Absoluut. Ze beginnen wel erg jong zie ik net. 23 jaar en een paar dagen gemiddeld hoor ik net. Geen toppers dat scheelt. Wel een beest van een keeper voor zo'n klein ventje die de Ruiter.quote:Op zondag 28 april 2013 14:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met op dit moment de 6e plek mag FC utrecht absoluut neit klagen
Ik was gister echt level 9-10.quote:Op zondag 28 april 2013 11:52 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren tot level 7-8 gekomen.
quote:Op zondag 28 april 2013 14:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik was gister echt level 9-10.Zulke wazige gedachten en het leek alsof ik in het beeld van de tv gezogen werd
Veel alcohol of? Ik vind dat altijd zo zonde van mn stonedheid, maximaal 3 biertjes/wijntjes voor mij danquote:Op zondag 28 april 2013 14:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]Herkenbaar.
Ik had laatst een level 8, maar in combinatie met alcohol ging ik wel verdomd hard zeg. Pittig
4 of 5 halve liters. Iets teveel ja.quote:Op zondag 28 april 2013 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Veel alcohol of? Ik vind dat altijd zo zonde van mn stonedheid, maximaal 3 biertjes/wijntjes voor mij dan
Af en toe is het wel lekker om keihard naar de klote te gaan, dat geef ik toequote:Op zondag 28 april 2013 14:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
4 of 5 halve liters. Iets teveel ja.
Moet zeggen dat ik dat vroeger toen ik nog regelmatig blowde dat wel vaak deed. Fijn roesje altijd. Alles tintelt lekker. De wereld is een beetje vaag
Sowiesoquote:Op zondag 28 april 2013 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Af en toe is het wel lekker om keihard naar de klote te gaan, dat geef ik toe
Als het ruim van tevoren gepland word kan je dan geen vrij vragen oid?quote:Op zondag 28 april 2013 14:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sowieso
Ga dat wel weer missen, maar kijken of ik 2 diensten kan over slaan na de stoner meet
Wellicht. Maar het is stage, dus wil niet te veel vrij vragen. ESF/Sjoelmeet heb ik al vrij, Hemelvaartweekend heb ik familieweekend maar ga enkel die zaterdag maar heen denk ik. Verder wil ik niet meer vrij nemen. Ik wil er toch werken laterquote:Op zondag 28 april 2013 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als het ruim van tevoren gepland word kan je dan geen vrij vragen oid?
Oh ja, begrijpelijk!quote:Op zondag 28 april 2013 14:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wellicht. Maar het is stage, dus wil niet te veel vrij vragen. ESF/Sjoelmeet heb ik al vrij, Hemelvaartweekend heb ik familieweekend maar ga enkel die zaterdag maar heen denk ik. Verder wil ik niet meer vrij nemen. Ik wil er toch werken later
wie beslist dat?quote:Op zondag 28 april 2013 15:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoorde 2e pinksterdag, maar daar was nog niet iedereen over uit ivm reiskosten (ov niet geldig) en omdat het op een maandag viel.
ja 2e pinksterdag sta ik dus ingeroosterdquote:Op zondag 28 april 2013 15:09 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoorde 2e pinksterdag, maar daar was nog niet iedereen over uit ivm reiskosten (ov niet geldig) en omdat het op een maandag viel.
waar gaat t over?quote:Op zondag 28 april 2013 15:16 schreef Silentalarm het volgende:
Ik had vrijdag Searching for Sugarman gekeken en ik vond hem zo tof!
Documentaire over de artiest rodriguez. Hij is nooit doorgebroken in US of westerse wereld, maar in zuid afrika razend populair. Muziek werd daar verspreid doormiddel van gekopieerde casettebandjes. En hij wist dus zelf niet dat hij daar zo populair was. Is toen op de een of andere manier kwijtgeraakt, ze denken dat hij dood is. In de documentaire gaan ze dan naar hem op zoek. En de rest moet je zelf kijken anders zeg ik teveel voorquote:
rot op kneusquote:Op zondag 28 april 2013 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo die zin in de TT klinkt Belgisch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |