alles wat vrouw is al goed. Er zijn echter ook nog mannen die iets kieskeuriger zijn.
Alsof de dames wat zijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mijn opmerking nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach kijk naar die spuuglelijke modellen van Rimmel LondonEn dan krijg je Doutzen aan de overkant bij L'oreal
Veeleisend zeg. Was Jamai niet genoeg?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh shut it, die zijn altijd nog meer dan de kerelsquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:48 schreef iFok. het volgende:
[..]
Veeleisend zeg. Was Jamai niet genoeg?
Mooie nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh shut it, die zijn altijd nog meer dan de kerels
Ja wel, maar even een kleine kanttekening van mijn kantquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mijn opmerking niet
Bij de laatste X-Factor-reeks nog geen enkele piempiequote:Op zaterdag 27 april 2013 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is het goedquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja wel, maar even een kleine kanttekening van mijn kant
Dan ga ik kijkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stoot maar van het balkon afquote:
Mee eensquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:49 schreef iBenny het volgende:
Zielige verhaaltjes....
De écht zielige mensen houden hun bakkes over hun problemen
Dat wel, maar echt veel verschil is er niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die hebben geen geld om de zielige persoon uit te hangen ergens ver weg...quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:49 schreef iBenny het volgende:
Zielige verhaaltjes....
De écht zielige mensen houden hun bakkes over hun problemen
Ik vind Freshkid wel iets voor jou. Lijkt op een man, maar is een vrouw. Dus best makkelijk ....quote:
Ik heb het allang geaccepteerd dat ik op jongens val hoorquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:50 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik vind Freshkid wel iets voor jou. Lijkt op een man, maar is een vrouw. Dus best makkelijk ....![]()
Mannenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb het allang geaccepteerd dat ik op jongens val hoorEn dus dan graag ook jongen
DIt is idd kanonnenvoer.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:51 schreef Redefine het volgende:
Will heeft blijkbaar nog een makkelijk slachtoffer voor de battles nodig.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb het allang geaccepteerd dat ik op jongens val hoorEn dus dan graag ook jongen
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef iBenny het volgende:
Prima dat Will.I.Am drukt... er moet ook rommel zijn om tijdens de battles weg te gooien
Schreklich.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
Ik was even drinken halen, hoe waren deze twee?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
Fiew!quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Cee, ben je je hamster aan het voeren?
Heel slecht.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
Precies... vind het wel slim van hemquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef iBenny het volgende:
Prima dat Will.I.Am drukt... er moet ook rommel zijn om tijdens de battles weg te gooien
Ietsje beter dan Double Datequote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef Cee het volgende:
Nee, ik was drinken/ananas halen!quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
Cee, ben je je hamster aan het voeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |