Ik had net ook nog een slimme actie.. handdoek lag hier ook nog in de hoek komt mijn moeder weer vragen om handdoekenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ehh tax transpireert heel erg en ja dat plakt
kreeg nu al knipoogjes van jongens en chicks jeejquote:Op donderdag 25 april 2013 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]komt wel goed schatje. later word je een sexy chick met veel barervaring.
Ik hang dan weer geen verhalen op over een plakkerig broekjequote:Op donderdag 25 april 2013 17:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind het wel interessant, net als dat jij een uur neukt ditdat
hahaha jouw moederquote:Op donderdag 25 april 2013 17:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik had net ook nog een slimme actie.. handdoek lag hier ook nog in de hoek komt mijn moeder weer vragen om handdoeken
Maar hij is weg
Nee wij ook nietquote:Op donderdag 25 april 2013 17:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hang dan weer geen verhalen op over een plakkerig broekje
omg waren er ook homo's?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kreeg nu al knipoogjes van jongens en chicks jeej
nee ik hang ze ook niet op want dan hangt mijn hele kamer vol ermeequote:Op donderdag 25 april 2013 17:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hang dan weer geen verhalen op over een plakkerig broekje
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee wij ook niet
alleen over plakkerige handdoeken
en lesbiennes dan (afgezien van dat knipogen)?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
moeilijk te herkennen tussen al die vindicat ballen
algemeen bekend is dat ieder meisje is een beetje bi isquote:Op donderdag 25 april 2013 17:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
en lesbiennes dan (afgezien van dat knipogen)?
hmm, ik betwijfel hetquote:Op donderdag 25 april 2013 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
algemeen bekend is dat ieder meisje is een beetje bi is
quote:Op donderdag 25 april 2013 18:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
*schenkt roosvicee in*
komt wel goed schatje
ik heb morgenmiddag om half 2 een bezichtiging aan een appartement in groningen, maar ik ben nu bij mn ouders. dus moet ik morgenochtend vroeg de trein nemen en vanavond lekker chillen en fokken en zulks, of nu de trein pakken en vanavond vroeg slapen want ik ben moe en internet is dood daar en morgen uitslapen? ik kan niet kiezen.quote:
nu de trein pakken en vanavond vroeg slapen want in de trein kan je ook chillen en fokkenquote:Op donderdag 25 april 2013 18:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb morgenmiddag om half 2 een bezichtiging aan een appartement in groningen, maar ik ben nu bij mn ouders. dus moet ik morgenochtend vroeg de trein nemen en vanavond lekker chillen en fokken en zulks, of nu de trein pakken en vanavond vroeg slapen want ik ben moe en internet is dood daar en morgen uitslapen? ik kan niet kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |