Ach, scheelt dat ik eruit zie als een 14-jarige.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij heeft een babyface. Weet waar je aan begint.
Dit is sowieso een goed idee.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:51 schreef Paxcon het volgende:
En dan samenspannen tegen die nare Etsu
Wacht, jullie zitten bij elkaar in de klas?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:51 schreef Etsu het volgende:
paxje heb jij aantekeningen van hc strafrecht vandaag?
Ik zit ook bij Etsu in de klas.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wacht, jullie zitten bij elkaar in de klas?
Nee, niet geweest.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:51 schreef Etsu het volgende:
paxje heb jij aantekeningen van hc strafrecht vandaag?
feestzequote:Op donderdag 25 april 2013 19:52 schreef Rockiejj het volgende:
Ja sgatjes, iik ben wegg. Ga eff naar mn meissie toe.
Universiteit een 'klas' noemenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wacht, jullie zitten bij elkaar in de klas?
Ja dus? Wil niet zeggen dat je niks van anderen hebt gekregenquote:
Ja jongen, weet ik veel wat je doet.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Universiteit een 'klas' noemen![]()
Ik ken hem wel in 't echt ja en met hoorcolleges zit die soms naast me![]()
![]()
![]()
Maar nee, ik hoef die dingen niet. Maak ze zelf wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja dus? Wil niet zeggen dat je niks van anderen hebt gekregen
M'n 2de aantekeningen-maker lag met griep in bed dus nu heb ik niksen sheets slaan nergens op, alleen maar plaatjes
Ik zeg toch 'hc'? Enkel op de universiteit beschikbaar.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja jongen, weet ik veel wat je doet.
Ik zit ook bij een FOK!ker op de opleiding
halfquote:Op donderdag 25 april 2013 19:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar nee, ik hoef die dingen niet. Maak ze zelf wel.
Maar er was sowieso toch een gastcollege?
Ja, maar dat kan nog wel effe duren want ik moet die van causaliteit ook nogquote:Op donderdag 25 april 2013 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
half
ALS JE TERUG HEBT GEKEKEN, MAIL HET ME OK?!?!?!??!?!
ja schiet dan op gvd luie flikkerquote:Op donderdag 25 april 2013 19:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan nog wel effe duren want ik moet die van causaliteit ook nog((((
Ik heb geen keus en heb tot nu toe al m'n tentamens gehaald, dus ik ondervind geen problemen van.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:56 schreef Ezell het volgende:
Aantekeningen van hoorcolleges zijn altijd kut als je ze van andere mensen krijgt.
Dan ken je mijn aantekeningen nog niet. Heul veel tekst.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen keus en heb tot nu toe al m'n tentamens gehaald, dus ik ondervind geen problemen van.
Zonde.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan ken je mijn aantekeningen nog niet. Heul veel tekst.![]()
Ik moest werken dat weet je toch verdomme al maar te goedquote:
Ja spreek dat dan godverdomme beter met je werkgever afquote:Op donderdag 25 april 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest werken dat weet je toch verdomme al maar te goedeerst maar lopen zaniken en janken dat ik geld cash zonder te werken en dan werk ik eens weer, is het weer niet goed
![]()
![]()
Jij
Nogmaals: Ga. Weg.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja spreek dat dan godverdomme beter met je werkgever af![]()
les is les
Ik kwijl op details.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
veel tijd aan kwijt, nergens voor nodig.
Van details raak je allen maar in de war. Zolang je de grote lijnen maar weet, heb je al een 8.quote:
Maar we gaan toch trouwen?quote:
Maakt de stof interessanter.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van details raak je allen maar in de war. Zolang je de grote lijnen maar weet, heb je al een 8.
Tuurlijk wel. Maarja. Ik begin 1/2 dagen van te voren met leren, dus helemaal geen tijd voor al die details.quote:
Ja dat wel lieverdquote:Op donderdag 25 april 2013 20:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar we gaan toch trouwen?
[..]
Maakt de stof interessanter.
? neequote:Op donderdag 25 april 2013 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
straks appje van Pax: "hihihhiih was grappig net!!!"
Tijdens het leren markeer ik dan de meest belangrijke informatie. Ga niet serieus alles leren. Die details zijn ook wel handig voor erbij.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maarja. Ik begin 1/2 dagen van te voren met leren, dus helemaal geen tijd voor al die details.
Wat studeer je?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tijdens het leren markeer ik dan de meest belangrijke informatie. Ga niet serieus alles leren. Die details zijn ook wel handig voor erbij.
Aha, Zwolle?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Journalistiek
Tja, voor zover je het studeren kan noemen.
Ik zou verhuizen, serieusquote:Op donderdag 25 april 2013 20:07 schreef Etsu het volgende:
Omg, ik heb tot 3 mei geen internet in mn huisje.Dat wordt vervelen gvd.
Fijn wonen daar. Ik durf te wedden dat het plafond over een week naar beneden valt.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:07 schreef Etsu het volgende:
Omg, ik heb tot 3 mei geen internet in mn huisje.Dat wordt vervelen gvd.
Jup.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Journalistiek kan alleen op hbo toch?
Morgen bezichtiging, hopelijk bevalt het me goed, dan kan ik begin mei nog erin. Ben het helemaal zat.quote:
Kijken wat cartridges kostenquote:Op donderdag 25 april 2013 20:13 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een printer ga aanschaffen. Iemand tips of zo voor wat goed is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |