SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Nationaliteit die een rol speelt, zeg dan gewoon ''optyfen'' in plaats van ''optyfen kutbelg.''
anti klacht: Nederlanders
VERTALING naar het NEDERLANDSE NEDERLANDS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door capuchon_jongen op 26-04-2013 00:14:28 ]Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
ja dacht ik al ja smerige flikkertje dat ie isquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Staat dat ie graag van achteren wordt gepakt door Demon
Korte versie: Sterf.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:02 schreef Apuleius het volgende:
Dat u mag komen te overlijden in uwe sleurhut hè.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja dacht ik al ja smerige flikkertje dat ie is
jij hoort echt een paar stompen op je bek te krijgen met je gare ondertitel wat denk jij wel nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:05 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Amai dat is toch te zot voor woorden, zotteke.
Verleng de ban van Argo!!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij hoort echt een paar stompen op je bek te krijgen met je gare ondertitel wat denk jij wel niet
awel zeg, ken ne kik wel verschoten hequote:Op vrijdag 26 april 2013 00:05 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Amai dat is toch te zot voor woorden, zotteke.
dafuq?quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
awel zeg, ken ne kik wel verschoten he
Verleng de ban van Argo!!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij hoort echt een paar stompen op je bek te krijgen met je gare ondertitel wat denk jij wel niet
jij bent gewoon een boze tovenaar die hem van zijn pad van halfgod tot god probeert af te halenquote:
Dat was een beetje om te provoceren, maar inderdaad dat heeft niet geholpen.quote:
Hij is al halfgod waarom denk je dat hij niet meer op FOK! zit. Alleen als hij weer op FOK! gaat zitten dan raakt hij zijn innerlijke touch kwijt en zijn goddelijke machten. Daarom ik ben niks kwaads van plan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent gewoon een boze tovenaar die hem van zijn pad van halfgod tot god probeert af te halen
Omdat we allemaal weten dat je ook onder andere namen post, Stewart.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hou van jullie, Waarom jullie niet van mij?
Wie?quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:09 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Omdat we allemaal weten dat je ook onder andere namen post, Stewart.
Je zou er zo van in je broek plassen, wat jij?quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:09 schreef skippy22 het volgende:
Google translate want ik snap er niks van.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:10 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Je zou er zo van in je broek plassen, wat jij?
De vertaling,quote:jullie zijn niet lief tegen mij hoor. Het was een tijdje goed gegaan maar nu krijg ik weer reacties zoals ''opzouten kutbelg'' , Ga naar ''FOK.BE tyfusbelg''
Maar let maar goed op en luiser maar goed, ik ga nooit opzouten, hebben jullie dat begrepen? en waarom zijn jullie niet lief voor een Belg, het is ook maar een mens van vlees en bloed.
Dat is nu een keer niet leuk hoor, goed ik ga verder mijn toilet schoonmaken want het zit vol met poep.
gr gr
capuchon jongen
spoiler: "IMB4 optyfen kutbelg, ga lekker naar FOK!.be"
Klacht: Nationaliteit die een rol speelt, zeg dan gewoon ''optyfen'' in plaats van ''optyfen kutbelg.''
anti klacht: Nederlanders
ik dacht aan mertensquote:
komt van te snel te typen het is: Probleem opgelost.quote:
Daar ga je denk ik een paar klappen krijgen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De vertaling,
Goed dan kom ik toch naar de meeting in utrecht, probeel opgelost zo kan je de echte capuchon jongen in levende lijven zien
Sgoed, Stewart.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
komt van te snel te typen het is: Probleem opgelost.
Van wie danquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:18 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Daar ga je denk ik een paar klappen krijgen.
Neenquote:
haan33 krijgt van mij een kopstootquote:
OK.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
haan33 krijgt van mij een kopstoot
hoe triestquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit topic begint eng te worden
maar capuchon_jongen wordt een kloon, Ik ga binnenkort een account aanmaken die serieus doet.
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:35 schreef arjan1212 het volgende:
er komen juist veel te weinig belgen hier.. wat mij betreft komen er zoveel mogelijk
Even dat domein opkopen voordat Danny het doet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:34 schreef arjan1212 het volgende:
http://www.fok.be/ dit is echt, en bestaat dus
Ik hoor het liever dan Limburgsquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:07 schreef valek het volgende:
Wat is dat toch een kutaccent, dat Belgisch.
Ik niet. En tevens zijn veel Belgen achterbaks.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik hoor het liever dan Limburgsof Fries
![]()
Limburgers niet dan? Hoe zuidelijker hoe achterbakser vaak.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:08 schreef valek het volgende:
[..]
Ik niet. En tevens zijn veel Belgen achterbaks.
"Amai wah hedde gij een smallen plastuut"quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Belgen![]()
Snap het probleem niet.
Bij mij zeggen ze weer andere dingen
Hee, een autist!quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Limburgers niet dan? Hoe zuidelijker hoe achterbakser vaak.
Dat klopt niet. Ik kom uit Zuid-Oost Brabant en daar zijn we niet achterbaks.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Limburgers niet dan? Hoe zuidelijker hoe achterbakser vaak.
Daar is 't gewoon kei-gezellig!quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:14 schreef valek het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Ik kom uit Zuid-Oost Brabant en daar zijn we niet achterbaks.
Ik heb het dan ook over Limburg en verder alles wat onder de grens met Nederland valtquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:14 schreef valek het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Ik kom uit Zuid-Oost Brabant en daar zijn we niet achterbaks.
Dan wel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over Limburg en verder alles wat onder de grens met Nederland valt
Nee dat zachte G accent van jou klinkt lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:16 schreef Lyzio het volgende:
Haten op LimburgVan die Randstad-autisten met hun raspende geluidjes. Om te kotsen vind ik dat.
Nouhou! Ik vond je net nog aardigquote:
Randstad? Nee niet bepaald, eerder Zuid Oost Brabant.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:16 schreef Lyzio het volgende:
Haten op LimburgVan die Randstad-autisten met hun raspende geluidjes. Om te kotsen vind ik dat.
Kloptquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:16 schreef coen89 het volgende:
[..]
Nee dat zachte G accent van jou klinkt lekker![]()
![]()
![]()
![]()
reserveduitsersquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:16 schreef Lyzio het volgende:
JIJ BENT ZELF EEN RESERVE-DUITSTER!quote:
Deze man weet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:21 schreef valek het volgende:
Je weet nooit of je een man of vrouw aan de lijn hebt als ze uit de Randstad komen. Allemaal van die piepstemmetjes. En met Amsterdammers is dat helemaal erg.
Die klinken als een transseksuele duif die in de reet is verkracht.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:21 schreef valek het volgende:
Je weet nooit of je een man of vrouw aan de lijn hebt als ze uit de Randstad komen. Allemaal van die piepstemmetjes. En met Amsterdammers is dat helemaal erg.
Ja dat vind ik ook irritant. Ik roep wel een stuk of 5x per dag ik ga ff naar de wc.....ff poepen. En dan moet ik gelijk weer sexenquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:21 schreef EDMAN- het volgende:
Vlamingen
Vlaamse vrouwen
Vlaamse vrouwen tijdens sex
alleen jammer dat poepen neuken betekend
Jij weet. Het gaat blijkbaar om de manier waarop je het uitspreekt. Mij lukt het niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:24 schreef coen89 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook irritant. Ik roep wel een stuk of 5x per dag ik ga ff naar de wc.....ff poepen. En dan moet ik gelijk weer sexen![]()
Ik dacht dus dat ze op de keukentafel gescheten had en daarin sex had gehadquote:
Dan ben je toch ook getekend voor het leven hè.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:37 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat ze op de keukentafel gescheten had en daarin sex had gehad![]()
![]()
![]()
Die keukentafel die moet wegquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:38 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook getekend voor het leven hè.
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:16 schreef Lyzio het volgende:
Ik heb borderline.quote:
watte joeng? wijle zen beleefd, dat is iet anders as achterbaks. gijle zè onbeschoft, das t verschil. En als ge da in me gezicht durft zegge krijgde men vuist oep a bakkes!quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:08 schreef valek het volgende:
[..]
Ik niet. En tevens zijn veel Belgen achterbaks.
Belgen praten achter je rug om. Heb veel Belgische collega's gehad die in Nederland werkten, maar absoluut niet meer terug wilden naar Belgie om onder andere bovengenoemde reden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:02 schreef meth1745 het volgende:
[..]
watte joeng? wijle zen beleefd, dat is iet anders as achterbaks. gijle zè onbeschoft, das t verschil. En als ge da in me gezicht durft zegge krijgde men vuist oep a bakkes!
Als jij dat zegt dan is dat zo natuurlijk!quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:04 schreef valek het volgende:
[..]
Belgen praten achter je rug om. Heb veel Belgische collega's gehad die in Nederland werkten, maar absoluut niet meer terug wilden naar Belgie om onder andere bovengenoemde reden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Dat kan ik niet ontkennen. Geroddel op 't werk, dacht dat het universeel was, blijkbaar moet ik emigreren.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:04 schreef valek het volgende:
[..]
Belgen praten achter je rug om. Heb veel Belgische collega's gehad die in Nederland werkten, maar absoluut niet meer terug wilden naar Belgie om onder andere bovengenoemde reden.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Als jij dat zegt dan is dat zo natuurlijk!Mijn Belgische collega's beamen dit ook. Belgen durven niet iets recht in je gezicht te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History became legend, legend became myth.
Ik kom er dagelijks (Antwerpen) en merk er weinig van. Enige dat ik merk is dat ze wat introverter zijn, verder mooi volk, leuke vrouwen en lekker bierquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:34 schreef valek het volgende:
[..]
Mijn Belgische collega's beamen dit ook. Belgen durven niet iets recht in je gezicht te zeggen.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:08 schreef AadBilnaat het volgende:
[..]
Donder op man ze zouden jou moeten bannen, kut Belg
Vloms veu ollanders:quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:34 schreef MichaelScott het volgende:
TS houdt ervan om gepoept te worden in zijnen poep?
Ik hoop dat je het ook niet op Facebook doet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:48 schreef Nikmans het volgende:
Als ik Limburgs ga zitten typen hier neemt ook niemand me dat in dank af dus wat dat betreft: Onterechte klacht
Zo vreselijk irritant dat jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het ook niet op Facebook doet.
Aardig voor minderjarige meisjes... ooh wachtquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:11 schreef hplaserjet het volgende:
Wees trots dat je geen Nederlander bent. Belgen zijn tenminste aardige mensen.
Ik heb het persoonlijk ook niet zo op vreemde jodokussenquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:37 schreef KritischeMassa het volgende:
Had iemand al gemeld dat die kutbelg met zijn gejank beter kan optyfen naar FOK!.be?
Mijn god, je hebt homo's, ok, maar Belgische jankhomo's zijn echt een brug te ver voor mij
Vlaams is beter dan dat gerochel wat ze ten noord-westen en midden-westen spreken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:47 schreef Oerbeer het volgende:
Hou vooral even dat vreselijke taaltje voor je als je wilt. Verder geen haat bro.
Mooi, dat zou relaxed zijnquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:18 schreef pussycatdoll het volgende:
Daar ga je denk ik een paar klappen krijgen
Ik spreek louter ABN. Geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vlaams is beter dan dat gerochel wat ze ten noord-westen en midden-westen spreken.
Provinciaaltje gespot.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vlaams is beter dan dat gerochel wat ze ten noord-westen en midden-westen spreken.
Doorgaans die plaatsen waar Randstedelingen uiteindelijk naar uitwijken inderdaad...quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:41 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik gok ergens uit Brabant, Utrecht of Gelderland.. ;')
Serieus op zulke momenten ben ik beschaamt om een (kut)Belg te zijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
TS is zottenbere http://www.zottenbere.be/
Beetje veilige gok dit, beslaat 1/3 van heel nederland.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:41 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik gok ergens uit Brabant, Utrecht of Gelderland.. ;')
Gezien je bepaalde manier van uiten en het lichtelijk bijdehand zijn en vooral veel waarde hechten aan je eigen mening weet ik bijna zeker dat je een Brabander bent. Ik bots namelijk wel vaker met Brabanders ook al zijn het meestal wel goede mensen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje veilige gok dit, beslaat 1/3 van heel nederland.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:38 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Gezien je bepaalde manier van uiten en het lichtelijk bijdehand zijn en vooral veel waarde hechten aan je eigen mening weet ik bijna zeker dat je een Brabander bent. Ik bots namelijk wel vaker met Brabanders ook al zijn het meestal wel goede mensen.
ow en capuchonjongenquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:42 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dit is trouwens fok.NL en geen fok.BE
Daag Belg.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:36 schreef Crimyclown het volgende:
TS is het gehandicapte broertje van capuchonjongen.
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En nu weer opzouten vervelend Belgje.
quote:
Zuid Hollandquote:
PR gemachtigdquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:05 schreef UpsideDown het volgende:
Opzouten kutbelg
Ga naar Fok.be
Blijkbaar hebben ze internet in Belgistan?
Ik kan de OP niet lezen, lijkt wel jostitaal dat Belgisch
En oja, jullie chicks zijn weldegelijk lelijk
Zeg dan gewoon dat ik een irritant joch ben op een paar posts naquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:07 schreef Rodawa het volgende:
Capuchon_jongen is eigenlijk best een toffe kerel, op zijn fetisj na. En zijn afkomst. En een groot deel van zijn posts.
Maar verder is hij wel oké.
Ik wou de nadruk eigenlijk leggen op het positieve deel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat ik een irritant joch ben op een paar posts na
Dat ben je ook!quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat ik een irritant joch ben op een paar posts na
Wel heel erg lief van jequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wou de nadruk eigenlijk leggen op het positieve deel.
Een typische Belgenstreek. Geniepig en achterbaks.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wou de nadruk eigenlijk leggen op het positieve deel.
Gelukkig nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:10 schreef UpsideDown het volgende:
Uit welk deel van België kom je, toch niet Limburg of Brabant![]()
![]()
_!
Collega Belgquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:10 schreef Yveske het volgende:
Ik hou van capuchon_jongen en van België.
Gr gr
Ex-Hollander
Had ik het toch goed begrepen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Staat dat ie graag van achteren wordt gepakt door Demon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |