nee maar ik krijg het oude nieuws wel te horen.quote:Op zondag 28 april 2013 11:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En neem je het van je ouders wel aan?
Dat is eigenaardig dan, want Alex Jones is gewoon een business man die graag erg veel centjes uit de broek klopt van zijn schare jonge labiele volgelingen, zodat hij erg rijk wordt.quote:Op zondag 28 april 2013 10:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat , beste Ryan is een vraag die bijna iedereen hier tribalwars al gesteld heeft, maar nog geen antwoord op heeft gekregen.
Gefilterd. Maar goed, beter iets dan niets.quote:Op zondag 28 april 2013 11:01 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nee maar ik krijg het oude nieuws wel te horen.
ik heb geen zin om leugens te volgen van de oude media. dus dat ga ik niet kijken.quote:Op zondag 28 april 2013 11:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gefilterd. Maar goed, beter iets dan niets.
Ik zou als ik jou was toch beide media lezen en kijken.
Overigens de scheiding die jij aanlegt tussen oude en nieuwe media is erg arbitrair hè, dat begrijp je ook toch wel?quote:Op zondag 28 april 2013 11:01 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nee maar ik krijg het oude nieuws wel te horen.
ja maar alles je ziet door welke mensen de oude media beheert wordt dan ga je de oude media vanzelf niet volgen.quote:Op zondag 28 april 2013 11:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Overigens de scheiding die jij aanlegt tussen oude en nieuwe media is erg arbitrair hè, dat begrijp je ook toch wel?
Oude media, met redactie, hebben vaak een statuut van onafhankelijkheid hè.quote:Op zondag 28 april 2013 11:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja maar alles je ziet door welke mensen de oude media beheert wordt dan ga je de oude media vanzelf niet volgen.
Ja, er zijn tegenwoordig dus erg veel mengvormen, vandaar dat ik ook stelde aan tribalwars dat het onderscheid arbitrair is.quote:Op zondag 28 april 2013 11:10 schreef Blaadjes het volgende:
Wat is nieuwe media eigenlijk? Hoe bepaal ik als leek of ik met nieuwe of oude media te maken heb?
ze oude media komen allemaal van dezelfde 6 persburau'squote:Op zondag 28 april 2013 11:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Oude media, met redactie, hebben vaak een statuut van onafhankelijkheid hè.
Overigens redden ze het daar niet altijd mee, want de nieuwsvergaring is een fabriek geworden, net zoals elkaar retweetende twitteraars sluipt er veel ruis in. Maar datzelfde probleem, de ruis, de overgenomen informatie die empirisch gesproken niet gecheckt is, niet valt te checken of te veel is om te checken, daarmee kampen de zogenaamde nieuwe media ook.
de oude media komt van 6 persbureau's. die weer worden gecontroleerd door de bankiers dus de bankiers(rotschilds/illuminati) bepalen wat wij te zien krijgen.quote:Op zondag 28 april 2013 11:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Oude media, met redactie, hebben vaak een statuut van onafhankelijkheid hè.
Overigens redden ze het daar niet altijd mee, want de nieuwsvergaring is een fabriek geworden, net zoals elkaar retweetende twitteraars sluipt er veel ruis in. Maar datzelfde probleem, de ruis, de overgenomen informatie die empirisch gesproken niet gecheckt is, niet valt te checken of te veel is om te checken, daarmee kampen de zogenaamde nieuwe media ook.
nieuwe media= niburu,argusoog,klokkenluider,wijwordenwakkerquote:Op zondag 28 april 2013 11:10 schreef Blaadjes het volgende:
Wat is nieuwe media eigenlijk? Hoe bepaal ik als leek of ik met nieuwe of oude media te maken heb?
Topic kan dichtquote:Op zondag 28 april 2013 11:12 schreef Copycat het volgende:
Het is heel simpel: oude media worden geleid door de illuminati.
Ja, dat is een bekend probleem aangehaald door Joris Luijendijk in zijn boek <<Het zijn net mensen>> idd, daarom schrijf ik ook dat ze niet helemaal wegkomen met alleen zo'n statuut. Ze sturen wel correspondenten weg, maar die hebben weer te weinig tijd om een gedegen journalistiek werk af te leveren. Dit is de reden om kritisch te blijven op media.quote:Op zondag 28 april 2013 11:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ze oude media komen allemaal van dezelfde 6 persburau's
[..]
de oude media komt van 6 persbureau's. die weer worden gecontroleerd door de bankiers dus de bankiers(rotschilds/illuminati) bepalen wat wij te zien krijgen.
daarom vind ik de oude media zou onbetrouwbaar.
Martijn Alberda bedoel je?quote:Op zondag 28 april 2013 11:19 schreef Kesefkesef het volgende:
En martin vrijland dan, met z'n eeuwige strijd tegen satan?
niburu,argusoog,klokkenluider,wijwordenwakker = "nog oudere media" in feite.quote:Op zondag 28 april 2013 11:14 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nieuwe media= niburu,argusoog,klokkenluider,wijwordenwakker
oude media=telegraaf,volkskrant,nrc,Nos,sbs,rtl
Waren het maar illuminati.quote:Op zondag 28 april 2013 11:12 schreef Copycat het volgende:
Het is heel simpel: oude media worden geleid door de illuminati.
Maak dat tribalwars maar eens wijs ...quote:Op zondag 28 april 2013 11:55 schreef Ryan3 het volgende:
Met Verlichting heeft het echter niets te maken, dus dat zit er ook niet achter...
Each indicator listed below may be by itself, lawful conduct or behavior and may alsoquote:Op zondag 28 april 2013 04:18 schreef Summers het volgende:
Zeker lastig al die mensen die foto's maken en filmpjes![]()
DHS and FBI Warn of Terrorists with Cameras Following Boston Bombing
[..]
ow shit dus ajax staat toch wel onderaan,quote:Op zondag 28 april 2013 11:14 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nieuwe media= niburu,argusoog,klokkenluider,wijwordenwakker
oude media=telegraaf,volkskrant,nrc,Nos,sbs,rtl
Neeeeeeeeeequote:Op zondag 28 april 2013 12:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
ow shit dus ajax staat toch wel onderaan,e
helaas het is wel zo....quote:
damn, op welke nieuwe media kan ik dat vinden?quote:Op zondag 28 april 2013 12:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
helaas het is wel zo....
twente staat bovenaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |