we zijn reuze benieuwdquote:Op donderdag 25 april 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk klopt dat Tem, geestelijk tenminste, lichamelijk kan het af en toe wel anders voelen.
Ja, zoals ik al zei, te zien in Hotter than my daughter.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:39 schreef Karina het volgende:
Tuurlijk klopt dat Tem, geestelijk tenminste, lichamelijk kan het af en toe wel anders voelen.
Nee, andersom werkt het precies niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Zat jongeren die zich gedragen als iemand van 50. Dus andersom werkt het ook.
Voor meer tekst neuk je maar de bibliothecaresse.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Topic mag wel iets meer tekst hebben...
Die willen er jong uitzien ook, dat is toch iets anders. Ik loop er niet zo bij.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei, te zien in Hotter than my daughter.
quote:Op donderdag 25 april 2013 01:12 schreef Drugshond het volgende:
Vingeroefening voor [NWS]
Website raadt je leeftijd
Ik ken jonge mensen die zich gedragen als oude mannen, dus hoezo werkt dat niet?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, andersom werkt het precies niet.
tetten moeten ademenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Die willen er jong uitzien ook, dat is toch iets anders. Ik loop er niet zo bij.
Ik 32, maar dat klopt wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Our best guess is that you are 36. Is it close?
Dit zijn we niet gewend van je, maar welterusten.quote:
Beterschap.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:48 schreef sp3c het volgende:
ziekjes en de wekker gaat verdomd vroeg
doei
uhh hoi. teefquote:Op donderdag 25 april 2013 22:49 schreef Voorschrift het volgende:
Kut dit, ik wil niet de enige NWS mod online zijn, die verantwoordelijkheid kan ik niet aan.
Hoax, jij bent de gleuf waar iedereen wat indouwt.quote:
Precies.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:53 schreef Tem het volgende:
Specularium en ik zouden mod rechten moeten hebben over deze topicjes.
Ik zei andersom.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken jonge mensen die zich gedragen als oude mannen, dus hoezo werkt dat niet?
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:48 schreef Karina het volgende:
Ik dacht ik blijf op voor P&W maar ik val zowat om.
Dankje en altijd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Weltrusten... Handen boven de dekens.
is ie gekrompen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 04:21 schreef Specularium het volgende:
Ik had een keer mijn snikkel in heet water gehangen, ik dacht: lekker schoon.
Maar was niet zo.
Thee zetten version 2.0.quote:Op vrijdag 26 april 2013 04:21 schreef Specularium het volgende:
Ik had een keer mijn snikkel in heet water gehangen, ik dacht: lekker schoon.
Dat Specularium binnenkort* mod wordt, is algemeen bekend.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:53 schreef Tem het volgende:
Specularium en ik zouden mod rechten moeten hebben over deze topicjes.
Wat? Specularium als mod, of Jack van Gelder die een lintje heeft gekregen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:40 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel als dat zo is dan ga ik ECHT aan de sherry...
Dat wordt afzien.
Dat eerste, je was me te snel af met je Sjek plaatje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat? Specularium als mod, of Jack van Gelder die een lintje heeft gekregen?
Hint: één van beiden is nu al waarheid.
niet praten over dingen waar je geen weet van hebtquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat Specularium binnenkort* mod wordt, is algemeen bekend.
Sterretje achter binnenkort, omdat geen van de mods al te veel aanstalten maakt om te vertrekken. Zo zitten al mijn mede-mods er nog, terwijl ik in 2009 ben gestopt
Naar verwachting komt er rond 2017 een positie vrij. En dan is dit ongeveer het beeld hier:
[ afbeelding ]
Genoeg plek om dat lintje op te spelden.quote:
Vertel...quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet praten over dingen waar je geen weet van hebt
Eerder deze week was het nog een haat-liefdeverhouding...quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:45 schreef Tem het volgende:
Elfletterig is wel een beetje verliefd op Specularium.
hey jij wilde stoppen, daarom heb je geen weet van die dingenquote:
Ik heb wel weet van de dingenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey jij wilde stoppen, daarom heb je geen weet van die dingen
ik respecteer die keuze
Ja he? Dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:45 schreef Tem het volgende:
Elfletterig is wel een beetje verliefd op Specularium.
nee jij hebt tettenquote:
Is dat al een reden om geen ruzie te maken, als iemand tetten heeftquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee jij hebt tetten![]()
ik maak sowieso geen ruzie![]()
* sp3c is fun lovin criminal
Waar het hart vol van is... etc.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij is er helemaal vol van. Wel schattig. /nohommels
bugje lees ik net:quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:22 schreef sp3c het volgende:
ik heb ook geen pm, maar fok! zegt van wel
nu wil ik weten wat er in stond![]()
Ja hij kwam op kantoor langs.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:16 schreef Karina het volgende:
Leuk manMet diezelfde beau? Onverwacht is altijd veel leuker dan gepland.
Ja ach hij bood aan lunch te doen, dus why not.quote:
Dat maakt een saaie werkdag meteen helemaal goed lijkt mequote:Op vrijdag 26 april 2013 14:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach hij bood aan lunch te doen, dus why not.
Was leuk inderdaad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat maakt een saaie werkdag meteen helemaal goed lijkt me
Ik moet zo ook weer wat doen bedenk ikhet lot van een huisvrouw
Zuurpruim.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:07 schreef sp3c het volgende:
je hebt geen flauw idee en je moet over dit onderwerp niet doen alsof je dat wel hebt
snap je zelf ook wel
Waarom? Omdat ik een topic naar sipmans heb vernoemd?quote:
En maar klagen dat -ie niemand kan krijgen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
Onverwachte lunchdate, wat een verrassing.
Ik heb er net een hele zwik gehad. Bagger die ze mij wel hadden mogen besparen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:22 schreef sp3c het volgende:
ik heb ook geen pm, maar fok! zegt van wel
nu wil ik weten wat er in stond![]()
Welk topic?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom? Omdat ik een topic naar sipmans heb vernoemde?
Voor zover ik weet heb ik ook nog niemand.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En maar klagen dat -ie niemand kan krijgen.
[..]
Ik wil ook een lintje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:04 schreef Specularium het volgende:
Een lintje voor Gerard, wat een harde baas is het ook.
Was 't maar zo, was wel toe aan een zoen.quote:
Kusje op je eikel, norhommer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was 't maar zo, was wel toe aan een zoen.
Op m'n mond graag.quote:
Corrie weer in de bocht.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:38 schreef Karina het volgende:
na die loze meldingen dacht ik een PM te hebben gemist van een aanbidder, anti-climax.
Nu hap je net zo hard als ik altijd doe.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom? Omdat ik een topic naar sipmans heb vernoemd?
Vanavond is het weer tijd voor wat bocht, wijntjequote:
De enige gleuf die ik heb, is een brievenbus.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:09 schreef Tem het volgende:
Elfletterig heeft ook een gleuf. Dus zo gek is dat niet.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:12 schreef Voorschrift het volgende:
Er stonden wat picante pics van Tem in, ik kan het weten, ik stond in CC.
En jij weet hoe ik eruit zie dus dat zou een groot sopfestijn zijn geweest.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:12 schreef Voorschrift het volgende:
Er stonden wat picante pics van Tem in, ik kan het weten, ik stond in CC.
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De enige gleuf die ik heb, is een brievenbus.
Daarom, ik voel een klik tussen ons.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:15 schreef Tem het volgende:
[..]
En jij weet hoe ik eruit zie dus dat zou een groot sopfestijn zijn geweest.
Zie de TT.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, ik voel een klik tussen ons.
Leeftijd maakt niet uit.
Ja die gozer die ik nu zie af en toe is ook wat jaartjes ouder.quote:
Maakt ook geen moer uit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja die gozer die ik nu zie af en toe is ook wat jaartjes ouder.
Maar niet qua uiterlijk. Hehe.
Golfert,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij krijg je hem bij haar niet overeind.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:51 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij neemt ze hem wel slap in de mond.
Jawel, op dit moment.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
Hoe gaat het met je waterpijp? Of gebruik je die niet meer?
Welke zender zie je hem? Hij zit ook bij XFA maar ik denk niet dat je dat zit te kijken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:38 schreef Specularium het volgende:
Ali B. die een verhaaltje over wat biggetjes en een geit gaat vertellen.
De biggetjes zullen het wel moeten ontgelden.
En, welke smaak is het lekkerst?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, op dit moment.
2x in de week ofzo.
Is van die T-Mobile reclame.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke zender zie je hem? Hij zit ook bij XFA maar ik denk niet dat je dat zit te kijken.
Oh dat, ik zie reclames altijd maar half omdat ik ga zappen. Valt me nooit zo op wat ze zeggen.quote:
Oh dat had ik wel verwacht. Banaan is meestal wel wat zoetig. Ik doe het nog steeds maar gewoon met sigaretten. Ik word wel blut zo langzamerhand van dat roken. En vanmiddag ook nog een brief van de WBV met de huurverhoging ... niet zo heel veel gelukkig (blijkbaar verdien ik ongeveer het juiste voor de huur wat ik betaal).quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die is ook prima, juist niet zoet.
Daarvan verwacht ik dat ze allebei extreem goor gaan zijn, vooral mango.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Ik zo gaan voor de citroen of de mango denk ik.
ja toen ik 15 was rookte ik dat. Nu neem ik iets zwaarders.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie Corrie daar ook wel voor aan.
Had mijn oma ook, met verjaardagen en toen ze in het bejaardenhuis zat pafte ze ook nog een eind weg.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:12 schreef Tem het volgende:
Mijn andere Oma had met verjaardagen altijd een glas met verschillende soorten sigaretten staan voor de gaste. Hoe ouderwets.
Mijn opa stak in zijn laatste jaren vaak zijn wenkbrauwen in de fik met de tafelaansteker.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:12 schreef Tem het volgende:
Mijn andere Oma had met verjaardagen altijd een glas met verschillende soorten sigaretten staan voor de gasten. Hoe ouderwets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Werkelijk....dat was te verwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:21 schreef Karina het volgende:
Dikke mannelijke Maja de Bij. Die heb ik hier al eerder gezien.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Werkelijk....dat was te verwachten natuurlijk
Inderdaad, niet bij te houden door Corrie.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:29 schreef Tem het volgende:
Ja, zijn ook zoveel films over maya's natuurlijk.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:31 schreef Tem het volgende:
Beetje zo'n luier dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook heeft.
Film uit 1836, typisch.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
Lekker tapir eten.
Dit was zo een leuke film The Gods must be Crazy
Alsof alleen films van minder dan 10 jaar oud leuk zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan gewoon kijken zeker?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:41 schreef Tem het volgende:
Ik zeg het net tegen mijn vriendin, dat ze maar even niet moet kijken.
Ja, dat was inderdaad het geval. Ik zei nog, je weet toch van Passion of the Christ? nou dan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan gewoon kijken zeker?
En dan later op jou afreageren.
Het is ene film Corrie.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:43 schreef Karina het volgende:
OK nu zie je wel wat. Eerst was het meer theatraal dan dat er echt bloed vloeide.
Volgens mij houdt Mel gewoon niet van vrouwen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad het geval. Ik zei nog, je weet toch van Passion of the Christ? nou dan.
"Ër zijn wat apen en die worden kapotgemaakt, en eentje is het er niet mee eens."quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:49 schreef Tem het volgende:
Nu moet ik dus iedere scene gaan vertellen. Ook geen zin in.
Doen oude mensen altijd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
Je moet ook niet praten tijdens een film.
Omdat het maar een film is.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, van die mensen die dan ook de hele tijd zeggen dat dit nooit kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |