Ja dat vind ik ook irritant. Ik roep wel een stuk of 5x per dag ik ga ff naar de wc.....ff poepen. En dan moet ik gelijk weer sexenquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:21 schreef EDMAN- het volgende:
Vlamingen
Vlaamse vrouwen
Vlaamse vrouwen tijdens sex
alleen jammer dat poepen neuken betekend
Jij weet. Het gaat blijkbaar om de manier waarop je het uitspreekt. Mij lukt het niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:24 schreef coen89 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook irritant. Ik roep wel een stuk of 5x per dag ik ga ff naar de wc.....ff poepen. En dan moet ik gelijk weer sexen![]()
Ik dacht dus dat ze op de keukentafel gescheten had en daarin sex had gehadquote:
Dan ben je toch ook getekend voor het leven hè.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:37 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat ze op de keukentafel gescheten had en daarin sex had gehad![]()
![]()
![]()
Die keukentafel die moet wegquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:38 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dan ben je toch ook getekend voor het leven hè.
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:16 schreef Lyzio het volgende:
Haten op LimburgVan die Randstad-autisten met hun raspende geluidjes. Om te kotsen vind ik dat.
Ik heb borderline.quote:
watte joeng? wijle zen beleefd, dat is iet anders as achterbaks. gijle zè onbeschoft, das t verschil. En als ge da in me gezicht durft zegge krijgde men vuist oep a bakkes!quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:08 schreef valek het volgende:
[..]
Ik niet. En tevens zijn veel Belgen achterbaks.
Belgen praten achter je rug om. Heb veel Belgische collega's gehad die in Nederland werkten, maar absoluut niet meer terug wilden naar Belgie om onder andere bovengenoemde reden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:02 schreef meth1745 het volgende:
[..]
watte joeng? wijle zen beleefd, dat is iet anders as achterbaks. gijle zè onbeschoft, das t verschil. En als ge da in me gezicht durft zegge krijgde men vuist oep a bakkes!
Als jij dat zegt dan is dat zo natuurlijk!quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:04 schreef valek het volgende:
[..]
Belgen praten achter je rug om. Heb veel Belgische collega's gehad die in Nederland werkten, maar absoluut niet meer terug wilden naar Belgie om onder andere bovengenoemde reden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Dat kan ik niet ontkennen. Geroddel op 't werk, dacht dat het universeel was, blijkbaar moet ik emigreren.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:04 schreef valek het volgende:
[..]
Belgen praten achter je rug om. Heb veel Belgische collega's gehad die in Nederland werkten, maar absoluut niet meer terug wilden naar Belgie om onder andere bovengenoemde reden.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Als jij dat zegt dan is dat zo natuurlijk!Mijn Belgische collega's beamen dit ook. Belgen durven niet iets recht in je gezicht te zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History became legend, legend became myth.
Ik kom er dagelijks (Antwerpen) en merk er weinig van. Enige dat ik merk is dat ze wat introverter zijn, verder mooi volk, leuke vrouwen en lekker bierquote:Op vrijdag 26 april 2013 12:34 schreef valek het volgende:
[..]
Mijn Belgische collega's beamen dit ook. Belgen durven niet iets recht in je gezicht te zeggen.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:08 schreef AadBilnaat het volgende:
[..]
Donder op man ze zouden jou moeten bannen, kut Belg
Vloms veu ollanders:quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:34 schreef MichaelScott het volgende:
TS houdt ervan om gepoept te worden in zijnen poep?
Ik hoop dat je het ook niet op Facebook doet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:48 schreef Nikmans het volgende:
Als ik Limburgs ga zitten typen hier neemt ook niemand me dat in dank af dus wat dat betreft: Onterechte klacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |