doet ie de deur openquote:Op zondag 28 april 2013 22:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Zal je zien dat ie die pizza gewoon netjes betaald
Fooiquote:Op zondag 28 april 2013 22:55 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
doet ie de deur open
bezorger : sorry we zijn wat laat
studeur : hihihi geeft niks hoor, hier heb je de 5 euro voor de pizza en nog 5 euro fooi, doeiii
Ja tuurlijk, zelfs fooi gegeven.quote:Op zondag 28 april 2013 22:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Zal je zien dat ie die pizza gewoon netjes betaald
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, zelfs fooi gegeven.
Die jongen moet overwerken om mijn pizza te bezorgen en krijgt een hongerloontje van 3 euro per uur.
so on pointquote:Op zondag 28 april 2013 22:55 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
doet ie de deur open
studeur : hihihi geeft niks hoor, hier heb je de 5 euro voor de pizza en nog 5 euro fooi, doeiii
quote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Die jongen moet overwerken om mijn pizza te bezorgen en krijgt een hongerloontje van 3 euro per uur.
wat zei ik jullie!quote:Op zondag 28 april 2013 22:55 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
doet ie de deur open
en toch krijgt hij meer per uur dan wij bij de AHquote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Betaalt de AH zo weinig?quote:Op zondag 28 april 2013 23:00 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
en toch krijgt hij meer per uur dan wij bij de AH
Ligt er maar aan of het druk is of niet en wat voor mensen je treft. Heb het 1 dag gedaan en verder dan 3 euro fooi per uur kwam ik niet. Wel 1 keer 2 wijven die 5 euro fooi gavenquote:Op zondag 28 april 2013 23:00 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
en toch krijgt hij meer per uur dan wij bij de AH
iets van 4,50 in het uur, maar hoeveel fooi denk je dat zo'n bezorger krijgt?quote:
Zo veel? Ik werk me de pleuris voor 7 per uurquote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee juist veel. vandaag in 3 uurtjes bijna 40 euro verdiend
jezus je gaat zeker op je knietjesquote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee juist veel. vandaag in 3 uurtjes bijna 40 euro verdiend
dubbel betaald op zondag hehquote:Op zondag 28 april 2013 23:03 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zo veel? Ik werk me de pleuris voor 7 per uur
aaahh laat maarquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef WarmZaad het volgende:
hoe de fuck kun je nou 40 euro krijgen voor 3 uur, dat is meer dan 10 euro per uur man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |