Nachtbraker vanavond. Werd pas rond 16.00 wakker en heb van 19.00 tot 20.30 ofzo nog ff geslapenquote:
Gezellig, moet ook nog wel even wakker blijvenquote:Op zondag 28 april 2013 01:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nachtbraker vanavond. Werd pas rond 16.00 wakker en heb van 19.00 tot 20.30 ofzo nog ff geslapenSnap er niets van
Mooi!quote:Op zondag 28 april 2013 01:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gezellig, moet ook nog wel even wakker blijven
Nee, bier gewoonquote:Op zondag 28 april 2013 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
ZekerJij ook jointje aan het roken? Nee zeker?
Aah in Groningen toch? Tof man. Al woonruimte gevonden?quote:Op zondag 28 april 2013 01:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, bier gewoonMaandag begint stage weer, dus het is eventjes over met de wietpret.
Helaas
Ja Grunn. Nee nog niet. Wel 2 op het oog. Morgen registratie ff compleet maken en dan neem ik contact met ze op. Als ik een rooster heb dan weet ik dat ik na een dienst even kan komen buurten bij ze.quote:Op zondag 28 april 2013 01:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah in Groningen toch? Tof man. Al woonruimte gevonden?
Dat zou wel chill zijn als dat luktquote:Op zondag 28 april 2013 01:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja Grunn. Nee nog niet. Wel 2 op het oog. Morgen registratie ff compleet maken en dan neem ik contact met ze op. Als ik een rooster heb dan weet ik dat ik na een dienst even kan komen buurten bij ze.
Als ze het goed vinden maak ik dan direct de huur over, pleur ik er een luchtbed in en mijn laptop. En dan pas halverwege volgende maand wat andere spullen die nodig zijn.
Ja idd. Denk wel dat het goed komt. Anders kies ik gewoon voor Zwolle. Heb daar teammanager al gesproken en die willen snel met me praten voor dienstverband. Dus dat is wel positief.quote:Op zondag 28 april 2013 01:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zou wel chill zijn als dat luktHoop 't voor je
Woop Woop komt volgens mij helemaal goedquote:Op zondag 28 april 2013 01:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja idd. Denk wel dat het goed komt. Anders kies ik gewoon voor Zwolle. Heb daar teammanager al gesproken en die willen snel met me praten voor dienstverband. Dus dat is wel positief.
Moet het nog wel waarmaken op stage natuurlijkquote:Op zondag 28 april 2013 01:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Woop Woop komt volgens mij helemaal goed
Kratje bier opgedronken met huisgenoten. Muziek moet allang zachter staan :´)quote:
Ik weet heul niet hoe je woont. Ben nog nooit bij je over de vloer geweest,quote:Op zondag 28 april 2013 02:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kratje bier opgedronken met huisgenoten. Muziek moet allang zachter staan :´)
Je weet hoe ik woon
Kom een keer een biertje drinken zal ik zeggen.quote:Op zondag 28 april 2013 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet heul niet hoe je woont. Ben nog nooit bij je over de vloer geweest,
Hahaha!quote:Op zondag 28 april 2013 02:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet heul niet hoe je woont. Ben nog nooit bij je over de vloer geweest,
Komt wel goed. Organiseer maar een meet!quote:Op zondag 28 april 2013 02:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kom een keer een biertje drinken zal ik zeggen.
Huh ik woon begeleid dus moet eerst wel vragen,maar mag vast wel.quote:Op zondag 28 april 2013 02:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt wel goed. Organiseer maar een meet!
Gewoon bij het water doen in Almere. Daar bij strand. Nieuw station, parkeerplekken genoeg.quote:Op zondag 28 april 2013 02:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Huh ik woon begeleid dus moet eerst wel vragen,maar mag vast wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |