De kans dat er een knappe Britse rondloopt is dan ook zeer klein. Al die eeuwen op een eiland vergt z'n tol op DNA.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:42 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ze was niet knap inderdaad. Daarnaast mogen de benen wel iets dikker hoor...
Op dat eiland wonen tegenwoordig veel Paki's, als je dat dan mengt krijg je een hele mooie hybridequote:Op zaterdag 27 april 2013 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kans dat er een knappe Britse rondloopt is dan ook zeer klein. Al die eeuwen op een eiland vergt z'n tol op DNA.
Hahah hjaaquote:
quote:
Plus dat de make up daar blijkbaar spotgoedkoop is.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
De kans dat er een knappe Britse rondloopt is dan ook zeer klein. Al die eeuwen op een eiland vergt z'n tol op DNA.
Ik heb mijn ogen uitgekeken daar in Londen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach kijk naar die spuuglelijke modellen van Rimmel Londonquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Plus dat de make up daar blijkbaar spotgoedkoop is.
ook leukquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik ben even naar de GOlden Oldies op 1, laatste uitzending
Ik kan me er wel iets bij voorstellenquote:
Wanneer mag je zelf meedoen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik ben even naar de GOlden Oldies op 1, laatste uitzending
Leuke Zweedse jongens (A) ik zou kijkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik heb mijn ogen uitgekeken daar in Londen.![]()
![]()
Wordt tijd voor een Zweedse the Voice![]()
Wel kuddo's voor de onvoorspelbaarheidquote:
Voor jou is alles wat vrouw is al goed. Er zijn echter ook nog mannen die iets kieskeuriger zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Op dat eiland wonen tegenwoordig veel Paki's, als je dat dan mengt krijg je een hele mooie hybride
Graag wat leuke jongens voor onze Voice of X-factor, we wachten al jarenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Leuke Zweedse jongens (A) ik zou kijken
High five!quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor jou is alles wat vrouw is al goed. Er zijn echter ook nog mannen die iets kieskeuriger zijn.
Dat mag, dat mag. Jij mag ook meekijken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Leuke Zweedse jongens (A) ik zou kijken
Eerst leuke vrouwenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Graag wat leuke jongens voor onze Voice of X-factor, we wachten al jaren
En dan nog mannen die NOG kieskeuriger zijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor jou is alles wat vrouw is al goed. Er zijn echter ook nog mannen die iets kieskeuriger zijn.
Alsof de dames wat zijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij snap je mijn opmerking nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach kijk naar die spuuglelijke modellen van Rimmel LondonEn dan krijg je Doutzen aan de overkant bij L'oreal
Veeleisend zeg. Was Jamai niet genoeg?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |