Limburgers niet dan? Hoe zuidelijker hoe achterbakser vaak.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:08 schreef valek het volgende:
[..]
Ik niet. En tevens zijn veel Belgen achterbaks.
"Amai wah hedde gij een smallen plastuut"quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Belgen![]()
Snap het probleem niet.
Bij mij zeggen ze weer andere dingen
Hee, een autist!quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Limburgers niet dan? Hoe zuidelijker hoe achterbakser vaak.
Dat klopt niet. Ik kom uit Zuid-Oost Brabant en daar zijn we niet achterbaks.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Limburgers niet dan? Hoe zuidelijker hoe achterbakser vaak.
Daar is 't gewoon kei-gezellig!quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:14 schreef valek het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Ik kom uit Zuid-Oost Brabant en daar zijn we niet achterbaks.
Ik heb het dan ook over Limburg en verder alles wat onder de grens met Nederland valtquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:14 schreef valek het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Ik kom uit Zuid-Oost Brabant en daar zijn we niet achterbaks.
Dan wel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over Limburg en verder alles wat onder de grens met Nederland valt
Nee dat zachte G accent van jou klinkt lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:16 schreef Lyzio het volgende:
Haten op LimburgVan die Randstad-autisten met hun raspende geluidjes. Om te kotsen vind ik dat.
Nouhou! Ik vond je net nog aardigquote:
Randstad? Nee niet bepaald, eerder Zuid Oost Brabant.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:16 schreef Lyzio het volgende:
Haten op LimburgVan die Randstad-autisten met hun raspende geluidjes. Om te kotsen vind ik dat.
Kloptquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:16 schreef coen89 het volgende:
[..]
Nee dat zachte G accent van jou klinkt lekker![]()
![]()
![]()
![]()
reserveduitsersquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:16 schreef Lyzio het volgende:
JIJ BENT ZELF EEN RESERVE-DUITSTER!quote:
Deze man weet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:21 schreef valek het volgende:
Je weet nooit of je een man of vrouw aan de lijn hebt als ze uit de Randstad komen. Allemaal van die piepstemmetjes. En met Amsterdammers is dat helemaal erg.
Die klinken als een transseksuele duif die in de reet is verkracht.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:21 schreef valek het volgende:
Je weet nooit of je een man of vrouw aan de lijn hebt als ze uit de Randstad komen. Allemaal van die piepstemmetjes. En met Amsterdammers is dat helemaal erg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |