Zou ik ook voor bukken, maar ik buk al voor euroshopperquote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef WarmZaad het volgende:
hoe de fuck kun je nou 40 euro krijgen voor 3 uur, dat is meer dan 10 euro per uur man
Stuur ff door naar mijquote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef Studeur het volgende:
Ik krijg dit niet meer weg, 1/3e over, die eet mn hond wel op.
doe je snel als je ondertussen ook nog FOKT!quote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef Studeur het volgende:
Ik krijg dit niet meer weg, 1/3e over, die eet mn hond wel op.
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
iets van 4,50 in het uur, maar hoeveel fooi denk je dat zo'n bezorger krijgt?
niet lang meer, euroshopper gaat eruitquote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zou ik ook voor bukken, maar ik buk al voor euroshopper
AH Basicquote:Op zondag 28 april 2013 23:05 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
niet lang meer, euroshopper gaat eruit
nouja toen ik 16 was verdiende ik 4,50 per uurquote:
dat jaquote:
RIP het eenvoudigste, simpelste, eerlijkste en goedkoopste merk in de schappenquote:Op zondag 28 april 2013 23:05 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
niet lang meer, euroshopper gaat eruit
quote:
Mwehe, maar AH verdient echt wel lekker hoor vergeleken met ander werk, natuurlijk die 200% op zondag, en ik werk elke zondag, en die ah bonuskaart waarmee je 75 per kwartaal erbij kan vangenquote:Op zondag 28 april 2013 23:06 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
nouja toen ik 16 was verdiende ik 4,50 per uur
ik ben nu geen 16 meer en werk ook niet meer bij de AH
zo snel je baas het daar niet mee eens is kun je er nog weinig tegen in brengenquote:Op zondag 28 april 2013 23:07 schreef Studeur het volgende:
Ik zorg gewoon dat ik dit baantje houdt tot mn 23e, dan krijg ik op zondag 26 euro per uur
?quote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
en die ah bonuskaart waarmee je 75 per kwartaal erbij kan vangen
quote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mwehe, maar AH verdient echt wel lekker hoor vergeleken met ander werk, natuurlijk die 200% op zondag, en ik werk elke zondag, en die ah bonuskaart waarmee je 75 per kwartaal erbij kan vangen
dat was idd nicequote:Op zondag 28 april 2013 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mwehe, maar AH verdient echt wel lekker hoor vergeleken met ander werk, natuurlijk die 200% op zondag, en ik werk elke zondag, en die ah bonuskaart waarmee je 75 per kwartaal erbij kan vangen
Je krijgt zo'n persoonlijke AH bonuskaart, als je die laat scannen gaat krijg je 10% van je aankoopbedrag terug met een maximum van 75 per kwartaalquote:
19quote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
dat was idd nicegewoon met niks doen 75 euro elke 3 maand krijgen
![]()
hoe oud ben jij dan?
je krijgt een pas, stel je koopt voor 100 euro boodschappen bij AH, komt er 10 euro op die kaart te staat, er komt maximaal 75 euro op die kaart te staan die ze elke 3 maand uitbetalen, dus voor minimaal voor 750 euro boodschappen doen bij AH en je krijgt 75 euriesquote:
die heb je zeker toevallig nooit bij jequote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je krijgt zo'n persoonlijke AH bonuskaart, als je die laat scannen gaat krijg je 10% van je aankoopbedrag terug met een maximum van 75 per kwartaal.
en je werkt er nog steeds?quote:
Nee want jij krijgt het niet, ik krijg het geldquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
die heb je zeker toevallig nooit bij je
Bedankt voor de reminderquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Studeur het volgende:
Helemaal vergeten, morgen koninginnenachtgewoon feesten terwijl het weekend al voorbij is
gewoon inleveren verdommequote:Op zondag 28 april 2013 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee want jij krijgt het niet, ik krijg het geld.
oh hier heb je zo gelijk he, ik was constant geil vroeger op het werkquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Onorgineel het volgende:
Bij de AH werken overigens alléén maar van die lekkere schattige meisjes die je compleet uit elkaar wil trekken
"Mag ik je ID even zienquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Onorgineel het volgende:
Bij de AH werken overigens alléén maar van die lekkere schattige meisjes die je compleet uit elkaar wil trekken
Wat.quote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Onorgineel het volgende:
Ik had altijd hele gesprekken met ze bij de klantenservicebaliequote:Op zondag 28 april 2013 23:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
"Mag ik je ID even zien![]()
" En dan met grote ogen tegen je opkijken als ze zien hoe ver je al boven hun leeftijd zit.
kassa ja? of vul je vakken?quote:Op zondag 28 april 2013 23:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat.
behalve kassa, marokkaanse kassabitches.
mijn fantasie, mijn beeld over vaseline, wegquote:
Nee ik sta op de broodafdeling en als ze me nodig hebben dan doe ik ook vakkenvullen ja, maar dat is meer vlees en zuivel enz.quote:
hee zou je ipv zo'n zakje met 2 croissantjes er maar eentje los in een zakje kunnen doen voor me?quote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik sta op de broodafdeling en als ze me nodig hebben dan doe ik ook vakkenvullen ja, maar dat is meer vlees en zuivel enz.
ook last van pubers die niet willen wachten op hun frikandellenbroodjes zeker?quote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik sta op de broodafdeling en als ze me nodig hebben dan doe ik ook vakkenvullen ja, maar dat is meer vlees en zuivel enz.
Sorry broeder. Liever nu dan later.quote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
mijn fantasie, mijn beeld over vaseline, wegwat doe je
bedankt dan maar makkerquote:Op zondag 28 april 2013 23:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sorry broeder. Liever nu dan later.#hardewerkelijkheidje.
NEE JE VREET ER MAAR 2quote:Op zondag 28 april 2013 23:16 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
hee zou je ipv zo'n zakje met 2 croissantjes er maar eentje los in een zakje kunnen doen voor me?
Nee gelukkig niet, maar er zit wel een middelbare school in de buurt dus als het pauze is komen die 1ste t/m 3e klassers stoer doenquote:Op zondag 28 april 2013 23:16 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ook last van pubers die niet willen wachten op hun frikandellenbroodjes zeker?
Marokkaanse meisjes kunnen er ook uitzien om compleet uit elkaar te trekken hoorquote:Op zondag 28 april 2013 23:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat.
behalve kassa, marokkaanse kassabitches.
"hee bitch paas me die frikandellebroodje dan heh"quote:Op zondag 28 april 2013 23:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NEE JE VREET ER MAAR 2
[..]
Nee gelukkig niet, maar er zit wel een middelbare school in de buurt dus als het pauze is komen die 1ste t/m 3e klassers stoer doen.
deze herinner ik me nog van de middelbare school, altijd in de pauzes frikandelbroodjes en energydrinks halenquote:Op zondag 28 april 2013 23:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, maar er zit wel een middelbare school in de buurt dus als het pauze is komen die 1ste t/m 3e klassers stoer doen.
gewoon de broek aantrekken en op je strepen staan vassy van mequote:Op zondag 28 april 2013 23:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NEE JE VREET ER MAAR 2
[..]
Of gewoon liquiderenquote:Op zondag 28 april 2013 23:19 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
gewoon de broek aantrekken en op je strepen staan vassy van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |