Ja maar die wordt niet 10000x hergebruiktquote:Op donderdag 25 april 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lente![]()
Wat dacht je van wc-papier dan
Tax kan die handdoek toch nog wel gebruiken??quote:Op donderdag 25 april 2013 17:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar die wordt niet 10000x hergebruikt
Exact hetzelfde als jouwe geloof ikquote:Op donderdag 25 april 2013 17:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
prima want donderdag is bijna voorbij
met jou dan?
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tax kan die handdoek toch nog wel gebruiken??
Doe dat maar nietquote:Op donderdag 25 april 2013 17:46 schreef Taexon het volgende:
[..]....
Ik steel lekker gewoon jouw handdoek
ontwenningsverschijnselenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn handen trillen al de hele dag
wat is dit en hoe kom ik er vanaf
owh haha, ben nu toch beneden, meteen even een nieuwe handdoek stelenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik bedoel voor het douchen, niet voor het schoonmaken etc
jaaquote:
Ja doe datquote:Op donderdag 25 april 2013 17:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
owh haha, ben nu toch beneden, meteen even een nieuwe handdoek stelen
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaa
stond eerst anderhalfuur in de garderobe, was moeilijk druk en stressenwant de opkomst was 800 mensen
daarna verplaatst achter de bar en genoten van dronken studenten
na 5min stond het zweet al op mn voorhoofd godverquote:Op donderdag 25 april 2013 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
achter de bar lijkt me tof. drinken inschenken en beetje babbelen
"Hey is dat Joey's handdoek? Geef maar ik ruim hem wel op!"quote:Op donderdag 25 april 2013 17:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo gefixt![]()
nu die oude nog naar beneden smokkelen straks
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
na 5min stond het zweet al op mn voorhoofd godver
het was echt niet normaal druk, kon niet 5 seconden stilstaanom 2u was alle drank al op en moest er uit de reservevoorraad wat gehaald worden
ja ehh tax transpireert heel erg en ja dat plaktquote:Op donderdag 25 april 2013 17:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
"Hey is dat Joey's handdoek? Geef maar ik ruim hem wel op!"
En dan blijft die vastplakken aan je hand en sta je voor lul
Ik had net ook nog een slimme actie.. handdoek lag hier ook nog in de hoek komt mijn moeder weer vragen om handdoekenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ehh tax transpireert heel erg en ja dat plakt
kreeg nu al knipoogjes van jongens en chicks jeejquote:Op donderdag 25 april 2013 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]komt wel goed schatje. later word je een sexy chick met veel barervaring.
Ik hang dan weer geen verhalen op over een plakkerig broekjequote:Op donderdag 25 april 2013 17:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind het wel interessant, net als dat jij een uur neukt ditdat
hahaha jouw moederquote:Op donderdag 25 april 2013 17:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik had net ook nog een slimme actie.. handdoek lag hier ook nog in de hoek komt mijn moeder weer vragen om handdoeken
Maar hij is weg
Nee wij ook nietquote:Op donderdag 25 april 2013 17:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hang dan weer geen verhalen op over een plakkerig broekje
omg waren er ook homo's?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kreeg nu al knipoogjes van jongens en chicks jeej
nee ik hang ze ook niet op want dan hangt mijn hele kamer vol ermeequote:Op donderdag 25 april 2013 17:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hang dan weer geen verhalen op over een plakkerig broekje
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee wij ook niet
alleen over plakkerige handdoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |