http://www.piriform.com/speccyquote:Op donderdag 25 april 2013 17:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe zie je dat dan? #durfttevragen
thanksquote:Op donderdag 25 april 2013 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.piriform.com/speccy
wat is dat programma? ben ook wel benieuwd naar cpu en bendequote:Op donderdag 25 april 2013 17:02 schreef Taexon het volgende:
ik denk dat ik beter mijn laptop even uit kan zetten
en morgen maar weer even openmaken!
[ afbeelding ]
Dat is gamebooster, niet boeiend voor jou eigenlijkquote:Op donderdag 25 april 2013 17:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is dat programma? ben ook wel benieuwd naar cpu en bende
Laptops zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 17:02 schreef Taexon het volgende:
ik denk dat ik beter mijn laptop even uit kan zetten
en morgen maar weer even openmaken!
[ afbeelding ]
Wat zegt ie bij cpu?quote:
oh wilde net overal op gaan drukken, flauw weerquote:Op donderdag 25 april 2013 17:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is gamebooster, niet boeiend voor jou eigenlijk
Download maar speedfan, alleen niet op alles gaan drukken in het programma
http://www.almico.com/speedfan449.exe
daar zie je gelijk alles ook
Ja al die verleidelijke knopjesquote:Op donderdag 25 april 2013 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh wilde net overal op gaan drukken, flauw weer
godsammequote:Op donderdag 25 april 2013 17:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja al die verleidelijke knopjes
Ik heb ook altijd moeite met niet aan knopjes te zitten
Ja watquote:
Mijn laptop krijgt het gewoon heet van mequote:Op donderdag 25 april 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laptops zijn altijd wat warmer, maar Taex, damn.
zal even pic makenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laptops zijn altijd wat warmer, maar Taex, damn.
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[ afbeelding ]
Snap er alleen niks van
Nee is gewoon goed, die van mij is enorm slecht en brandgevaarlijk eigenlijkquote:Op donderdag 25 april 2013 17:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dacht zal wel slecht zijn
haha ik wil de temperatuur van de pc van beneden niet weten denk ikquote:Op donderdag 25 april 2013 17:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee is gewoon goed, die van mij is enorm slecht en brandgevaarlijk eigenlijk
Er staat geen temp. Bij je processorquote:Op donderdag 25 april 2013 17:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[ afbeelding ]
Snap er alleen niks van
hoe krijg ik dat wel te zien dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er staat geen temp. Bij je processor
Maar de rest is heel erg prima, alles goed dus
ligt er aan waar sensors zitten, maar je processor zal niet zoveel verschillen denkquote:Op donderdag 25 april 2013 17:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe krijg ik dat wel te zien dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |