Ik hoor het liever dan Limburgsquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:07 schreef valek het volgende:
Wat is dat toch een kutaccent, dat Belgisch.
Ik niet. En tevens zijn veel Belgen achterbaks.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik hoor het liever dan Limburgsof Fries
![]()
Limburgers niet dan? Hoe zuidelijker hoe achterbakser vaak.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:08 schreef valek het volgende:
[..]
Ik niet. En tevens zijn veel Belgen achterbaks.
"Amai wah hedde gij een smallen plastuut"quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:10 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Belgen![]()
Snap het probleem niet.
Bij mij zeggen ze weer andere dingen
Hee, een autist!quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Limburgers niet dan? Hoe zuidelijker hoe achterbakser vaak.
Dat klopt niet. Ik kom uit Zuid-Oost Brabant en daar zijn we niet achterbaks.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Limburgers niet dan? Hoe zuidelijker hoe achterbakser vaak.
Daar is 't gewoon kei-gezellig!quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:14 schreef valek het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Ik kom uit Zuid-Oost Brabant en daar zijn we niet achterbaks.
Ik heb het dan ook over Limburg en verder alles wat onder de grens met Nederland valtquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:14 schreef valek het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Ik kom uit Zuid-Oost Brabant en daar zijn we niet achterbaks.
Dan wel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over Limburg en verder alles wat onder de grens met Nederland valt
Nee dat zachte G accent van jou klinkt lekkerquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:16 schreef Lyzio het volgende:
Haten op LimburgVan die Randstad-autisten met hun raspende geluidjes. Om te kotsen vind ik dat.
Nouhou! Ik vond je net nog aardigquote:
Randstad? Nee niet bepaald, eerder Zuid Oost Brabant.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:16 schreef Lyzio het volgende:
Haten op LimburgVan die Randstad-autisten met hun raspende geluidjes. Om te kotsen vind ik dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |