abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Social Media snolleke donderdag 25 april 2013 @ 23:33:30 #26
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_125744116
quote:
7s.gif Op donderdag 25 april 2013 21:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Niet iedereen is twaalf jaar en vindt je achterlijke grapjes vermakelijk.
Ik ben geen 12 en vind ze wel vermakelijk :*
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_125744118
Maar verder ben je de laatste tijd wel lief heur O+
pi_125744136
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Ik ben geen 12 en vind ze wel vermakelijk :*
Geestelijk ben jij wel twaalf.
  Moderator / Social Media snolleke donderdag 25 april 2013 @ 23:34:25 #29
Belg
pi_125744168
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 23:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Geestelijk ben jij wel twaalf.
Had het moeten weten dat ik zo'n antwoord ging krijgen :r
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_125744191
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 23:34 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Had het moeten weten dat ik zo'n antwoord ging krijgen :r
En nu weer opzouten vervelend Belgje.
  Moderator / Social Media snolleke donderdag 25 april 2013 @ 23:34:56 #31
Belg
pi_125744195
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 23:33 schreef LompeHork het volgende:
Maar verder ben je de laatste tijd wel lief heur O+
O+ nu ben ik helemaal aan het blozen :@
  Moderator / Social Media snolleke donderdag 25 april 2013 @ 23:35:58 #32
Belg
pi_125744243
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 23:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

En nu weer opzouten vervelend Belgje.
Waarom, het was maar een garpje van dat ik zijn grappen leuk vond, ik vind je niet lief -O-
pi_125744691
Omdat lang niet iedereen grappig is maar mensen wel altijd denken dat ze toffe baggertopics kunnen openen, wat domweg niet zo is.

Als ze jouw rotzooi open zouden laten wat zou dat voor voorbeeld zijn voor de rest van ONZ? Het is al tyfus genoeg :')
Ga weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')