Als je net wakker wordquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:52 schreef Studeur het volgende:
Elke keer vraag ik me toch weer af waarom ik nog rookEigenlijk is het gewoon tantoevies.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:52 schreef Studeur het volgende:
Elke keer vraag ik me toch weer af waarom ik nog rookEigenlijk is het gewoon tantoevies.
Dat had ik op het laatst ook, dus gewoon mee gekapt. De druppel was toen ik fucking hard moest kokhalzen van een sigaret met x op, toen was het gewoon klaar.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:52 schreef Studeur het volgende:
ik vind roken aan de x juist veel lekkerderquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat had ik op het laatst ook, dus gewoon mee gekapt. De druppel was toen ik fucking hard moest kokhalzen van een sigaret met x op, toen was het gewoon klaar.
Eens.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je net wakker wordPeuk in de snufferd, even chill. De wereld is dan zo mooi
Ja rustig maarquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:48 schreef Moira. het volgende:
Ok.
Dan niet joh
Zal vaker even komen kijken
Betahquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja rustig maar
Ik hang al in je DM
Joop ofZo, Leidse shitquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]Nice. Lekker joh!
Wat heb je gerookt?
Hoe is het in de hunebeddenprovincie?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:48 schreef Moira. het volgende:
Ok.
Dan niet joh
Zal vaker even komen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |