Waarschijnlijk niet. Dan heeft de fabrikant er geen sensor zittenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe krijg ik dat wel te zien dan?
Cafeïne overdosisquote:Op donderdag 25 april 2013 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn handen trillen al de hele dag
wat is dit en hoe kom ik er vanaf
hmm dat weet ik dus niet_O-quote:Op donderdag 25 april 2013 17:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ligt er aan waar sensors zitten
zou ik ook niet weten hoor, boeiequote:Op donderdag 25 april 2013 17:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmm dat weet ik dus niet_O-
ja als hij het maar goed doetquote:Op donderdag 25 april 2013 17:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zou ik ook niet weten hoor, boeie
Meid tochquote:Op donderdag 25 april 2013 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
dit is echt de eerste keer in 2 maand ofzo dat ik weer een lapo heb
Arme jongenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Halve handdoek volgebloed. Fijn die hooikoorts en die bloedneuzen
Lentequote:Op donderdag 25 april 2013 17:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Arme jongen
Heb echt medelijden met handdoeken
ik heb medelijden met je neusquote:Op donderdag 25 april 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lente![]()
Wat dacht je van wc-papier dan
Vraag maar aan het kleine blauwe modje, ik heb een heel leuk neusjequote:Op donderdag 25 april 2013 17:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb medelijden met je neus
eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag maar aan het kleine blauwe modje, ik heb een heel leuk neusje
vermoeiendquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vermoeiend
om 4u ging eindelijk iedereen weg en om 5u ging de frituur aan omg![]()
ontbeten met bakje patat en een hamburger
om 6u naar huis gegaan, 7u thuis, snel gedoucht en om 8u richting de stad om om 9u te beginnen.
chaos
Heeyquote:Op donderdag 25 april 2013 17:41 schreef JRRY het volgende:
Nieuw reclamespotje met nieuw liedje gvd maar wat een stomme tekst man![]()
En waarom allemaal reclamespotjes met nieuwe muziek maar niks releasen___!
Ja maar die wordt niet 10000x hergebruiktquote:Op donderdag 25 april 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lente![]()
Wat dacht je van wc-papier dan
Tax kan die handdoek toch nog wel gebruiken??quote:Op donderdag 25 april 2013 17:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar die wordt niet 10000x hergebruikt
Exact hetzelfde als jouwe geloof ikquote:Op donderdag 25 april 2013 17:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
prima want donderdag is bijna voorbij
met jou dan?
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tax kan die handdoek toch nog wel gebruiken??
Doe dat maar nietquote:Op donderdag 25 april 2013 17:46 schreef Taexon het volgende:
[..]....
Ik steel lekker gewoon jouw handdoek
ontwenningsverschijnselenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn handen trillen al de hele dag
wat is dit en hoe kom ik er vanaf
owh haha, ben nu toch beneden, meteen even een nieuwe handdoek stelenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik bedoel voor het douchen, niet voor het schoonmaken etc
jaaquote:
Ja doe datquote:Op donderdag 25 april 2013 17:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
owh haha, ben nu toch beneden, meteen even een nieuwe handdoek stelen
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaa
stond eerst anderhalfuur in de garderobe, was moeilijk druk en stressenwant de opkomst was 800 mensen
daarna verplaatst achter de bar en genoten van dronken studenten
na 5min stond het zweet al op mn voorhoofd godverquote:Op donderdag 25 april 2013 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
achter de bar lijkt me tof. drinken inschenken en beetje babbelen
"Hey is dat Joey's handdoek? Geef maar ik ruim hem wel op!"quote:Op donderdag 25 april 2013 17:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo gefixt![]()
nu die oude nog naar beneden smokkelen straks
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
na 5min stond het zweet al op mn voorhoofd godver
het was echt niet normaal druk, kon niet 5 seconden stilstaanom 2u was alle drank al op en moest er uit de reservevoorraad wat gehaald worden
ja ehh tax transpireert heel erg en ja dat plaktquote:Op donderdag 25 april 2013 17:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
"Hey is dat Joey's handdoek? Geef maar ik ruim hem wel op!"
En dan blijft die vastplakken aan je hand en sta je voor lul
Ik had net ook nog een slimme actie.. handdoek lag hier ook nog in de hoek komt mijn moeder weer vragen om handdoekenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ehh tax transpireert heel erg en ja dat plakt
kreeg nu al knipoogjes van jongens en chicks jeejquote:Op donderdag 25 april 2013 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]komt wel goed schatje. later word je een sexy chick met veel barervaring.
Ik hang dan weer geen verhalen op over een plakkerig broekjequote:Op donderdag 25 april 2013 17:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind het wel interessant, net als dat jij een uur neukt ditdat
hahaha jouw moederquote:Op donderdag 25 april 2013 17:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik had net ook nog een slimme actie.. handdoek lag hier ook nog in de hoek komt mijn moeder weer vragen om handdoeken
Maar hij is weg
Nee wij ook nietquote:Op donderdag 25 april 2013 17:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hang dan weer geen verhalen op over een plakkerig broekje
omg waren er ook homo's?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kreeg nu al knipoogjes van jongens en chicks jeej
nee ik hang ze ook niet op want dan hangt mijn hele kamer vol ermeequote:Op donderdag 25 april 2013 17:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hang dan weer geen verhalen op over een plakkerig broekje
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee wij ook niet
alleen over plakkerige handdoeken
en lesbiennes dan (afgezien van dat knipogen)?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moeilijk te herkennen tussen al die vindicat ballen
algemeen bekend is dat ieder meisje is een beetje bi isquote:Op donderdag 25 april 2013 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
en lesbiennes dan (afgezien van dat knipogen)?
hmm, ik betwijfel hetquote:Op donderdag 25 april 2013 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
algemeen bekend is dat ieder meisje is een beetje bi is
quote:Op donderdag 25 april 2013 18:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
*schenkt roosvicee in*
komt wel goed schatje
ik heb morgenmiddag om half 2 een bezichtiging aan een appartement in groningen, maar ik ben nu bij mn ouders. dus moet ik morgenochtend vroeg de trein nemen en vanavond lekker chillen en fokken en zulks, of nu de trein pakken en vanavond vroeg slapen want ik ben moe en internet is dood daar en morgen uitslapen? ik kan niet kiezen.quote:
nu de trein pakken en vanavond vroeg slapen want in de trein kan je ook chillen en fokkenquote:Op donderdag 25 april 2013 18:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb morgenmiddag om half 2 een bezichtiging aan een appartement in groningen, maar ik ben nu bij mn ouders. dus moet ik morgenochtend vroeg de trein nemen en vanavond lekker chillen en fokken en zulks, of nu de trein pakken en vanavond vroeg slapen want ik ben moe en internet is dood daar en morgen uitslapen? ik kan niet kiezen.
ok jij bent de baas loveyou xoxquote:Op donderdag 25 april 2013 18:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nu de trein pakken en vanavond vroeg slapen
griep is echt hatelijk, 2 weken last van gehad, hoestte de longen uit mijn lijf en alles deed zeerquote:
I know that feel.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
griep is echt hatelijk, 2 weken last van gehad, hoestte de longen uit mijn lijf en alles deed zeer
sterkte
godsamme echt die ventquote:Op donderdag 25 april 2013 18:26 schreef Taexon het volgende:
Peter wilt naaktzwemmen in een prive zwembad op zijn rug zodat zijn piemel omhoog staat en dan plassen zodat die op een walvis lijkt.
Dit was een samenvatting over waar het tijdens het eten net over ging
Bedanktquote:Op donderdag 25 april 2013 18:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardagLeuke dag?
Het is mij en mijn moeder opgevallen dat die telkens elke donderdag vraagt wat je lust..quote:
Lekker gegeten wel?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:26 schreef Taexon het volgende:
Peter wilt naaktzwemmen in een prive zwembad op zijn rug zodat zijn piemel omhoog staat en dan plassen zodat die op een walvis lijkt.
Dit was een samenvatting over waar het tijdens het eten net over ging
Mhaw kan ze ook als geintje bedoelen tegenover die zoon..quote:Op donderdag 25 april 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik had de tafel gedekt, ging in de tuin zitten, wachtend op het eten.
Buurvrouw zegt tegen zoon (18 jaar) voor als hij op Q-day uit gaat in Arnhem:
''Homo's zijn heel aardig, maar als ze tegen jou aardig gaan doen moet je voor ze oppassen hoor''
Heerlijkquote:
Worst heb ik gisteren al gegetenquote:Op donderdag 25 april 2013 18:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Het is mij en mijn moeder opgevallen dat die telkens elke donderdag vraagt wat je lust..
En dat doet die puur om te kunnen vragen of je wel worst lust..
!!
Ja ik weet het, ik zei ook kijk maar op Facebookquote:Op donderdag 25 april 2013 18:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Worst heb ik gisteren al gegeten
Echt hij is geniaal
Dit was geen geintje hoor. Ze zou nog een rits aan zijn zakken naaien want anders wordt alles gestolen en als hij opgehaald moest worden moest ie maar bellen want een drukke trein is gevaarlijk want je wordt zo vertrapt.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw kan ze ook als geintje bedoelen tegenover die zoon..
Heb zelf ook echt niks tegen homos maar af en toe een geintje kan wel
Pastaquote:[..]
Heerlijk
jij?
Dat gaat hem ook niks aanquote:Op donderdag 25 april 2013 18:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik zei ook kijk maar op Facebook
Maar toen begon hij natuurlijk "jaja dat is niet de worst die ik bedoel" en toen begon mijn moeder maar weer over een ander onderwerp
Oke dan is het een stom mensquote:Op donderdag 25 april 2013 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit was geen geintje hoor. Ze zou nog een rits aan zijn zakken naaien want anders wordt alles gestolen en als hij opgehaald moest worden moest ie maar bellen want een drukke trein is gevaarlijk want je wordt zo vertrapt.
Mevrouw komt nooit buiten.
[..]
PastaHandgedraaid enzo
Nee inderdaad, ik geef op zulke vragen dan ook geen serieus antwoord hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 18:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat gaat hem ook niks aan
hahaha maar wat eten we morgen?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik geef op zulke vragen dan ook geen serieus antwoord hoor
Ik at salami/prij/andere groente meuk in croissant deegquote:Op donderdag 25 april 2013 18:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik eet zo kaassoufle, wees jaloers
Oh, dat is wel balen ....quote:Op donderdag 25 april 2013 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedanktnee totaal niet. Voel me echt een dweil en lig al een paar uur in bed.
Hij is 70?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ohboy ik word verliefd op Bob Dylan
Dat weet mijn moeder ook nog niet dus het is een verassing nogquote:Op donderdag 25 april 2013 18:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha maar wat eten we morgen?
Nu wel ja.quote:
prij?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik at salami/prij/andere groente meuk in croissant deeg
Nee ben niet echt jaloers
oh dearquote:Op donderdag 25 april 2013 18:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat weet mijn moeder ook nog niet dus het is een verassing nog!
prijquote:Op donderdag 25 april 2013 18:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
prij?
Goddamnit je weet me altijd toch jaloers te maken
Watdoejequote:Op donderdag 25 april 2013 18:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ohboy ik word verliefd op Bob Dylan
Prei* deze was wel heel slecht ja, maar was er even niet met mijn hoofd bij ditdatquote:Op donderdag 25 april 2013 18:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
prij?
Goddamnit je weet me altijd toch jaloers te maken
snap ik schat maar moest er gewoon heel hard om lachenquote:Op donderdag 25 april 2013 18:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Prei* deze was wel heel slecht ja, maar was er even niet met mijn hoofd bij ditdat
Ja snap het ook wel want het ziet er gewoon heel stom uitquote:Op donderdag 25 april 2013 18:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
snap ik schat maar moest er gewoon heel hard om lachen
daarom echt prij hahahaha tering ik ga stukquote:Op donderdag 25 april 2013 18:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja snap het ook wel want het ziet er gewoon heel stom uit!
jeetje zeg hem dat ie moet stoppenquote:Op donderdag 25 april 2013 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik doe niks
hij doet het allemaal
had hem vanmiddag gelijk in de playlist gegooidquote:Op donderdag 25 april 2013 19:05 schreef promisionxexposed het volgende:
I'M GETTING HIGH ON YOUR LOVE
ik zag hetquote:Op donderdag 25 april 2013 19:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
had hem vanmiddag gelijk in de playlist gegooid
kijk op maps?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DV, etsu, hoe ver zit de oosterpoort van het station?
Ver vind ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
DV, etsu, hoe ver zit de oosterpoort van het station?
Het zou 850 meter moeten zijnquote:
Ongeveer 10 minuten dus, da's voor mij al ver. Ik wil(de) niet voor niks een huisje in het centrum.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zou 850 meter moeten zijn
dat valt meequote:Op donderdag 25 april 2013 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zou 850 meter moeten zijn
ik dacht dat het helemaal aan de andere kant van de stad zat.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
Je loopt de trein uit ri busstation, vanaf busstation ga je rechts en volg je de weg, na 10min rechtdoor lopen loop je tegen de oosterpoort aan
je komt langs 2 stoplichten
kan niet misgaan
O, ik ben er in tien minuten. Om 19:30 voor de Burger King toch?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:20 schreef Etsu het volgende:
ik ben nu in utrecht, beter gaat de trein snel rijden want ik wil ver uit de buurt van ezell zijn.
Ben er al weg.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik ben er in tien minuten. Om 19:30 voor de Burger King toch?
vies.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maarrrrr ik heb nacho's en guacemole.
Ezellquote:Op donderdag 25 april 2013 19:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Salade heb ik ook.
mijn avondetenx10
dat is de euroborg lieve schatquote:Op donderdag 25 april 2013 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik dacht dat het helemaal aan de andere kant van de stad zat.![]()
![]()
dus langs mn huis?
maar ik heb VA al gemeet dus als je mij hebt gemeet heb je hem ook indirect gemeetquote:Op donderdag 25 april 2013 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind FOK!kers meeten engbehalve dv maar ze is ook n lekkerding
weetikveel, ik kom amper buiten het centrum.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dat is de euroborg lieve schat
ik heb ook herpes.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar ik heb VA al gemeet dus als je mij hebt gemeet heb je hem ook indirect gemeet
soort van herpes
als je in paddepoel/vinkhuizen/noord zit is oosterpoort andere kant van de stad jaquote:Op donderdag 25 april 2013 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
weetikveel, ik kom amper buiten het centrum.
een FOK!ker ergens gaat ook naar groningen met koninginnenacht/dag en die zou in oosterpoort zijn en die zei dat het aan de andere kant van de stad isdus ik geloofde dat.
Ezellherpes voor jou dan.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar ik heb VA al gemeet dus als je mij hebt gemeet heb je hem ook indirect gemeet
soort van herpes
scherp.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je in paddepoel/vinkhuizen/noord zit is oosterpoort andere kant van de stad ja
dat wist ik, maar zoals je weet is de vismarkt huge dus WAAR PRECIES omgquote:Op donderdag 25 april 2013 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
tevens werk ik op de vismarkt op NVO enn Kdag.
kom mij opzoeken gr
weet ik morgen pasquote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat wist ik, maar zoals je weet is de vismarkt huge dus WAAR PRECIES omg
de jongen waar ik verliefd op was heet nick, dus beledig me niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik vind nick/nikki een lelijke naam
waar de fuck slaat dat op, gewoon die hele klank
Wel mooier dan herpes. Doet mij denken aan mensen die werkloos uitspreken met een e achter de k.quote:
Nah, is wel oké.quote:
ik zeg de e juist voor de k in werkloos.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel mooier dan herpes. Doet mij denken aan mensen die werkloos uitspreken met een e achter de k.
[..]
Nah, is wel oké.
gewoon doen manquote:Op donderdag 25 april 2013 19:33 schreef Etsu het volgende:
ik wil ook alcohol en uitgaan vanavond maar zit er niet in denk ik
Zeg je ook aarrebei?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ik zeg de e juist voor de k in werkloos.
Als in: Werrekloos.
Kom hier dan.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:33 schreef Etsu het volgende:
ik wil ook alcohol en uitgaan vanavond maar zit er niet in denk ik
lekkerquote:Op donderdag 25 april 2013 19:33 schreef Rockiejj het volgende:
Hoi, ik zit aan de bacardi Oakheart Cola
Haha jaquote:Op donderdag 25 april 2013 19:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zeg je ook aarrebei?
[..]
Kom hier dan.
Maar je komt nooit in JNGquote:Op donderdag 25 april 2013 19:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb al sinds 2011 een account hoor...
Ga. Weg.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb al sinds 2011 een account hoor...
watquote:Op donderdag 25 april 2013 19:37 schreef arachide. het volgende:
Godverdomme. Ben net bedreigd op mijn werk
whut?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:37 schreef arachide. het volgende:
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wel en ik zeg gewoon aardbei en werkloos
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:37 schreef arachide. het volgende:
Vier enorme mannen. "Lach maar, dit is je laatste werkdag"quote:
hoezo dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vier enorme mannen. "Lach maar, dit is je laatste werkdag"
Wel een kwartier staan janken
en waarom zeiden ze dat dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ook hiero en daaro?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar veel mensen in mijn omgeving zeggen wel aarrebei en werkeloos ja
geen kassabon?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ze beweerden dat ze een big mac haddn, maar dat hadden ze niet.
ja maar daar maak ik me wel zelf ook schuldig aanquote:Op donderdag 25 april 2013 19:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ook hiero en daaro?Dat schijnt echt typisch te zijn voor waar ik vandaan kom.
Oh tja, daar komen ook wel veel paupers op af natuurlijk...quote:Op donderdag 25 april 2013 19:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij de mac. Met goor tokkievolk.
vreselijk zulk volkquote:Op donderdag 25 april 2013 19:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ze beweerden dat ze een big mac haddn, maar dat hadden ze niet.
oke, benieuwd wanneer dat moment gaat komenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik echt boos was, dan liet ik 't wel merken.
Rommelmarktjes afstruinenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja superleuke plannen voor dinsdag enzo?
Dankje.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vreselijk zulk volksterkte nog
volgend tentamen als jij weer hoger hebt dan ikquote:Op donderdag 25 april 2013 19:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oke, benieuwd wanneer dat moment gaat komen
boks ouwequote:Op donderdag 25 april 2013 19:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar daar maak ik me wel zelf ook schuldig aan
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgend tentamen als jij weer hoger hebt dan ik
Misschien Leiden!quote:Op donderdag 25 april 2013 19:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in Leiden of gewoon sassem?
Ze waren al aan het rellen tegen managers. Die voegen daden bij hun woorden.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
niks van aantrekken, ze wilden gewoon stoer lopen doen
Is niet eng en ik kan het bevestigenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind FOK!kers meeten engbehalve dv maar ze is ook n lekkerding
op feestdagen heb je volgens mij 40% korting, misschien staat het op de site?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Misschien Leiden!
Kan ik dan gratis reizen?
Dorpje tussen Alkmaar en Haarlem. Jij?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
welke omgeving kom je vandaan dan?
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
soort van herpes
Even searchen!quote:Op donderdag 25 april 2013 19:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op feestdagen heb je volgens mij 40% korting, misschien staat het op de site?
.. Dat is echt best ver uit elkaar nogquote:Op donderdag 25 april 2013 19:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dorpje tussen Alkmaar en Haarlem. Jij?
Veel plezier, en onthoud! Ik hoef geen augurk op mn hamburger!quote:
Succes.quote:
In het midden, ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
.. Dat is echt best ver uit elkaar nog
waar slaat dit opquote:Op donderdag 25 april 2013 19:45 schreef Etsu het volgende:
als je weekendov hebt, reis je dinsdag gratis.
als je weekov hebt, reis je dinsdag met korting.
Denken dat ik daar geen korte metten mee maakquote:Op donderdag 25 april 2013 19:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
GAAN WE NU RUZIE MAKEN? DAN KAN IK HEUL GOED.
Denken dat ik jou niet aankanquote:Op donderdag 25 april 2013 19:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Denken dat ik daar geen korte metten mee maak
Uithoornquote:Op donderdag 25 april 2013 19:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dorpje tussen Alkmaar en Haarlem. Jij?
Zo.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:46 schreef Ezell het volgende:
Etsu, jij bent groter en ouder. Paxcon kan niet tegen je op.
jij bent partijdigquote:Op donderdag 25 april 2013 19:46 schreef Ezell het volgende:
Etsu, jij bent groter en ouder. Paxcon kan niet tegen je op.![]()
Hij heeft een babyface. Weet waar je aan begint.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Trouwen? Dan sta ik voor altijd en eeuwig aan jouw kant.
Oei dit lijkt me wel een goed idee.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Trouwen? Dan sta ik voor altijd en eeuwig aan jouw kant.
Ach, scheelt dat ik eruit zie als een 14-jarige.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij heeft een babyface. Weet waar je aan begint.
Dit is sowieso een goed idee.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:51 schreef Paxcon het volgende:
En dan samenspannen tegen die nare Etsu
Wacht, jullie zitten bij elkaar in de klas?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:51 schreef Etsu het volgende:
paxje heb jij aantekeningen van hc strafrecht vandaag?
Ik zit ook bij Etsu in de klas.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wacht, jullie zitten bij elkaar in de klas?
Nee, niet geweest.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:51 schreef Etsu het volgende:
paxje heb jij aantekeningen van hc strafrecht vandaag?
feestzequote:Op donderdag 25 april 2013 19:52 schreef Rockiejj het volgende:
Ja sgatjes, iik ben wegg. Ga eff naar mn meissie toe.
Universiteit een 'klas' noemenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wacht, jullie zitten bij elkaar in de klas?
Ja dus? Wil niet zeggen dat je niks van anderen hebt gekregenquote:
Ja jongen, weet ik veel wat je doet.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Universiteit een 'klas' noemen![]()
Ik ken hem wel in 't echt ja en met hoorcolleges zit die soms naast me![]()
![]()
![]()
Maar nee, ik hoef die dingen niet. Maak ze zelf wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja dus? Wil niet zeggen dat je niks van anderen hebt gekregen
M'n 2de aantekeningen-maker lag met griep in bed dus nu heb ik niksen sheets slaan nergens op, alleen maar plaatjes
Ik zeg toch 'hc'? Enkel op de universiteit beschikbaar.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja jongen, weet ik veel wat je doet.
Ik zit ook bij een FOK!ker op de opleiding
halfquote:Op donderdag 25 april 2013 19:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar nee, ik hoef die dingen niet. Maak ze zelf wel.
Maar er was sowieso toch een gastcollege?
Ja, maar dat kan nog wel effe duren want ik moet die van causaliteit ook nogquote:Op donderdag 25 april 2013 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
half
ALS JE TERUG HEBT GEKEKEN, MAIL HET ME OK?!?!?!??!?!
ja schiet dan op gvd luie flikkerquote:Op donderdag 25 april 2013 19:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan nog wel effe duren want ik moet die van causaliteit ook nog((((
Ik heb geen keus en heb tot nu toe al m'n tentamens gehaald, dus ik ondervind geen problemen van.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:56 schreef Ezell het volgende:
Aantekeningen van hoorcolleges zijn altijd kut als je ze van andere mensen krijgt.
Dan ken je mijn aantekeningen nog niet. Heul veel tekst.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen keus en heb tot nu toe al m'n tentamens gehaald, dus ik ondervind geen problemen van.
Zonde.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan ken je mijn aantekeningen nog niet. Heul veel tekst.![]()
Ik moest werken dat weet je toch verdomme al maar te goedquote:
Ja spreek dat dan godverdomme beter met je werkgever afquote:Op donderdag 25 april 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest werken dat weet je toch verdomme al maar te goedeerst maar lopen zaniken en janken dat ik geld cash zonder te werken en dan werk ik eens weer, is het weer niet goed
![]()
![]()
Jij
Nogmaals: Ga. Weg.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja spreek dat dan godverdomme beter met je werkgever af![]()
les is les
Ik kwijl op details.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
veel tijd aan kwijt, nergens voor nodig.
Van details raak je allen maar in de war. Zolang je de grote lijnen maar weet, heb je al een 8.quote:
Maar we gaan toch trouwen?quote:
Maakt de stof interessanter.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van details raak je allen maar in de war. Zolang je de grote lijnen maar weet, heb je al een 8.
Tuurlijk wel. Maarja. Ik begin 1/2 dagen van te voren met leren, dus helemaal geen tijd voor al die details.quote:
Ja dat wel lieverdquote:Op donderdag 25 april 2013 20:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar we gaan toch trouwen?
[..]
Maakt de stof interessanter.
? neequote:Op donderdag 25 april 2013 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
straks appje van Pax: "hihihhiih was grappig net!!!"
Tijdens het leren markeer ik dan de meest belangrijke informatie. Ga niet serieus alles leren. Die details zijn ook wel handig voor erbij.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maarja. Ik begin 1/2 dagen van te voren met leren, dus helemaal geen tijd voor al die details.
Wat studeer je?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tijdens het leren markeer ik dan de meest belangrijke informatie. Ga niet serieus alles leren. Die details zijn ook wel handig voor erbij.
Aha, Zwolle?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Journalistiek
Tja, voor zover je het studeren kan noemen.
Ik zou verhuizen, serieusquote:Op donderdag 25 april 2013 20:07 schreef Etsu het volgende:
Omg, ik heb tot 3 mei geen internet in mn huisje.Dat wordt vervelen gvd.
Fijn wonen daar. Ik durf te wedden dat het plafond over een week naar beneden valt.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:07 schreef Etsu het volgende:
Omg, ik heb tot 3 mei geen internet in mn huisje.Dat wordt vervelen gvd.
Jup.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Journalistiek kan alleen op hbo toch?
Morgen bezichtiging, hopelijk bevalt het me goed, dan kan ik begin mei nog erin. Ben het helemaal zat.quote:
Kijken wat cartridges kostenquote:Op donderdag 25 april 2013 20:13 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een printer ga aanschaffen. Iemand tips of zo voor wat goed is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |