De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StonervoerSPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Oost west, mij best. *burp*Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Was het voor mij maar zo laat al..quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
A. en ik wouden trouwens gisteren die stonerfilm kijken uit de OP maar na 5 min. kwamen we allebei tot de conclusie dat het echt een te slechte film is(om daarna de eerste pokemon film te gaan kijken haha)
Your beauty never ever scared me.![]()
wtf
word net wakker.. fucking brak. over 50min werken...Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Mew vs. Mewtwo.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:27 schreef Amarantha het volgende:
A. en ik wouden trouwens gisteren die stonerfilm kijken uit de OP maar na 5 min. kwamen we allebei tot de conclusie dat het echt een te slechte film is(om daarna de eerste pokemon film te gaan kijken haha)
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Heb hem niet afgekeken haha!quote:Eigenlijk heb ik alleen het begin gezien dat ze Mewtwo ontmoeten lol
Ik moet eerlijk zijn. Toen ik anderhalve week was gestopt met wiet smoken, voelde ik me langzamer aan veel meer gefocused, gemotiveerd, fijn, energiek, etc.. moeten jullie ook een keer proberen.
Nu heb ik gisteren weer veel gesmoked en voel ik weer die luiheid.
Anyway, ben werken. Tot rond half 9.![]()
Dit -- Parkiet is mijn papa
Zie je, Vas heeft altijd gelijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:27 schreef Amarantha het volgende:
![]()
Zo slecht ja?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Same hier erg herkenbaar.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:28 schreef Unscrewed het volgende:
Ik moet eerlijk zijn. Toen ik anderhalve week was gestopt met wiet smoken, voelde ik me langzamer aan veel meer gefocused, gemotiveerd, fijn, energiek, etc.. moeten jullie ook een keer proberen.
Nu heb ik gisteren weer veel gesmoked en voel ik weer die luiheid.
Anyway, ben werken. Tot rond half 9.![]()
http://m.fok.nl/nieuws/596729They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik word tegenwoordig misselijk als ik blow. Is daar nog iets aan te doen of moet ik het maar opgeven?#YOLO![]()
Andere shop geprobeerd?quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:04 schreef maxburger het volgende:
Ik word tegenwoordig misselijk als ik blow. Is daar nog iets aan te doen of moet ik het maar opgeven?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Jezus, gister toch wat meegemaakt
Was met een vriend bij 2 meiden die spacecake gingen eten, wij zelf niet. Na een half uur begint die ene opeens keihard te janken en NEE NEE NEE te schreeuwen. Kotste daarna de hele plee onder en is in bed gaan liggen. Een halfuur later begon die ander ook, wou dat het stopte en raakte ook in paniek , ook kotsen.
Maar die maat moest weg dus ik zat daar op te passen op hun die gewoon tering hard aan het spacen waren en het niet leuk vondenook geen leuke vrijdagavond
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:45 schreef Studeur het volgende:
Jezus, gister toch wat meegemaakt
Was met een vriend bij 2 meiden die spacecake gingen eten, wij zelf niet. Na een half uur begint die ene opeens keihard te janken en NEE NEE NEE te schreeuwen. Kotste daarna de hele plee onder en is in bed gaan liggen. Een halfuur later begon die ander ook, wou dat het stopte en raakte ook in paniek , ook kotsen.
Maar die maat moest weg dus ik zat daar op te passen op hun die gewoon tering hard aan het spacen waren en het niet leuk vondenook geen leuke vrijdagavond
Ook zoiets wel eens mee gemaakt. Daarom ben ik niet zo'n fan van space cake. Je hebt de teringzooi binnen en als het niet lekker is, dan heb je pech.
Bij wiet roken kan je nog een beetje reguleren als ie niet lekker valt.![]()
Welkom.quote:
Mee eens bij ons was er een die at die smerige space brownies van het Binnenhof alsof het niks was nog nooit geblowt niks en hap twee van die dingen weg. Die is vervolgens op school in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ook zoiets wel eens mee gemaakt. Daarom ben ik niet zo'n fan van space cake. Je hebt de teringzooi binnen en als het niet lekker is, dan heb je pech.
Bij wiet roken kan je nog een beetje reguleren als ie niet lekker valt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hehehe, ik vreet eigenlijk ook altijd teveel (want lekker jwzquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Herkenbaar
Bij wiet roken kan je nog een beetje reguleren als ie niet lekker valt.) maar ben dan gewoon kneiter de kneiterstoned. Nooit badtrip of misselijk oid gelukkig.
![]()
Je moet ook gewoon mentaal sterk te zijn om het gewoon te accepteren. Als je je ertegen gaat verzetten wordt het alleen maar erger dan je denkt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehehe, ik vreet eigenlijk ook altijd teveel (want lekker jwz) maar ben dan gewoon kneiter de kneiterstoned. Nooit badtrip of misselijk oid gelukkig.
Elke keer vraag ik me toch weer af waarom ik nog rookEigenlijk is het gewoon tantoevies.
Als je net wakker wordquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:52 schreef Studeur het volgende:
Elke keer vraag ik me toch weer af waarom ik nog rookEigenlijk is het gewoon tantoevies.
Peuk in de snufferd, even chill. De wereld is dan zo mooi
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:52 schreef Studeur het volgende:
Het is best lekker op zn tijd....One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley![]()
Dat had ik op het laatst ook, dus gewoon mee gekapt. De druppel was toen ik fucking hard moest kokhalzen van een sigaret met x op, toen was het gewoon klaar.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:52 schreef Studeur het volgende:
![]()
ik vind roken aan de x juist veel lekkerderquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat had ik op het laatst ook, dus gewoon mee gekapt. De druppel was toen ik fucking hard moest kokhalzen van een sigaret met x op, toen was het gewoon klaar.
Eens.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je net wakker wordPeuk in de snufferd, even chill. De wereld is dan zo mooi
Fuck the EBU.![]()
Ja rustig maarquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:48 schreef Moira. het volgende:
Ok.
Dan niet joh
Zal vaker even komen kijken
Ik hang al in je DM![]()
![]()
Betahquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja rustig maar
Ik hang al in je DM
Fuck the EBU.![]()
Joop ofZo, Leidse shitquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]Nice. Lekker joh!
Wat heb je gerookt?![]()
Hoe is het in de hunebeddenprovincie?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:48 schreef Moira. het volgende:
Ok.
Dan niet joh
Zal vaker even komen kijkenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nachtbraker vanavond. Werd pas rond 16.00 wakker en heb van 19.00 tot 20.30 ofzo nog ff geslapenquote:Snap er niets van
![]()
![]()
Gezellig, moet ook nog wel even wakker blijvenquote:Op zondag 28 april 2013 01:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nachtbraker vanavond. Werd pas rond 16.00 wakker en heb van 19.00 tot 20.30 ofzo nog ff geslapenSnap er niets van
Mooi!quote:Op zondag 28 april 2013 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezellig, moet ook nog wel even wakker blijven
Lekker aan de blow ?![]()
Nee, bier gewoonquote:Op zondag 28 april 2013 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ZekerJij ook jointje aan het roken? Nee zeker?
Maandag begint stage weer, dus het is eventjes over met de wietpret.
Helaas![]()
![]()
Aah in Groningen toch? Tof man. Al woonruimte gevonden?quote:Op zondag 28 april 2013 01:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, bier gewoonMaandag begint stage weer, dus het is eventjes over met de wietpret.
HelaasYour beauty never ever scared me.![]()
Ja Grunn. Nee nog niet. Wel 2 op het oog. Morgen registratie ff compleet maken en dan neem ik contact met ze op. Als ik een rooster heb dan weet ik dat ik na een dienst even kan komen buurten bij ze.quote:Op zondag 28 april 2013 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah in Groningen toch? Tof man. Al woonruimte gevonden?
Als ze het goed vinden maak ik dan direct de huur over, pleur ik er een luchtbed in en mijn laptop. En dan pas halverwege volgende maand wat andere spullen die nodig zijn.![]()
Dat zou wel chill zijn als dat luktquote:Op zondag 28 april 2013 01:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja Grunn. Nee nog niet. Wel 2 op het oog. Morgen registratie ff compleet maken en dan neem ik contact met ze op. Als ik een rooster heb dan weet ik dat ik na een dienst even kan komen buurten bij ze.
Als ze het goed vinden maak ik dan direct de huur over, pleur ik er een luchtbed in en mijn laptop. En dan pas halverwege volgende maand wat andere spullen die nodig zijn.Hoop 't voor je
Ja idd. Denk wel dat het goed komt. Anders kies ik gewoon voor Zwolle. Heb daar teammanager al gesproken en die willen snel met me praten voor dienstverband. Dus dat is wel positief.quote:Op zondag 28 april 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zou wel chill zijn als dat luktHoop 't voor je
![]()
![]()
Woop Woop komt volgens mij helemaal goedquote:Op zondag 28 april 2013 01:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja idd. Denk wel dat het goed komt. Anders kies ik gewoon voor Zwolle. Heb daar teammanager al gesproken en die willen snel met me praten voor dienstverband. Dus dat is wel positief.
Moet het nog wel waarmaken op stage natuurlijkquote:Op zondag 28 april 2013 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Woop Woop komt volgens mij helemaal goed![]()
Maar ff doorzetten. Mooie afleiding enzo!![]()
Kratje bier opgedronken met huisgenoten. Muziek moet allang zachter staan :´)quote:
Je weet hoe ik woon![]()
![]()
Ik weet heul niet hoe je woont. Ben nog nooit bij je over de vloer geweest,quote:Op zondag 28 april 2013 02:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kratje bier opgedronken met huisgenoten. Muziek moet allang zachter staan :´)
Je weet hoe ik woon![]()
Kom een keer een biertje drinken zal ik zeggen.quote:Op zondag 28 april 2013 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet heul niet hoe je woont. Ben nog nooit bij je over de vloer geweest,![]()
Hahaha!quote:Op zondag 28 april 2013 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet heul niet hoe je woont. Ben nog nooit bij je over de vloer geweest,Your beauty never ever scared me.![]()
Komt wel goed. Organiseer maar een meet!quote:Op zondag 28 april 2013 02:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kom een keer een biertje drinken zal ik zeggen.![]()
Huh ik woon begeleid dus moet eerst wel vragen,maar mag vast wel.quote:Op zondag 28 april 2013 02:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt wel goed. Organiseer maar een meet!![]()
Gewoon bij het water doen in Almere. Daar bij strand. Nieuw station, parkeerplekken genoeg.quote:Op zondag 28 april 2013 02:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Huh ik woon begeleid dus moet eerst wel vragen,maar mag vast wel.![]()
Kan ook maar sommige users haten Almere dus dan komen ze niet.quote:Op zondag 28 april 2013 02:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon bij het water doen in Almere. Daar bij strand. Nieuw station, parkeerplekken genoeg.![]()
Die mis je dan ook niet toch ?quote:Op zondag 28 april 2013 02:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan ook maar sommige users haten Almere dus dan komen ze niet.
Mensen dachten ook zo over Lelystad, en je weet wat voor bazenmeet dat was.![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 02:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan ook maar sommige users haten Almere dus dan komen ze niet.
Heb wel zin in wiet.
Wel beter dat ik geen wonderdoos meer heb. Verleiding zou groot zijn op het moment![]()
![]()
Ik ga zometeen weer een stukje hardlopen.
Afgelopen nacht voor het eerst in 2 maanden weer een stukje wezen rennen, en zo'n nachtelijk rondje is altijd goed verhelderend voor de geest.
Heb ik wel gemist. Klein stukje, kilometertje of 2-3 ofzo. Lekker relaxt. Radio over de oordopjes, stukje schreeuwen om frustratie en ellende van je af te rammen. Facking lekkere adrenaline kick![]()
![]()
Ja maar jij bent lekker stonedquote:Op zondag 28 april 2013 02:24 schreef Amarantha het volgende:
Pff hardlopen is toch wel het laatste waar ik zin in heb nu
Ik vind het altijd wel lekker verhelderend voor de geest. Het is koel buiten, je komt dronken malloten tegen, je kan een beetje nadenken over het leven enzo. Van niemand last, je kan overal gewoon door rood lopen![]()
![]()
Hmm nee haha. Ik heb vorige week al genoeg gezopenquote:Wel gedronken hoor vanavond maar rustig aan dus merk er weinig van
Oh niets mis mee, gewoon lekker chillenquote:Op zondag 28 april 2013 02:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nee haha. Ik heb vorige week al genoeg gezopenWel gedronken hoor vanavond maar rustig aan dus merk er weinig van
![]()
![]()
Jepquote:Op zondag 28 april 2013 03:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh niets mis mee, gewoon lekker chillen
Mensen die stoned worden.
High zijn
![]()
Gisteren tot level 7-8 gekomen.
lang geslapen en ontbijten met een hamburgertquote:dus ja alles wel en met jou?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Klinkt goed!quote:Op zondag 28 april 2013 14:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
lang geslapen en ontbijten met een hamburgertdus ja alles wel en met jou?
Ik ben net wakker, maar ging pas om 9 uur slapen ofzo
Expres de wekker om 12 uur gezet, zodat ik vanavond nog wat slaap kan vatten. Dat was iets te vroegVond dit wel een mooie tijd
![]()
![]()
nu snel je club tegen Utreg kijken?quote:Op zondag 28 april 2013 14:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik ben net wakker, maar ging pas om 9 uur slapen ofzo
Expres de wekker om 12 uur gezet, zodat ik vanavond nog wat slaap kan vatten. Dat was iets te vroegVond dit wel een mooie tijd
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ja, het staat aan. Ben benieuwd. Hoop op een 3 punter, maar het is wel Utrecht, blijft pittig. Die gasten spelen het hele seizoen al prima voetbal.quote:![]()
Ze doen soms rare dingen daar in Utrecht dus het moet kunnen.quote:Op zondag 28 april 2013 14:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, het staat aan. Ben benieuwd. Hoop op een 3 punter, maar het is wel Utrecht, blijft pittig. Die gasten spelen het hele seizoen al prima voetbal.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
ook wel zin om te slapen. weet nog niet wat ik zal doen, vanavond bij mn ouders slapen zodat ik morgen kan douchen of niet.![]()
Met op dit moment de 6e plek mag FC utrecht absoluut neit klagenquote:Op zondag 28 april 2013 14:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, het staat aan. Ben benieuwd. Hoop op een 3 punter, maar het is wel Utrecht, blijft pittig. Die gasten spelen het hele seizoen al prima voetbal.![]()
![]()
Absoluut. Ze beginnen wel erg jong zie ik net. 23 jaar en een paar dagen gemiddeld hoor ik net. Geen toppers dat scheelt. Wel een beest van een keeper voor zo'n klein ventje die de Ruiter.quote:Op zondag 28 april 2013 14:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met op dit moment de 6e plek mag FC utrecht absoluut neit klagen
Mocht PEC winnen, dan staan we gewoon keurig 9e![]()
![]()
Ik was gister echt level 9-10.quote:Op zondag 28 april 2013 11:52 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren tot level 7-8 gekomen.Zulke wazige gedachten en het leek alsof ik in het beeld van de tv gezogen werd
![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was gister echt level 9-10.Zulke wazige gedachten en het leek alsof ik in het beeld van de tv gezogen werd
Herkenbaar.
Ik had laatst een level 8, maar in combinatie met alcohol ging ik wel verdomd hard zeg. Pittig![]()
![]()
Veel alcohol of? Ik vind dat altijd zo zonde van mn stonedheid, maximaal 3 biertjes/wijntjes voor mij danquote:Op zondag 28 april 2013 14:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]Herkenbaar.
Ik had laatst een level 8, maar in combinatie met alcohol ging ik wel verdomd hard zeg. Pittig![]()
![]()
4 of 5 halve liters. Iets teveel ja.quote:Op zondag 28 april 2013 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Veel alcohol of? Ik vind dat altijd zo zonde van mn stonedheid, maximaal 3 biertjes/wijntjes voor mij dan
Moet zeggen dat ik dat vroeger toen ik nog regelmatig blowde dat wel vaak deed. Fijn roesje altijd. Alles tintelt lekker. De wereld is een beetje vaag![]()
![]()
Af en toe is het wel lekker om keihard naar de klote te gaan, dat geef ik toequote:Op zondag 28 april 2013 14:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
4 of 5 halve liters. Iets teveel ja.
Moet zeggen dat ik dat vroeger toen ik nog regelmatig blowde dat wel vaak deed. Fijn roesje altijd. Alles tintelt lekker. De wereld is een beetje vaag![]()
![]()
Sowiesoquote:Op zondag 28 april 2013 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Af en toe is het wel lekker om keihard naar de klote te gaan, dat geef ik toe
Ga dat wel weer missen, maar kijken of ik 2 diensten kan over slaan na de stoner meet![]()
![]()
Als het ruim van tevoren gepland word kan je dan geen vrij vragen oid?quote:Op zondag 28 april 2013 14:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sowieso
Ga dat wel weer missen, maar kijken of ik 2 diensten kan over slaan na de stoner meet![]()
Wellicht. Maar het is stage, dus wil niet te veel vrij vragen. ESF/Sjoelmeet heb ik al vrij, Hemelvaartweekend heb ik familieweekend maar ga enkel die zaterdag maar heen denk ik. Verder wil ik niet meer vrij nemen. Ik wil er toch werken laterquote:Op zondag 28 april 2013 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als het ruim van tevoren gepland word kan je dan geen vrij vragen oid?![]()
![]()
Oh ja, begrijpelijk!quote:Op zondag 28 april 2013 14:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wellicht. Maar het is stage, dus wil niet te veel vrij vragen. ESF/Sjoelmeet heb ik al vrij, Hemelvaartweekend heb ik familieweekend maar ga enkel die zaterdag maar heen denk ik. Verder wil ik niet meer vrij nemen. Ik wil er toch werken later![]()
Ik hoorde 2e pinksterdag, maar daar was nog niet iedereen over uit ivm reiskosten (ov niet geldig) en omdat het op een maandag viel.![]()
wie beslist dat?quote:Op zondag 28 april 2013 15:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoorde 2e pinksterdag, maar daar was nog niet iedereen over uit ivm reiskosten (ov niet geldig) en omdat het op een maandag viel.
en waar?![]()
ja 2e pinksterdag sta ik dus ingeroosterdquote:Op zondag 28 april 2013 15:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoorde 2e pinksterdag, maar daar was nog niet iedereen over uit ivm reiskosten (ov niet geldig) en omdat het op een maandag viel.![]()
![]()
waar gaat t over?quote:Op zondag 28 april 2013 15:16 schreef Silentalarm het volgende:
Ik had vrijdag Searching for Sugarman gekeken en ik vond hem zo tof!![]()
Documentaire over de artiest rodriguez. Hij is nooit doorgebroken in US of westerse wereld, maar in zuid afrika razend populair. Muziek werd daar verspreid doormiddel van gekopieerde casettebandjes. En hij wist dus zelf niet dat hij daar zo populair was. Is toen op de een of andere manier kwijtgeraakt, ze denken dat hij dood is. In de documentaire gaan ze dan naar hem op zoek. En de rest moet je zelf kijken anders zeg ik teveel voorquote:![]()
![]()
.
![]()
Zo die zin in de TT klinkt Belgisch?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
rot op kneusquote:Op zondag 28 april 2013 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo die zin in de TT klinkt Belgisch?![]()
Amai, wat zijn we weer lief vandaagquote:
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Amai zenne, tis wa.quote:Op zondag 28 april 2013 15:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Amai, wat zijn we weer lief vandaag![]()
Maar allez heb de ge da door?quote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Neen!quote:Op zondag 28 april 2013 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar allez heb de ge da door?![]()
![]()
Dankzij de belgen die ik afgelopen vakantie ben tegengekomen zie ik belgen tegenwoordig als redelijk aparte mensen.quote:Op zondag 28 april 2013 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar allez heb de ge da door?![]()
![]()
Het is bewezen, ik moet minstens 12 uur slapen als ik vlak voor het slapen een joint rook. En ben nog steeds moe
Zwolle thuis verloren?quote:Op zondag 28 april 2013 16:26 schreef Monopoly het volgende:
Bah, geen punt gepakt in eigen huis tegen Utrecht
Zonde, zeker nu aan het eind van het seizoen.quote:Op zondag 28 april 2013 17:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Net aan, 1-2. Zwolle heerste maar helaas.
Volgende week puntje pakken in Alkmaarquote:Op zondag 28 april 2013 17:06 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zonde, zeker nu aan het eind van het seizoen.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 17:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgende week puntje pakken in Alkmaar
Kom haten![]()
![]()
Heb precies hetzelfde, broederquote:Op zondag 28 april 2013 16:08 schreef Studeur het volgende:
Het is bewezen, ik moet minstens 12 uur slapen als ik vlak voor het slapen een joint rook. En ben nog steeds moeHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Hallon!
Fc Utrechtquote:Op zondag 28 april 2013 16:26 schreef Monopoly het volgende:
Bah, geen punt gepakt in eigen huis tegen Utrecht![]()
![]()
Dit is nog steeds het stonerstopic hoor kijk maar naar de TTquote:Op zondag 28 april 2013 21:40 schreef Midnight_snack het volgende:
Hoezo is dit nou weer een voetbaltopic geworden.
![]()
Idd. Echt ik heb zo'n gruwelijke hekel aan voetbalquote:Op zondag 28 april 2013 21:40 schreef Midnight_snack het volgende:
Hoezo is dit nou weer een voetbaltopic geworden
Okequote:Op zondag 28 april 2013 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Idd. Echt ik heb zo'n gruwelijke hekel aan voetbal![]()
Genoeg voetbal voor vandaag. Tijd voor gesprek van de dag: joints rokenYour beauty never ever scared me.![]()
Ben je der al aan?!quote:Op zondag 28 april 2013 22:06 schreef Amarantha het volgende:
Genoeg voetbal voor vandaag. Tijd voor gesprek van de dag: joints roken![]()
![]()
FFuuuu net te laat thuis om nog new york pizza te bestellen. nu moet ik het doen met die zeer matige domino'sHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Domino'squote:Op zondag 28 april 2013 22:12 schreef Studeur het volgende:
FFuuuu net te laat thuis om nog new york pizza te bestellen. nu moet ik het doen met die zeer matige domino'skleffe smakeloze overpriced pizza's.
![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 22:14 schreef Amarantha het volgende:
Dat feest alleen al, alleen maar silicone mokkels en anabole boysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb ik heel erg honger en ben ik stoned, zal wel goed smaken. Alleen hij is er nog steeds nietquote:Op zondag 28 april 2013 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Domino'skleffe smakeloze overpriced pizza's.
domino's is wel veel goedkoper dan NYP trouwens
Hoelaat heb je besteld?quote:Op zondag 28 april 2013 22:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik heel erg honger en ben ik stoned, zal wel goed smaken. Alleen hij is er nog steeds nietdomino's is wel veel goedkoper dan NYP trouwens
![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 22:14 schreef Amarantha het volgende:
wat heeft hij op zich?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
VUILE ACHTERLIJKEN HIJ IS AL BIJNA 10 MINUTEN TE LAAT IK BETAAL DE PIZZA NIET MEERquote:Datum / tijd :
28 april 2013 22:41Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Je hebt ook kans dat tie niet meer komt, heb ik ook wel eens gehadquote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
VUILE ACHTERLIJKEN HIJ IS AL BIJNA 10 MINUTEN TE LAAT IK BETAAL DE PIZZA NIET MEER![]()
![]()
Hey badboy, dat hoef je niet tegen ons te schreeuwen, maak dat die bezorger wijsquote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
VUILE ACHTERLIJKEN HIJ IS AL BIJNA 10 MINUTEN TE LAAT IK BETAAL DE PIZZA NIET MEERhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
heb honger goftedomme ik moet toch ergens mijn woede kwijtquote:Op zondag 28 april 2013 22:50 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
Hey badboy, dat hoef je niet tegen ons te schreeuwen, maak dat die bezorger wijsHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Fappenquote:Op zondag 28 april 2013 22:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb honger goftedomme ik moet toch ergens mijn woede kwijthttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
hihihi dat ben ik, en nu rij ik weer snel door![]()
![]()
stomp hem naar de vlakte!quote:
Hoek hem op zijn neus!
Bijt hem in zijn rug!
Trek aan zijn piemel!
doet ie de deur openquote:Op zondag 28 april 2013 22:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Zal je zien dat ie die pizza gewoon netjes betaald
bezorger : sorry we zijn wat laat
studeur : hihihi geeft niks hoor, hier heb je de 5 euro voor de pizza en nog 5 euro fooi, doeiiihttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Fooiquote:Op zondag 28 april 2013 22:55 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
doet ie de deur open
studeur : hihihi geeft niks hoor, hier heb je de 5 euro voor de pizza en nog 5 euro fooi, doeiii![]()
![]()
we wachten in spanning af....https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
padadadammmhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Ja tuurlijk, zelfs fooi gegeven.quote:Op zondag 28 april 2013 22:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Zal je zien dat ie die pizza gewoon netjes betaald
Die jongen moet overwerken om mijn pizza te bezorgen en krijgt een hongerloontje van 3 euro per uur.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, zelfs fooi gegeven.
Die jongen moet overwerken om mijn pizza te bezorgen en krijgt een hongerloontje van 3 euro per uur.so on pointquote:Op zondag 28 april 2013 22:55 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
doet ie de deur open
studeur : hihihi geeft niks hoor, hier heb je de 5 euro voor de pizza en nog 5 euro fooi, doeiii![]()
![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Die jongen moet overwerken om mijn pizza te bezorgen en krijgt een hongerloontje van 3 euro per uur.wat zei ik jullie!quote:Op zondag 28 april 2013 22:55 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
doet ie de deur open
studeur : hihihi geeft niks hoor, hier heb je de 5 euro voor de pizza en nog 5 euro fooi, doeiii
wel netjes van je trouwenshttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Nou niet bepaald lekker. Zowat koud en er zat geeneens sla bij (pizza shoarma)Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
en toch krijgt hij meer per uur dan wij bij de AHquote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Die jongen moet overwerken om mijn pizza te bezorgen en krijgt een hongerloontje van 3 euro per uur.
Betaalt de AH zo weinig?quote:Op zondag 28 april 2013 23:00 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
en toch krijgt hij meer per uur dan wij bij de AHOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
Ligt er maar aan of het druk is of niet en wat voor mensen je treft. Heb het 1 dag gedaan en verder dan 3 euro fooi per uur kwam ik niet. Wel 1 keer 2 wijven die 5 euro fooi gavenquote:Op zondag 28 april 2013 23:00 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
en toch krijgt hij meer per uur dan wij bij de AH
iets van 4,50 in het uur, maar hoeveel fooi denk je dat zo'n bezorger krijgt?quote:https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Zo veel? Ik werk me de pleuris voor 7 per uurquote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee juist veel. vandaag in 3 uurtjes bijna 40 euro verdiend
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
jezus je gaat zeker op je knietjesquote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee juist veel. vandaag in 3 uurtjes bijna 40 euro verdiend
dubbel betaald op zondag hehquote:Op zondag 28 april 2013 23:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zo veel? Ik werk me de pleuris voor 7 per uurHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
hoe de fuck kun je nou 40 euro krijgen voor 3 uur, dat is meer dan 10 euro per uur manhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
aaahh laat maarquote:quote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef WarmZaad het volgende:
hoe de fuck kun je nou 40 euro krijgen voor 3 uur, dat is meer dan 10 euro per uur manhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Zou ik ook voor bukken, maar ik buk al voor euroshopperquote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef WarmZaad het volgende:
hoe de fuck kun je nou 40 euro krijgen voor 3 uur, dat is meer dan 10 euro per uur man
Stuur ff door naar mijquote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef Studeur het volgende:
Ik krijg dit niet meer weg, 1/3e over, die eet mn hond wel op.
doe je snel als je ondertussen ook nog FOKT!quote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef Studeur het volgende:
Ik krijg dit niet meer weg, 1/3e over, die eet mn hond wel op.https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
iets van 4,50 in het uur, maar hoeveel fooi denk je dat zo'n bezorger krijgt?![]()
niet lang meer, euroshopper gaat eruitquote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zou ik ook voor bukken, maar ik buk al voor euroshopperhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
AH Basicquote:Op zondag 28 april 2013 23:05 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
niet lang meer, euroshopper gaat eruit_
nouja toen ik 16 was verdiende ik 4,50 per uurquote:
ik ben nu geen 16 meer en werk ook niet meer bij de AH
dat jaquote:
RIP het eenvoudigste, simpelste, eerlijkste en goedkoopste merk in de schappenquote:Op zondag 28 april 2013 23:05 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
niet lang meer, euroshopper gaat eruitquote:Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Gisteravond zo godsallerjezus knetter dat ik gewoon moeite had met m'n kleding uittrekken toen ik m'n bed in wilde
Ik zorg gewoon dat ik dit baantje houdt tot mn 23e, dan krijg ik op zondag 26 euro per uur
Mwehe, maar AH verdient echt wel lekker hoor vergeleken met ander werk, natuurlijk die 200% op zondag, en ik werk elke zondag, en die ah bonuskaart waarmee je 75 per kwartaal erbij kan vangenquote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
nouja toen ik 16 was verdiende ik 4,50 per uur
ik ben nu geen 16 meer en werk ook niet meer bij de AH![]()
![]()
zo snel je baas het daar niet mee eens is kun je er nog weinig tegen in brengenquote:Op zondag 28 april 2013 23:07 schreef Studeur het volgende:
Ik zorg gewoon dat ik dit baantje houdt tot mn 23e, dan krijg ik op zondag 26 euro per uurhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
?quote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
en die ah bonuskaart waarmee je 75 per kwartaal erbij kan vangen![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mwehe, maar AH verdient echt wel lekker hoor vergeleken met ander werk, natuurlijk die 200% op zondag, en ik werk elke zondag, en die ah bonuskaart waarmee je 75 per kwartaal erbij kan vangen
dat was idd nicequote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mwehe, maar AH verdient echt wel lekker hoor vergeleken met ander werk, natuurlijk die 200% op zondag, en ik werk elke zondag, en die ah bonuskaart waarmee je 75 per kwartaal erbij kan vangengewoon met niks doen 75 euro elke 3 maand krijgen
![]()
hoe oud ben jij dan?https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
AH naait me wel steeds vaker, had woensdag tot 22:00 gewerkt en op internet kan je zien wat ze invoeren als eindtijd, had die flikker 21:15 ingevuldEven gemeld bij de manager.
Je krijgt zo'n persoonlijke AH bonuskaart, als je die laat scannen gaat krijg je 10% van je aankoopbedrag terug met een maximum van 75 per kwartaalquote:.
![]()
19quote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
dat was idd nicegewoon met niks doen 75 euro elke 3 maand krijgen
![]()
hoe oud ben jij dan?![]()
![]()
je krijgt een pas, stel je koopt voor 100 euro boodschappen bij AH, komt er 10 euro op die kaart te staat, er komt maximaal 75 euro op die kaart te staan die ze elke 3 maand uitbetalen, dus voor minimaal voor 750 euro boodschappen doen bij AH en je krijgt 75 euriesquote:,
Helemaal vergeten, morgen koninginnenachtgewoon feesten terwijl het weekend al voorbij is
die heb je zeker toevallig nooit bij jequote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je krijgt zo'n persoonlijke AH bonuskaart, als je die laat scannen gaat krijg je 10% van je aankoopbedrag terug met een maximum van 75 per kwartaal.
![]()
![]()
Bij de AH werken overigens alléén maar van die lekkere schattige meisjes die je compleet uit elkaar wil trekken
en je werkt er nog steeds?quote:
Nee want jij krijgt het niet, ik krijg het geldquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
die heb je zeker toevallig nooit bij je.
![]()
Bedankt voor de reminderquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Studeur het volgende:
Helemaal vergeten, morgen koninginnenachtgewoon feesten terwijl het weekend al voorbij is
![]()
![]()
gewoon inleveren verdommequote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want jij krijgt het niet, ik krijg het geld.
![]()
![]()
oh hier heb je zo gelijk he, ik was constant geil vroeger op het werkquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Onorgineel het volgende:
Bij de AH werken overigens alléén maar van die lekkere schattige meisjes die je compleet uit elkaar wil trekken
"Mag ik je ID even zienquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Onorgineel het volgende:
Bij de AH werken overigens alléén maar van die lekkere schattige meisjes die je compleet uit elkaar wil trekken![]()
" En dan met grote ogen tegen je opkijken als ze zien hoe ver je al boven hun leeftijd zit.
Wat.quote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Onorgineel het volgende:
behalve kassa, marokkaanse kassabitches.![]()
vaseline is zeker ook zo'n meisje
Ik had altijd hele gesprekken met ze bij de klantenservicebaliequote:Op zondag 28 april 2013 23:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
"Mag ik je ID even zien![]()
" En dan met grote ogen tegen je opkijken als ze zien hoe ver je al boven hun leeftijd zit.
als ik peuken ging halen toen ik nog rookte mrja niks gehosseld en nu rook ik niet meer dus mja
kassa ja? of vul je vakken?quote:Op zondag 28 april 2013 23:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat.
behalve kassa, marokkaanse kassabitches.https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
mijn fantasie, mijn beeld over vaseline, wegquote:wat doe je
Nee ik sta op de broodafdeling en als ze me nodig hebben dan doe ik ook vakkenvullen ja, maar dat is meer vlees en zuivel enz.quote:![]()
![]()
hee zou je ipv zo'n zakje met 2 croissantjes er maar eentje los in een zakje kunnen doen voor me?quote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik sta op de broodafdeling en als ze me nodig hebben dan doe ik ook vakkenvullen ja, maar dat is meer vlees en zuivel enz.
ook last van pubers die niet willen wachten op hun frikandellenbroodjes zeker?quote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik sta op de broodafdeling en als ze me nodig hebben dan doe ik ook vakkenvullen ja, maar dat is meer vlees en zuivel enz.https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Sorry broeder. Liever nu dan later.quote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
mijn fantasie, mijn beeld over vaseline, wegwat doe je
#hardewerkelijkheidje.
![]()
bedankt dan maar makkerquote:Op zondag 28 april 2013 23:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry broeder. Liever nu dan later.#hardewerkelijkheidje.
NEE JE VREET ER MAAR 2quote:Op zondag 28 april 2013 23:16 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
hee zou je ipv zo'n zakje met 2 croissantjes er maar eentje los in een zakje kunnen doen voor me?Nee gelukkig niet, maar er zit wel een middelbare school in de buurt dus als het pauze is komen die 1ste t/m 3e klassers stoer doenquote:Op zondag 28 april 2013 23:16 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ook last van pubers die niet willen wachten op hun frikandellenbroodjes zeker?.
![]()
Marokkaanse meisjes kunnen er ook uitzien om compleet uit elkaar te trekken hoorquote:Op zondag 28 april 2013 23:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat.
behalve kassa, marokkaanse kassabitches.![]()
"hee bitch paas me die frikandellebroodje dan heh"quote:Op zondag 28 april 2013 23:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NEE JE VREET ER MAAR 2
[..]
Nee gelukkig niet, maar er zit wel een middelbare school in de buurt dus als het pauze is komen die 1ste t/m 3e klassers stoer doen.
en daar sta je dan in je pakje en zul je hem moeten gehoorzamen
deze herinner ik me nog van de middelbare school, altijd in de pauzes frikandelbroodjes en energydrinks halenquote:Op zondag 28 april 2013 23:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, maar er zit wel een middelbare school in de buurt dus als het pauze is komen die 1ste t/m 3e klassers stoer doen.
_
gewoon de broek aantrekken en op je strepen staan vassy van mequote:Op zondag 28 april 2013 23:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NEE JE VREET ER MAAR 2
[..]
Of gewoon liquiderenquote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
gewoon de broek aantrekken en op je strepen staan vassy van me
En ze dan binnendsmonds vervloeken en vies nakijken als ze zich omdraaien, zo hoort het.quote:Op zondag 28 april 2013 23:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
"hee bitch paas me die frikandellebroodje dan heh"
en daar sta je dan in je pakje en zul je hem moeten gehoorzamen![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 23:18 schreef Studeur het volgende:
[..]
"hee bitch paas me die frikandellebroodje dan heh"
en daar sta je dan in je pakje en zul je hem moeten gehoorzamen![]()
![]()
Moet je eens als levend standbeeld bij gaan verdienen. Dan is 50-75 euro per uur niet raar.quote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef WarmZaad het volgende:
hoe de fuck kun je nou 40 euro krijgen voor 3 uur, dat is meer dan 10 euro per uur man
Alleen jammer dat het zo moeilijk is om aan een leuke hoeveelheid uren te komen. Dan toch maar een suf kantoorbaantje, maar weten dat je elke week weer 40 uur werk hebt.
Zo zit ik er wel bij ja nuquote:
Wetende dat slapen compleet kansloos zal zijn
Moet morgenochtend om 13.00 (uitgerust) in Groningen zijn dus de wekker staat op 07.30![]()
![]()
Grunn.quote:Op zondag 28 april 2013 23:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo zit ik er wel bij ja nu
Moet morgenochtend om 13.00 (uitgerust) in Groningen zijn dus de wekker staat op 07.30
Ik zal je opwachten.![]()
wiet? melatonine?quote:Op zondag 28 april 2013 23:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo zit ik er wel bij ja nu
Moet morgenochtend om 13.00 (uitgerust) in Groningen zijn dus de wekker staat op 07.30Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Ik heb hem meestal op wedstrijddagen opstaan, maar nu de kroning er aan komt even het landsbelang voorop stellenquote:Op zondag 28 april 2013 23:57 schreef Sjors_Peter het volgende:
Subtiel je pec zwolle uit je ava gehaald :p![]()
![]()
Mwoah, lijkt me niet zo verstandigquote:
Zo maar eens een pizza bouwen, en dan kijken of ik rond een uur of 3 nog wat slaap kan vatten.![]()
Dat waardeer ikquote:Op maandag 29 april 2013 00:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We moesten nog even extra lief zijn omdat we het even over voetbal hadden vanmiddag.Your beauty never ever scared me.![]()
Wat lief. Ik doe het zelfde!quote:Op maandag 29 april 2013 00:16 schreef Onorgineel het volgende:
Mijn blow zometeen draag ik op aan jullie
Raarste Omegle gesprek ooitquote:You're chatting with a random stranger. Say hello!
You and stranger speak the same language.
Stranger is using Omegle's mobile Web site (omegle.com on a phone or tablet)
Stranger: Hee
You: faggot get off your phone
You: draining battery
Stranger: Ja je praat nederlands of stfu
You: Hou je bek
You: Ga mij niet commanderen
Stranger: Ja weeeel
You: Heb je ervaring met Magische Truffels of Paddos?
You: Of wiet/hasj?
Stranger: Doe ik ook bij je moeder
You: Of andere shit
You: XTC
You: Speed
Stranger: Ja wel met wiet/hasj
You: Coolstorybro needs more dragons
Stranger: Grapje hihi
You: ..schijnheilig
Stranger: Wat doe je nou grappig man
Stranger: Kk sukkel
You: zeker omdat deze samenleving drugs in een slecht daglicht zet
You: umadbro
You: balls with juice
Stranger: Ja wiet is toch gewoon natuur??
You: Precies
Stranger: Tis een plantje
You: THC
Stranger: Hoe kan dat illegaal zijn
You: Is het ook niet
Stranger: Wel
You: In NL dan lol
Stranger: Wordt gedoogd
Stranger: Maar is wel illegaal
You: Daarom kan je het kopen in coffeeshops
You: ..
Stranger: Zoek op dan
You: Gevonden
You: Maar waarom mogen koffieshops het verkopen dan?
You: Nederland is het scheefste land ter wereld qua wetten
You: Droge paddo's zijn illegaal, natte niet.Ook zoiets. Gewoon hetzelfde effect geven ze
You: achja
Stranger: De aanlevering naar de coffeeshop is illegaal
Stranger: Maar ze gedogen het andere gaat alles via illegale circuit
You: Scheef
You: Scheef
Stranger: Ik ga weer
Stranger: Later
Your conversational partner has disconnected.Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:quote:quote:quote:quote:quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
![]()
Weltrusten mensen.
Goedemorgen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Goede morgenquote:![]()
Morguhh en veeeeeel succes manquote:Op maandag 29 april 2013 08:27 schreef Monopoly het volgende:
Mogguh, op naar Groningen!
1e stage dag, ben benieuwd!![]()
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
succesquote:Op maandag 29 april 2013 08:27 schreef Monopoly het volgende:
Mogguh, op naar Groningen!
1e stage dag, ben benieuwd!![]()
Hahahhaa Ga met de bus danquote:
Trein
Jij was ook niet slim genoeg om vandaag vrij te nemen?quote:Op maandag 29 april 2013 08:44 schreef Olment het volgende:
[..]
Goede morgen![]()
[..]
Morguhh en veeeeeel succes man![]()
Tuurlijk niet.. half NL heeft vrij.. Rustige dag dusquote:Op maandag 29 april 2013 09:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij was ook niet slim genoeg om vandaag vrij te nemen?![]()
(Voor zover dat niet altijd is
)
Dat is bij mij altijd de laatste tijd.quote:Op maandag 29 april 2013 09:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. half NL heeft vrij.. Rustige dag dus![]()
(Voor zover dat niet altijd is
)
Alleen als ik nou vrij had gevraagd had ik een weekend van vier dagen.
Pff.. ff weekendje Milaan xDquote:Op maandag 29 april 2013 09:18 schreef OllieWilliams het volgende:
Weekendje Milaan geweest, als ik thuis ben maar eens een jointje roken
Lekker man.. Laat die jonko smaken
Tja tja... Kut voor jequote:Op maandag 29 april 2013 09:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is bij mij altijd de laatste tijd.Alleen als ik nou vrij had gevraagd had ik een weekend van vier dagen.
Tja..quote:
woensdag is een betere dag om vrij te nemen.quote:Op maandag 29 april 2013 09:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij was ook niet slim genoeg om vandaag vrij te nemen?
Voor mensen die wel vrij mogen nemen.![]()
![]()
Misschien neem ik 6 mei nog vrij. Woensdag plan ik mezelf misschien in een avonddienst in, voor de zekerheid.quote:Op maandag 29 april 2013 09:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
woensdag is een betere dag om vrij te nemen.
Voor mensen die wel vrij mogen nemen.
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: