Zo vreselijk irritant dat jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:51 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het ook niet op Facebook doet.
Aardig voor minderjarige meisjes... ooh wachtquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:11 schreef hplaserjet het volgende:
Wees trots dat je geen Nederlander bent. Belgen zijn tenminste aardige mensen.
Ik heb het persoonlijk ook niet zo op vreemde jodokussenquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:37 schreef KritischeMassa het volgende:
Had iemand al gemeld dat die kutbelg met zijn gejank beter kan optyfen naar FOK!.be?
Mijn god, je hebt homo's, ok, maar Belgische jankhomo's zijn echt een brug te ver voor mij
Vlaams is beter dan dat gerochel wat ze ten noord-westen en midden-westen spreken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:47 schreef Oerbeer het volgende:
Hou vooral even dat vreselijke taaltje voor je als je wilt. Verder geen haat bro.
Mooi, dat zou relaxed zijnquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:18 schreef pussycatdoll het volgende:
Daar ga je denk ik een paar klappen krijgen
Ik spreek louter ABN. Geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vlaams is beter dan dat gerochel wat ze ten noord-westen en midden-westen spreken.
Provinciaaltje gespot.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vlaams is beter dan dat gerochel wat ze ten noord-westen en midden-westen spreken.
Doorgaans die plaatsen waar Randstedelingen uiteindelijk naar uitwijken inderdaad...quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:41 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik gok ergens uit Brabant, Utrecht of Gelderland.. ;')
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |