Ben je der al aan?!quote:Op zondag 28 april 2013 22:06 schreef Amarantha het volgende:
Genoeg voetbal voor vandaag. Tijd voor gesprek van de dag: joints roken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
Domino'squote:Op zondag 28 april 2013 22:12 schreef Studeur het volgende:
FFuuuu net te laat thuis om nog new york pizza te bestellen. nu moet ik het doen met die zeer matige domino's
quote:Op zondag 28 april 2013 22:14 schreef Amarantha het volgende:
Dat feest alleen al, alleen maar silicone mokkels en anabole boysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gelukkig heb ik heel erg honger en ben ik stoned, zal wel goed smaken. Alleen hij is er nog steeds nietquote:Op zondag 28 april 2013 22:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Domino'skleffe smakeloze overpriced pizza's.
Hoelaat heb je besteld?quote:Op zondag 28 april 2013 22:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik heel erg honger en ben ik stoned, zal wel goed smaken. Alleen hij is er nog steeds nietdomino's is wel veel goedkoper dan NYP trouwens
quote:Op zondag 28 april 2013 22:14 schreef Amarantha het volgende:
wat heeft hij op zich?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?
VUILE ACHTERLIJKEN HIJ IS AL BIJNA 10 MINUTEN TE LAAT IK BETAAL DE PIZZA NIET MEERquote:Datum / tijd :
28 april 2013 22:41
Je hebt ook kans dat tie niet meer komt, heb ik ook wel eens gehadquote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
VUILE ACHTERLIJKEN HIJ IS AL BIJNA 10 MINUTEN TE LAAT IK BETAAL DE PIZZA NIET MEER
Hey badboy, dat hoef je niet tegen ons te schreeuwen, maak dat die bezorger wijsquote:Op zondag 28 april 2013 22:49 schreef Studeur het volgende:
[..]
VUILE ACHTERLIJKEN HIJ IS AL BIJNA 10 MINUTEN TE LAAT IK BETAAL DE PIZZA NIET MEER
heb honger goftedomme ik moet toch ergens mijn woede kwijtquote:Op zondag 28 april 2013 22:50 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
Hey badboy, dat hoef je niet tegen ons te schreeuwen, maak dat die bezorger wijs
Fappenquote:Op zondag 28 april 2013 22:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb honger goftedomme ik moet toch ergens mijn woede kwijt
stomp hem naar de vlakte!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |