Hij is al halfgod waarom denk je dat hij niet meer op FOK! zit. Alleen als hij weer op FOK! gaat zitten dan raakt hij zijn innerlijke touch kwijt en zijn goddelijke machten. Daarom ik ben niks kwaads van plan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent gewoon een boze tovenaar die hem van zijn pad van halfgod tot god probeert af te halen
Omdat we allemaal weten dat je ook onder andere namen post, Stewart.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hou van jullie, Waarom jullie niet van mij?
Wie?quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:09 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Omdat we allemaal weten dat je ook onder andere namen post, Stewart.
Je zou er zo van in je broek plassen, wat jij?quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:09 schreef skippy22 het volgende:
Google translate want ik snap er niks van.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:10 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Je zou er zo van in je broek plassen, wat jij?
De vertaling,quote:jullie zijn niet lief tegen mij hoor. Het was een tijdje goed gegaan maar nu krijg ik weer reacties zoals ''opzouten kutbelg'' , Ga naar ''FOK.BE tyfusbelg''
Maar let maar goed op en luiser maar goed, ik ga nooit opzouten, hebben jullie dat begrepen? en waarom zijn jullie niet lief voor een Belg, het is ook maar een mens van vlees en bloed.
Dat is nu een keer niet leuk hoor, goed ik ga verder mijn toilet schoonmaken want het zit vol met poep.
gr gr
capuchon jongen
spoiler: "IMB4 optyfen kutbelg, ga lekker naar FOK!.be"
Klacht: Nationaliteit die een rol speelt, zeg dan gewoon ''optyfen'' in plaats van ''optyfen kutbelg.''
anti klacht: Nederlanders
ik dacht aan mertensquote:
komt van te snel te typen het is: Probleem opgelost.quote:
Daar ga je denk ik een paar klappen krijgen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De vertaling,
Goed dan kom ik toch naar de meeting in utrecht, probeel opgelost zo kan je de echte capuchon jongen in levende lijven zien
Sgoed, Stewart.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
komt van te snel te typen het is: Probleem opgelost.
Van wie danquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:18 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Daar ga je denk ik een paar klappen krijgen.
Neenquote:
haan33 krijgt van mij een kopstootquote:
OK.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
haan33 krijgt van mij een kopstoot
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |