Waarschijnlijk niet. Dan heeft de fabrikant er geen sensor zittenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe krijg ik dat wel te zien dan?
Cafeïne overdosisquote:Op donderdag 25 april 2013 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn handen trillen al de hele dag
wat is dit en hoe kom ik er vanaf
hmm dat weet ik dus niet_O-quote:Op donderdag 25 april 2013 17:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ligt er aan waar sensors zitten
zou ik ook niet weten hoor, boeiequote:Op donderdag 25 april 2013 17:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmm dat weet ik dus niet_O-
ja als hij het maar goed doetquote:Op donderdag 25 april 2013 17:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zou ik ook niet weten hoor, boeie
Meid tochquote:Op donderdag 25 april 2013 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
dit is echt de eerste keer in 2 maand ofzo dat ik weer een lapo heb
Arme jongenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Halve handdoek volgebloed. Fijn die hooikoorts en die bloedneuzen
Lentequote:Op donderdag 25 april 2013 17:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Arme jongen
Heb echt medelijden met handdoeken
ik heb medelijden met je neusquote:Op donderdag 25 april 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lente![]()
Wat dacht je van wc-papier dan
Vraag maar aan het kleine blauwe modje, ik heb een heel leuk neusjequote:Op donderdag 25 april 2013 17:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb medelijden met je neus
eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag maar aan het kleine blauwe modje, ik heb een heel leuk neusje
vermoeiendquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vermoeiend
om 4u ging eindelijk iedereen weg en om 5u ging de frituur aan omg![]()
ontbeten met bakje patat en een hamburger
om 6u naar huis gegaan, 7u thuis, snel gedoucht en om 8u richting de stad om om 9u te beginnen.
chaos
Heeyquote:Op donderdag 25 april 2013 17:41 schreef JRRY het volgende:
Nieuw reclamespotje met nieuw liedje gvd maar wat een stomme tekst man![]()
En waarom allemaal reclamespotjes met nieuwe muziek maar niks releasen___!
Ja maar die wordt niet 10000x hergebruiktquote:Op donderdag 25 april 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lente![]()
Wat dacht je van wc-papier dan
Tax kan die handdoek toch nog wel gebruiken??quote:Op donderdag 25 april 2013 17:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar die wordt niet 10000x hergebruikt
Exact hetzelfde als jouwe geloof ikquote:Op donderdag 25 april 2013 17:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
prima want donderdag is bijna voorbij
met jou dan?
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tax kan die handdoek toch nog wel gebruiken??
Doe dat maar nietquote:Op donderdag 25 april 2013 17:46 schreef Taexon het volgende:
[..]....
Ik steel lekker gewoon jouw handdoek
ontwenningsverschijnselenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn handen trillen al de hele dag
wat is dit en hoe kom ik er vanaf
owh haha, ben nu toch beneden, meteen even een nieuwe handdoek stelenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik bedoel voor het douchen, niet voor het schoonmaken etc
jaaquote:
Ja doe datquote:Op donderdag 25 april 2013 17:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
owh haha, ben nu toch beneden, meteen even een nieuwe handdoek stelen
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaa
stond eerst anderhalfuur in de garderobe, was moeilijk druk en stressenwant de opkomst was 800 mensen
daarna verplaatst achter de bar en genoten van dronken studenten
na 5min stond het zweet al op mn voorhoofd godverquote:Op donderdag 25 april 2013 17:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
achter de bar lijkt me tof. drinken inschenken en beetje babbelen
"Hey is dat Joey's handdoek? Geef maar ik ruim hem wel op!"quote:Op donderdag 25 april 2013 17:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo gefixt![]()
nu die oude nog naar beneden smokkelen straks
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
na 5min stond het zweet al op mn voorhoofd godver
het was echt niet normaal druk, kon niet 5 seconden stilstaanom 2u was alle drank al op en moest er uit de reservevoorraad wat gehaald worden
ja ehh tax transpireert heel erg en ja dat plaktquote:Op donderdag 25 april 2013 17:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
"Hey is dat Joey's handdoek? Geef maar ik ruim hem wel op!"
En dan blijft die vastplakken aan je hand en sta je voor lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |