Zuurpruim.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:07 schreef sp3c het volgende:
je hebt geen flauw idee en je moet over dit onderwerp niet doen alsof je dat wel hebt
snap je zelf ook wel
Waarom? Omdat ik een topic naar sipmans heb vernoemd?quote:
En maar klagen dat -ie niemand kan krijgen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
Onverwachte lunchdate, wat een verrassing.
Ik heb er net een hele zwik gehad. Bagger die ze mij wel hadden mogen besparen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:22 schreef sp3c het volgende:
ik heb ook geen pm, maar fok! zegt van wel
nu wil ik weten wat er in stond![]()
Welk topic?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom? Omdat ik een topic naar sipmans heb vernoemde?
Voor zover ik weet heb ik ook nog niemand.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En maar klagen dat -ie niemand kan krijgen.
[..]
Ik wil ook een lintje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:04 schreef Specularium het volgende:
Een lintje voor Gerard, wat een harde baas is het ook.
Was 't maar zo, was wel toe aan een zoen.quote:
Kusje op je eikel, norhommer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was 't maar zo, was wel toe aan een zoen.
Op m'n mond graag.quote:
Corrie weer in de bocht.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:38 schreef Karina het volgende:
na die loze meldingen dacht ik een PM te hebben gemist van een aanbidder, anti-climax.
Nu hap je net zo hard als ik altijd doe.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom? Omdat ik een topic naar sipmans heb vernoemd?
Vanavond is het weer tijd voor wat bocht, wijntjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |