abonnement Unibet Coolblue
pi_125800248
Vraag TS deel 1:
BNW / bom Boston door Illuminati?
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:40 schreef zijwielen het volgende:
heeft de illuminati wat met de bom te maken?
Laaste update Boston:
quote:
'Verhoor Boston-verdachte op losse schroeven'

De Amerikaanse autoriteiten zullen mogelijk de nog levende verdachte van de bomaanslag bij de marathon in Boston niet kunnen verhoren. Dat zei burgemeester Tom Menino van Boston zondag tegen de nieuwszender ABC.

Volgens Menino is zijn gezondheidstoestand zeer ernstig. En wij weten niet of wij de gelegenheid krijgen hem te verhoren, aldus de burgemeester.
En verder met dit topic, waarin Tribalwars bewijzen gaat aanleveren dat de Illuminati de aanslag hebben gepleegd!

Het 'bewijs' dat tot nu toe geleverd werd:

quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 09:31 schreef tribalwars het volgende:
illuminati card spel voorspelde al een aanslag
FBI financiert de aanslagen volgens deze bron
http://www.wijwordenwakke(...)s=M118&ss=P2095&l=NL
deze bron bevestigt mijn argument: dat er acteurs bij betrokken zijn. dat er zogenaamde beveiligers bij betrokken zijn. je ziet op geen een foto de echte dader dat vind ik ook opvallend. ook niet voor 100% betrouwbaar want het komt van infowars af.
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
family guy voorspelde de aanslag al in hun aflevering. hoezo weten er al mensen voor de aanslag van af. dat geeft aan dat het gepland is. door de illuminati.
er is ook na de aanslag weer een wet aangenomen . die inhoud dat alle sociale media alle infomatie van personen mag afstaan aan amerika.
http://www.niburu.co/inde(...)2:internet&Itemid=35
★★★
  zaterdag 27 april 2013 @ 17:56:05 #2
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125800286
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zaterdag 27 april 2013 @ 17:57:33 #3
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125800333
Dat "jullie geloven geloven wat de mainstream media zegt!" is een kunstgreep bij gebrek aan argumenten om de discussie af te kappen. Het is wat klimaatontkenners roepen als ze geen raad meer weten: "jullie geloven Al Gore!", of hoe kinderen op het schoolplein ruzietjes beslechten: "je moeder heeft een snor!".
pi_125800339
Tribalwars, ik moet toegeven: amerikaanse acteurs zijn wel erg goed!

Weet je toevallig ook of Johnny Depp, Robert De Niro, Al Pacino meededen? :)
★★★
  zaterdag 27 april 2013 @ 17:58:13 #5
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125800351
zien jullie hoe veel moeite de media doet om mensen voor te liegen
ze hebben zelfs al arteurs dat zeggen mijn bronnen.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:11:10 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125800721
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 17:58 schreef tribalwars het volgende:
zien jullie hoe veel moeite de media doet om mensen voor te liegen
ze hebben zelfs al arteurs dat zeggen mijn bronnen.

intervieuw en mooie foto dat hij op de aanslag aanwezig is..
kom es een keer met ECHT BEWIJS!!!!!
iemand die bekentenis aflegt!
ipv al die onzeggende kutfilmpjes waar ik alleen hard om moet lachen.

echt waar ik zie boston = nep = illuminatie
want ik heb nog geen HOL niks noppes nada gezien wat hier daadwerkelijk aantoont dit is het....!!!
dit is het puzzelstukje.

en we zijn verdomme al 10 topics verder.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:11:32 #7
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125800736
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 17:58 schreef tribalwars het volgende:
zien jullie hoe veel moeite de media doet om mensen voor te liegen
ze hebben zelfs al arteurs dat zeggen mijn bronnen.

Ja. Des te knapper is het als je toch correcte informatie uit de media weet te halen.
pi_125800775
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 17:58 schreef tribalwars het volgende:
zien jullie hoe veel moeite de media doet om mensen voor te liegen
ze hebben zelfs al arteurs dat zeggen mijn bronnen.

  zaterdag 27 april 2013 @ 18:14:58 #9
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125800826
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

intervieuw en mooie foto dat hij op de aanslag aanwezig is..
kom es een keer met ECHT BEWIJS!!!!!
iemand die bekentenis aflegt!
ipv al die onzeggende kutfilmpjes waar ik alleen hard om moet lachen.

echt waar ik zie boston = nep = illuminatie
want ik heb nog geen HOL niks noppes nada gezien wat hier daadwerkelijk aantoont dit is het....!!!
dit is het puzzelstukje.

en we zijn verdomme al 10 topics verder.
Als jij zo graag wilt dat de ander jouw mening aanneemt moet je toch echt zelf met bewijs komen , misschien dat jij nog vertrouwen hebt in de berichtgeving van de MSM maar de ander niet meer .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:15:44 #10
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125800848
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

intervieuw en mooie foto dat hij op de aanslag aanwezig is..
kom es een keer met ECHT BEWIJS!!!!!
iemand die bekentenis aflegt!
ipv al die onzeggende kutfilmpjes waar ik alleen hard om moet lachen.

echt waar ik zie boston = nep = illuminatie
want ik heb nog geen HOL niks noppes nada gezien wat hier daadwerkelijk aantoont dit is het....!!!
dit is het puzzelstukje.

en we zijn verdomme al 10 topics verder.
dat is het bewijs. maar jij kan het niet geloven omdat je in je jeugd teveel beinvloed bent door de mainstream media. er is veel bewijs maar toch kunnen mensen het niet zien.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:17:19 #11
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125800886
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

intervieuw en mooie foto dat hij op de aanslag aanwezig is..
kom es een keer met ECHT BEWIJS!!!!!
iemand die bekentenis aflegt!
ipv al die onzeggende kutfilmpjes waar ik alleen hard om moet lachen.

echt waar ik zie boston = nep = illuminatie
want ik heb nog geen HOL niks noppes nada gezien wat hier daadwerkelijk aantoont dit is het....!!!
dit is het puzzelstukje.

en we zijn verdomme al 10 topics verder.
heb al genoeg bewijs gelevert. maar jullie geloven het niet omdat jullie gebrainwasted zijn door de main stream media. zielig om te zien hoe makkelijk mensen de main stream media geloven. jullie slikken het nieuws als boter en ei.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator zaterdag 27 april 2013 @ 18:17:28 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_125800892
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Als jij zo graag wilt dat de ander jouw mening aanneemt moet je toch echt zelf met bewijs komen , misschien dat jij nog vertrouwen hebt in de berichtgeving van de MSM maar de ander sommige anderen niet meer .
Zo klopt het.
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:19:12 #13
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125800948
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

intervieuw en mooie foto dat hij op de aanslag aanwezig is..
kom es een keer met ECHT BEWIJS!!!!!
iemand die bekentenis aflegt!
ipv al die onzeggende kutfilmpjes waar ik alleen hard om moet lachen.

echt waar ik zie boston = nep = illuminatie
want ik heb nog geen HOL niks noppes nada gezien wat hier daadwerkelijk aantoont dit is het....!!!
dit is het puzzelstukje.

en we zijn verdomme al 10 topics verder.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:20:11 #14
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125800976
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

intervieuw en mooie foto dat hij op de aanslag aanwezig is..
kom es een keer met ECHT BEWIJS!!!!!
iemand die bekentenis aflegt!
ipv al die onzeggende kutfilmpjes waar ik alleen hard om moet lachen.

echt waar ik zie boston = nep = illuminatie
want ik heb nog geen HOL niks noppes nada gezien wat hier daadwerkelijk aantoont dit is het....!!!
dit is het puzzelstukje.

en we zijn verdomme al 10 topics verder.
Ik ben vooral geïntrigeerd door het feit dat bijna alle truthers anderen constant aanwrijven dat zij geloven wat de oude media/MSM hen vertelt. Alsof dat 1) daadwerkelijk het geval is, 2) automatisch de mening van diegenen teniet doet (je telt in feite niet meer mee) en 3) de eigen mening verheft (men voelt zich superieur want zij denken wél zelfstandig na).
pi_125801031
quote:
entertainment! Illuminati! :o
★★★
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:22:16 #16
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125801042
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:21 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

entertainment! Illuminati! :o
je kunt er ook een boodschap in zien.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125801081
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:22 schreef tribalwars het volgende:

[..]

je kunt er ook een boodschap in zien.
Maakt muziek ook deel uit van de msm?
★★★
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:25:09 #18
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125801118
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:23 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Maakt muziek ook deel uit van de msm?
sommige wel . de meeste niet. maar dat is off topic
beter kom je even met bewijzen die aankunnen tonen dat ik ongelijk heb.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:25:43 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125801132
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Als jij zo graag wilt dat de ander jouw mening aanneemt moet je toch echt zelf met bewijs komen , misschien dat jij nog vertrouwen hebt in de berichtgeving van de MSM maar de ander niet meer .
nee heb ik niet meer, en daarom kijk ik al 3 jaar geen tv meer.
maar bij deze aanslag, heb ik zo'n beetje alle belangrijke dagen de scanner van de boston politie gevolgd. en boton live zender er kwam veel onzin naar voren dat klopt, zo heb ik veel media veel fouten zien maken.
beelden foto's en andere dingen bekeken, foto's die eerst door de FBI werden geplaatst en later werden bewerkt met pijltjes en vakjes op verschillende websites.
reddit 4can nubiru etc etc etc, ik weet waar ik het over heb.

mijn conclusie wat na een 2 weken na de aanslag duidelijk is geworden

Op 15 april 2013 vonden er bomaanslagen tijdens de marathon van Boston plaats. Er waren twee explosies,
beide op de trottoirs van Boylston Street in Boston, vlak voor de finishlijn van de marathon.

De twee explosies vonden plaats rond kwart voor drie plaatselijke tijd (EDT) nabij het parcours van de marathon, twee uur nadat de winnaars de finish waren gepasseerd. Er werden twee luide explosies gehoord bij Copley Square,
vlakbij de fotobrug die de finishlijn markeert.
De klok van de marathon stond op 04:09:43 ten tijde van de eerste explosie.
De tweede explosie vond zo'n 20 seconden later plaats, ongeveer 100 meter terug langs het parcours.

Verscheidene mensen raakten gewond.

en er vielen ten minste drie doden.De marathon, die nog steeds aan de gang was,
werd gestopt, evenals de metro in de buurt. Het nabijgelegen Lenox Hotel werd geëvacueerd.

Een van de bommen bestond uit explosieven in een hogedrukpan,
de bom was verstopt in een zwarte rugzak. In de pan waren metaalscherven,
spijkers en stalen kogels gestopt om zo veel mogelijk schade te veroorzaken.

Tijdens de aanslag waren teams met politiehonden bij de finish voor een oefening om te zoeken naar mogelijke bommen.

Sociale media werden na deze aanslag voor het eerst op grote schaal door de FBI ingeroepen om beelden aan te leveren en te analyseren.
Diverse koppels van toeschouwers met rugzakken werden geobserveerd en foto's ervan werden op online fora gepost.
Door de beelden van timestamps te voorzien kon hun gedrag worden geanalyseerd.

Op donderdag 18 april kreeg de FBI twee verdachten in het vizier en werden beelden van hen gepubliceerd.
Op 19 april werd bekend dat de verdachten twee broers uit Cambridge (een voorstad van Boston) zijn.
Op de avond van 18 april schoten zij op de campus van MIT een 26-jarige agent van de campuspolitie dood,
waarna ze vluchtten in een gestolen auto.

In de nacht van 18 op 19 april trof de politie de twee jonge mannen aan in Watertown (een voorstad van Boston),
waarna de oudere broer, de 26-jarige Tamerlan Tsjarnajev, het vuur op de agenten opende. Na een vuurgevecht,
waarbij door de broers met explosieven werd gegooid,
werd hij gewond afgevoerd naar het ziekenhuis en overleed daar aan zijn verwondingen.
De jongere broer, de 19-jarige Dzjochar Tsarnajev, wist te ontkomen in een andere auto.
Hij werd op 19 april rond 20.45 uur lokale tijd ingerekend, na een klopjacht van bijna 23 uur.
De laatste uren had hij zich schuilgehouden in een boot in een tuin achter een huis in Watertown.

Een oom van de vermoedelijke daders gaf in een interview met CBS aan dat de mannen sinds 2003 in de Verenigde Staten
woonden en naar het land waren gekomen
als Tsjetsjeense vluchteling uit Dagestan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:26:21 #20
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_125801143
Ik stel voor dat we een lijstje gaan bijhouden met alle leugens tot nu toe van de nieuwe media die complot-gelovers als heilige waarheid beschouwen zoalang ze maar iets anders zeggen dan de oude mainstream media.

Dus leugens en bedrog van nieuwe media zoals het knip en plak werk in het family guy filmpje door de nieuwe media zonder erbij te vertellen dat ze hebben zitten knippen en plakken in het filmpje en meer van dat soort zaken in een lijstje zetten en deze bij gaan houden. :)

Wat ik tot nu toe in korte tijd bijelkaar kon sprokkelen aan leugens / onwaarheden van de nieuwe media is bij lange na nog niet volledig. Er zijn nog veel meer aantoonbare leugens en onwaarheden die als een virus verspreid worden door de nieuwe media, maar hieronder alvast een eerste aanzet.

1. Family Guy complot
2. Facebook complot
3. Twitter complot
4. Verdachten werden op 9/11 Amerikaanse burgers
5. Plaatje van ontplofte rugzak zou van FBI komen
6. Sandy Hook meisje zou overleden zijn bij aanslag Boston (schandalige walgelijke leugen)
7. Vrouw dood voordat vriend aanzoek kon doen
8. Man met afgerukte benen zou oorlogsveteraan zijn (schandalige walgelijke leugen)
9. Ali Al-harbi zou land uitgezet zijn
10. Op een foto zou verdachte te zien zijn. Nieuwe media misbruikte echter foto uit 2011 (!!!)

*Nieuw* 11. Twee mannen van craft security zouden de daders zijn. Op foto nadat bommen zijn afgegaan dragen ze echter nog steeds hun rugzakken:



Bronnen tot dusver:
http://www.snopes.com/politics/conspiracy/boston.asp

@Resonancer: m.b.t. puntje 9, ik heb mij daar (nog) niet verder in verdiept.
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:27:11 #21
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125801169
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

nee heb ik niet meer, en daarom kijk ik al 3 jaar geen tv meer.
maar bij deze aanslag, heb ik zo'n beetje alle belangrijke dagen de scanner van de boston politie gevolgd. en boton live zender er kwam veel onzin naar voren dat klopt, zo heb ik veel media veel fouten zien maken.
beelden foto's en andere dingen bekeken, foto's die eerst door de FBI werden geplaatst en later werden bewerkt met pijltjes en vakjes op verschillende websites.
reddit 4can nubiru etc etc etc, ik weet waar ik het over heb.

mijn conclusie wat na een 2 weken na de aanslag duidelijk is geworden

Op 15 april 2013 vonden er bomaanslagen tijdens de marathon van Boston plaats. Er waren twee explosies,
beide op de trottoirs van Boylston Street in Boston, vlak voor de finishlijn van de marathon.

De twee explosies vonden plaats rond kwart voor drie plaatselijke tijd (EDT) nabij het parcours van de marathon, twee uur nadat de winnaars de finish waren gepasseerd. Er werden twee luide explosies gehoord bij Copley Square,
vlakbij de fotobrug die de finishlijn markeert.
De klok van de marathon stond op 04:09:43 ten tijde van de eerste explosie.
De tweede explosie vond zo'n 20 seconden later plaats, ongeveer 100 meter terug langs het parcours.

Verscheidene mensen raakten gewond.

en er vielen ten minste drie doden.De marathon, die nog steeds aan de gang was,
werd gestopt, evenals de metro in de buurt. Het nabijgelegen Lenox Hotel werd geëvacueerd.

Een van de bommen bestond uit explosieven in een hogedrukpan,
de bom was verstopt in een zwarte rugzak. In de pan waren metaalscherven,
spijkers en stalen kogels gestopt om zo veel mogelijk schade te veroorzaken.

Tijdens de aanslag waren teams met politiehonden bij de finish voor een oefening om te zoeken naar mogelijke bommen.

Sociale media werden na deze aanslag voor het eerst op grote schaal door de FBI ingeroepen om beelden aan te leveren en te analyseren.
Diverse koppels van toeschouwers met rugzakken werden geobserveerd en foto's ervan werden op online fora gepost.
Door de beelden van timestamps te voorzien kon hun gedrag worden geanalyseerd.

Op donderdag 18 april kreeg de FBI twee verdachten in het vizier en werden beelden van hen gepubliceerd.
Op 19 april werd bekend dat de verdachten twee broers uit Cambridge (een voorstad van Boston) zijn.
Op de avond van 18 april schoten zij op de campus van MIT een 26-jarige agent van de campuspolitie dood,
waarna ze vluchtten in een gestolen auto.

In de nacht van 18 op 19 april trof de politie de twee jonge mannen aan in Watertown (een voorstad van Boston),
waarna de oudere broer, de 26-jarige Tamerlan Tsjarnajev, het vuur op de agenten opende. Na een vuurgevecht,
waarbij door de broers met explosieven werd gegooid,
werd hij gewond afgevoerd naar het ziekenhuis en overleed daar aan zijn verwondingen.
De jongere broer, de 19-jarige Dzjochar Tsarnajev, wist te ontkomen in een andere auto.
Hij werd op 19 april rond 20.45 uur lokale tijd ingerekend, na een klopjacht van bijna 23 uur.
De laatste uren had hij zich schuilgehouden in een boot in een tuin achter een huis in Watertown.

Een oom van de vermoedelijke daders gaf in een interview met CBS aan dat de mannen sinds 2003 in de Verenigde Staten
woonden en naar het land waren gekomen
als Tsjetsjeense vluchteling uit Dagestan.
je hebt niet naar de nieuwe media gekeken.
alleen maar naar de oude media.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:30:04 #22
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125801255
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:27 schreef tribalwars het volgende:

[..]

je hebt niet naar de nieuwe media gekeken.
alleen maar naar de oude media.
Jij hebt je wat op de mouw laten spelden door goeroe Anton Teuben van Niburu.
Je hebt niet zelf nagedacht.
pi_125801268
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:25 schreef tribalwars het volgende:

[..]

sommige wel . de meeste niet. maar dat is off topic
beter kom je even met bewijzen die aankunnen tonen dat ik ongelijk heb.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:27 schreef tribalwars het volgende:

[..]

je hebt niet naar de nieuwe media gekeken.
alleen maar naar de oude media.
Alles wat ook maar afwijkt van 'tribalwars.net' geloof jij niet en noem jij msm/oude media. Dus dan valt er weinig tegen in te brengen :)

Je bent nog maar 17, dus discussie-vaardigheden zal je nog wel leren op school (dat is althans wel te hopen)!
★★★
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:31:03 #24
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125801277
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:27 schreef tribalwars het volgende:

[..]

je hebt niet naar de nieuwe media gekeken.
alleen maar naar de oude media.
ik volg alles zo'n beetje wat hier is aangeven in de afgelopen 2 weken probeer zoveel mogelijk zelf uit te zoeken.

maar ik kom nog steeds tot de conclusie dat er maar 2 verdachten zijn in deze zaak.
die op eigen houtje werkten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:38:24 #25
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_125801499
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

[..]

Alles wat ook maar afwijkt van 'tribalwars.net' geloof jij niet en noem jij msm/oude media. Dus dan valt er weinig tegen in te brengen :)

Je bent nog maar 17, dus discussie-vaardigheden zal je nog wel leren op school (dat is althans wel te hopen)!
Kan hij op zich ook weinig aan doen. Hersenen zijn bij het het mannelijk geslacht pas rond hun 25e volgroeid.

Bij kinderen van een jaar of 17 zijn de hersenen bij lange na nog niet volgroeid. Eén van de feitelijke symptonen van nog niet volledig ontwikkelde hersenen is dat ze moeite hebben om oorzaak en gevolg te bevatten. Tribalwars is daar een heel goed voorbeeld van.

Bron: http://www.onc.nl/onccontactcl/item4cl

Wat dat betreft is er dus nog hoop voor tribalwars.
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:39:26 #26
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125801533
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

[..]

Alles wat ook maar afwijkt van 'tribalwars.net' geloof jij niet en noem jij msm/oude media. Dus dan valt er weinig tegen in te brengen :)
Het is idd een stoplap. Het doodt de discussie onmiddellijk, je hoeft als truther de aangereikte informatie ook niet serieus te nemen want de ander wordt immers medegedeeld dat zijn mening niet ter zake doet omdat hij gehersenspoeld is en niet zelfstandig na kan denken, dit itt jezelf natuurlijk want jij bent wél dmv zelfstandig denken tot je conclusies geraakt en als je als schaapje nu maar net zo zelfstandig nadenkt als jij dan zul je wel tot dezelfde inzichten komen.
quote:
Je bent nog maar 17, dus discussie-vaardigheden zal je nog wel leren op school (dat is althans wel te hopen)!
Dit klinkt overigens OOC:
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:25 schreef tribalwars het volgende:
beter kom je even met bewijzen die aankunnen tonen dat ik ongelijk heb.
Toch een trolletje?
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:52:59 #27
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125801947
tribalwars, Summers, new_moon, polderturk, etc creëren kortom een bubbeltje dat immuun is voor iedere informatie die mogelijkerwijs met hun onderbuiken strookt, want mainstream media dus á priori onzin. Epistemic closure noemen ze dat in de VS, daar gebruiken ze de term voor de informatiebubbel waarin rabiaat conservatief Amerika zich in bevindt:
quote:
Julian Sanchez of the Cato Institute adapted the term "epistemic closure" to describe what he perceived as the behavior of conservatives:

Reality is defined by a multimedia array of interconnected and cross promoting conservative blogs, radio programs, magazines, and of course, Fox News. Whatever conflicts with that reality can be dismissed out of hand because it comes from the liberal media, and is therefore ipso facto not to be trusted. (How do you know they’re liberal? Well, they disagree with the conservative media!) This epistemic closure ...

http://rationalwiki.org/wiki/Epistemic_closure
pi_125801969
'vriend' van Jahar:


Hij is ook leuk bezig om alles wat met de msm te maken heeft te verwerpen en zijn eigen verhaal te verzinnen. :D :')
★★★
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:15:11 #29
65918 IBAZ
broeinest
pi_125802673
quote:
Niburu? HAHAHA.
Nee dat is een geloofwaardige site. Die zijn helemaal paranoia.
http://www.niburu.nl/het-(...)-of-geheime-operatie
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:28:53 #30
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125803127
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:15 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Niburu? HAHAHA.
Nee dat is een geloofwaardige site. Die zijn helemaal paranoia.
http://www.niburu.nl/het-(...)-of-geheime-operatie
dan nog zoals elke andere website stellen zij vragen.
maar ze komen nooit met antwoorden.
ik kan dit soort webistes niet beschouwen als een bron maar meer als een gedachte van de persoon die het artikel gepost heeft.

er is een groot verschil, tussen waarheid. en een mening van iemand ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:34:12 #31
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125803339
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:15 schreef IBAZ het volgende:

[..]

Niburu? HAHAHA.
Nee dat is een geloofwaardige site. Die zijn helemaal paranoia.
http://www.niburu.nl/het-(...)-of-geheime-operatie
ik zeg ook niet dat ik alles goed geloof van niburu dat maak jij ervan.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

dan nog zoals elke andere website stellen zij vragen.
maar ze komen nooit met antwoorden.
ik kan dit soort webistes niet beschouwen als een bron maar meer als een gedachte van de persoon die het artikel gepost heeft.

er is een groot verschil, tussen waarheid. en een mening van iemand ;)
de oude media komt ook nooit met duidelijk antwoorden bij een terroristisch aanslag.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:37:37 #32
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125803484
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:53 schreef ajacied4lf het volgende:
'vriend' van Jahar:
[ afbeelding ]

Hij is ook leuk bezig om alles wat met de msm te maken heeft te verwerpen en zijn eigen verhaal te verzinnen. :D :')
niet meteen zeg dat het onzin is wat deze
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:53 schreef ajacied4lf het volgende:
'vriend' van Jahar:
[ afbeelding ]

Hij is ook leuk bezig om alles wat met de msm te maken heeft te verwerpen en zijn eigen verhaal te verzinnen. :D :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:52 schreef Terecht het volgende:
tribalwars, Summers, new_moon, polderturk, etc creëren kortom een bubbeltje dat immuun is voor iedere informatie die mogelijkerwijs met hun onderbuiken strookt, want mainstream media dus á priori onzin. Epistemic closure noemen ze dat in de VS, daar gebruiken ze de term voor de informatiebubbel waarin rabiaat conservatief Amerika zich in bevindt:

[..]

dit is hoe jouw leven gaat. een beetje denken dat je het beter weet omdat je elke avond naar het nieuws kijkt. en nog een krant leest als je naar je werk gaat. en dan denken dat je alles weet van de wereld en kritisch kunt nadenken.
je ziet deze wereld totaal verkeerdt in.
you are sleeping. you don't see the really true story about this world.

wake up.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:39:58 #33
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125803570
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:37 schreef tribalwars het volgende:

[..]

niet meteen zeg dat het onzin is wat deze

[..]

[..]

dit is hoe jouw leven gaat. een beetje denken dat je het beter weet omdat je elke avond naar het nieuws kijkt. en nog een krant leest als je naar je werk gaat. en dan denken dat je alles weet van de wereld en kritisch kunt nadenken.
je ziet deze wereld totaal verkeerdt in.
you are sleeping. you don't see the really true story about this world.

wake up.
Aah, koesjie koesjie. O+

  zaterdag 27 april 2013 @ 19:41:47 #34
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125803630
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:52 schreef Terecht het volgende:
tribalwars, Summers, new_moon, polderturk, etc creëren kortom een bubbeltje dat immuun is voor iedere informatie die mogelijkerwijs met hun onderbuiken strookt, want mainstream media dus á priori onzin. Epistemic closure noemen ze dat in de VS, daar gebruiken ze de term voor de informatiebubbel waarin rabiaat conservatief Amerika zich in bevindt:

[..]

In mijn bubbel beschrijf jij nu jezelf _O_
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:43:09 #35
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125803685
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:41 schreef Summers het volgende:

[..]

In mijn bubbel beschrijf jij nu jezelf _O_
Dat besef ik. ;) We praten hier met z'n allen dan ook grotendeels langs elkaar heen.
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:44:06 #36
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125803727
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:39 schreef Terecht het volgende:

[..]

Aah, koesjie koesjie. O+

[ afbeelding ]
en dan kom je met onzin afbeeldingen. of met bronnen die aangeven dat complot denken een mentale afwijking is. kom nou is met echt bewijs dat de aanslagen in boston nep zijn. oh wacht eens dat bewijs kun je nooit vinden in de oude media. misschien denken je dat je bewijs gevonden hebt. maar het klopt waarschijnlijk van geen kant.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125803775
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:44 schreef tribalwars het volgende:

[..]

en dan kom je met onzin afbeeldingen. of met bronnen die aangeven dat complot denken een mentale afwijking is. kom nou is met echt bewijs dat de aanslagen in boston nep zijn. oh wacht eens dat bewijs kun je nooit vinden in de oude media. misschien denken je dat je bewijs gevonden hebt. maar het klopt waarschijnlijk van geen kant.
Waarom kom jij niet met bewijs?
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:45:45 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125803791
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:44 schreef tribalwars het volgende:

[kom nou is met echt bewijs dat de aanslagen in boston nep zijn.
Dat bewijs is inderdaad niet voorhanden. Je leert het wel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_125803809
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:44 schreef tribalwars het volgende:

[..]

en dan kom je met onzin afbeeldingen. of met bronnen die aangeven dat complot denken een mentale afwijking is. kom nou is met echt bewijs dat de aanslagen in boston nep zijn. oh wacht eens dat bewijs kun je nooit vinden in de oude media. misschien denken je dat je bewijs gevonden hebt. maar het klopt waarschijnlijk van geen kant.
Wut? Terecht moet nu bewijzen dat de aanslagen nep zijn?
  Moderator zaterdag 27 april 2013 @ 19:46:26 #40
249559 crew  Lavenderr
pi_125803829
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:44 schreef tribalwars het volgende:

[..]

en dan kom je met onzin afbeeldingen. of met bronnen die aangeven dat complot denken een mentale afwijking is. kom nou is met echt bewijs dat de aanslagen in boston nep zijn. oh wacht eens dat bewijs kun je nooit vinden in de oude media. misschien denken je dat je bewijs gevonden hebt. maar het klopt waarschijnlijk van geen kant.
Zit jij je nu een breuk te lachen om iedereen hier die op je ingaat?
Zeg eens eerlijk?
pi_125803831
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat bewijs is inderdaad niet voorhanden. Je leert het wel.
jaaa die was te makkelijk maar ik wou hem ook maken. ;)
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:46:42 #42
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125803840
quote:
5s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Wut? Terecht moet nu bewijzen dat de aanslagen nep zijn?
nee dat de aanslagen echt gebeurt zijn. met een duidelijk verhaal. duidelijk motief van de dader.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:48:25 #43
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125803906
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:44 schreef tribalwars het volgende:

[..]

en dan kom je met onzin afbeeldingen. of met bronnen die aangeven dat complot denken een mentale afwijking is. kom nou is met echt bewijs dat de aanslagen in boston nep zijn. oh wacht eens dat bewijs kun je nooit vinden in de oude media. misschien denken je dat je bewijs gevonden hebt. maar het klopt waarschijnlijk van geen kant.
Je geeft jezelf hier een beetje weg hé. :Y Freudiaanse verspreking (alweer een mentale afwijking! :().
De conclusie staat bij jou al vast, je zoekt alleen nog maar naar informatie die je in je gelijk bevestigt.
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:49:22 #44
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125803945
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:48 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je geeft jezelf hier een beetje weg hé. :Y Freudiaanse verspreking (alweer een mentale afwijking! :().
De conclusie staat bij jou al vast, je zoekt alleen nog maar naar informatie die je in je gelijk bevestigt.
kom maar met bewijs. zoals ik net al zei.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125803954
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:48 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je geeft jezelf hier een beetje weg hé. :Y Freudiaanse verspreking (alweer een mentale afwijking! :().
De conclusie staat bij jou al vast, je zoekt alleen nog maar naar informatie die je in je gelijk bevestigt.
En hij wil dat jij met bewijzen komt en dat terwijl hij ze zelf ook niet heeft.
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:50:25 #46
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125803982
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:49 schreef tribalwars het volgende:

[..]

kom maar met bewijs. zoals ik net al zei.
Hoho, menneke. Als 17-jarige ben jij degene die nog huiswerk moet doen!
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:50:57 #47
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125804004
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:49 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

En hij wil dat jij met bewijzen komt en dat terwijl hij ze zelf ook niet heeft.
ik vind dat ik genoeg bewijs gelevert hebt dat de boston aanslag een false flag attack is.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125804012
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:37 schreef tribalwars het volgende:

dit is hoe jouw leven gaat. een beetje denken dat je het beter weet omdat je elke avond naar het nieuws kijkt. en nog een krant leest als je naar je werk gaat. en dan denken dat je alles weet van de wereld en kritisch kunt nadenken.
je ziet deze wereld totaal verkeerdt in.
you are sleeping. you don't see the really true story about this world.

wake up.
Jij leeft serieus in een andere wereld .... :{
★★★
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:51:13 #49
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125804015
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:50 schreef Terecht het volgende:

[..]

Hoho, menneke. Als 17-jarige ben jij degene die nog huiswerk moet doen!
het is vakantie dus dat gaat moeilijk.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:52:52 #50
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125804067
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zit jij je nu een breuk te lachen om iedereen hier die op je ingaat?
Zeg eens eerlijk?
nee totaal niet.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125804072


pi_125804116
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:50 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ik vind dat ik genoeg bewijs gelevert hebt dat de boston aanslag een false flag attack is.
Nou kom maar op in 1 post. Al je bewijs op basis waarvan jij een persoon/organisatie/illuminati enz levenslang zou geven.

Mag je even voor rechter spelen....dus geen vermoedens, gewoon keihard bewijs.
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:54:09 #53
65918 IBAZ
broeinest
pi_125804122
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:50 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ik vind dat ik genoeg bewijs gelevert hebt dat de boston aanslag een false flag attack is.
Geleverd. en hebt is ook niet ok. Maar dat terzijde.
Ik raad je aan om een rechtszaak aan te spannen namens ons allemaal.
Als je genoeg bewijs verzameld hebt wordt dat nog wel wat.
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:54:54 #54
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125804150
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:50 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ik vind dat ik genoeg bewijs gelevert hebt dat de boston aanslag een false flag attack is.
Ik vind. Ik vind dat ik ook wel eens een beschuitje met Maxima zou mogen eten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:51 schreef tribalwars het volgende:

[..]

het is vakantie dus dat gaat moeilijk.
Buitenschoolse activiteit. *O*
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:56:02 #55
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125804187
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:54 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Nou kom maar op in 1 post. Al je bewijs op basis waarvan jij een persoon/organisatie/illuminati enz levenslang zou geven.

Mag je even voor rechter spelen....dus geen vermoedens, gewoon keihard bewijs.
heb ik al genoeg gedaan. wil dat jullie een keer met bewijs komen. waarmee je kan aantonen dat de boston aanslag gepleegd is. wel met een duidelijk verhaalijn. duidelijk motief van de verdachten.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125804218
Is het niet beter om tribalwars te negeren?
  zaterdag 27 april 2013 @ 19:58:52 #57
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125804305
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:56 schreef Kesefkesef het volgende:
Is het niet beter om tribalwars te negeren?
Onmogelijk. Hij is een magneet. Erg populair ook bij de vrouwen heb ik gemerkt. Hij windt ze allemaal om z'n vinger.
pi_125804368
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:56 schreef tribalwars het volgende:

[..]

heb ik al genoeg gedaan. wil dat jullie een keer met bewijs komen. waarmee je kan aantonen dat de boston aanslag gepleegd is. wel met een duidelijk verhaalijn. duidelijk motief van de verdachten.
Heb je niet. je post van alles maar niks daarvan is keihard bewijs. Het zijn allemaal vermoedens en absoluut geen keihard bewijs.

Dat geeft niet maar je moet niet doen alsof dat allemaal keihard bewijs is. Het zijn allemaal speculaties die jou sterken in je vermoeden maar het is geen bewijs.
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 27 april 2013 @ 20:03:47 #59
65918 IBAZ
broeinest
pi_125804507
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:56 schreef tribalwars het volgende:

[..]

heb ik al genoeg gedaan. wil dat jullie een keer met bewijs komen. waarmee je kan aantonen dat de boston aanslag gepleegd is. wel met een duidelijk verhaalijn. duidelijk motief van de verdachten.
Er zijn nu al heel veel foto's langsgekomen met "bewijs". Zou er een foto zijn waar de dader op staat?
  zaterdag 27 april 2013 @ 20:04:16 #60
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125804525
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:46 schreef tribalwars het volgende:

[..]

nee dat de aanslagen echt gebeurt zijn. met een duidelijk verhaal. duidelijk motief van de dader.
Scrol es ff naar pagina 1 lambal staat alles stap voor stap...
Zeker weer niet gelezen.

En de verdachte heeft nog geen volledige bekentenis afgelegd wat zijn aandeel er in was en de reden zelf..
Tot dusver heeft hij alleen ja geknikt dat hij betrokken was.

vervolgens kom je met foto's en video's aan die uit de mainstream media komen en door andere zijn bewerkt met pijltje lijntjes etc .

[ Bericht 8% gewijzigd door theguyver op 27-04-2013 20:09:33 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125804585
<hr>
pi_125804672
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:04 schreef theguyver het volgende:

[..]

en de verdachte heeft nog geen volledige bekentenis afgelegd wat zijn aandel er in was en de reden zelf..

Dat maakt ook niet uit want dat komt naar buiten via oude media en dat is per definitie onzin. Dat snap je toch wel. ;)
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 27 april 2013 @ 20:11:01 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125804811
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:07 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Dat maakt ook niet uit want dat komt naar buiten via oude media en dat is per definitie onzin. Dat snap je toch wel. ;)
true het is dan nog niet door de filter gegaan en door hun bewerkt met pijlen en rondjes en 100000x inzoomen
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 27 april 2013 @ 20:16:23 #64
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125805058
En dan straks weer roepen dat de feiten en het bewijs niet worden aangenomen terwijl het nooit over boston gaat maar ondertussen af en toe roepen dat ze al bewijs en feiten hebben getoond en gefrustreerd raken dat dat niet word aangenomen voor waar .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_125805533
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:16 schreef Summers het volgende:
En dan straks weer roepen dat de feiten en het bewijs niet worden aangenomen terwijl het nooit over boston gaat maar ondertussen af en toe roepen dat ze al bewijs en feiten hebben getoond en gefrustreerd raken dat dat niet word aangenomen voor waar .
Jaja, dit gezeik hebben we al sinds het ontstaan van deze reeks.
  Moderator zaterdag 27 april 2013 @ 20:48:07 #66
249559 crew  Lavenderr
pi_125806552
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:16 schreef Summers het volgende:
En dan straks weer roepen dat de feiten en het bewijs niet worden aangenomen terwijl het nooit over boston gaat maar ondertussen af en toe roepen dat ze al bewijs en feiten hebben getoond en gefrustreerd raken dat dat niet word aangenomen voor waar .
Het gaat hier de hele tijd over Boston.
De zijpaadjes worden ingeslagen door degenen die hier een complot in zien . Die halen er van alles en nog wat bij, alsof de feiten an sich nog niet erg genoeg zijn.
Geeft niet, want het is BNW maar het is wel eenrichtingverkeer met geen enkel oog of oor voor andere meningen.
  zaterdag 27 april 2013 @ 21:04:18 #67
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125807379
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het gaat hier de hele tijd over Boston.
De zijpaadjes worden ingeslagen door degenen die hier een complot in zien . Die halen er van alles en nog wat bij, alsof de feiten an sich nog niet erg genoeg zijn.
Geeft niet, want het is BNW maar het is wel eenrichtingverkeer met geen enkel oog of oor voor andere meningen.
Je bedoeld die halen er van alles bij wat met een flase flag te maken heeft ? Daar is het topic voor en wat jij als feit ziet of gelooft hoeft de ander niet als feit aan te nemen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator zaterdag 27 april 2013 @ 21:06:24 #68
249559 crew  Lavenderr
pi_125807491
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 21:04 schreef Summers het volgende:

[..]

Je bedoeld die halen er van alles bij wat met een flase flag te maken heeft ? Daar is het topic voor en wat jij als feit ziet of gelooft hoeft de ander niet als feit aan te nemen .
En vice versa.
En wat begrijp je niet aan : geeft niet want het is BNW?
pi_125807590
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zit jij je nu een breuk te lachen om iedereen hier die op je ingaat?
Zeg eens eerlijk?
-edit- normaal reageren

[ Bericht 17% gewijzigd door Lavenderr op 27-04-2013 21:09:34 ]
  zaterdag 27 april 2013 @ 21:09:05 #70
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125807662
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 21:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En vice versa.
En wat begrijp je niet aan : geeft niet want het is BNW?
En dus wat jij als zijpad ziet kan de ander als hoofdweg zien .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_125807684
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 21:08 schreef sunjanus het volgende:

[..]

-edit-
:')

[ Bericht 18% gewijzigd door Lavenderr op 27-04-2013 21:09:53 ]
  Moderator zaterdag 27 april 2013 @ 21:10:07 #72
249559 crew  Lavenderr
pi_125807722
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 21:09 schreef Summers het volgende:

[..]

En dus wat jij als zijpad ziet kan de ander als hoofdweg zien .
Helemaal waar.
pi_125808133
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 21:11 schreef sunjanus het volgende:
goed bezig tribalwars.
alleen zou ik geen discussie meer met die lui aangaan, degene die zo debiel op je hakken reageren hebben allemaal een dikke plaat voor hun kop, kom je nooit doorheen man. plus, hoe hoger opgeleid hoe dommer ze worden en zijn, (omgekeerde wereld) ze zitten vast, muurvast in hun denken.. totaal niet creatief, allemaal napraters, je weet toch.. zonde van je nrg..leer je nooit wat van., nou ja, je leert ervan om gelukkig nooit zoals hen te hoeven worden.
eerder discussiëren met gelijk gestemde die verder durven kijken, daar kan je van leren
Ten eerste heeft opleiding helemaal niks te maken met je geloof/visie en hoe je de wereld ziet. Dat hangt vooral af van je opvoeding.

We zitten muurvast in het denken? Als dat het geval was zouden we helemaal niet in BNW komen. We (laat ik maar voor mijzelf spreken), ik ben heel 'open minded' (zoals jullie dat noemen) en ben bereid om dingen te geloven die niet voor de hand liggen, maar zorg dan wel dat je met de juiste argumenten komt.

Eerder discussiëren met gelijk gestemden kan je van leren? Juist niet. Je leert juist als je alle 'soorten' mensen kent en je dan voor jezelf een 'visie' uitstippeld (dus zoveel mogelijk verschillende mensen kennen, zoveel mogelijk kennis opdoen van verschillende culturen en zoveel mogelijk informatie hebben over verschillende religies bijvoorbeeld).
★★★
pi_125808143
Oh :') bericht is ondertussen al verwijderd. :+
★★★
pi_125808935
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 april 2013 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ten eerste heeft opleiding helemaal niks te maken met je geloof/visie en hoe je de wereld ziet. Dat hangt vooral af van je opvoeding.

We zitten muurvast in het denken? Als dat het geval was zouden we helemaal niet in BNW komen. We (laat ik maar voor mijzelf spreken), ik ben heel 'open minded' (zoals jullie dat noemen) en ben bereid om dingen te geloven die niet voor de hand liggen, maar zorg dan wel dat je met de juiste argumenten komt.

Eerder discussiëren met gelijk gestemden kan je van leren? Juist niet. Je leert juist als je alle 'soorten' mensen kent en je dan voor jezelf een 'visie' uitstippeld (dus zoveel mogelijk verschillende mensen kennen, zoveel mogelijk kennis opdoen van verschillende culturen en zoveel mogelijk informatie hebben over verschillende religies bijvoorbeeld).
misschien kom ik er later op terug, ligt eraan of ik er nog energie in wil steken
moet zo weg
pi_125810400
quote:
quote:
(NaturalNews) The U.S. government has, since at least 2004, used "professional actors" to depict victims in terror drills that simulate large-scale attacks.

According to this ABC News article from 2004, "professional actors will play the roles of victims." In addition, a "virtual news network" will be created an operated in order to practice the dissemination of government propaganda during the event.

The use of "professional actors" to depict victims is especially telling, given that many Americans believe the government has used professional actors in events like Sandy Hook and the Boston marathon.
[..]
Regardless of whether you believe professional actors were involved in Sandy Hook or the Boston marathon bombing, the U.S. government openly admits they have used professional actors in nationwide terror drills.
Het enige dat ik zie is dat ze zelfs de meest elementaire zaken niet objectief kunnen weergeven. Negen jaar geleden heeft de overheid aangekondigd dat ze meer realistische rampenoefeningen wil uitvoeren, dat ze daarom de deelnemers (hulpverleners) niet vooraf zullen briefen en dat ze vrijwilligers en acteurs gaan gebruiken om de rol van slachtoffer te spelen. Er zijn sindsdien wieweethoeveel van die oefeningen geweest, en nu, na Boston, schrijft men plots: De regering geeft openlijk toe dat ze professionele acteurs gebruikt heeft bij terreuroefeningen! :o
Dat heeft ze niet gedaan, er valt niets "openlijk toe te geven"! Toegeven doe je na de feiten; voor de feiten, dat heet "aankondigen"!
Maar het klinkt natuurlijk veel verdachter op hun manier.

Dat het gebruik van acteurs tijdens zulke oefeningen nuttig kan zijn voor andere redenen dan een false flag operatie, daar spreekt hij niet over. En het virtual news network dient enkel om de propaganda te oefenen? Hij ziet geen enkel voordeel in realisme tijdens een oefening?

En het einde...
quote:
Whatever happens in the months ahead, just remember the government has already admitted, "professional actors will play the roles of victims."
Vertel mij eens hoe je een "echte" terreuraanslag, mocht die in de toekomst gepleegd worden, zou herkennen. Jij denkt misschien dat de overheid kan doen wat ze wil, wij geloven alles. Maar bij jullie is het net hetzelfde, terroristen kunnen doen wat ze willen, het zal altijd de overheid zijn.

Wat je ook gelooft, ik hoop dat je wantrouwig genoeg bent om niet voor z'n survival tips te vallen:
http://programs.naturalne(...)e-Health-Ranger.html
Hij is niet dom, dat moet ik toegeven. Hij vraagt 39.95$, en in z'n lijst van 32 topics is er één dat de preppers noemt:
The HUGE mistake that "preppers" make when buying gear
Is dat niet verrassend, preppers geven gratis advies, forums genoeg. Dus waarom zou je iemand 39.95$ betalen voor advies dat je elders gratis kan krijgen? Omdat zijn advies je misschien voor kostelijke miskopen behoedt! Dat is een meesterlijke tactiek, hij doet niet alsof hij alles beter weet, hij breekt geen concurrenten af, slechts op één puntje suggereert hij dat de preppers misschien niet alles weten. Maar dat ene punt maakt het een investering in plaats van een uitgave. Gratis is ok, maar geld besparen is nog beter.

Wie zich op de coming collapse wil voorbereiden, genoeg gratis bronnen: Collectie manuals over caching, DIY, electronics, Wapens, food en water, health, lockpicking, medisch, survival, self-defense, shelter en militaire field manuals vind je als torrent onder de naam TEOTWAWKI. (4.1 GB, 900 manuals)
pi_125810995
Stella Tremblay, New Hampshire Legislator, Says U.S. Government Planned Boston Bombing

http://www.huffingtonpost(...)mbing_n_3140461.html
pi_125811421
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 22:08 schreef polderturk het volgende:
Stella Tremblay, New Hampshire Legislator, Says U.S. Government Planned Boston Bombing

http://www.huffingtonpost(...)mbing_n_3140461.html
En nu willen ze dat ze aftreedt.

Best een goed plan, lijkt me. Ze is vaker in het nieuws geweest met bizarre uitspraken.
  zaterdag 27 april 2013 @ 22:18:49 #79
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125811620
PressTV: Global awakening to false-flag terrorism, Copernican revolution

quote:
By Dr. Kevin Barrett

The global awakening to the ubiquity of false-flag terrorism is a Copernican revolution that overturns the old paradigms about the way societies are governed.

This “great awakening” offers us the chance to overthrow the old paradigm of rule by fear, and to work for a better world – a world of fearless people ruled by wisdom and compassion.”


For better or worse, there are very few actual anti-government terrorists. Virtually all terrorism is committed by governments.

Let’s take this from the top and define our terms. “Terrorism” means “using violence against civilians to create fear for political purposes.”

Who does that? Who has the motivation to do it?

Only governments.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 27 april 2013 @ 22:25:25 #80
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125812058
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 22:08 schreef polderturk het volgende:
Stella Tremblay, New Hampshire Legislator, Says U.S. Government Planned Boston Bombing

http://www.huffingtonpost(...)mbing_n_3140461.html
interssant artikel
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zaterdag 27 april 2013 @ 22:35:15 #81
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125812612
Uit het stuk van Huffington Post:
quote:
Last October, Tremblay sent an email to the other 399 state House members with a doctored video she claimed depicted President Barack Obama saying that he was not born in the United States. She said the video was sufficient proof to open an investigation into Obama's citizenship.
Birtherism, populair in Tea Party kringen.
quote:
In February, Tremblay told a legislative committee that former President Woodrow Wilson agreed with Adolf Hitler, even though Wilson died before Hitler rose to power.
Dit komt van Glenn Beck, die op zijn beurt weer beïnvloed is door de John Birch Society.
quote:
Tremblay's history advisor, David Johnson, told The Huffington Post in March that former President Abraham Lincoln deleted a constitutional amendment and dissolved the United States, while also not freeing the slaves. He also claimed that the U.S. government is under the control of Queen Elizabeth II.
Ik hoor de echo van Lyndon Larouche.

Een bonte verzameling aan revisionistische stromingen en fringe politics kortom.
  zaterdag 27 april 2013 @ 23:48:19 #82
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_125815872
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:44 schreef tribalwars het volgende:

[..]

en dan kom je met onzin afbeeldingen. of met bronnen die aangeven dat complot denken een mentale afwijking is. kom nou is met echt bewijs dat de aanslagen in boston nep zijn. oh wacht eens dat bewijs kun je nooit vinden in de oude media. misschien denken je dat je bewijs gevonden hebt. maar het klopt waarschijnlijk van geen kant.
Deze reactie voorspelde ik al in deel 2. Wat win ik?
pi_125815911
Feit is dat door meer mensen dan ooit de msm niet geloofd wordt. Meer mensen dan ooit zetten een vraagteken bij het officiele verhaal. Meer mensen dan ooit zijn op de hoogte van de term false flag.
pi_125816069
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 23:49 schreef polderturk het volgende:
Feit is dat door meer mensen dan ooit de msm niet geloofd wordt. Meer mensen dan ooit zetten een vraagteken bij het officiele verhaal. Meer mensen dan ooit zijn op de hoogte van de term false flag.
En nu?
  zondag 28 april 2013 @ 00:06:10 #85
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_125816506
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 april 2013 23:48 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Deze reactie voorspelde ik al in deel 2. Wat win ik?
Een kek Vrijmetselaarspak.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_125817784
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2013 23:54 schreef mootie het volgende:

[..]

En nu?
Hoe meer mensen de officiele kanalen in twijfel gaan trekken, hoe beter.
pi_125818349
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 00:44 schreef polderturk het volgende:

[..]

Hoe meer mensen de officiele kanalen in twijfel gaan trekken, hoe beter.
Als klopt wat jij beweert, dat meer en meer mensen ook deze gebeurtenis kritisch bekijken, dan heeft dat zeer waarschijnlijk niks te maken met de redenen waarom zogenaamd spraken is van de false flag (enige reden hier is, maar dat beweert de MSM = leugen) maar is het een optelsom. Dus het is eerder knap dat mensen geïnteresseerd blijven met alle bs van de diehard BNWers dan dat het een inhoudelijk verhaal is.
Het gebrek aan discussie geeft de kwaliteit van dit topic weer, dat ligt niet perse aan de BNWers.

Ik ben geïnteresseerd en heb mijn ogen redelijk kritisch open en ben er bijna helemaal klaar mee
  zondag 28 april 2013 @ 01:42:13 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125819087
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 01:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als klopt wat jij beweert, dat meer en meer mensen ook deze gebeurtenis kritisch bekijken, dan heeft dat zeer waarschijnlijk niks te maken met de redenen waarom zogenaamd spraken is van de false flag (enige reden hier is, maar dat beweert de MSM = leugen) maar is het een optelsom. Dus het is eerder knap dat mensen geïnteresseerd blijven met alle bs van de diehard BNWers dan dat het een inhoudelijk verhaal is.
Het gebrek aan discussie geeft de kwaliteit van dit topic weer, dat ligt niet perse aan de BNWers.

Ik ben geïnteresseerd en heb mijn ogen redelijk kritisch open en ben er bijna helemaal klaar mee
jup inderdaad.
dito ik stel vragen bij veel gebeurtenissen JFK sandy hook 9/11 etc etc.
maar na al deze delen is er nog niks in dit hele boston gebeuren voorbij gekomen waar ik vraagtekens bij zet.

momenteel wacht ik alleen nog op een uitleg van de verdachte die nog steeds in het ziekenhuis ligt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125819592
Een video van Tsarnaev die de robotdans doet en worstelt. Een vriend van hem heeft de video geplaatst en schrijft erbij "Free this innocent guy"

http://www.liveleak.com/view?i=b3f_1367091128
  zondag 28 april 2013 @ 02:34:11 #90
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125820038
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_125820199
quote:
Mwah, same old bullshit. Hij blijft loze claims schreeuwen zonder nieuw bewijs aan te leveren.
pi_125820733
quote:
Heeft hij geen transcripts? Wil best lezen wat ie te zeggen heeft, maar luisteren is iets anders. Dat gaat te traag.
pi_125820752
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 03:27 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Heeft hij geen transcripts? Wil best lezen wat ie te zeggen heeft, maar luisteren is iets anders. Dat gaat te traag.
Onder aan het filmpje staan een paar links as je op meer weergeven klikt.
pi_125820802
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 03:30 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Onder aan het filmpje staan een paar links as je op meer weergeven klikt.
Zoek enkel een transcript, ik ga al genoeg offtopic ;)
Waarom heeft BNW geen slowchat btw?

Hoe minder infowars ik lees, hoe beter, trouwens:
quote:
Satan is working behind the scenes to set up a one world government and one world religion in preparation for the Antichrist. He has also deceived modern evangelical Christians into believing that they will be removed from this earth before the great tribulation takes place. This doctrine, known as the pre-tribulation rapture, teaches that Christ may return at any moment, and that there will be no signs of his coming. As a result of this deception, most Christians are completely unprepared for what the Bible has warned us is coming.

In this hard-hitting documentary, film-maker Paul Wittenberger (What in the World are They Spraying? and The Great Culling), Pastor Steven L Anderson, Pastor Roger Jimenez, and creation scientist Kent Hovind, prove from the King James Bible that the rapture will take place AFTER THE TRIBULATION but before God pours out his wrath upon this earth. They also expose Satan's plans for a global government and new world order.
;(
pi_125820813
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 03:36 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Zoek enkel een transcript, ik ga al genoeg offtopic ;)
Waarom heeft BNW geen slowchat btw?

Hoe minder infowars ik lees, hoe beter, trouwens:

[..]

;(
Niet echt off topic.
BNW / BNW SC #33 Dansen op de vulkaan

Pure aids inderdaad.
  zondag 28 april 2013 @ 03:48:02 #96
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125820857
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 28 april 2013 @ 03:56:16 #97
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125820879
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 03:27 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Heeft hij geen transcripts? Wil best lezen wat ie te zeggen heeft, maar luisteren is iets anders. Dat gaat te traag.
op 6:00 de fbi persconferentie met beelden die ik nog niet had gezien .

en oa de bezoekerslijst van het witte huis

Suspected Saudi Terrorist Al-Harbi Visited White House Numerous Times
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 28 april 2013 @ 04:18:30 #98
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125820936
Zeker lastig al die mensen die foto's maken en filmpjes :')

DHS and FBI Warn of Terrorists with Cameras Following Boston Bombing

quote:
the DHS and FBI say “possible indicators” of terrorist activity include “[d]iscret use of cameras or video recorders, sketching, or note taking consistent with pre-operational surveillance.” Photography should be considered part of a “totality of behavioral indicators and other relevant circumstances” before “any law enforcement response or action,” according to the bulletin.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 april 2013 @ 06:13:04 #99
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_125821210
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 28 april 2013 @ 07:53:15 #100
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_125821383
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 23:49 schreef polderturk het volgende:
Feit is dat door meer mensen dan ooit de msm niet geloofd wordt. Meer mensen dan ooit zetten een vraagteken bij het officiele verhaal. Meer mensen dan ooit zijn op de hoogte van de term false flag.
Ik krijg enkel en alleen steeds meer vraagtekens bij de smerige, schandalige, aantoonbaar gefabriceerde leugens van de nieuwe media die mensen zoals jij als waarheid verkondigen:

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]

Er zijn nog veel meer aantoonbare leugens en onwaarheden die als een virus verspreid worden door de nieuwe media, maar hieronder alvast een eerste aanzet.

1. Family Guy complot
2. Facebook complot
3. Twitter complot
4. Verdachten werden op 9/11 Amerikaanse burgers
5. Plaatje van ontplofte rugzak zou van FBI komen
6. Sandy Hook meisje zou overleden zijn bij aanslag Boston (schandalige walgelijke leugen)
7. Vrouw dood voordat vriend aanzoek kon doen
8. Man met afgerukte benen zou oorlogsveteraan zijn (schandalige walgelijke leugen)
9. Ali Al-harbi zou land uitgezet zijn
10. Op een foto zou verdachte te zien zijn. Nieuwe media misbruikte echter foto uit 2011 (!!!)

*Nieuw* 11. Twee mannen van craft security zouden de daders zijn. Op foto nadat bommen zijn afgegaan dragen ze echter nog steeds hun rugzakken:

[ afbeelding ]

Bronnen tot dusver:
http://www.snopes.com/politics/conspiracy/boston.asp

[..]
pi_125822011
quote:
Het is niet zo gek, lijkt me, dat Tamerlan gek was op infowars.com. Ik bedoel, de gemiddelde moslim in de straat is een overtuigd gelover in zo wat elke samenzwering die ooit het levenslicht heeft gezien, zolang de VS i.c.m. Israël er maar de bad guys in zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 28-04-2013 09:52:42 ]
I´m back.
pi_125822018
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zit jij je nu een breuk te lachen om iedereen hier die op je ingaat?
Zeg eens eerlijk?
Bedoel je nou zoals jullie hier al 10 topics lang doen ?
Jullie lijken wel een bende schoolkinderen die met zijn allen 1 jochie pesten, en de schooljuf keek ernaar en lachte mee ...
Goe bezig !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_125822165
Overigens laat ik toegeeflijk zijn: dus afgezien van de Boston bombing zelf, want, laten we zeggen, dat moet ook door de overheid van de VS nog onderzocht worden.

Het is toch wel waar dat de twee verdachten die bewuste MIT campus agent hebben vermoord, een andere (gewone) agent zwaar hebben verwond, een Mercedes met bestuurder hebben gecarjacked en dat daarin wapens en bommen zijn gevonden c.q. dat ze die bij zich hadden??? Of is dat ook staged?
Waarom hebben ze dat gedaan? Waar kwamen die wapens en pijpbommen vandaan?
Wat waren ze van plan?
I´m back.
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 10:03:13 #104
249559 crew  Lavenderr
pi_125822181
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 09:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Bedoel je nou zoals jullie hier al 10 topics lang doen ?
Jullie lijken wel een bende schoolkinderen die met zijn allen 1 jochie pesten, en de schooljuf keek ernaar en lachte mee ...
Goe bezig !
Als je zoals je zelf beweert al 10 topics lang meeleest kun je moeilijk beweren dat tribalwars niet álle kansen heeft gekregen om met iedereen in discussie te gaan, maar dat hij dat stelselmatig ontwijkt.
Dat irriteert en het is helemaal niet vreemd om bij dat gedrag vraagtekens te zetten .
  zondag 28 april 2013 @ 10:05:31 #105
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125822201
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je zoals je zelf beweert al 10 topics lang meeleest kun je moeilijk beweren dat tribalwars niet álle kansen heeft gekregen om met iedereen in discussie te gaan, maar dat hij dat stelselmatig ontwijkt.
Dat irriteert en het is helemaal niet vreemd om bij dat gedrag vraagtekens te zetten .
jullie komen ook niet met een duidelijk verhaal wat volgens jullie is gebeurt. met een duidelijk motief van de dader.
jullie zitten alleen maar te zeggen dat mijn bronnen waardeloos zijn.
en dan komen met bronnen die off topic zijn.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125822231
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:05 schreef tribalwars het volgende:

[..]

jullie komen ook niet met een duidelijk verhaal wat volgens jullie is gebeurt. met een duidelijk motief van de dader.
jullie zitten alleen maar te zeggen dat mijn bronnen waardeloos zijn.
en dan komen met bronnen die off topic zijn.
Motief lijkt me duidelijk? Toch?
Een jonge geradicaliseerde moslim, die zich daarbij nog interesseerde in de bullcrap van infowars.com, waar de ene samenzwering struikelt over de andere.
I´m back.
  zondag 28 april 2013 @ 10:09:32 #107
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125822252
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Motief lijkt me duidelijk? Toch?
Een jonge geradicaliseerde moslim, die zich daarbij nog interesseerde in de bullcrap van infowars.com, waar de ene samenzwering struikelt over de andere.
wat een onzin
dat jij hier al 10 jaar post verbaast me want je komt echt me onzin aan zetten.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 10:10:44 #108
249559 crew  Lavenderr
pi_125822260
quote:
13s.gif Op zondag 28 april 2013 10:09 schreef tribalwars het volgende:

[..]

wat een onzin
dat jij hier al 10 jaar post verbaast me want je komt echt me onzin aan zetten.
En dat komende van jou :N
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 10:12:48 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_125822285
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:05 schreef tribalwars het volgende:

[..]

jullie komen ook niet met een duidelijk verhaal wat volgens jullie is gebeurt. met een duidelijk motief van de dader.
jullie zitten alleen maar te zeggen dat mijn bronnen waardeloos zijn.
en dan komen met bronnen die off topic zijn.
Dit is BNW. Hier mag je de absurdste gevolgtrekkingen posten. MAAR: er mag ook tegenin gegaan worden.
Discussietopic

En nu weer over Boston. Andere vragen en klachten kunnen in fb.
  zondag 28 april 2013 @ 10:17:02 #110
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125822342
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat komende van jou :N
ik kom al met duidelijk bewijs maar jullie kijken het niet eens. jullie kijken alleen maar naar de oude media. en omdat ik niet naar jullie onbetrouwbare informatie kijken . wordt ik als trol aangezien door sommige mensen. terwijl de meeste mensen als kwakkeloos over nemen van de oude media en het hier dumpen. daar is totaal geen andere mening dan hun in te brengen. of ze gaan je als gek beschrijven en dan gaan ze van die domme plaatjes posten waar je niks aan hebt. wees blij dat er uber houdt mensen de moeite doen om mensen wakker te praten. anders zouden jullie eeuwig blijven slapen. 80% van de mensen hier kijkt nog teveel oude media daardoor zijn ze gebrainwasted. ze kunnnen de waarheid niet inzien omdat ze alles geloven van de oude media. dus kunnen ze ook nooit de waarheid in zien van false flag attacks. gelukkig zijn kunnen sommige mensen nog wel wakker maken.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125822371
;(
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 10:23:09 #112
249559 crew  Lavenderr
pi_125822431
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:17 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ik kom al met duidelijk bewijs maar jullie kijken het niet eens. jullie kijken alleen maar naar de oude media. en omdat ik niet naar jullie onbetrouwbare informatie kijken . wordt ik als trol aangezien door sommige mensen. terwijl de meeste mensen als kwakkeloos over nemen van de oude media en het hier dumpen. daar is totaal geen andere mening dan hun in te brengen. of ze gaan je als gek beschrijven en dan gaan ze van die domme plaatjes posten waar je niks aan hebt. wees blij dat er uber houdt mensen de moeite doen om mensen wakker te praten. anders zouden jullie eeuwig blijven slapen. 80% van de mensen hier kijkt nog teveel oude media daardoor zijn ze gebrainwasted. ze kunnnen de waarheid niet inzien omdat ze alles geloven van de oude media. dus kunnen ze ook nooit de waarheid in zien van false flag attacks. gelukkig zijn kunnen sommige mensen nog wel wakker maken.
Dat jij niet gelooft in de 'oude media' is geen maatstaf voor ieder ander.
Oh en het is niet kwakkeloos(daarvoor met je naar SEX)maar klakkeloos.
pi_125822463
quote:
13s.gif Op zondag 28 april 2013 10:09 schreef tribalwars het volgende:

[..]

wat een onzin
dat jij hier al 10 jaar post verbaast me want je komt echt me onzin aan zetten.
Ah, ik zie het, je bent niet helemaal op de hoogte; dit filmpje
Vanaf ongeveer 13.00 (of net wat later) vertelt Alex Jones himself dat Tamarlan gelinkt wordt aan infowars.com als zijnde een fan.
Men neme een geradicaliseerde moslim, doe er een flinke portie infowars.com bij, men schudde dit mengsel enige maanden, giet de oplossing vervolgens in een snelkookpan en je krijgt explosief materiaal...
Alex Jones ziet dit als een set up, gericht tegen hem, maar dat is onjuist, ik denk dat hij onderschat hoeveel schade hij toebrengt bij de -- over het algemeen -- toch al jonge labiele geesten die zijn site wrs doorgaans bezoeken.

En overigens is de vraag bij jou of je het überhaupt een ½ jaartje uithoudt hier op FOK!.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ryan3 op 28-04-2013 10:33:07 ]
I´m back.
  zondag 28 april 2013 @ 10:26:51 #114
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125822500
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2013 10:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ah, ik zie het, je bent niet helemaal op de hoogte; dit filmpje
Vanaf ongeveer 13.00 (of net wat later) vertelt Alex Jones himself dat Tamrlan gelinkt wordt aan infowars.com als een fan.
Men neme een geradicaliseerde moslim, doe er een flinke portie infowars.com bij, men schudde dit mengsel enige maanden, giet de oplossing vervolgens in een snelkookpan en je krijgt explosief materiaal...
Alex Jones ziet dit als een set up, gericht tegen hem, maar dat is onjuist, ik denk dat hij onderschat hoeveel schade hij toebrengt bij over het algemeen toch al jonge labiele geesten die zijn site wrs doorgaans bezoeken.

En overigens is de vraag bij jou of je het überhaupt een ½ jaartje uithoudt hier op FOK!.
maar alex jones is wel erg beroemdt voor iemand van de nieuwe media. daar moet je mee uitkijken het zal wel eens foute informatie kunnen versturen.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125822547
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:26 schreef tribalwars het volgende:

[..]

maar alex jones is wel erg beroemdt voor iemand van de nieuwe media. daar moet je mee uitkijken het zal wel eens foute informatie kunnen versturen.
Alex Jones is beroemd idd...., onder een hele schare jonge labiele volgelingen.
Tja, net zo als Justin Bieber heel beroemd is, zeg maar, voor iemand van de nieuwe media, maar dan onder enigszins labiele meisjes.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ryan3 op 28-04-2013 10:34:59 ]
I´m back.
pi_125822575
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat jij niet gelooft in de 'oude media' is geen maatstaf voor ieder ander.
Oh en het is niet kwakkeloos(daarvoor met je naar SEX)maar klakkeloos.
Als je kwakkeloos bent, zou ik juist niet naar SEX gaan....
I´m back.
pi_125822580
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:26 schreef tribalwars het volgende:

[..]

maar alex jones is wel erg beroemdt voor iemand van de nieuwe media. daar moet je mee uitkijken het zal wel eens foute informatie kunnen versturen.
Dat tamerlan fan zou zijn kwam niet van alex jones. Die berichten kwamen van nieuwe media en daar heeft hij weer kritiek op
pi_125822661
quote:
Je kon bijna raden dat hij zich er ook tegenaan zou bemoeien, nu die boer uit Friesland keurig netjes opgesloten zit...
I´m back.
  zondag 28 april 2013 @ 10:36:22 #120
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125822666
quote:
kat is niet gek.
hij durft te minst kritisch te zijn tegenover de oude media.
en hij brengt misverstande aan het daglicht bijvoorbeeld joris demmink. die man is eerder een held.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125822680
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:36 schreef tribalwars het volgende:

[..]

kat is niet gek.
hij durft te minst kritisch te zijn tegenover de oude media.
en hij brengt misverstande aan het daglicht bijvoorbeeld joris demmink. die man is eerder een held.
Nee, jij praat hem graag na.

En dan zeg je dat anderen klakkeloos dingen geloven..
pi_125822694
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:36 schreef tribalwars het volgende:

[..]

kat is niet gek.
hij durft te minst kritisch te zijn tegenover de oude media.
en hij brengt misverstande aan het daglicht bijvoorbeeld joris demmink. die man is eerder een held.
Leuk zijsprongetje, maar een beetje kwakkeloos wmb... bovendien heeft de man een eigen topicreeks (meerdere zelfs, geloof ik).
I´m back.
  zondag 28 april 2013 @ 10:38:18 #123
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125822695
quote:
6s.gif Op zondag 28 april 2013 10:37 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nee, jij praat hem graag na.

En dan zeg je dat anderen klakkeloos dingen geloven..
ik zei dat jullie klakkeloos de alles over nemen van de oude media.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125822707
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:38 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ik zei dat jullie klakkeloos de alles over nemen van de oude media.
Nee, hoor.
I´m back.
pi_125822708
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:38 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ik zei dat jullie klakkeloos de alles over nemen van de oude media.
Juist ja :D
  zondag 28 april 2013 @ 10:39:08 #126
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125822713
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, hoor.
zo komen jullie wel over.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125822738
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:39 schreef tribalwars het volgende:

[..]

zo komen jullie wel over.
We volgen alles constant met argusogen, oude media, nieuwe media en alles wat er tussenin zit, en dat al meer dan een decennium als i-CSI.
I´m back.
pi_125822741
tribalwars, wat vind je van het feit dat nieuwe media zegt dat tamerlan fan zou zijn van alex jones?
  zondag 28 april 2013 @ 10:41:49 #129
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125822753
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

We volgens alles constant met argusogen, oude media, nieuwe media en alles wat er tussenin zit, en dat al meer dan een decennium als i-CSI.
dat kan best zo zijn. maar jullie standpunten zijn meer naar de oude media toe gericht.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zondag 28 april 2013 @ 10:42:54 #130
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125822772
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 10:41 schreef Kesefkesef het volgende:
tribalwars, wat vind je van het feit dat nieuwe media zegt dat tamerlan fan zou zijn van alex jones?
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 10:41 schreef Kesefkesef het volgende:
tribalwars, wat vind je van het feit dat nieuwe media zegt dat tamerlan fan zou zijn van alex jones?
dan zegt dat weer iets over dat ales jones niet helemaal kan vertrouwen.
zou mij niks verbazen alles hij wat disinformatie schrijft op zijn site
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zondag 28 april 2013 @ 10:45:09 #131
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125822797
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125822809
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 10:41 schreef Kesefkesef het volgende:
tribalwars, wat vind je van het feit dat nieuwe media zegt dat tamerlan fan zou zijn van alex jones?
interessant.

Is het doel van deze false flag dan uiteindelijk om Alex Jones in een kwaad daglicht te zetten?
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 28 april 2013 @ 10:46:35 #133
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125822819
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:41 schreef tribalwars het volgende:

dat kan best zo zijn. maar jullie standpunten zijn meer naar de oude media toe gericht.
Maar soms is iets wat als een eend loopt en kwaakt niets anders dan een eend. Dan bekijk je een gebeurtenis van alle kanten, samen met alle mogelijkheden en mogelijke scenarios en kom je tot de conclusie dat het niet anders dan die eend kan zijn. Omdat alles daarop wijst en de 'bewijsvoering' dat het anders is keer op keer wordt afgeschoten met echte feiten ipv met aannames.

Waar komt toch die drang vandaan om echt alles in een complotvorm te gieten?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_125822830
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:41 schreef tribalwars het volgende:

[..]

dat kan best zo zijn. maar jullie standpunten zijn meer naar de oude media toe gericht.
Nee, het gaat hier in BNW vaak om epistemologie (overigens ook in andere subfora); wat kunnen we weten, wat niet, hoe komen we aan onze kennis. Vaak zijn conclusies die je kunt trekken, ogv ideeën over de epistemologie slechts tussenstations. Vaak is het een kwestie van komt tijd, komt raad, eer er bewijzen worden gevonden. Kijk bijv. naar dat eertijds geliefde onderwerp van Kat, en hoe zich dit nu ontwikkeld heeft. Geen gekke met allerlei Demmink fantasieën doordrenkte samenzweringsverhalen, tot Walpurgisnacht rituelen met Prins Friso aan toe, maar gewoon simpel een Friese boer, die heel simpel een meisje tegenkomt op de verkeerde tijd, op de verkeerde plaats...
Komt tijd, komt raad, en hou de epistemologie in de gaten.
I´m back.
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 10:48:49 #135
249559 crew  Lavenderr
pi_125822837
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:45 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

interessant.

Is het doel van deze false flag dan uiteindelijk om Alex Jones in een kwaad daglicht te zetten?
Wel een ingewikkelde, lange, met bloed overgoten kronkelweg om dat doel te bereiken :o
pi_125822872
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:45 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

interessant.

Is het doel van deze false flag dan uiteindelijk om Alex Jones in een kwaad daglicht te zetten?
Dat doet-ie zelf al, lijkt me dat geen zinnig mens enige waarde hecht aan wat de man doorgaans te berde brengt, toch?
I´m back.
  zondag 28 april 2013 @ 10:51:57 #137
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125822886
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:45 schreef Blaadjes het volgende:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 10:41 schreef Kesefkesef het volgende:
tribalwars, wat vind je van het feit dat nieuwe media zegt dat tamerlan fan zou zijn van alex jones?

interessant.
nee dat is niet het doel van de false flag
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zondag 28 april 2013 @ 10:53:03 #138
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125822903
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2013 10:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar soms is iets wat als een eend loopt en kwaakt niets anders dan een eend. Dan bekijk je een gebeurtenis van alle kanten, samen met alle mogelijkheden en mogelijke scenarios en kom je tot de conclusie dat het niet anders dan die eend kan zijn. Omdat alles daarop wijst en de 'bewijsvoering' dat het anders is keer op keer wordt afgeschoten met echte feiten ipv met aannames.

Waar komt toch die drang vandaan om echt alles in een complotvorm te gieten?
of omdat je nog in je achter hoofdt hebt dat de oude media betrouwbaarder.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125822911
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wel een ingewikkelde, lange, met bloed overgoten kronkelweg om dat doel te bereiken :o
Ik ga even een uitzending van south park over Alex Jones(is die er???) zoeken. Misschien kan ik een aanwijzing vinden. :D
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 28 april 2013 @ 10:53:50 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125822914
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:53 schreef tribalwars het volgende:

of omdat je nog in je achter hoofdt hebt dat de oude media betrouwbaarder.
Nee. Omdat je zaken tegen elkaar afweegt. Met een open mind naar zowel nieuwe als oude media kijkt en daarbij je gezonde verstand laat werken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_125822930
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:53 schreef tribalwars het volgende:

[..]

of omdat je nog in je achter hoofdt hebt dat de oude media betrouwbaarder.
Dat is een mythe hoor, denken dat mensen die het niet met je eens zijn dus 100% elk verhaaltje dat in de zogenaamde oude media verschijnt als zoete koek slikken. Andersom zou jij dat ook niet moeten doen, waarom ben je niet net zo kritisch op de nieuwe media dan dat je bent op de oude media?
I´m back.
  zondag 28 april 2013 @ 10:55:40 #142
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125822947
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2013 10:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee. Omdat je zaken tegen elkaar afweegt. Met een open mind naar zowel nieuwe als oude media kijkt en daarbij je gezonde verstand laat werken.
maar je zou beter allen naar de oude media kunnen kijken. anders wordt er nog door beinvloed.
is maar een tip.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125822952
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:42 schreef tribalwars het volgende:

[..]


[..]

dan zegt dat weer iets over dat ales jones niet helemaal kan vertrouwen.
zou mij niks verbazen alles hij wat disinformatie schrijft op zijn site
Of die nieuwe media bronnen die dat beweren zijn niet te vertrouwen?

Wie verspreid desinfo en wie moet je geloven?
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 10:56:35 #144
249559 crew  Lavenderr
pi_125822964
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:54 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is een mythe hoor, denken dat mensen die het niet met je eens zijn dus 100% elk verhaaltje dat in de zogenaamde oude media verschijnt als zoete koek slikken. Andersom zou jij dat ook niet moeten doen, waarom ben je niet net zo kritisch op de nieuwe media dan dat je bent op de oude media?
En dat , beste Ryan is een vraag die bijna iedereen hier tribalwars al gesteld heeft, maar nog geen antwoord op heeft gekregen.
  zondag 28 april 2013 @ 10:56:41 #145
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125822967
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 10:55 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Of die nieuwe media bronnen die dat beweren zijn niet te vertrouwen?

Wie verspreid desinfo en wie moet je geloven?
dat is een beetje het gevaar met nieuwe media. daarom check ook meedere site's
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 10:57:49 #146
249559 crew  Lavenderr
pi_125822986
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:56 schreef tribalwars het volgende:

[..]

dat is een beetje het gevaar met nieuwe media. daarom check ook meedere site's
Dóe dat dan ook eens. Niet alleen die nieuwe meuk.
  zondag 28 april 2013 @ 10:58:08 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125822992
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:55 schreef tribalwars het volgende:

maar je zou beter allen naar de oude media kunnen kijken. anders wordt er nog door beinvloed.
is maar een tip.
Haal je nu oud en nieuw door elkaar?
En denk je niet dat je een beter, want breder beeld krijgt als je beide mediavormen bekijkt en aan de hand daarvan je eigen oordeel velt? In plaats van een vorm al bij voorbaat uit te sluiten?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 28 april 2013 @ 10:58:26 #148
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125823003
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat , beste Ryan is een vraag die bijna iedereen hier tribalwars al gesteld heeft, maar nog geen antwoord op heeft gekregen.
omdat ik weet door haar het nieuws vandaan komt van de oude media
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zondag 28 april 2013 @ 10:59:09 #149
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125823014
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2013 10:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Haal je nu oud en nieuw door elkaar?
En denk je niet dat je een beter, want breder beeld krijgt als je beide mediavormen bekijkt en aan de hand daarvan je eigen oordeel velt? In plaats van een vorm al bij voorbaat uit te sluiten?
nee ik haal oud en nieuw niet door elkaar. het oude nieuws hoor ik toch wel van mijn ouders dat hoef ik niet te kijken. en dat zie ik hoor ook wel van jullie.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 11:00:56 #150
249559 crew  Lavenderr
pi_125823049
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:59 schreef tribalwars het volgende:

[..]

nee ik haal oud en nieuw niet door elkaar. het oude nieuws hoor ik toch wel van mijn ouders dat hoef ik niet te kijken. en dat zie ik hoor ook wel van jullie.
En neem je het van je ouders wel aan?
  zondag 28 april 2013 @ 11:01:32 #151
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125823054
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 11:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En neem je het van je ouders wel aan?
nee maar ik krijg het oude nieuws wel te horen.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125823066
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat , beste Ryan is een vraag die bijna iedereen hier tribalwars al gesteld heeft, maar nog geen antwoord op heeft gekregen.
Dat is eigenaardig dan, want Alex Jones is gewoon een business man die graag erg veel centjes uit de broek klopt van zijn schare jonge labiele volgelingen, zodat hij erg rijk wordt.
Net als Micheal Moore graag rijk wordt, zeg maar, maar dan met samenzweringsverhalen aan het andere uiterste.
En zolang hij verkoopt en er dus vraag is naar mataklap, zal hij mataklap blijven verkopen.
I´m back.
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 11:02:37 #153
249559 crew  Lavenderr
pi_125823076
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 11:01 schreef tribalwars het volgende:

[..]

nee maar ik krijg het oude nieuws wel te horen.
Gefilterd. Maar goed, beter iets dan niets.
Ik zou als ik jou was toch beide media lezen en kijken.
  zondag 28 april 2013 @ 11:03:22 #154
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125823094
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 11:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gefilterd. Maar goed, beter iets dan niets.
Ik zou als ik jou was toch beide media lezen en kijken.
ik heb geen zin om leugens te volgen van de oude media. dus dat ga ik niet kijken.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125823100
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 11:01 schreef tribalwars het volgende:

[..]

nee maar ik krijg het oude nieuws wel te horen.
Overigens de scheiding die jij aanlegt tussen oude en nieuwe media is erg arbitrair hè, dat begrijp je ook toch wel?
I´m back.
  zondag 28 april 2013 @ 11:05:27 #156
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125823128
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 11:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Overigens de scheiding die jij aanlegt tussen oude en nieuwe media is erg arbitrair hè, dat begrijp je ook toch wel?
ja maar alles je ziet door welke mensen de oude media beheert wordt dan ga je de oude media vanzelf niet volgen.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125823236
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 11:05 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ja maar alles je ziet door welke mensen de oude media beheert wordt dan ga je de oude media vanzelf niet volgen.
Oude media, met redactie, hebben vaak een statuut van onafhankelijkheid hè.
Overigens redden ze het daar niet altijd mee, want de nieuwsvergaring is een fabriek geworden, net zoals elkaar retweetende twitteraars sluipt er veel ruis in. Maar datzelfde probleem, de ruis, de overgenomen informatie die empirisch gesproken niet gecheckt is, niet valt te checken of te veel is om te checken, daarmee kampen de zogenaamde nieuwe media ook.
I´m back.
pi_125823244
Wat is nieuwe media eigenlijk? Hoe bepaal ik als leek of ik met nieuwe of oude media te maken heb?
Ich hock in meinem Bonker
pi_125823269
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 11:10 schreef Blaadjes het volgende:
Wat is nieuwe media eigenlijk? Hoe bepaal ik als leek of ik met nieuwe of oude media te maken heb?
Ja, er zijn tegenwoordig dus erg veel mengvormen, vandaar dat ik ook stelde aan tribalwars dat het onderscheid arbitrair is.
I´m back.
  zondag 28 april 2013 @ 11:12:44 #160
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125823294
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 11:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Oude media, met redactie, hebben vaak een statuut van onafhankelijkheid hè.
Overigens redden ze het daar niet altijd mee, want de nieuwsvergaring is een fabriek geworden, net zoals elkaar retweetende twitteraars sluipt er veel ruis in. Maar datzelfde probleem, de ruis, de overgenomen informatie die empirisch gesproken niet gecheckt is, niet valt te checken of te veel is om te checken, daarmee kampen de zogenaamde nieuwe media ook.
ze oude media komen allemaal van dezelfde 6 persburau's
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 11:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Oude media, met redactie, hebben vaak een statuut van onafhankelijkheid hè.
Overigens redden ze het daar niet altijd mee, want de nieuwsvergaring is een fabriek geworden, net zoals elkaar retweetende twitteraars sluipt er veel ruis in. Maar datzelfde probleem, de ruis, de overgenomen informatie die empirisch gesproken niet gecheckt is, niet valt te checken of te veel is om te checken, daarmee kampen de zogenaamde nieuwe media ook.
de oude media komt van 6 persbureau's. die weer worden gecontroleerd door de bankiers dus de bankiers(rotschilds/illuminati) bepalen wat wij te zien krijgen.
daarom vind ik de oude media zou onbetrouwbaar.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zondag 28 april 2013 @ 11:12:45 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125823295
Het is heel simpel: oude media worden geleid door de illuminati.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 28 april 2013 @ 11:14:00 #162
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125823309
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 11:10 schreef Blaadjes het volgende:
Wat is nieuwe media eigenlijk? Hoe bepaal ik als leek of ik met nieuwe of oude media te maken heb?
nieuwe media= niburu,argusoog,klokkenluider,wijwordenwakker
oude media=telegraaf,volkskrant,nrc,Nos,sbs,rtl
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 11:14:10 #163
249559 crew  Lavenderr
pi_125823313
quote:
9s.gif Op zondag 28 april 2013 11:12 schreef Copycat het volgende:
Het is heel simpel: oude media worden geleid door de illuminati.
Topic kan dicht :D
pi_125823405
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 11:12 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ze oude media komen allemaal van dezelfde 6 persburau's

[..]

de oude media komt van 6 persbureau's. die weer worden gecontroleerd door de bankiers dus de bankiers(rotschilds/illuminati) bepalen wat wij te zien krijgen.
daarom vind ik de oude media zou onbetrouwbaar.
Ja, dat is een bekend probleem aangehaald door Joris Luijendijk in zijn boek <<Het zijn net mensen>> idd, daarom schrijf ik ook dat ze niet helemaal wegkomen met alleen zo'n statuut. Ze sturen wel correspondenten weg, maar die hebben weer te weinig tijd om een gedegen journalistiek werk af te leveren. Dit is de reden om kritisch te blijven op media.
Echter ik zie niet in waarom nieuwe media voor de big picture niet aangewezen zouden zijn op precies de zelfde basisinfo als de oude media?
Je kunt alleen controleren of wat die persbureaus uitscheiden waar is, door eigen empirisch onderzoek te doen, maar kunnen de nieuwe media dat? Nee, zij bouwen voort op de veronderstelling dat alles wat die persbureaus uitscheiden onwaar is, en ze zoeken daar het bewijs bij.
Maar dat is geen empirisch onderzoek hè.
I´m back.
pi_125823435
En martin vrijland dan, met z'n eeuwige strijd tegen satan?
  zondag 28 april 2013 @ 11:22:17 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125823484
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 11:19 schreef Kesefkesef het volgende:
En martin vrijland dan, met z'n eeuwige strijd tegen satan?
Martijn Alberda bedoel je?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_125823529
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 11:14 schreef tribalwars het volgende:

[..]

nieuwe media= niburu,argusoog,klokkenluider,wijwordenwakker
oude media=telegraaf,volkskrant,nrc,Nos,sbs,rtl
niburu,argusoog,klokkenluider,wijwordenwakker = "nog oudere media" in feite.
Ze hebben wat in hun hoofd en proberen de realiteit daaraan op te leggen.
Beetje zoals voor de Verlichting, toen de bijbel nog alle kennis bevatte die een mens nodig had om te leven.
Ze maken gebruik van moderne technologie, maar we dalen af in de Middeleeuwen. :).
I´m back.
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 11:48:43 #168
249559 crew  Lavenderr
pi_125823798
Moeder hield zich ook bezig met jihad.
http://www.nu.nl/buitenla(...)on-afgeluisterd.html
pi_125823980
quote:
9s.gif Op zondag 28 april 2013 11:12 schreef Copycat het volgende:
Het is heel simpel: oude media worden geleid door de illuminati.
Waren het maar illuminati.
Illuminati zijn verlichte geesten, verlicht door het menselijke verstand te gebruiken en kennis te vergaren door proefondervindelijk te toetsen, te observeren, te concluderen wars van autoriteit, dogma, geloof, ideologie.
Helaas de grote corporaties die achter de bedrijven voor nieuwsgaring zitten zijn idd, zoals Joris Luijendijk o.m. aangaf, in eerdergenoemd boek, in het geheel niet zo empirisch ingesteld.
En ja, corporate intrest speelt wel degelijk ook een rol bij de nieuwsgaring, denk ik.
Bij de infotainment, waar nieuwsgaring steeds meer op lijkt?
Wat is nl. bijv., om een zijstraat te noemen, nu de les geweest met dat koningslied de afgelopen tijd?
De kliekjes van RTL4, de kliekjes van DWDD???

Met Verlichting heeft het echter niets te maken, dus dat zit er ook niet achter...

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 28-04-2013 12:10:27 ]
I´m back.
  zondag 28 april 2013 @ 12:02:29 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125824118
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 11:55 schreef Ryan3 het volgende:

Met Verlichting heeft het echter niets te maken, dus dat zit er ook niet achter...
Maak dat tribalwars maar eens wijs ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_125824401
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 04:18 schreef Summers het volgende:
Zeker lastig al die mensen die foto's maken en filmpjes :')

DHS and FBI Warn of Terrorists with Cameras Following Boston Bombing

[..]

Each indicator listed below may be by itself, lawful conduct or behavior and may also
constitute the exercise of rights guaranteed by the US Constitution. In addition, there
may be a wholly innocent explanation for conduct or behavior that appears suspicious in
nature. For this reason, no single indicator should be the sole basis for law enforcement
action. The totality of behavioral indicators and other relevant circumstances should be
evaluated when considering any law enforcement response or action

U//FOUO) Possible indicators of pre-operational surveillance or attack planning
include:
— (U//FOUO) Unusual or prolonged interest in or attempts to gain sensitive
information about security measures of personnel, entry points, peak days and
hours of operation, and access controls such as alarms or locks;
— (U//FOUO) Observation of security reaction drills or procedures; multiple false
alarms or fictitious emergency calls to same locations or similar venues;
— (U//FOUO) Discreet use of cameras or video recorders, sketching, or note-taking
consistent with pre-operational surveillance;
(U//FOUO) Interest in speaking with building maintenance personnel;
— (U//FOUO) Observation of or questions about facility security measures, to
include barriers, restricted areas, cameras, and intrusion detection systems;
— (U//FOUO) Observations of or questions about facility air conditioning, heating,
and ventilation systems;
— (U//FOUO) Suspicious purchases of items that could be used to construct an
explosive device, including hydrogen peroxide, acetone, gasoline, propane, or
fertilizer;
— (U//FOUO) Suspicious activities in storage facilities or other areas that could be
used to construct an explosive device; and
— (U//FOUO) Attempted or unauthorized access to rooftops or other potentially
sensitive areas.
  zondag 28 april 2013 @ 12:25:07 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125824519
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 11:14 schreef tribalwars het volgende:

[..]

nieuwe media= niburu,argusoog,klokkenluider,wijwordenwakker
oude media=telegraaf,volkskrant,nrc,Nos,sbs,rtl
ow shit dus ajax staat toch wel onderaan, *O* er is geen oorlog in syrie, hele middenoosten is een oase en je kan er heerlijk vakantie vieren, er is geen economische crisis , morgen word wel 25 graden. *O*
wilders is toch president.
pedo vereniging martijn achter de tralies. :W
lance armstrong gehonoreerd. ^O^
Justin Bieber heeft zelfmoord gepleegd _O_

en belangrijkste.
sylvie en rafael hebben opnieuw het ja woord gegeven O+
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125824607
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 12:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

ow shit dus ajax staat toch wel onderaan, *O* e

Neeeeeeeeee :'(
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 28 april 2013 @ 12:32:37 #174
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125824692
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2013 12:28 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Neeeeeeeeee :'(
helaas het is wel zo....
twente staat bovenaan :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125824718
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 12:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

helaas het is wel zo....
twente staat bovenaan :)
damn, op welke nieuwe media kan ik dat vinden? ;)
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 28 april 2013 @ 12:36:02 #176
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125824779
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 12:33 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

damn, op welke nieuwe media kan ik dat vinden? ;)
geen idee maar dat staat in de oude media en die klopt niet volgens vele hier... dus kom ik tot die conclusie...

en ow omdat het mijn mening is klopt het kijk maar op fok BNW en dan forum van Bom Boston door Illuminati? dl 11 daar staat het.. ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125824794
_O-

check het klopt, ik zie het nu ook staan.
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 28 april 2013 @ 12:37:52 #178
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125824819
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 12:36 schreef Blaadjes het volgende:
_O-

check het klopt, ik zie het nu ook staan.
ja he :)
sorry vergeet de bron vermelding
bron klikkerdeklik
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 28 april 2013 @ 14:24:29 #179
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125827669
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 11:03 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ik heb geen zin om leugens te volgen van de oude media. dus dat ga ik niet kijken.
Het is zelfs zo erg dat mensen oude media kijken om te zien wat ze niet uitzenden en niet om zich te informeren . Informeren om erachter te komen wat ze niet willen dat je weet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 28 april 2013 @ 14:41:48 #180
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125828120
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 14:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is zelfs zo erg dat mensen oude media kijken om te zien wat ze niet uitzenden en niet om zich te informeren . Informeren om erachter te komen wat ze niet willen dat je weet .
dat is wel heel erg
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 14:44:00 #181
249559 crew  Lavenderr
pi_125828170
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 14:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is zelfs zo erg dat mensen oude media kijken om te zien wat ze niet uitzenden en niet om zich te informeren . Informeren om erachter te komen wat ze niet willen dat je weet .
Ik begrijp niet wat je bedoelt :@
  zondag 28 april 2013 @ 14:48:02 #182
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125828278
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 14:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is zelfs zo erg dat mensen oude media kijken om te zien wat ze niet uitzenden en niet om zich te informeren . Informeren om erachter te komen wat ze niet willen dat je weet .
That makes no sense!

Sorry Summers maar geen idee wat je bedoeld?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125829597
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 14:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is zelfs zo erg dat mensen oude media kijken om te zien wat ze niet uitzenden en niet om zich te informeren . Informeren om erachter te komen wat ze niet willen dat je weet .
Dus die mensen halen de 'waarheid' uit de nieuwe media, kijken vervolgens naar de oude media, en als de oude media dan niet hetzelfde berichtten als de nieuwe media zien ze dit als bevestiging dat de oude media dingen achterhouden?
  zondag 28 april 2013 @ 15:36:29 #184
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125829873
dit artikel bevestigt mij de false flag.
bron
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125830082
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 15:36 schreef tribalwars het volgende:
dit artikel bevestigt mij de false flag.
bron
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
Oh ja joh?
  zondag 28 april 2013 @ 15:50:08 #186
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125830210
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 15:36 schreef tribalwars het volgende:
dit artikel bevestigt mij de false flag.
bron
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
Nee tribal wars hierbij zijn beelden uit oude media gebruikt..
opnieuw...
oude media is onjuist dus dan mag je het ook niet gebruiken als nieuwe media..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125830530
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 15:36 schreef tribalwars het volgende:
dit artikel bevestigt mij de false flag.
bron
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
quote:
Update, 28 april 2013:

In dit artikel, op donderdag 25 april stelden wij aan de hand van een aantal foto’s de vraag hoe het mogelijk was dat beide broers op het moment van aanhouding volledig intact en niet gewond waren.
http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33

Die foto's in dat artikel. Hoe weet je zo zeker dat hij dat is? Welke controle heb je gedaan om zeker te weten dat hij Tamerlan is?

Zelfde bij z'n broer in die boot. Wat is dat nou voor vage foto? De gemiddelde ufo foto is nog scherper.

Dus waar komen die foto's vandaan? Wie heeft ze gemaakt?

Dan die zogenaamde getuige Linda. Wat in vredesnaam is een gesprek op de radio van 1 zogenaamde getuige nou voor bewijs?
Er moeten heel wat meer getuigen zijn die hetzelfde verklaren.
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 28 april 2013 @ 16:25:42 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125830971
Alex Jones loopt al achttien jaar mee in het wereldje van de alternatieve media en hij noemt de ontmaskering van de overheid die achter deze operatie zit het grootste nieuws wat hij in al die achttien jaar heeft gebracht. Hij brengt tevens nog een ander belangrijk element naarvoren en dat is dat Bush en Obama beiden binnenkort zullen worden aangeklaagd voor oorlogsmisdaden in verband met uitgevoerde martelpraktijken. Dit nieuws speelt tegelijkertijd met deze aanslag en kan dus mede beoeld zijn als afleidingsmanouvre.

lol ik wil dit wel zien _O-

ze noemen het zelf alternatieve media!!! tingo summers en tribal wars NIET!!!!!!! nieuwe media..

quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:04 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

[..]

http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33

Die foto's in dat artikel. Hoe weet je zo zeker dat hij dat is? Welke controle heb je gedaan om zeker te weten dat hij Tamerlan is?

Zelfde bij z'n broer in die boot. Wat is dat nou voor vage foto? De gemiddelde ufo foto is nog scherper.

Dus waar komen die foto's vandaan? Wie heeft ze gemaakt?

Dan die zogenaamde getuige Linda. Wat in vredesnaam is een gesprek op de radio van 1 zogenaamde getuige nou voor bewijs?
Er moeten heel wat meer getuigen zijn die hetzelfde verklaren.
ze gebruiken JUIST onscherpe foto's ze gebruiken weer pijltjes om iets aan te tonen wat misschien geneens klopt.

deze bijvoorbeeld..
gerote pijlen er weer op terwijl je niet eens kan zien wie het zijn.


deze met pijl aangeduide mensen zijn contractors...

right.. hoe weten ze dat zo goed... ( weten ze niet ze lullen maar wat)



OMG!!! een skull.. schijnbaar als je zoiets hebt.. ben je gelijk lid van de navy seals!!

deze mijnheer was ook navy seal?

en deze ook.

en deze.


zo kan ik nog wel ff doorgaan :')
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 28 april 2013 @ 16:28:03 #189
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125831013
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:04 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

[..]

http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33

Die foto's in dat artikel. Hoe weet je zo zeker dat hij dat is? Welke controle heb je gedaan om zeker te weten dat hij Tamerlan is? dat weet ik niet. heb geen controle gedaan. maar dat is niet belangrijk. het feit blijft dat hij het niet gedaan heeft. hij is erin geluist.

Zelfde bij z'n broer in die boot. Wat is dat nou voor vage foto? De gemiddelde ufo foto is nog scherper. wat moet ik hiermee. is totaal niet nuttig om te zeggen.

Dus waar komen die foto's vandaan? Wie heeft ze gemaakt?
de fotot is van boven genomen. drone of zo. of ingezoemt met een sateliet.

Dan die zogenaamde getuige Linda. Wat in vredesnaam is een gesprek op de radio van 1 zogenaamde getuige nou voor bewijs?
Er moeten heel wat meer getuigen zijn die hetzelfde verklaren.
daar heb ik geen bewijs van. maar er zullen vaste wel vele andere linda's bij de vele false flag attacks komen om intervieuws te doen. en mensen zo als jij trappen er in.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125831049
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Een feit moet je niet verwarren met een mening.
  zondag 28 april 2013 @ 16:29:49 #191
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125831050
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:25 schreef theguyver het volgende:
Alex Jones loopt al achttien jaar mee in het wereldje van de alternatieve media en hij noemt de ontmaskering van de overheid die achter deze operatie zit het grootste nieuws wat hij in al die achttien jaar heeft gebracht. Hij brengt tevens nog een ander belangrijk element naarvoren en dat is dat Bush en Obama beiden binnenkort zullen worden aangeklaagd voor oorlogsmisdaden in verband met uitgevoerde martelpraktijken. Dit nieuws speelt tegelijkertijd met deze aanslag en kan dus mede beoeld zijn als afleidingsmanouvre.

lol ik wil dit wel zien _O-

ze noemen het zelf alternatieve media!!! tingo summers en tribal wars NIET!!!!!!! nieuwe media..

[..]

ze gebruiken JUIST onscherpe foto's ze gebruiken weer pijltjes om iets aan te tonen wat misschien geneens klopt.
[ afbeelding ]
deze bijvoorbeeld..
gerote pijlen er weer op terwijl je niet eens kan zien wie het zijn.

[ afbeelding ]
deze met pijl aangeduide mensen zijn contractors...

right.. hoe weten ze dat zo goed... ( weten ze niet ze lullen maar wat)

[ afbeelding ]

OMG!!! een skull.. schijnbaar als je zoiets hebt.. ben je gelijk lid van de navy seals!!
[ afbeelding ]
deze mijnheer was ook navy seal?
[ afbeelding ]
en deze ook.
[ afbeelding ]
en deze.

zo kan ik nog wel ff doorgaan :')
mensen zo als jouw geloven het nooit. ook al gooi ik 10 pagina's vol met bronnen dan geloof je het nog niet. je bent teveel gebrainwasted door de oude media.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125831078
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:29 schreef tribalwars het volgende:

[..]

mensen zo als jouw geloven het nooit. ook al gooi ik 10 pagina's vol met bronnen dan geloof je het nog niet. je bent teveel gebrainwasted door de oude media.
Is dat je standaard reactie? Probeer er eens op in te gaan.
  zondag 28 april 2013 @ 16:31:38 #193
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125831087
quote:
13s.gif Op zondag 28 april 2013 16:31 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Is dat je standaard reactie? Probeer er eens op in te gaan.
nee maar hij gewoon niet te overtuigen van zijn standpunt.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125831111
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:31 schreef tribalwars het volgende:

[..]

nee maar hij gewoon niet te overtuigen van zijn standpunt.
Je hebt nog niet eens een poging gedaan.
  zondag 28 april 2013 @ 16:33:22 #195
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125831128
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 14:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik begrijp niet wat je bedoelt :@
Bijv Obama word door de MSM gebracht als redder en verspreider van vrede en democratie , de MSM zal nooit een hele dag uitzenden dat er WEER 20 kinderen zijn gedood bij een droneaanval van de VS , de MSM zal dat nooit aan de kaak stellen en het beestje bij zijn naam noemen want dat is net zo goed terrorisme . Een Sandy hook is al jarenlang de normale gang van zaken in landen als afghanistan en iraq en pakistan . Een boston is al jarenlang de normale gang van zaken . Als men false flag roept is het niet omdat Obama de redder is en inene gek is geworden maar omdat hij slechts hetzelfde doet als altijd alleen de locatie is veranderd . We leven collectief niet onze eigen normen en waarden maar die van een kleine groep gestoorde mensen die dat via de media weerspiegeld als enige realiteit en als juiste realiteit . Als ik alleen de MSM zou volgen in mijn beoordeling van de werkelijkheid , zou ik hem als redder zien en mijn leider . Zo groot is het verschil en de invloed van de main stream media oftewel staatspropaganda .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 28 april 2013 @ 16:33:26 #196
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125831130
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:

[..]

dus je weet het niet maar je gelooft het wel?

ooit gehoord van een helicopter?

en weer geen bewijs maar je gelooft het wel...
wie weet is meisje gewoon lekker aan het trollen en jij gelooft het.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 28 april 2013 @ 16:34:20 #197
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125831152
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:32 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Je hebt nog niet eens een poging gedaan.
heb ik al vaker geprobeert bij sommige mensen lukt het niet. zoals ik eerder al zei. jij bent bijvoorbeeld precies hetzelfde jij bent ook niet te overtuigen. je bent er ook helig van overtuigt dat het geen false flag attack is.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zondag 28 april 2013 @ 16:35:10 #198
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125831172
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

dus je weet het niet maar je gelooft het wel?

ooit gehoord van een helicopter?

en weer geen bewijs maar je gelooft het wel...
wie weet is meisje gewoon lekker aan het trollen en jij gelooft het.
het is beter om de nieuwe media te geloven dan de oude media. is een feit is zo.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 16:36:00 #199
249559 crew  Lavenderr
pi_125831188
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:33 schreef Summers het volgende:

[..]

Bijv Obama word door de MSM gebracht als redder en verspreider van vrede en democratie , de MSM zal nooit een hele dag uitzenden dat er WEER 20 kinderen zijn gedood bij een droneaanval van de VS , de MSM zal dat nooit aan de kaak stellen en het beestje bij zijn naam noemen want dat is net zo goed terrorisme . Een Sandy hook is al jarenlang de normale gang van zaken in landen als afghanistan en iraq en pakistan . Een boston is al jarenlang de normale gang van zaken . Als men false flag roept is het niet omdat Obama de redder is en inene gek is geworden maar omdat hij slechts hetzelfde doet als altijd alleen de locatie is veranderd . We leven collectief niet onze eigen normen en waarden maar die van een kleine groep gestoorde mensen die dat via de media weerspiegeld als enige realiteit en als juiste realiteit . Als ik alleen de MSM zou volgen in mijn beoordeling van de werkelijkheid , zou ik hem als redder zien en mijn leider . Zo groot is het verschil en de invloed van de main stream media oftewel staatspropaganda .
Allemachtig :{
Dat is toch geen leven als je dit allemaal gelooft?
Ik zie niemand als 'mijn leider' , dat lijkt me zeer ongezond.
pi_125831212
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:34 schreef tribalwars het volgende:

[..]

heb ik al vaker geprobeert bij sommige mensen lukt het niet. zoals ik eerder al zei. jij bent bijvoorbeeld precies hetzelfde jij bent ook niet te overtuigen. je bent er ook helig van overtuigt dat het geen false flag attack is.
Met een paar linkjes droppen en constant herhalen dat ze zijn gebrainwashed, overtuig je mensen niet. Wanneer leer je dat? Je bent 17, gedraag je dan als een 17 jarige.
  zondag 28 april 2013 @ 16:37:27 #201
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125831225
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:36 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Met een paar linkjes droppen en constant herhalen dat ze zijn gebrainwashed, overtuig je mensen niet. Wanneer leer je dat? Je bent 17, gedraag je dan als een 17 jarige.
dat maak jij ervan.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125831285
quote:
dat weet ik niet. heb geen controle gedaan. maar dat is niet belangrijk. het feit blijft dat hij het niet gedaan heeft. hij is erin geluist.
ja hallo. Ik denk laat ik eens serieus er op in gaan en tribal de kans geven zich te verweren. De 1e de beste vraag die ik stel roep je het niet weet en dat dat ook niet belangrijk is.

Natuurlijk is dat wel belangrijk want die foto's worden als argument gebruikt. 8)7

quote:
wat moet ik hiermee. is totaal niet nuttig om te zeggen.
Dat is het wel want het is weer een foto die als bewijs moet dienen maar er is niks op te zien. Helemaal niks. Maar omdat de site zegt dat hij het is is het zo.

quote:
de fotot is van boven genomen. drone of zo. of ingezoemt met een sateliet.
Dat zou kunnen. Waarschijnlijk door de oude media uitgezonden en later gebruikt door de nieuwe media die niks van de oude media moeten hebben. ;(

quote:
daar heb ik geen bewijs van. maar er zullen vaste wel vele andere linda's bij de vele false flag attacks komen om intervieuws te doen. en mensen zo als jij trappen er in.
1 iemand die het zegt. Dat kun je toch niet gebruiken als bewijs/vermoeden. Er moeten inderdaad nog veel meer Linda's zijn die hetzelfde verklaren als deze Linda.
Dan zou het iig een stuk aannemelijker worden.
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 28 april 2013 @ 16:41:01 #203
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125831318
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:31 schreef tribalwars het volgende:

[..]

nee maar hij gewoon niet te overtuigen van zijn standpunt.
ow ik val makkelijk te overtuigen.
opzich wel hoor als je een goed punt hebt.

maar tot dusver heb je nog geen goed punt gemaakt.

en mensen zoals ik zijn kritisch.
ik stel ook vragen, maar in dit geval heb ik net zoals de aanslagen van 9/11 Noorwegen en nu Boston.
alles lopen volgen van begin tot eind.
mij conclussies waren
9/11 er zijn veel dingen wat raar zijn niet klopt, ik ben niet eens met het volledige verhaal, zelfs 12 jaar na dato geloof ik het officiele verhaal nog niet.
Noorwegen: klopt, alles wat ik gehoord en gezien heb is exact zoals het gegaan is.
Boston: het verhaal wat nu samen gevat is en wat ik op pagina 1 van dit topic heb vermeld komt overeen met de waarheid die ik bij elkaar heb verzameld, alle rare dingen heb ik overwogen, die jij aangekaart hebt en andere maar die dingen kloppen juist niet.
mijn conclussie ik blijf bij mijn standpunt zoals het verhaaltje is.. zo is het gegaan en niet anders.. dat is voor MIJ de waarheid.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 28 april 2013 @ 16:42:23 #204
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125831346
nog een bron waar de oude media vandaan komt.
http://www.wijwordenwakke(...)&s=M64&ss=P1018&l=NL
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125831389
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:37 schreef tribalwars het volgende:

[..]

dat maak jij ervan.
je bijdrage tot nu toe in dit topic:

quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:41 schreef tribalwars het volgende:

[..]

dat kan best zo zijn. maar jullie standpunten zijn meer naar de oude media toe gericht.
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:53 schreef tribalwars het volgende:

[..]

of omdat je nog in je achter hoofdt hebt dat de oude media betrouwbaarder.
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:55 schreef tribalwars het volgende:

[..]

maar je zou beter allen naar de oude media kunnen kijken. anders wordt er nog door beinvloed.
is maar een tip.
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:59 schreef tribalwars het volgende:

[..]

nee ik haal oud en nieuw niet door elkaar. het oude nieuws hoor ik toch wel van mijn ouders dat hoef ik niet te kijken. en dat zie ik hoor ook wel van jullie.
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:05 schreef tribalwars het volgende:

[..]

jullie komen ook niet met een duidelijk verhaal wat volgens jullie is gebeurt. met een duidelijk motief van de dader.
jullie zitten alleen maar te zeggen dat mijn bronnen waardeloos zijn.
en dan komen met bronnen die off topic zijn.
quote:
13s.gif Op zondag 28 april 2013 10:09 schreef tribalwars het volgende:

[..]

wat een onzin
dat jij hier al 10 jaar post verbaast me want je komt echt me onzin aan zetten.
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:17 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ik kom al met duidelijk bewijs maar jullie kijken het niet eens. jullie kijken alleen maar naar de oude media. en omdat ik niet naar jullie onbetrouwbare informatie kijken . wordt ik als trol aangezien door sommige mensen. terwijl de meeste mensen als kwakkeloos over nemen van de oude media en het hier dumpen. daar is totaal geen andere mening dan hun in te brengen. of ze gaan je als gek beschrijven en dan gaan ze van die domme plaatjes posten waar je niks aan hebt. wees blij dat er uber houdt mensen de moeite doen om mensen wakker te praten. anders zouden jullie eeuwig blijven slapen. 80% van de mensen hier kijkt nog teveel oude media daardoor zijn ze gebrainwasted. ze kunnnen de waarheid niet inzien omdat ze alles geloven van de oude media. dus kunnen ze ook nooit de waarheid in zien van false flag attacks. gelukkig zijn kunnen sommige mensen nog wel wakker maken.
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:36 schreef tribalwars het volgende:

[..]

kat is niet gek.
hij durft te minst kritisch te zijn tegenover de oude media.
en hij brengt misverstande aan het daglicht bijvoorbeeld joris demmink. die man is eerder een held.
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 10:38 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ik zei dat jullie klakkeloos de alles over nemen van de oude media.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:56 schreef tribalwars het volgende:

[..]

heb ik al genoeg gedaan. wil dat jullie een keer met bewijs komen. waarmee je kan aantonen dat de boston aanslag gepleegd is. wel met een duidelijk verhaalijn. duidelijk motief van de verdachten.
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 17:58 schreef tribalwars het volgende:
zien jullie hoe veel moeite de media doet om mensen voor te liegen
ze hebben zelfs al arteurs dat zeggen mijn bronnen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:15 schreef tribalwars het volgende:

[..]

dat is het bewijs. maar jij kan het niet geloven omdat je in je jeugd teveel beinvloed bent door de mainstream media. er is veel bewijs maar toch kunnen mensen het niet zien.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:17 schreef tribalwars het volgende:

[..]

heb al genoeg bewijs gelevert. maar jullie geloven het niet omdat jullie gebrainwasted zijn door de main stream media. zielig om te zien hoe makkelijk mensen de main stream media geloven. jullie slikken het nieuws als boter en ei.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:27 schreef tribalwars het volgende:

[..]

je hebt niet naar de nieuwe media gekeken.
alleen maar naar de oude media.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:34 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat ik alles goed geloof van niburu dat maak jij ervan.

[..]

de oude media komt ook nooit met duidelijk antwoorden bij een terroristisch aanslag.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:37 schreef tribalwars het volgende:

[..]

niet meteen zeg dat het onzin is wat deze

[..]

[..]

dit is hoe jouw leven gaat. een beetje denken dat je het beter weet omdat je elke avond naar het nieuws kijkt. en nog een krant leest als je naar je werk gaat. en dan denken dat je alles weet van de wereld en kritisch kunt nadenken.
je ziet deze wereld totaal verkeerdt in.
you are sleeping. you don't see the really true story about this world.

wake up.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:44 schreef tribalwars het volgende:

[..]

en dan kom je met onzin afbeeldingen. of met bronnen die aangeven dat complot denken een mentale afwijking is. kom nou is met echt bewijs dat de aanslagen in boston nep zijn. oh wacht eens dat bewijs kun je nooit vinden in de oude media. misschien denken je dat je bewijs gevonden hebt. maar het klopt waarschijnlijk van geen kant.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:46 schreef tribalwars het volgende:

[..]

nee dat de aanslagen echt gebeurt zijn. met een duidelijk verhaal. duidelijk motief van de dader.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:49 schreef tribalwars het volgende:

[..]

kom maar met bewijs. zoals ik net al zei.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 19:50 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ik vind dat ik genoeg bewijs gelevert hebt dat de boston aanslag een false flag attack is.
  zondag 28 april 2013 @ 16:45:07 #206
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125831413
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zondag 28 april 2013 @ 16:47:23 #207
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125831478
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Allemachtig :{
Dat is toch geen leven als je dit allemaal gelooft?
Ik zie niemand als 'mijn leider' , dat lijkt me zeer ongezond.
Dat zijn feiten , al jarenlang gaan er onschuldige kinderen dood door droneaanvallen , ik neem de feiten mee in mijn beoordeling en dat is de enige manier waarop ik in het leven wil staan dus ik zou niet willen ruilen met jouw kijk op de wereld en mijn manier vind ik gezonder .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_125831485
quote:
Privacy is een andere discussie :) Dat ons privacy minder wordt is wel een feit, dat komt niet eens door de 'false flag attacks'
★★★
pi_125831492
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Allemachtig :{
Dat is toch geen leven als je dit allemaal gelooft?
Ik zie niemand als 'mijn leider' , dat lijkt me zeer ongezond.
Jammer :(

:7
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 28 april 2013 @ 16:49:29 #210
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125831540
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:39 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ja hallo. Ik denk laat ik eens serieus er op in gaan en tribal de kans geven zich te verweren. De 1e de beste vraag die ik stel roep je het niet weet en dat dat ook niet belangrijk is.

Natuurlijk is dat wel belangrijk want die foto's worden als argument gebruikt. 8)7

[..]

Dat is het wel want het is weer een foto die als bewijs moet dienen maar er is niks op te zien. Helemaal niks. Maar omdat de site zegt dat hij het is is het zo.

[..]

Dat zou kunnen. Waarschijnlijk door de oude media uitgezonden en later gebruikt door de nieuwe media die niks van de oude media moeten hebben. ;(

[..]

1 iemand die het zegt. Dat kun je toch niet gebruiken als bewijs/vermoeden. Er moeten inderdaad nog veel meer Linda's zijn die hetzelfde verklaren als deze Linda.
Dan zou het iig een stuk aannemelijker worden.
dit oude media is onjuist maar mag wel bewerkt worden voor nieuwe media...
kortom de gene die de beelden aanpassen knippen en bewerken word gedaan door nieuwe media ... zo kan ik het ook .

trix der officiele toespraak!!
http://www.dumpert.nl/med(...)/dames_en_heren.html
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 28 april 2013 @ 16:51:02 #211
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125831590
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2013 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Privacy is een andere discussie :) Dat ons privacy minder wordt is wel een feit, dat komt niet eens door de 'false flag attacks'
dat komt wel door de false flag attacks. hoor allemaal bij de illuminati agenda.
dat heb ik al duizend keer gezegt.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zondag 28 april 2013 @ 16:51:43 #212
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125831611
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:

[..]

dat komt wel door de false flag attacks. hoor allemaal bij de illuminati agenda.
linkje naar die agenda?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125831619
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:

[..]

dat komt wel door de false flag attacks. hoor allemaal bij de illuminati agenda.
Facebook, Twitter en ga zo maar door, zijn ontstaan door false flag attacks? :)
★★★
  zondag 28 april 2013 @ 16:52:55 #214
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125831646
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2013 16:51 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Facebook, Twitter en ga zo maar door, zijn ontstaan door false flag attacks? :)
nee die zijn daardoor niet onstaan.
dat komt omdat mensen in contact willen komen met andere mensen via het internet.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125831656
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:51 schreef tribalwars het volgende:

[..]

dat komt wel door de false flag attacks. hoor allemaal bij de illuminati agenda.
dat heb ik al duizend keer gezegt.
Kan je dat uitleggen?
pi_125831674
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:52 schreef tribalwars het volgende:

[..]

nee die zijn daardoor niet onstaan.
dat komt omdat mensen in contact willen komen met andere mensen via het internet.
Klopt.

Maar leg mij eens uit wat false flag attacks hiermee te maken hebben?
★★★
pi_125831685
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:51 schreef theguyver het volgende:
illuminati agenda
http://www.illuminatiagenda.com/

Soms zijn de dingen simpeler dan je denkt.
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 28 april 2013 @ 16:56:35 #218
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125831737
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:53 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Kan je dat uitleggen?
de illuminati(jezuiten,vrijmetselaars,elite)=verlichters. ze kunnen zelf een god worden. ze beschouwen zich zelf als god. ze voeren hun project uit ter voorbereiding op de komst van de antichrist. de illuminati agenda zijn de doelen van de illuminati.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zondag 28 april 2013 @ 16:57:01 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125831751
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:54 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

http://www.illuminatiagenda.com/

Soms zijn de dingen simpeler dan je denkt.
leuk is dit de website van de illuminati mooi dat ze dat zelf openbaar maken :)

hey jongens wij gaan de wereld overnemen...
hier laten we zien hoe we dat gaan doen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 28 april 2013 @ 16:57:47 #220
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125831767
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2013 16:53 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Klopt.

Maar leg mij eens uit wat false flag attacks hiermee te maken hebben?
false flag attacks heb er niks mee te maken alleen zorgt dat ervoor dat de amerikaanse overheid gegevens van de sociale media kunnen krijgen om zo mogelijk terroristen op te sporen. snap het
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 16:58:04 #221
249559 crew  Lavenderr
pi_125831783
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:56 schreef tribalwars het volgende:

[..]

de illuminati(jezuiten,vrijmetselaars,elite)=verlichters. ze kunnen zelf een god worden. ze beschouwen zich zelf als god. ze voeren hun project uit ter voorbereiding op de komst van de antichrist. de illuminati agenda zijn de doelen van de illuminati.
Ik heb nog een vraagje aan jou op de SC tribal ;)
  zondag 28 april 2013 @ 16:58:35 #222
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125831799
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:56 schreef tribalwars het volgende:

[..]

de illuminati(jezuiten,vrijmetselaars,elite)=verlichters. ze kunnen zelf een god worden. ze beschouwen zich zelf als god. ze voeren hun project uit ter voorbereiding op de komst van de antichrist. de illuminati agenda zijn de doelen van de illuminati.
dus jij gelooft wel steeds in oude media van 2000 jaar geleden?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 28 april 2013 @ 16:59:06 #223
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125831815
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

dus jij gelooft nog steeds in oude media van 2000 jaar geleden?
[ afbeelding ]
ja ik geloof in de bijbel.
daar hebben we het al veel over gehad ik vind dat off topic.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zondag 28 april 2013 @ 17:00:01 #224
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125831848
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb nog een vraagje aan jou op de SC tribal ;)
wat is sc?
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zondag 28 april 2013 @ 17:00:09 #225
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125831855
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:59 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ja ik geloof in de bijbel.
daar hebben we het al veel over gehad ik vind dat off topic.
nee dat is hele oude media... dat telt dus niet mee?
ow wacht dat was van voor die tijd, bedoel je dat?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125831860
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:57 schreef tribalwars het volgende:

[..]

false flag attacks heb er niks mee te maken alleen zorgt dat ervoor dat de amerikaanse overheid gegevens van de sociale media kunnen krijgen om zo mogelijk terroristen op te sporen. snap het
Aha, als hulpmiddel.
★★★
pi_125831881
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:56 schreef tribalwars het volgende:

[..]

de illuminati(jezuiten,vrijmetselaars,elite)=verlichters. ze kunnen zelf een god worden. ze beschouwen zich zelf als god. ze voeren hun project uit ter voorbereiding op de komst van de antichrist. de illuminati agenda zijn de doelen van de illuminati.
ze kunnen zelf een god worden, hoe moet ik dat zien?
pi_125831893
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 17:00 schreef tribalwars het volgende:

[..]

wat is sc?
BNW / BNW SC #33 Dansen op de vulkaan
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 17:03:41 #229
249559 crew  Lavenderr
pi_125831968
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 16:59 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ja ik geloof in de bijbel.
daar hebben we het al veel over gehad ik vind dat off topic.
Dat is het ook.
Boston maar weer dan.

Maar eerst naar de SC :Y
  zondag 28 april 2013 @ 17:03:52 #230
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125831975
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 17:01 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

ze kunnen zelf een god worden, hoe moet ik dat zien?
dat tribalwars zijn bijbel gaat aanpassen en het volgende doet!
god en dan Rothschild er neer zet :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 28 april 2013 @ 17:08:46 #231
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125832113
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 17:01 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

ze kunnen zelf een god worden, hoe moet ik dat zien?
ze zien zich zelf als god. en geloven in satan.
bij de illuminati is dat heel duidelijk te zien.
bij de vrijmetselaars is dat het moeilijkste te zien.
ze geloven in een actitect van het universum.
bij de vrijmetselaars mag je zelf kiezen wat je gelooft.
maar als je onderzoek dat naar de vrijmetselaars zie je dat het niet echt een religie om god is.
wat ze kunnen zelf een god worden. het geloof van de vrijmetselaars is het geloof van de antichrist ook wel ze geloven in satan.
dat is het grote geheim van de vrijmetselaars.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125832144
Mja
  zondag 28 april 2013 @ 17:11:34 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125832179
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 17:08 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ze zien zich zelf als god. en geloven in satan.
bij de illuminati is dat heel duidelijk te zien.
bij de vrijmetselaars is dat het moeilijkste te zien.
ze geloven in een actitect van het universum.
bij de vrijmetselaars mag je zelf kiezen wat je gelooft.
maar als je onderzoek dat naar de vrijmetselaars zie je dat het niet echt een religie om god is.
wat ze kunnen zelf een god worden. het geloof van de vrijmetselaars is het geloof van de antichrist ook wel ze geloven in satan.
dat is het grote geheim van de vrijmetselaars.
zo'n geheim is dat niet meer.....

scheelt voor mij.
ik ben pastafarian.
:Y
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 28 april 2013 @ 17:12:22 #234
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125832198
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 17:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

scheelt voor mij.
ik ben pastafarian.
:Y
zal wel keer een topic open over de vrijmetselaars dat maakt het duidelijk dan dit.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125832208
  zondag 28 april 2013 @ 17:16:49 #236
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125832308
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 17:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[ afbeelding ]
_O_


maar goed de illuminati moet dus op een of andere manier volgelingen krijgen die hen benoemen tot god.
Ik bedoel ik noem mijn vriendin godin, en ze heeft 1 volgeling .
:P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125833841
Laten we naar het bewijs van de msm kijken. Wat is het bewijs dat de Tsarnaevs de aanslag hebben uitgevoerd?
  zondag 28 april 2013 @ 18:19:22 #238
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125833958
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:14 schreef polderturk het volgende:
Laten we naar het bewijs van de msm kijken. Wat is het bewijs dat de Tsarnaevs de aanslag hebben uitgevoerd?
Dat lijkt me een mooi klusje voor jou, om een lijstje te maken met de bewijzen. Dan weten we gelijk hoeveel je er zelf van hebt begrepen en of je ook naar wat anders hebt gezocht dan complotbronnetjes.
  zondag 28 april 2013 @ 18:41:30 #239
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_125834623
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 15:36 schreef tribalwars het volgende:
dit artikel bevestigt mij de false flag.
bron
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
Op die pagina staat:

quote:
Duidelijk zichtbaar is dat hij ongewapend en niet gewond is. Hij heeft ook geen houding alsof hij op het punt staat om iemand aan te vallen.


Ik weet dat niburu een vreemde definitie van "duidelijk" heeft. In dit geval kan echter iedereen die niet blind is zien dat er op die foto's niets duidelijk te zien is. Het is een uitermate onscherpe en onduidelijk foto waar geen conclusies uit te trekken zijn.

@tribalwars: vind jij dit een duidelijke of onduidelijke foto? Vind jij dat er m.b.v. die onduidelijk foto wat slechts 1 frame is en dus je niet wat ervoor en erna eventueel te zien is conclussie gemaakt kan worden dat hij geen wapen heeft?

quote:
Er is ook een foto beschikbaar waarop Dzhokhar te zien is wanneer hij met de rest van de mensenmenigte wegloopt na de aanslag. Hij is uiteraard weer te herkennen aan zijn witte pet. Iemand die deze foto helemaal heeft uitvergroot zegt dat hij op dat moment nog wel degelijk in het bezit is van zijn rugzak. Hij heeft deze dus helemaal niet ergens geplaatst met als doel de bom die erin zou zitten te laten ontploffen bij de finishlijn. Dat is echt de backpack van iemand anders geweest.
Op die foto is helemaal niet te zien of hij wel/niet nog steeds rugzak op zijn rug heeft.
Je ziet alleen zijn elleboog en bovenarm. Rugzak is in zijn geheel niet te zien op zijn rug. Als hij die al zou dragen dan kun je dat niet zien aangezien zijn elleboog en bovenarm ervoor zit. Tevens is er geen band van een rugzak over zijn linkschouder te zien. Zie hieronder betreffende foto. Iets lichter gemaakt en wat verder ingezoomd:



Geen rugzak te zien.

quote:
Was dit het teken voor de mensen van Craft (bedrijf waar je contractors/huurlingen kunt inhuren) om in actie te komen, omdat de broers er bijna waren? Op de derde foto in het orignele artikel hieronder, zie je twee contractors staan van Craft bij de opmerking “now here”. Wij schreven daar dat ze daar stonden zonder rugzak, maar een opmerkzame lezer wees ons erop dat de twee rugzakken daar nog wel degelijk op te zien zijn. Als je de foto uitvergroot dan lijkt dat inderdaad zo te zijn. Echter, er zijn ook nog andere foto’s zoals de navolgende, waarop dezelfde contractor zijn rugzak inderdaad níet meer heeft.

[..]



Tja, ze zeggen dus zelf al dat er een foto van NADAT de bommen zijn afgegaan waarop duidelijk te zien is dat ze rugzak op hebben en een foto waarop te zien is dat ze geen rugzak op hebben.

Mooie is ook dat ze schrijven:
quote:
Als je de foto uitvergroot dan lijkt dat inderdaad zo te zijn.
Lijkt zo te zijn? Het is uitermate duidelijk te zien. Dat kan niemand ontkennen. Helemaal niet 'lijkt zo te zijn'. Is gewoon heel duidelijk te zien.

Dus bij deze hele duidelijke foto gebruiken ze niet de woorden 'duidelijk te zien' maar gebruiken ze de woorden 'lijkt zo te zijn'.

En dan zeggen ze bij de eerste uitermate onduidelijke vage foto in deze reactie van mij waarbij hij uit een een bood stapt 'duidelijk zichtbaar'. :')

Zoals ik al schreef, ze hanteren een vreemde definitie van wat 'duidelijk' is. Ze proberen op deze manier de lezer subtiel te beinvloeden.

@tribalwars: ben jij het eens met onderstaande?

foto boot: vage onduidelijk foto waar vrijwel niets op te zien is
foto craft mannen met rugzak om: zeer duidelijk te zien op de foto

Overigens stond het fabeltje dat die twee craft mannen geen rugzak meer zouden dragen nadat de bommen waren afgegaan al in het lijstje van de leugens die de nieuwe media verspreid hebben:

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]

Er zijn nog veel meer aantoonbare leugens en onwaarheden die als een virus verspreid worden door de nieuwe media, maar hieronder alvast een eerste aanzet.

1. Family Guy complot
2. Facebook complot
3. Twitter complot
4. Verdachten werden op 9/11 Amerikaanse burgers
5. Plaatje van ontplofte rugzak zou van FBI komen
6. Sandy Hook meisje zou overleden zijn bij aanslag Boston (schandalige walgelijke leugen)
7. Vrouw dood voordat vriend aanzoek kon doen
8. Man met afgerukte benen zou oorlogsveteraan zijn (schandalige walgelijke leugen)
9. Ali Al-harbi zou land uitgezet zijn
10. Op een foto zou verdachte te zien zijn. Nieuwe media misbruikte echter foto uit 2011 (!!!)

*Nieuw* 11. Twee mannen van craft security zouden de daders zijn. Op foto nadat bommen zijn afgegaan dragen ze echter nog steeds hun rugzakken:

[ afbeelding ]

Bronnen tot dusver:
http://www.snopes.com/politics/conspiracy/boston.asp

[..]
Wat ook erg vreemd is dat ze onderstaande nog steeds op die pagina hebben staan:

quote:
Op de volgende foto zie je waar staat “were here” de plek waar deze twee stonden op de voorgaande foto. Pal daarnaast zie je plek waar een bom ontplofte en bij “now here” zie je dezelfde twee staan, maar nu zonder rugzak en druk pratend in hun mobiele telefoon.

[img]http://www.niburu.co/images/2013/april/mar2.jpg[./img]
Als je zelf al weet dat bovenstaande absoluut niet waar is waarom zou je die feitelijk onjuiste informatie (waarvan ze zelf elders ook zeggen dat ze op dit punt fout zaten) dan nog steeds op die pagina laten staan? Ik neem aan om de minder oplettende lezer op die manier te misleiden oftewel te beinvloeden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dlocks op 28-04-2013 18:53:07 ]
pi_125834939
Wat is het bewijs van de msm?
  zondag 28 april 2013 @ 18:55:09 #241
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125835058
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:41 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Op die pagina staat:

[..]

Ik weet dat niburu een vreemde definitie van "duidelijk" heeft. In dit geval kan echter iedereen die niet blind is zien dat er op die foto's niets duidelijk te zien is. Het is een uitermate onscherpe en onduidelijk foto waar geen conclusies uit te trekken zijn.

@tribalwars: vind jij dit een duidelijke of onduidelijke foto? Vind jij dat er m.b.v. die onduidelijk foto wat slechts 1 frame is en dus je niet wat ervoor en erna eventueel te zien is conclussie gemaakt kan worden dat hij geen wapen heeft?

[..]

Op die foto is helemaal niet te zien of hij wel/niet nog steeds rugzak op zijn rug heeft.
Je ziet alleen zijn elleboog en bovenarm. Rugzak is in zijn geheel niet te zien op zijn rug. Als hij die al zou dragen dan kun je dat niet zien aangezien zijn elleboog en bovenarm ervoor zit. Tevens is er geen band van een rugzak over zijn linkschouder te zien. Zie hieronder betreffende foto. Iets lichter gemaakt en wat verder ingezoomd:

[ afbeelding ]

Geen rugzak te zien.

[..]

Tja, ze zeggen dus zelf al dat er een foto van NADAT de bommen zijn afgegaan waarop duidelijk te zien is dat ze rugzak op hebben en een foto waarop te zien is dat ze geen rugzak op hebben.

Mooie is ook dat ze schrijven:

[..]

Lijkt zo te zijn? Het is uitermate duidelijk te zien. Dat kan niemand ontkennen. Helemaal niet 'lijkt zo te zijn'. Is gewoon heel duidelijk te zien.

Dus bij deze hele duidelijke foto gebruiken ze niet de woorden 'duidelijk te zien' maar gebruiken ze de woorden 'lijkt zo te zijn'.

En dan zeggen ze bij de eerste uitermate onduidelijke vage foto in deze reactie van mij waarbij hij uit een een bood stapt 'duidelijk zichtbaar'. :')

Zoals ik al schreef, ze hanteren een vreemde definitie van wat 'duidelijk' is. Ze proberen op deze manier de lezer subtiel te beinvloeden.

@tribalwars: ben jij het eens met onderstaande?

foto boot: vage onduidelijk foto waar vrijwel niets op te zien is
foto craft mannen met rugzak om: zeer duidelijk te zien op de foto

Overigens stond het fabeltje dat die twee craft mannen geen rugzak meer zouden dragen nadat de bommen waren afgegaan al in het lijstje van de leugens die de nieuwe media verspreid hebben:

[..]

Wat ook erg vreemd is dat ze onderstaande nog steeds op die pagina hebben staan:

[..]

Als je zelf al weet dat bovenstaande absoluut niet waar is waarom zou je die feitelijk onjuiste informatie (waarvan ze zelf elders ook zeggen dat ze op dit punt fout zaten) dan nog steeds op die pagina laten staan? Ik neem aan om de minder oplettende lezer op die manier te misleiden oftewel te beinvloeden.
ben het met eens dat het onduidelijke foto's zijn bij de eerste foto kun je wel zien dat hij niet gewond is en dat hij geen wapens draagt. bij de tweede kun je duidelijk zien dat de jongen niet op plaats delict staat met zijn rugzak. of misschien had hij wel geen rugzak. en is hij erin geluist.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zondag 28 april 2013 @ 18:55:38 #242
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_125835081
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:51 schreef polderturk het volgende:
Wat is het bewijs van de msm?
Wat is het bewijs van http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33 oftewel infowars?

Zie mijn reactie boven die van jou.
  zondag 28 april 2013 @ 18:56:38 #243
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125835124
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:55 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Wat is het bewijs van http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33 oftewel infowars?

Zie mijn reactie boven die van jou.
kom maar het bewijs van de oude media zoals polderturk zei.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zondag 28 april 2013 @ 19:00:53 #244
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_125835284
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:55 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ben het met eens dat het onduidelijke foto's zijn bij de eerste foto kun je wel zien dat hij niet gewond is
Daar lijkt het inderdaad op. Er is ook geen bloed in de boot gevonden. Wel op de trap van de boot.

quote:
en dat hij geen wapens draagt.
Nou, dat kun je dus juist niet zien. Je kunt niet zien of hij wel of geen wapens heeft. Die foto bewijst dus niet dat hij GEEN wapens draagt maar bewijst ook niet dat hij WEL wapens draagt. Met andere woorden: je kunt helemaal niets met die foto.

quote:
bij de tweede kun je duidelijk zien dat de jongen niet op plaats delict staat met zijn rugzak.
Hoe bedoel je dat? Had hij direct naast de plek waar de bom is ontploft moeten blijven staan :?

quote:
of misschien had hij wel geen rugzak. en is hij erin geluist.
Op andere foto's van voor dat de bommen ontploft waren is duidelijk te zien dat hij een rugzak draagt.
  zondag 28 april 2013 @ 19:02:32 #245
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_125835349
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:56 schreef tribalwars het volgende:

[..]

kom maar het bewijs van de oude media zoals polderturk zei.
Zie: nieuwe media

Geef maar aan wat er feitelijk onjuist is.
pi_125835387
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:02 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Zie: nieuwe media

Geef maar aan wat er feitelijk onjuist is.
Dat vind ik dus ook. Wij zijn niet degene die anderen beschuldigen van een complot.
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 28 april 2013 @ 19:07:04 #247
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125835486
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:02 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Zie: nieuwe media

Geef maar aan wat er feitelijk onjuist is.
het is onduidelijk of die broer wapens draagt.
het is nog onduidelijk wie de bom gelegt heeft .
het is wel duidelijk dat het verhaal aan alle kanten niet klopt .
het is duidelijk dat het al van te voren is voorspelt
het is duidelijk dat er mogelijk acteurs zijn gebruikt.
het is duidelijk dat het een false flag attack is. want nu worden er weer meer prive beperkende weten door geduwd.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zondag 28 april 2013 @ 19:07:30 #248
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125835502
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:03 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook. Wij zijn niet degene die anderen beschuldigen van een complot.
_O_
Leef en Laten Leven
  zondag 28 april 2013 @ 19:07:49 #249
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_125835506
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:02 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Zie: nieuwe media

Geef maar aan wat er feitelijk onjuist is.
Aanvulling: ik heb al meerdere malen een paar van de feitelijke leugens van de nieuwe media in een lijstje gezet. Zie hieronder:

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 18:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]

Er zijn nog veel meer aantoonbare leugens en onwaarheden die als een virus verspreid worden door de nieuwe media, maar hieronder alvast een eerste aanzet.

1. Family Guy complot
2. Facebook complot
3. Twitter complot
4. Verdachten werden op 9/11 Amerikaanse burgers
5. Plaatje van ontplofte rugzak zou van FBI komen
6. Sandy Hook meisje zou overleden zijn bij aanslag Boston (schandalige walgelijke leugen)
7. Vrouw dood voordat vriend aanzoek kon doen
8. Man met afgerukte benen zou oorlogsveteraan zijn (schandalige walgelijke leugen)
9. Ali Al-harbi zou land uitgezet zijn
10. Op een foto zou verdachte te zien zijn. Nieuwe media misbruikte echter foto uit 2011 (!!!)

*Nieuw* 11. Twee mannen van craft security zouden de daders zijn. Op foto nadat bommen zijn afgegaan dragen ze echter nog steeds hun rugzakken:

[..]

Bronnen tot dusver:
http://www.snopes.com/politics/conspiracy/boston.asp

[..]
Van de gelovers nog geen reactie gezien dat bovenstaande leugens van de nieuwe media geen leugens zouden zijn (plus bewijs waarom het geen leugens zijn) en wel degelijk zouden kloppen.

Ik zou zeggen, begin eens met te reageren op de paar voorbeelden van de leugens die de nieuwe media hebben voortgebracht en probleer vervolgens een soortgelijk lijstje te maken van de oude media.
pi_125835547
Wat zijn de bewijzen van de oude media?
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 19:09:01 #251
249559 crew  Lavenderr
pi_125835549
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:56 schreef tribalwars het volgende:

[..]

kom maar het bewijs van de oude media zoals polderturk zei.
De beelden die we allemaal gezien hebben?
  zondag 28 april 2013 @ 19:09:58 #252
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125835583
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:51 schreef polderturk het volgende:
Wat is het bewijs van de msm?
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:08 schreef polderturk het volgende:
Wat zijn de bewijzen van de oude media?
Te lui om het zelf even op een rijtje te zetten? Ik ben benieuwd hoe ver je komt.
  zondag 28 april 2013 @ 19:10:08 #253
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125835586
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:07 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Aanvulling: ik heb al meerdere malen een paar van de feitelijke leugens van de nieuwe media in een lijstje gezet. Zie hieronder:

[..]

Van de gelovers nog geen reactie gezien dat bovenstaande leugens van de nieuwe media geen leugens zouden zijn (plus bewijs waarom het geen leugens zijn) en wel degelijk zouden kloppen.

Ik zou zeggen, begin eens met te reageren op de paar voorbeelden van de leugens die de nieuwe media hebben voortgebracht en probleer vervolgens een soortgelijk lijstje te maken van de oude media.
of infowars verspreid juist wat disinformatie.
wel jammer dat bijna alles van infowars komt.
maar het verhaal klopt nog niet aan alle kanten ze creeren graag chaos bij een false flag.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 april 2013 @ 19:12:39 #254
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_125835642
Is het de moeite waard om alle posts van vandaag hier terug te lezen, of is het vooral "kijk een facebook pagina die er al eerder was!1" en andere al lang achterhaalde dingen?

Het is anders wel echt heel veel teruglezen zie ik :o :'(


Ik zie hierboven tribalwars posten dat Infowars disinformatie verspreidt? Belangrijke ontwikkelingen dus :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_125835708
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:08 schreef polderturk het volgende:
Wat zijn de bewijzen van de oude media?
De bewijzen van wat?

De oude media geeft een beeld van een aanslag.

Vervolgens komt de nieuwe media met allerlei vage bewijzen dat het een complot is. En dan gebeurt er iets vreemd. Dan ineens moeten wij via de oude media gaan bewijzen dat het geen complot is.
Maar de oude media doet verslag van een aanslag en niet van een aanslag voorzien van extra bewijzen om een complot te ontkrachten.
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 28 april 2013 @ 19:15:21 #256
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125835718
Vind het ook zo raar dat gedoe rond "oude" en "nieuwe" media...dacht dat er maar een media was, en een paar obscure sites en blogjes. Waar de zinnige mens zich niet veel van aantrekt.
Leef en Laten Leven
pi_125835822
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:12 schreef heywoodu het volgende:
Is het de moeite waard om alle posts van vandaag hier terug te lezen, of is het vooral "kijk een facebook pagina die er al eerder was!1" en andere al lang achterhaalde dingen?

Het is anders wel echt heel veel teruglezen zie ik :o :'(

Ik zie hierboven tribalwars posten dat Infowars disinformatie verspreidt? Belangrijke ontwikkelingen dus :o
mijn eigen samenvatting, graag wat credits BNW / Bom Boston door Illuminati? dl 11
  zondag 28 april 2013 @ 19:19:02 #258
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125835834
ik blijf bij mijn standpunt.
1. de broers hebben de aanslag niet gepleegd.
2. er zijn acteurs gebruikt bij intervieuws.
3. de illuminati zit achter de aanslagen in boston
4. de aanslag is al van te voren voorspelt illuminati card game,family guy enz
5. de aanslag is gepleegd met coordinatie van de FBI,CIA
6. de aanslag moest op een oefening lijken.
7. ze verspreiden disinformatie op de oude media.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125835850
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:15 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

De bewijzen van wat?

De oude media geeft een beeld van een aanslag.

Vervolgens komt de nieuwe media met allerlei vage bewijzen dat het een complot is. En dan gebeurt er iets vreemd. Dan ineens moeten wij via de oude media gaan bewijzen dat het geen complot is.
Maar de oude media doet verslag van een aanslag en niet van een aanslag voorzien van extra bewijzen om een complot te ontkrachten.
De bewijzen die aantonen dat de Tsarnaevs de aanslag hebben gepleegd.
pi_125835875
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:19 schreef tribalwars het volgende:
6. de aanslag moest op een oefening lijken.
Dit is niet helemaal gelukt, of wel? :D
★★★
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 april 2013 @ 19:20:21 #261
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_125835880
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 19:19 schreef polderturk het volgende:

[..]

De bewijzen die aantonen dat de Tsarnaevs de aanslag hebben gepleegd.
Dat is iets voor de rechtszaak lijkt me, het is niet aan de media om iets dergelijks te bewijzen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_125835886
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 19:19 schreef polderturk het volgende:

[..]

De bewijzen die aantonen dat de Tsarnaevs de aanslag hebben gepleegd.
Dat is toch niet aan de media om dat te bewijzen? Dat gebeurt via een rechtssysteem.
Ich hock in meinem Bonker
  zondag 28 april 2013 @ 19:20:44 #263
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125835887
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 19:19 schreef polderturk het volgende:

[..]

De bewijzen die aantonen dat de Tsarnaevs de aanslag hebben gepleegd.
Wat dacht je van de getuigenis van degene waar de oudste broer zijn auto van gejat had?
Leef en Laten Leven
  zondag 28 april 2013 @ 19:21:18 #264
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_125835904
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:07 schreef tribalwars het volgende:

[..]

het is onduidelijk of die broer wapens draagt.
Dus dat de oude media zegt dat die broer geen wapen draagde is een leugen :? Letwel, oude media zegt al 4 dagen dat hij geen wapen bij zich had toen hij de boot uitstapte.

Boston Marathon bombing suspect Dzhokhar Tsarnaev had no gun when police fired on a boat where he had been hiding Friday before his capture, federal law enforcement officials told The Washington Post.

quote:
het is nog onduidelijk wie de bom gelegt heeft .
Er zijn twee verdachten. Is het een leugen van de oude media oftwel feitelijk onjuist dat er twee verdachten zijn?

quote:
het is wel duidelijk dat het verhaal aan alle kanten niet klopt .
Dat is een argument zonder onderbouwing en hoort niet thuis in dit rijtje.

quote:
het is duidelijk dat het al van te voren is voorspelt
Nee, dat is niet duidelijk en is niet te bewijzen. Dat is slechts jouw mening die je niet met feiten kunt onderbouwen.

quote:
het is duidelijk dat er mogelijk acteurs zijn gebruikt.
Wat is het nou? Is het duidelijk dat er acteurs gebruikt zijn of is het mogelijk dat er acteurs gebruikt zijn. Het is ook mogelijk dat er aliens gebruikt zijn. Als je het niet hoeft te bewijzen is alles mogelijk.

quote:
het is duidelijk dat het een false flag attack is. want nu worden er weer meer prive beperkende weten door geduwd.
Over welke beperkende maatregelen heb je het? En zijn dat maatregelen waar de overheid officieel voor de aanslagen nog niet mee bezig was?

Daarnaast, ervan uitgaande dat dit soort aanslagen echt zijn, is het niet meer dan logisch dat er maatregelen worden getroffen om dit soort aanslagen te proberen te voorkomen in de toekomst.
pi_125835906
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:07 schreef tribalwars het volgende:

[..]

het is onduidelijk of die broer wapens draagt.
het is nog onduidelijk wie de bom gelegt heeft .
het is wel duidelijk dat het verhaal aan alle kanten niet klopt .
het is duidelijk dat het al van te voren is voorspelt
het is duidelijk dat er mogelijk acteurs zijn gebruikt.
het is duidelijk dat het een false flag attack is. want nu worden er weer meer prive beperkende weten door geduwd.
Dat het onduidelijk is of de jongste broer op die ene foto van de boot wapens draagt is inderdaad zo, daar heb je gelijk in. Wie de bom geplaatst heeft is voor mij duidelijk, als ik af ga op de foto's en videobeelden en de bekentenis van de verdachte.

Maar dat het van te voren is voorspelt? Waar dan?
En als er mogelijk acteurs zijn gebruikt, is het ook mogelijk dat dit niet zo is en is het dus niet duidelijk...
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 april 2013 @ 19:21:50 #266
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_125835924
quote:
9s.gif Op zondag 28 april 2013 19:18 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

mijn eigen samenvatting, graag wat credits BNW / Bom Boston door Illuminati? dl 11
Goed gedaan, maar ik ga niet al die quotes achter elkaar lezen.
1 onsamenhangende en vooral in extreem slecht Nederlands geschreven post van die knakker is al irritant, laat staan een hele rij achter elkaar :{

Zo'n Summers schrijft bijvoorbeeld gewoon in normaal Nederlands, met normale zinnen, hoofdletters, leestekens etc., dat leest toch heel veel prettiger dan wat die tribalwars steeds neer weet te plempen :'(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_125835968
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:20 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Wat dacht je van de getuigenis van degene waar de oudste broer zijn auto van gejat had?
Wat bewijst dat?
  zondag 28 april 2013 @ 19:23:11 #268
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125835976
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2013 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dit is niet helemaal gelukt, of wel? :D
is wel gelukt
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zondag 28 april 2013 @ 19:23:40 #269
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125835991
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 19:22 schreef polderturk het volgende:

[..]

Wat bewijst dat?
Die man en de bijbehorende bewijzen.
Of moet ie het je soms zelf komen vertellen voordat je het gelooft?
Leef en Laten Leven
pi_125835998
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:23 schreef tribalwars het volgende:

[..]

is wel gelukt
Probeer nou een argument te geven na zo'n statement, dus in de vorm van:

"Het is wel gelukt, want....(argumentatie)"
  zondag 28 april 2013 @ 19:24:01 #271
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125836004
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 19:19 schreef polderturk het volgende:

[..]

De bewijzen die aantonen dat de Tsarnaevs de aanslag hebben gepleegd.
Zoek het eens op, luiaard. Ik heb zo'n vermoeden dat je daar geen seconde naar hebt gezocht.
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 19:22 schreef polderturk het volgende:

[..]

Wat bewijst dat?
Wat denk jezelf? Heb je zijn getuigenis uberhaupt gelezen?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 april 2013 @ 19:24:54 #272
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_125836030
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:23 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Die man en de bijbehorende bewijzen.
Of moet ie het je soms zelf komen vertellen voordat je het gelooft?
Alleen die verklaring op zichzelf bewijst niks, want ik kan ook zeggen dat ie m'n auto gejat heeft en tegen mij gezegd heeft dat ze de daders waren :P

Gaat om de hele samenhang van bewijzen, en dat is iets wat in de rechtszaak bekeken zal gaan worden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 28 april 2013 @ 19:25:05 #273
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125836039
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:20 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Wat dacht je van de getuigenis van degene waar de oudste broer zijn auto van gejat had?
dat is vast zo'n acteur. of die vent is omgekocht.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125836069
Op welke site of platform van nieuwe media kan je zelf nieuwsberichten plaatsen?
  zondag 28 april 2013 @ 19:25:55 #275
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125836070
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Alleen die verklaring op zichzelf bewijst niks, want ik kan ook zeggen dat ie m'n auto gejat heeft en tegen mij gezegd heeft dat ze de daders waren :P

Gaat om de hele samenhang van bewijzen, en dat is iets wat in de rechtszaak bekeken zal gaan worden.
Dat zeg ik toch ook. En de bijbehorende bewijzen.
In ieder geval zijn er genoeg bewijzen, anders zou de politie en FBI em niet serieus nemen.
Leef en Laten Leven
pi_125836100
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:23 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Die man en de bijbehorende bewijzen.
Of moet ie het je soms zelf komen vertellen voordat je het gelooft?
Wie vertelt me dat dat geen betaalde acteur is? Het kan net zo goed verzonnen zijn.
  zondag 28 april 2013 @ 19:26:45 #277
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_125836103
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 15:36 schreef tribalwars het volgende:
dit artikel bevestigt mij de false flag.
bron
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:10 schreef tribalwars het volgende:

[..]

of infowars verspreid juist wat disinformatie.
wel jammer dat bijna alles van infowars komt.
maar het verhaal klopt nog niet aan alle kanten ze creeren graag chaos bij een false flag.
Je weet dat niburu veel informatie van infowars gebruikt?

Maar goed, infowars is nu dus onbetrouwbare nieuwe media en zouden complot-gelovers niet meer moeten gebruiken?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 28 april 2013 @ 19:27:15 #278
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_125836123
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2013 19:25 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook. En de bijbehorende bewijzen.
In ieder geval zijn er genoeg bewijzen, anders zou de politie en FBI em niet serieus nemen.
Maar wat als de FBI is omgekocht :'(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 19:27:50 #279
249559 crew  Lavenderr
pi_125836150
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2013 19:25 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook. En de bijbehorende bewijzen.
In ieder geval zijn er genoeg bewijzen, anders zou de politie en FBI em niet serieus nemen.
Nee, dat is gewoon veel te voor de hand liggend.
Het móet iets anders zijn.
  zondag 28 april 2013 @ 19:28:27 #280
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125836168
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:26 schreef Dlocks het volgende:

[..]

[..]

Je weet dat niburu veel informatie van infowars gebruikt?

Maar goed, infowars is nu dus onbetrouwbare nieuwe media en zouden complot-gelovers niet meer moeten gebruiken?
niet alle informatie van infowars is onzin.
ik blijf bij mijn standpunten
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125836182
Op welke site of platform van nieuwe media kan je zelf nieuwsberichten plaatsen?

Tribalwars jij moet dit vast wel weten..?
  zondag 28 april 2013 @ 19:30:14 #282
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_125836226
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 19:26 schreef polderturk het volgende:

[..]

Wie vertelt me dat dat geen betaalde acteur is? Het kan net zo goed verzonnen zijn.
Wie vertelt me dat jij geen kinderporno verzamelt? Ik kan net zo goed tegen een veroordeelde kleuterneuker zitten te praten.
  zondag 28 april 2013 @ 19:30:17 #283
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_125836229
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 19:26 schreef polderturk het volgende:

[..]

Wie vertelt me dat dat geen betaalde acteur is? Het kan net zo goed verzonnen zijn.
Toon dat dan maar aan. Zolang je dat niet kunt is het een gegeven waar je mee moet leven.
  zondag 28 april 2013 @ 19:30:52 #284
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125836248
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat is gewoon veel te voor de hand liggend.
Het móet iets anders zijn.
Tja, sommigen kunnen blijkbaar niet geloven dat er mensen rondlopen die de boel niet meer op een rijtje hebben, of extremistisch zijn, of noem maar op.
Het is de illuminati!!! Is er eigenlijk wel ooit bewezen dat deze organisatie überhaupt bestaat?
Leef en Laten Leven
pi_125836256
Hebben jullie al van operation Northwoods gehoord?


Operation Northwoods is een samenzweringsplan uit 1962 van de Amerikaanse overheid tot terroristische operaties onder valse vlag.[1]. Het plan voorzag in het doden van onschuldige mensen en het plegen van terroristische acties in Amerikaanse steden door de CIA of andere Amerikaanse overheidsdiensten om hiermee publieke steun te vergaren voor een oorlog tegen het door Fidel Castro geleide Cuba. Eén van de plannen was het “ontwikkelen van een Cubaanse terroristische terreurcampagne in de grootstedelijke agglomeratie van Miami, andere steden in de staat Florida maar ook in Washington D.C.”

De plannen voorzagen in het plegen van vliegtuigkapingen, bomaanslagen en het gebruik van vals bewijsmateriaal waarmee de schuld van de terroristische aanslagen op betrokkenheid van buitenlandse mogendheden wees.

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Operation_Northwoods
pi_125836303
Wat nou als de oude media er vanaf morgen mee stopt, waar moet de nieuwe media hun informatie dan vandaan halen?

Hun eigen legertje journalisten en camera ploegen?
Ich hock in meinem Bonker
pi_125836312
Operation Northwoods bewijst dat de CIA aanslagen op eigen burgers kan plegen en vals bewijs kan leveren. Wie vertelt me dat dat nu nieg het geval is? Waarom zouden we de officiele kanalen moeten geloven?
  zondag 28 april 2013 @ 19:33:41 #288
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_125836351
De Amerikanen willen dus Tsjetjsenie aanvallen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_125836363
Omdat het Family Guy filmpje nog steeds als bewijs wordt aangedragen dat de aanslag in Boston al voorspeld was, hier nog maar even waarom dit onzin is:

  zondag 28 april 2013 @ 19:34:07 #290
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_125836368
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:32 schreef polderturk het volgende:
Operation Northwoods bewijst dat de CIA aanslagen op eigen burgers kan plegen en vals bewijs kan leveren. Wie vertelt me dat dat nu nieg het geval is? Waarom zouden we de officiele kanalen moeten geloven?
Wie heeft Northwoords aan het licht gebracht?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 19:34:26 #291
249559 crew  Lavenderr
pi_125836380
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:32 schreef Blaadjes het volgende:
Wat nou als de oude media er vanaf morgen mee stopt, waar moet de nieuwe media hun informatie dan vandaan halen?

Hun eigen legertje journalisten en camera ploegen?
Uhuh :Y
Bestaande uit acteurs.
  zondag 28 april 2013 @ 19:34:53 #292
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125836396
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:34 schreef Bbs29 het volgende:
Omdat het Family Guy filmpje nog steeds als bewijs wordt aangedragen dat de aanslag in Boston al voorspeld was, hier nog maar even waarom dit onzin is:

waarom vind je dit onzin?
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125836399
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:31 schreef polderturk het volgende:
Hebben jullie al van operation Northwoods gehoord?

Operation Northwoods is een samenzweringsplan uit 1962 van de Amerikaanse overheid tot terroristische operaties onder valse vlag.[1]. Het plan voorzag in het doden van onschuldige mensen en het plegen van terroristische acties in Amerikaanse steden door de CIA of andere Amerikaanse overheidsdiensten om hiermee publieke steun te vergaren voor een oorlog tegen het door Fidel Castro geleide Cuba. Eén van de plannen was het “ontwikkelen van een Cubaanse terroristische terreurcampagne in de grootstedelijke agglomeratie van Miami, andere steden in de staat Florida maar ook in Washington D.C.”

De plannen voorzagen in het plegen van vliegtuigkapingen, bomaanslagen en het gebruik van vals bewijsmateriaal waarmee de schuld van de terroristische aanslagen op betrokkenheid van buitenlandse mogendheden wees.

http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Operation_Northwoods
Volgens mij zal niemand dit ontkennen, want dit is ook gebeurd (soort van...) om Irak binnen te vallen.

Maar vertel jij mij eens wat ze willen bereiken met de aanslag in Boston? :)
★★★
pi_125836402
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:32 schreef polderturk het volgende:
Operation Northwoods bewijst dat de CIA aanslagen op eigen burgers kan plegen en vals bewijs kan leveren. Wie vertelt me dat dat nu nieg het geval is? Waarom zouden we de officiele kanalen moeten geloven?
Nee, het bewijst dat de CIA plannen kan maken om aanslagen te plegen.
pi_125836416
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:34 schreef tribalwars het volgende:

[..]

waarom vind je dit onzin?
Heb je het filmpje bekeken?
  Moderator zondag 28 april 2013 @ 19:36:00 #296
249559 crew  Lavenderr
pi_125836439
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2013 19:35 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Volgens mij zal niemand dit ontkennen, want dit is ook gebeurd (soort van...) om Irak binnen te vallen.

Maar vertel jij mij eens wat ze willen bereiken met de aanslag in Boston? :)
Dan kan Amerika Tsjechotsjenië binnenvallen.
pi_125836457
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:30 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Toon dat dan maar aan. Zolang je dat niet kunt is het een gegeven waar je mee moet leven.
Ik kan ook zeggen dat ik heb gezien dat Obama de aanslag heeft gepleegd. Toon maar aan dat het niet zo is.
  zondag 28 april 2013 @ 19:37:03 #298
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125836472
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:35 schreef Bbs29 het volgende:

[..]

Heb je het filmpje bekeken?
ja al eerder
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125836519
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:37 schreef tribalwars het volgende:

[..]

ja al eerder
Ok, leg mij dan nog eens uit hoe Family Guy de bommen bij de marathon in Boston voorspelde...
pi_125836549
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan kan Amerika Tsjechotsjenië binnenvallen.
Of een wereldwijd verbod op snelkookpannen.
Ich hock in meinem Bonker
pi_125836556
dichttt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')