Kan ook maar sommige users haten Almere dus dan komen ze niet.quote:Op zondag 28 april 2013 02:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon bij het water doen in Almere. Daar bij strand. Nieuw station, parkeerplekken genoeg.
Die mis je dan ook niet toch ?quote:Op zondag 28 april 2013 02:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan ook maar sommige users haten Almere dus dan komen ze niet.
quote:Op zondag 28 april 2013 02:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kan ook maar sommige users haten Almere dus dan komen ze niet.
Ja maar jij bent lekker stonedquote:Op zondag 28 april 2013 02:24 schreef Amarantha het volgende:
Pff hardlopen is toch wel het laatste waar ik zin in heb nu
Hmm nee haha. Ik heb vorige week al genoeg gezopenquote:
Oh niets mis mee, gewoon lekker chillenquote:Op zondag 28 april 2013 02:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nee haha. Ik heb vorige week al genoeg gezopenWel gedronken hoor vanavond maar rustig aan dus merk er weinig van
Jepquote:Op zondag 28 april 2013 03:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh niets mis mee, gewoon lekker chillen
lang geslapen en ontbijten met een hamburgertquote:
Klinkt goed!quote:Op zondag 28 april 2013 14:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
lang geslapen en ontbijten met een hamburgertdus ja alles wel en met jou?
nu snel je club tegen Utreg kijken?quote:Op zondag 28 april 2013 14:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik ben net wakker, maar ging pas om 9 uur slapen ofzo
Expres de wekker om 12 uur gezet, zodat ik vanavond nog wat slaap kan vatten. Dat was iets te vroegVond dit wel een mooie tijd
Ja, het staat aan. Ben benieuwd. Hoop op een 3 punter, maar het is wel Utrecht, blijft pittig. Die gasten spelen het hele seizoen al prima voetbal.quote:
Ze doen soms rare dingen daar in Utrecht dus het moet kunnen.quote:Op zondag 28 april 2013 14:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, het staat aan. Ben benieuwd. Hoop op een 3 punter, maar het is wel Utrecht, blijft pittig. Die gasten spelen het hele seizoen al prima voetbal.
Met op dit moment de 6e plek mag FC utrecht absoluut neit klagenquote:Op zondag 28 april 2013 14:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, het staat aan. Ben benieuwd. Hoop op een 3 punter, maar het is wel Utrecht, blijft pittig. Die gasten spelen het hele seizoen al prima voetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |