Dat Specularium binnenkort* mod wordt, is algemeen bekend.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:53 schreef Tem het volgende:
Specularium en ik zouden mod rechten moeten hebben over deze topicjes.
Wat? Specularium als mod, of Jack van Gelder die een lintje heeft gekregen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:40 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel als dat zo is dan ga ik ECHT aan de sherry...
Dat wordt afzien.
Dat eerste, je was me te snel af met je Sjek plaatje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat? Specularium als mod, of Jack van Gelder die een lintje heeft gekregen?
Hint: één van beiden is nu al waarheid.
niet praten over dingen waar je geen weet van hebtquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat Specularium binnenkort* mod wordt, is algemeen bekend.
Sterretje achter binnenkort, omdat geen van de mods al te veel aanstalten maakt om te vertrekken. Zo zitten al mijn mede-mods er nog, terwijl ik in 2009 ben gestopt
Naar verwachting komt er rond 2017 een positie vrij. En dan is dit ongeveer het beeld hier:
[ afbeelding ]
Genoeg plek om dat lintje op te spelden.quote:
Vertel...quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet praten over dingen waar je geen weet van hebt
Eerder deze week was het nog een haat-liefdeverhouding...quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:45 schreef Tem het volgende:
Elfletterig is wel een beetje verliefd op Specularium.
hey jij wilde stoppen, daarom heb je geen weet van die dingenquote:
Ik heb wel weet van de dingenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey jij wilde stoppen, daarom heb je geen weet van die dingen
ik respecteer die keuze
Ja he? Dat idee heb ik ook.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:45 schreef Tem het volgende:
Elfletterig is wel een beetje verliefd op Specularium.
nee jij hebt tettenquote:
Is dat al een reden om geen ruzie te maken, als iemand tetten heeftquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee jij hebt tetten![]()
ik maak sowieso geen ruzie![]()
* sp3c is fun lovin criminal
Waar het hart vol van is... etc.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij is er helemaal vol van. Wel schattig. /nohommels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |